Topbloemen reviews

3.3
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Gré
27-09-2022

Ik ben al heel lang klant ook mijn dochter en zij geven altijd verse bloemen en heel goede service als er al een klacht is

Janneke
07-06-2022

Een mooi boeket bloemen gekregen, maar na 4 dagen kon ik de gerbera’s al weggooien omdat deze geknikt waren omdat er geen ijzerdraadje in zat.

Na 6 dagen kon ik het hele boeket weggooien, omdat de hele bos verlept was.

Ik adviseer om via topbloemen geen bestelling meer te doen. Het kost veel geld en de kwaliteit is onvoldoende!

30-05-2022

Een zeer zeer slechte zaak een topbloemenwaardebon ontvangen en deze niet in kunnen leveren bij een topbloemen winkel

Daar sta je dan Je moet via internet bestellen

23-03-2022

Topbloemen is flopbloemen

Ze verkopen een bos bloemen van 20 euro voor 50 euro. Leuke marge.

Voldoet totaal niet aan de verwachting en aan de foto's vooraf.

Bagger.

Geen zaken mee doen.

Catharina
09-01-2022

Een boeket tulpen ontvangen, na 4 dagen al vergeeld en de helft van de tulpen niet uitgekomen, de rest een beetje. waardeloos en totaal geen verse bos tulpen. Daarbij meer groene takjes als tulpen. Schandalig, nooit meer zaken doen met Topbloemen.nl

09-05-2021

Duur boeket voor moederdag besteld voor mijn 82 jarige moeder. (Nog) niet geleverd! Het is nu 20:15! Ik heb als voorkeurstijd 13-14uur aangegeven.

Ze zeggen dat het druk is, waarom nemen ze dan meer orders aan als ze aankunnen?

Ze willen niet restitueren!

Bestel NIET via Topbloemen (Flopbloemen)

Paul
07-05-2021

Bouquet Large besteld van € 80 en kreeg bosje rozen van nog geen 20 euro zonder vaas. Alle roosjes hadden ook nog een hele korte steel. Echt waardeloos

Hanneke
04-03-2021

Fantastisch

Ik hd voor mijzelf een boeket besteld met vaas, kwam gisteren aan de bloemen zagen er goed uit netjes gebonden met een touwtje en de vaas was precies goed

Top

Hanneke

Bjorn
04-06-2020

Onbegrijpelijke slechte service.

Ik had dus een XL boeket besteld. Veel te laat in de avond werd een boeket afgeleverd. Helemaal verbloeid al. Het heeft welgeteld 2 dagen gestaan. Foto's gemaakt en naar Topbloemen gestuurd. Leuke reactie, ik had gelijk, dit kon echt niet. Er zou een nieuwe boeket komen. We hebben gewacht op de aangegeven dag maar helaas kwam niets. De ochtend erna kwam een nieuw boeket. Geen XL boeket, niet het boeket dat besteld was en het was nog meer verbloeid als het eerste boeket. Geen reactie van Topbloemen meer mogen ontvangen. Ik ben wat gaan googlen, en overal lees je precies dezelfde praktijken van hun en zeer teleurgestelde mensen. Op hun eigen website zie je alleen maar positieve berichten. Ik kan jullie alleen als advies geven, ga je bloemen ergens anders kopen als bij Topbloemen, alleen maar rotzooi, goedkope prul en zeer arrogante houding.

Ruud
25-04-2020

Belachelijke levering

Had 2 x 2 rozen besteld voor kleindochters. Te waarde inc bezorging va €.27.50. Ze krijgen 2 rozen.wat ik te horen krijg nadien volgende dag mail gestuurd word dan bericht kan langer duren voor antwoord.Ontvangt wel de volgende dag of ik een revue wil plaatsen 2 dagen later pas bericht waarin ze wel toegeven dat er een fout gemaakt is en als nog 2 rozen gestuurd zou worden.Indien je bloemen verstuurd via Topbloemen moet je de gever wel benaderen of de levering juist is en kwaliteit

Renske
07-10-2018

Zeer slecht

Tot 2 x toe al slechte boeketten. Niet de boeketten bezorgd die waren uitgekozen en zeer weinig bloemen erin. Alleen maar groen blad en 4 bloemetjes. Ook de grootte klopt niet. Valt klein uit. Erg teleurgesteld voor wat je ervoor betaals

Steve
21-02-2018