Toolmania.nl reviews

4.6

06-01-2021

Klopt niet met website

Een compressor gekocht met tank en de waardes die daar worden gegeven kloppen niet 50-55 decibel is 78 decibel,lucht opbrengst minder als gegeven,meegeleverd aansluitmateriaal klopt van geen meter.

Kontakt gemaakt en werd me gezegd zeker met een telefoon gemeten,aansluitnippels en stoppen voor de tank waren gratis?

Ik mocht hem wel terugsturen en werd in hoofdletters en zelfs in een geel kleurtje getypt ze vliegen de deur uit liegen hoeft niet!

Als ik een liter benzine koop wil je toch ook geen 0,8 liter!

Rick
05-01-2021

Spullen aangetekend teruggestuurd, terugbetaling blijft uit.

Heb de verkeerd geleverde spullen aangetekend teruggestuurd, maar ToolMania betaalt niet terug. Hun truc is geen telefoon op te nemen en niet te reageren op mails. De enige manier om je geld terug te proberen is te krijgen is je rechtsbijstandsverzekering. In mijn ervaring is ToolMania een malafide internetwinkel.

Bouke
15-12-2020

Interesse bandendemonteermachine

Had interesse in een bandendemonteermachine.

Kreeg vrij vlot mail retour met de vraag over welke machine we het hadden.

Gelijk terug gemaild met de vraag over uit voorraad leverbaar was.

Totaal geen reactie meer, per telefoon ook niet mogelijk.

Tuk
24-11-2020

Lashelm onder de krassen

Slecht verpakt, geen omdoos, krassen op venster en helm. Contact opgenomen, eerst geen antwoord, na herinnering een dom antwoord. 1 keer, ooit weer.

Wil
07-11-2020

Poetsbrug

Heb poets brug gekocht bij toolmania.nlheb van het begin tot nu alleen maar gekloot gebelt gemailt niemand thuis nu ben ik 1800 euro kwijt en er wordt niks op gelost stoppen vliegen rond mijn ooren bedank toolmania w wouters eindhoven email (e-mailadres verwijderd)

Alex
17-10-2020

UPDATE (zie review "Waarschuwing" van Alex voor vorige verhaal)

UPDATE (zie vorige review voor het volledige verhaal):

Na VIJF MAANDEN heeft ToolMania nog steeds geen vinger uitgestoken en geen woord vuilgemaakt aan wat voor poging dan ook om mij te helpen. Het is zover gekomen dat ik mijn machine (die door hen in niet werkende staat geleverd was) zelf maar heb moeten proberen te repareren.

Zelfs op mijn verzoek tot informatie, over welk gereedschap er dan bij de machine besteld moet worden voor het gebruik, heb ik nooit meer iets mogen horen. Absoluut wangedrag van dit bedrijf.

Armand
14-09-2020

Aankoop electromotor voor compressor

Mijn aandrijfmotor voor mijn compressor was verbrand,moest een andere aankopen,belde naar het bedrijf waar ik de compressor had gekocht en gaven mij de prijs door,bijna €300, koop je een nieuwe compressor voor,vond nu een nieuwe motor bij Toolmania voor €120 thuis geleverd,dezelfde als de originele,gemonteerd en werkt perfect,zeer tevreden!

Fred
12-08-2020

Aanschaf TOOLMANIA schaarbrug: Zeer tevreden!

Mijn aankoopervaring van een Toolmania 'TM 3 Ton Professionele Elektrische Autopoetsbrug, Poetsbrug, Bandenbrug - 230 Volt' was een zeer prettige ervaring. Ik had wat wat vragen vooraf, zoals met betrekking tot de positie van de aansluit-punten van de stroom- en hydrauliek-leidingen, de uitvoering van de bedieningskast en de levertijd en werd uitstekend geholpen door zorgvuldige antwoorden op mijn mail bericht. Na de bestelling werd ik tijdig geinformeerd over het afleveringstijdstip en er werd stipt- en conform de opgegeven levertijd van 3 werkdagen geleverd. Alles klopte precies. In de handleiding voor de installatie van de brug zat een klein foutje, maar bij mijn navraag werd de oplossing snel doorgegeven en inderdaad was het aansluiten van de brug verder een makkie. De brug voldoet precies aan de verwachting en ik ben super tevreden over alle aspecten van de aanschaf en begeleiding door Toolmania. De heer Amir Tabar in het bijzonder, dank!

Ik heb kort daarna nog 2 kabelgoten/kabeloverrij-beschermers gekocht om de leidingen ook voor de toekomst veilig en intact te houden. Ook die werden supersnel geleverd. Graag tot een volgende keer!

30-06-2020

Fuseekogeltrekkers

In de winkel deze set gekocht. Zag later op internet dezelfde set voor bijna 2x zo duur. Gereedschap gebruikt en heeft gedaan waar het voor bestemd was.

Ik kan niet spreken over garantie-perikelen, maar in de winkel werd ik gewoon fatsoenlijk geholpen. Ben blij met zo'n winkel op voor mij acceptabele afstand.

