Toolmania.nl reviews

5.0
Lid

Fred
12-08-2020

Aanschaf TOOLMANIA schaarbrug: Zeer tevreden!

Mijn aankoopervaring van een Toolmania 'TM 3 Ton Professionele Elektrische Autopoetsbrug, Poetsbrug, Bandenbrug - 230 Volt' was een zeer prettige ervaring. Ik had wat wat vragen vooraf, zoals met betrekking tot de positie van de aansluit-punten van de stroom- en hydrauliek-leidingen, de uitvoering van de bedieningskast en de levertijd en werd uitstekend geholpen door zorgvuldige antwoorden op mijn mail bericht. Na de bestelling werd ik tijdig geinformeerd over het afleveringstijdstip en er werd stipt- en conform de opgegeven levertijd van 3 werkdagen geleverd. Alles klopte precies. In de handleiding voor de installatie van de brug zat een klein foutje, maar bij mijn navraag werd de oplossing snel doorgegeven en inderdaad was het aansluiten van de brug verder een makkie. De brug voldoet precies aan de verwachting en ik ben super tevreden over alle aspecten van de aanschaf en begeleiding door Toolmania. De heer Amir Tabar in het bijzonder, dank!

Ik heb kort daarna nog 2 kabelgoten/kabeloverrij-beschermers gekocht om de leidingen ook voor de toekomst veilig en intact te houden. Ook die werden supersnel geleverd. Graag tot een volgende keer!

Piet
30-06-2020

Fuseekogeltrekkers

In de winkel deze set gekocht. Zag later op internet dezelfde set voor bijna 2x zo duur. Gereedschap gebruikt en heeft gedaan waar het voor bestemd was.

Ik kan niet spreken over garantie-perikelen, maar in de winkel werd ik gewoon fatsoenlijk geholpen. Ben blij met zo'n winkel op voor mij acceptabele afstand.

Rachael
28-06-2020

Glas prepaid set

Het setje was niet compleet.

Gemaild erover en ik moest foto's sturen.

Daarna nooit meer wat terug gehad of gehoord.

Heleen
25-06-2020

Geen respons

Heb nog geen jaar geleden een compressor gekocht, deze heb ik nodig voor mijn werk, 22 mei een mail gestuurd over een onderdeel wat kapot is, wilde deze graag dan wel of niet tegen betaling opgestuurd krijgen, geen respons, na 3x een mail gestuurd te hebben krijg ik antwoord of ik weer foto's kan sturen, dan krijg ik een mail terug dat het normaal is dat er lucht uit het opvangbakje komt, alsof ik een of andere idioot ben. heb hem terug gemaild dat er een scheurtje in zit, ik heb nooit geen antwoord meer gehad, na lang zoeken op internet heb ik het onderdeel gevonden bij een ander bedrijf.

Voor mij nooit geen Toolmania meer.

Chi
12-06-2020

Klantenservice is onprofessioneel en niet-bestaand

Vorig jaar een ultrasoon reiniger gekocht na uitgebreide uitleg en beantwoording v mijn vragen. Super. Maar. Ik twijfel na een jaar lateelr, na 1x gebruik, of het wel goed werkt. Vanaf nu is echtee5het bedrijf alleen per email bereikbaar en diegene die dat afhandelt is onprofessioneel, onlundig, lui en brutaal in de zin dat hij je gewoon negeert! Laat staan dat ik antwoord krijg over de retour procedure. Nooit meer, jammer!

Piet
08-06-2020

Remonluchterset

Kocht hier een rem ontluchtings set op de box staat gebruiksaanwijzing en foto's binnen in bijgesloten.

Na 2 mails en vergeefs te bellen kreeg ik het antwoord via de mail toch toegestuurd nl. zoek maar op you tube, belachelijk koop hier nooit meer iets

Daan
03-06-2020

Nooit aankopen doen bij dit bedrijf!

Ze hebben geen idee wat ze verkopen, laat staan dat ze je kunnen adviseren over producten! Doe hier geen aankopen!

Iwan
28-05-2020

Rageren niet op lelefoon of email

Ik heb een bestelling gedaan maar geen ontvangst bevestiging gekregen

dus dacht dat er iets fout was gegaan dus geprobeerd contact op te memen

Helaas telefonisch noet beteikbaar diverse mails gestuurd waar ook niet op word gereageerd

Mensen bestel hier miets

en die paar positieve teeieiwz schijft hjij vast zelf

Paul
22-05-2020

Voor garantie niet bereikbaar, schuilt achter leverancier!

W9000 banden balanceer apparaat aangeschaft heeft gewerkt maar na nog 8 maanden niet meer. Komt met advies van leverancier de kap dicht te doen zodat de band zou beginnen te draaien.deze man kent z’n eigen product niet eens want er zit geen sensor op dit apparaat! Heeft ook nooit zo gewerkt!

