Toolmania.nl reviews

4.6

Zuidema reparatie en onderhoud
01-04-2020

Super service snel geregeld!

Altijd goed ervaringen gehad met de bestellingen en levering alles snel en vlot en goede prijs.aleen bestelde ik een nieuwe lashelm waarvan dit dimvenster niet goed bleek te zijn(ben lasser dus heb ervaring en weet wat een helm moet doen.)

Heb er naartoe gemaild en vanochtend in de mail gekeken en is er een nieuwe onderweg!

Geweldige service een absolute aanrader!

Mehmet
31-03-2020

Zeer slechte klachten afhandeling tot geen afhandeling kijk uit mensen!

Haci
28-03-2020

Raamdrager

Ik heb deze week 2 stuks raamdrager besteld. Deze zijn direct in behandeling genomen en verstuurd. 2 dagen later had ik ze in huis.

Product voldoet aan verwachtingen.

Wat mij betreft een aanrader!

Mirjam
12-02-2020

Slechte klachtafhandeling

Volgens mijn mening: geen nette afhandeling van klachten. moet zelf opnieuw aankoop doen, om deze te laten onderzoeken om te bewijzen dat product niet doet wat wordt gesuggereerd.

04-02-2020

Tel niet bereikbaar en mail geen reaktie

Tja dan kijk ik wel ergens anders, logisch toch ?

Als je problemen hebt ben je mooi genaaid

Benedict
27-01-2020

TM 2 koloms hydrauliche hefbrug 4 ton

Brug gekocht op een week geleverd ,brug beginnen opbouwen alles liep volgens plan moter aangesloten moter draait maar geen druk wat nu e-mail naar Amir binnen de dag antwoord probeer dit en probeer dat nog een eens e-mail stuur uw moter maar op en we kijken der naar heb de moter gebracht en een nieuwe stond klaar thuis de moter aangesloten en alles doe zoals het moet doen Bedankt voor de service en de antwoorden op de e-mail

Timo
15-08-2019

NIET telefonisch te bereiken, product na bevestiging bestelling geannuleerd.

Bestelling geplaatst, is bevestigd, daarna bericht dat bestelling geannuleerd is. Product (compressor) gewoon te koop via website. Kon alleen wat langer duren omdat er geen voorraad was.

Geen bericht over wanneer dan wel geleverd kan worden etc. helemaal niets.

In bevestiging staat telefoonnummer helpdesk. wordt zelfs na 5x proberen niet opgenomen. Op website , onder veel gestelde vragen vind je dan dat je een bericht moet sturen (raar. zet het dan in de bevestiging.), beloven binnen 1 dag reactie. tot op heden (3 dagen later. nog niets) WAARDELOZE TENT! Mooie prijzen, maar geen levering. Geen service gevoel, gewoon weer een groothandel zonder toegevoegde waarde.

Menno
22-07-2019

Niet aanwezig, telefoon niet opgenomen

Ben al lang van plan om een 1 koloms autobrug aan te schaffen. Oook de website van Toolmania goed bekeken, zag er allemaal goed uit en ook met de prijsstelling was niets mis.

Donderdag 18 juli vanuit Breda naar Sittard gereden, om 14.00 stond ik voor de deur. Licht in de showroom uit, naast mij andere wachtende klanten van ver, de telefoon werd niet opgenomen en de bedrijfsauto van Toolmania was voor de deur geparkeerd.

Navraag bij de buren gedaan, geen uitsluitsel.

Na 30 wachten maar weer naar huis gereden met het vaste idee met deze firma maar beter geen zaken te doen. De kans is groot dat als je service nodig hebt de telefoon ook niet wordt opgenomen en er niemand is en komt.

MR te H.

Thea Robbie
14-06-2019

Geen reactie op mail

Heb 2x een mail gestuurd voor info over een compressor maar totaal geen reactie wat ik wel raar vind naar het zien van de reviews.

31-05-2019

Levering vaatwasser

Levering van een vaatwasser pas na anderhalve week na bestellen.

Het beloofde belletje daags na bestellen bleef uit, dus 2 dagen later zelf maar gebeld met Postnl XL home Coolblue.

Ben hier erg teleurgesteld over.

George
28-11-2018

Motorheftafel en airbrush compressor

Correcte service en klantvriendelijkheid. ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhoudingen. zeer nette prijzen.kortom ik kan dit bedrijf aan iedereen adviseren op professioneel niveau en de hobby klusser. Kortom top service van dit bedrijf

08-11-2017

Beloofde service is echt zo.

Goede service,ook na de garantieperiode.