Rachael
28-06-2020

Glas prepaid set

Het setje was niet compleet.

Gemaild erover en ik moest foto's sturen.

Daarna nooit meer wat terug gehad of gehoord.

Heleen
25-06-2020

Geen respons

Heb nog geen jaar geleden een compressor gekocht, deze heb ik nodig voor mijn werk, 22 mei een mail gestuurd over een onderdeel wat kapot is, wilde deze graag dan wel of niet tegen betaling opgestuurd krijgen, geen respons, na 3x een mail gestuurd te hebben krijg ik antwoord of ik weer foto's kan sturen, dan krijg ik een mail terug dat het normaal is dat er lucht uit het opvangbakje komt, alsof ik een of andere idioot ben. heb hem terug gemaild dat er een scheurtje in zit, ik heb nooit geen antwoord meer gehad, na lang zoeken op internet heb ik het onderdeel gevonden bij een ander bedrijf.

Voor mij nooit geen Toolmania meer.

Chi
12-06-2020

Klantenservice is onprofessioneel en niet-bestaand

Vorig jaar een ultrasoon reiniger gekocht na uitgebreide uitleg en beantwoording v mijn vragen. Super. Maar. Ik twijfel na een jaar lateelr, na 1x gebruik, of het wel goed werkt. Vanaf nu is echtee5het bedrijf alleen per email bereikbaar en diegene die dat afhandelt is onprofessioneel, onlundig, lui en brutaal in de zin dat hij je gewoon negeert! Laat staan dat ik antwoord krijg over de retour procedure. Nooit meer, jammer!

08-06-2020

Remonluchterset

Kocht hier een rem ontluchtings set op de box staat gebruiksaanwijzing en foto's binnen in bijgesloten.

Na 2 mails en vergeefs te bellen kreeg ik het antwoord via de mail toch toegestuurd nl. zoek maar op you tube, belachelijk koop hier nooit meer iets

Daan
03-06-2020

Nooit aankopen doen bij dit bedrijf!

Ze hebben geen idee wat ze verkopen, laat staan dat ze je kunnen adviseren over producten! Doe hier geen aankopen!

Iwan
28-05-2020

Rageren niet op lelefoon of email

Ik heb een bestelling gedaan maar geen ontvangst bevestiging gekregen

dus dacht dat er iets fout was gegaan dus geprobeerd contact op te memen

Helaas telefonisch noet beteikbaar diverse mails gestuurd waar ook niet op word gereageerd

Mensen bestel hier miets

en die paar positieve teeieiwz schijft hjij vast zelf

22-05-2020

Voor garantie niet bereikbaar, schuilt achter leverancier!

W9000 banden balanceer apparaat aangeschaft heeft gewerkt maar na nog 8 maanden niet meer. Komt met advies van leverancier de kap dicht te doen zodat de band zou beginnen te draaien.deze man kent z’n eigen product niet eens want er zit geen sensor op dit apparaat! Heeft ook nooit zo gewerkt!

Geen materialen aankopen bij een bedrijf die zijn eigen producten niet eens kent! Gemaild en in gebreke gesteld .als geen reactie komt wordt het een rechtszaak!

Moerad
07-05-2020

Onverantwoordelijk zaak

Ik heb 20-3-2020 een bestelling geplaatst en tot nu toe niets ontvangen en we zijn al 17dagen verder enkel track-and-trace heb ik ontvangen en die geeft aan dat pakket nog niet verzonden is.

Ik heb al 20 keer gebeld op verschillende dagen maar helaas telefoon wordt niet opgenomen en ook al drie keer e-mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.

Ik vindt dat ze onverantwoord bezig zijn.

28-04-2020

Snelle service

Twee maanden geleden een draaibankje gekocht, uiteraard nieuw in krat. Vorige week plotseling een vreemd geluid en hield de kop op met draaien. De beschermkap er af gehaald en er bleek een V-snaartje geknapt te zijn. Oorzaak: een losgelopen spanrol (die de Chinezen waarschijnlijk niet goed vast gezet hadden) Even een mailtje met foto's naar Toolmania en 3 dagen later twee nieuwe snaartjes in de bus. SUPER dus. Nogmaals bedankt voor de snelle service.

Jacq
27-04-2020

Uitdeukset

2 weken geleden een uitdeukset gekocht , en binnen gekregen,,, zie voorgaande ervaring, die was netjes, en naar waarheid ingezonden, de firma had binnen 24 uur als reactie opgegeven! het klant nummer door te geven en dan te reageren op de klacht< zo gedaan,,,hoorde niet,,,,, dus nogmaals geprobeerd,,,,hoorde weer niets , deze firma toolmania begrijpt niet hoe het gaat met het afhandelen van klachten, jammer , jammer,

Frederick
18-04-2020

Aankoop TM MIG/LIFT TIG/MMA Lasapparaat

SUPER service!

Bestelling geplaatst op woensdagavond en zaterdagvoormiddag correct geleverd in België.

Zeker voor herhaling vatbaar

!TOPPIE!