Geen materialen aankopen bij een bedrijf die zijn eigen producten niet eens kent! Gemaild en in gebreke gesteld .als geen reactie komt wordt het een rechtszaak!

Moerad
07-05-2020

Onverantwoordelijk zaak

Ik heb 20-3-2020 een bestelling geplaatst en tot nu toe niets ontvangen en we zijn al 17dagen verder enkel track-and-trace heb ik ontvangen en die geeft aan dat pakket nog niet verzonden is.

Ik heb al 20 keer gebeld op verschillende dagen maar helaas telefoon wordt niet opgenomen en ook al drie keer e-mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.

Ik vindt dat ze onverantwoord bezig zijn.

28-04-2020

Snelle service

Twee maanden geleden een draaibankje gekocht, uiteraard nieuw in krat. Vorige week plotseling een vreemd geluid en hield de kop op met draaien. De beschermkap er af gehaald en er bleek een V-snaartje geknapt te zijn. Oorzaak: een losgelopen spanrol (die de Chinezen waarschijnlijk niet goed vast gezet hadden) Even een mailtje met foto's naar Toolmania en 3 dagen later twee nieuwe snaartjes in de bus. SUPER dus. Nogmaals bedankt voor de snelle service.

Jacq
27-04-2020

Uitdeukset

2 weken geleden een uitdeukset gekocht , en binnen gekregen,,, zie voorgaande ervaring, die was netjes, en naar waarheid ingezonden, de firma had binnen 24 uur als reactie opgegeven! het klant nummer door te geven en dan te reageren op de klacht< zo gedaan,,,hoorde niet,,,,, dus nogmaals geprobeerd,,,,hoorde weer niets , deze firma toolmania begrijpt niet hoe het gaat met het afhandelen van klachten, jammer , jammer,

Frederick
Frederick
18-04-2020

Aankoop TM MIG/LIFT TIG/MMA Lasapparaat

SUPER service!

Bestelling geplaatst op woensdagavond en zaterdagvoormiddag correct geleverd in België.

Zeker voor herhaling vatbaar

!TOPPIE!

Zuidema reparatie en onderhoud
01-04-2020

Super service snel geregeld!

Altijd goed ervaringen gehad met de bestellingen en levering alles snel en vlot en goede prijs.aleen bestelde ik een nieuwe lashelm waarvan dit dimvenster niet goed bleek te zijn(ben lasser dus heb ervaring en weet wat een helm moet doen.)

Heb er naartoe gemaild en vanochtend in de mail gekeken en is er een nieuwe onderweg!

Geweldige service een absolute aanrader!

Mehmet
31-03-2020

Slechte service

Zeer slechte klachten afhandeling tot geen afhandeling kijk uit mensen!

Haci
28-03-2020

Raamdrager

Ik heb deze week 2 stuks raamdrager besteld. Deze zijn direct in behandeling genomen en verstuurd. 2 dagen later had ik ze in huis.

Product voldoet aan verwachtingen.

Wat mij betreft een aanrader!

Mirjam
12-02-2020

Slechte klachtafhandeling

Volgens mijn mening: geen nette afhandeling van klachten. moet zelf opnieuw aankoop doen, om deze te laten onderzoeken om te bewijzen dat product niet doet wat wordt gesuggereerd.

04-02-2020

Tel niet bereikbaar en mail geen reaktie

Tja dan kijk ik wel ergens anders, logisch toch ?

Als je problemen hebt ben je mooi genaaid

Benedict
Benedict
27-01-2020

TM 2 koloms hydrauliche hefbrug 4 ton

Brug gekocht op een week geleverd ,brug beginnen opbouwen alles liep volgens plan moter aangesloten moter draait maar geen druk wat nu e-mail naar Amir binnen de dag antwoord probeer dit en probeer dat nog een eens e-mail stuur uw moter maar op en we kijken der naar heb de moter gebracht en een nieuwe stond klaar thuis de moter aangesloten en alles doe zoals het moet doen Bedankt voor de service en de antwoorden op de e-mail

Timo
15-08-2019

NIET telefonisch te bereiken, product na bevestiging bestelling geannuleerd.

Bestelling geplaatst, is bevestigd, daarna bericht dat bestelling geannuleerd is. Product (compressor) gewoon te koop via website. Kon alleen wat langer duren omdat er geen voorraad was.

Geen bericht over wanneer dan wel geleverd kan worden etc. helemaal niets.

In bevestiging staat telefoonnummer helpdesk. wordt zelfs na 5x proberen niet opgenomen. Op website , onder veel gestelde vragen vind je dan dat je een bericht moet sturen (raar. zet het dan in de bevestiging.), beloven binnen 1 dag reactie. tot op heden (3 dagen later. nog niets) WAARDELOZE TENT! Mooie prijzen, maar geen levering. Geen service gevoel, gewoon weer een groothandel zonder toegevoegde waarde.