Raymon
02-10-2017

2 koloms hefbrug

Zojuist bij toolmania een 2 koloms hefbrug uit de aktie gekocht,na goed en snel contact met de eigenaar mooi op tijd geleverd,zeer mooie degelijke brug ,netjes afgewerkt en goed zwaar staal,voor die aktieprijs echt een aanrader,zeer snelle reactie op vragen via de mail dat vindt ik een groot pluspunt,op naar de volgende bestellingen bij dit bedrijf! Groet Raymon

JOS
12-09-2017

Big red profi balanceertoestel

Super,

In het begin dacht ik dat dit toestel niet werkte Waarop toolmania me direct en zonder meer een nieuw toestel bezorgde .MAAR wat bleek mijn toestel was niet stuk "k was gewoon te voorzichtig met het indrukken van de toetsen. Met andere woorden dank U toolmania voor de zeer degelijke service vriendelijke en directe klantendienst .DOE ZO VERDER zal het zeker niet nalaten om nog eens langs te komen in het uitgebreid en voordelig geprijst assortiment te komen snuffelen .

Rene
01-09-2017

Aanschaf motorhefbrug

Ik heb recent een Motorhefbrug aangeschaft bij Toolmania, het contact vooraf en de levering is goed verlopen.

Toen ik de brug had staan zag ik dat er een fabrieksfoutje in de maatvoering van het staalwerk zat.

Ik heb hierover contact gezocht met Toolmania en ze stelde direct voor dat de makkelijkste manier zou zijn om de brug om te ruilen voor een nieuw exemplaar.

zo gezegd, zo gedaan en met een paar dagen was dat geregeld en ben er nu zeer tevreden over.

Ik gebruikt deze motorheftafel tevens (grotendeels) als hoogte verstelbare werkbank, deze tafel is mooi glad en vlak van boven, daar heb ik een volledige afdekking van 4mm rubben op liggen war het helemaal af maakt.

Tevens heb ik er 4 in hoogte verstelbare zwenkwielen aangemonteerd waarmee ik de brug vrij van de grond kan draaien en dus de hele werkplaats rond kan rijden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een mooi en degelijke brug is en dat Toolmania staat voor zijn producten.

Top!

13-03-2017

Aankoop schaarhefbrug, goede service.

Eind januari had ik bij Toolmania een schaarhefbrug die 1m hoog gaat en een werkplaatskraan gekocht, op voorhand via mail goed advies gekregen, en zelf de brug gaan ophalen.

De installatie was gemakkelijk, helaas was wel het schakelaartje voor de eindaanslag stuk. Hier heb ik een foto van gemaakt, dit doorgemaild naar toolmania en een dag later zat er een nieuw schakelaartje in mijn brievenbus. Top service dus!

De brug zelf voelt stevig en stabiel aan maar ze vastbouten in de vloer is wel aangeraden. De werkplaatskraan heb ik nog niet gebruikt.

Het is en blijft natuurlijk hobby-materiaal, en voor hobby-gebruik voldoet het ruimschoots. Wil je een professionele schaarbrug voor intensief dagelijks gebruik mag je ook het 8-voudige betalen.

Lionel
12-12-2016

Aanschaf G-Force schaarbrug

Afgelopen vrijdag telefonisch contact opgenomen met Toolmania in Sittard. Zocht al een tijdje een brug voor in mijn garage. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en kreeg heel netjes antwoord op al mijn vragen. Mijn garage is net geen 3 meter hoog en ik twijfelde of ik niet toch een hogere schaarbrug moest nemen. De meneer adviseerde me om gewoon voor de kleinere brug te gaan omdat ik er maar max 15 cm hoger mee zou kunnen. Ik had echt het idee dat hij eerlijk wilde verkopen.

De brug gelijk bij hun besteld en hij werd de volgende ochtend rond 11 netjes in mijn garage geplaatst. Was heel makkelijk te installeren en was in 15 min klaar. Alles werkt perfect

20-07-2016

12v compressor

Half jaar geleden een compressor gekocht, laatst voor het eerst echt gebruikt. Nu bleek er een defect (waar toolmania ook niks aan kon doen).

Na een paar foto's sturen krijg ik een nieuwe opgestuurd.

Kortom een super snelle en goede service. Zeker een aanrader voor anderen.

Grt Patrick

Lydia
01-06-2016

Super service

2 Koloms hydraulische hefbrug gekocht bij Toolmania geleverd volgens afspraak binnen de week. Na plaatsing bleek er een kabel niet naar behoren te werken, heb telefonisch contact opgenomen het was geen probleem heb enkel foto's doorgemaild binnen een week hebben wij een nieuwe kabel ontvangen, de hefbrug werkt nu perfect. Eerlijke firma waarbij men pas betaald bij ontvangst ZEKER een AANRADER, wanneer ik nog iets van de door Toolmania verkochte produkten nodig heb koop ik het zeker bij hun. Maurits uit Geraardsbergen (Belgie)

Leo
17-05-2016

G force hefbrug

een schaar hefbrug gekocht bij toolmania.

na eerst en uurtje stoeien met het plaatsen

van de brug kwamen wij er achter dat de

bedienings unit 380 volt was besteld 220 volt

gebeld met toolmania werd de volgende dag

omgeruild prima service alles werkt nu perfekt

leo een tevreden klant