Had wat problemen met een boeket wat bezorgd is maar dat is geweldig goed opgelost. Top top hartelijk dank Topbloemen. 👍👍
Voor 35 euro een bos bloemen die nog geen 20 euro waard is… bloemen zijn beschadigd.
Dit was de eerste en gelijk de laatste keer…
-Kreeg van een collega via Topbloemen 3 weken geleden een werkelijk prachtig kleurrijk en zeer royaal pluk boeket, dat 10 dagen heeft gestaan. Werkelijk elke seconde van genoten.
-Mijn eigen ervaring met het bestellen van bloemen voor anderen bij Topbloemen liep telkens weer uit op een zware teleurstelling. Armzalige bosjes ( soms oude) bloemen waar je de hoofdprijs voor mocht betalen. Ik bestel al jaren niet meer bij Topbloemen, maar bovenstaande positieve ervaring met Topbloemen mag ook gedeeld worden.
Bosje bloemen voor een bizarre prijs. Voor 30 euro heb je een kleine bos bloemen met 1 lelie, 2 rozen, 3 anjers, verlepte kamille en wat vulling. Dit was de "grote" variant van het boeket, benieuwd hoe minuscuul de "kleine" variant van 20 euro is. Voor deze prijs heb je bij een gewone bloemist 3 mooie bossen bloemen. Wat een afzetters!
Beloftes worden niet nagekomen die zwart op wit via de mail zijn gedaan
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vroeger best goed. Nu waardeloos door wijzigingen in de website al mijn gegevens weg, kan niet meer bestellen. Reactie to(b) bloemen dan voer je toch alles weer in
JA, maar dan wel bij de concurrent, wat een waardeloze service
Vandaag wilde ik voor mijn oma een bos bloemen bestellen. Ik wilde inloggen met de gegevens die ik al jaren gebruik. Werd niet geaccepteerd. Oké, dan maar een nieuw wachtwoord aangevraagd. Er komt geen mail waarin ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. 25 keer klikken later nog steeds niet. Dan maar een heel nieuw account aanmaken. Alle informatie weer eens opnieuw ingevoerd. Akkoord. Proberen in te loggen met de 1 seconde geleden ingevoerde gegevens, werd niet geaccepteerd! Nieuw wachtwoord aangevraagd, 1 keer raden. Waardeloos bedrijf. En fake ook, alleen maar positieve reviews te zien terwijl deze site bewijst hoeveel klachten er zijn.
Ik ben al heel lang klant ook mijn dochter en zij geven altijd verse bloemen en heel goede service als er al een klacht is
Een mooi boeket bloemen gekregen, maar na 4 dagen kon ik de gerbera’s al weggooien omdat deze geknikt waren omdat er geen ijzerdraadje in zat.
Na 6 dagen kon ik het hele boeket weggooien, omdat de hele bos verlept was.
Ik adviseer om via topbloemen geen bestelling meer te doen. Het kost veel geld en de kwaliteit is onvoldoende!
Een zeer zeer slechte zaak een topbloemenwaardebon ontvangen en deze niet in kunnen leveren bij een topbloemen winkel
Daar sta je dan Je moet via internet bestellen
Topbloemen is flopbloemen
Ze verkopen een bos bloemen van 20 euro voor 50 euro. Leuke marge.
Voldoet totaal niet aan de verwachting en aan de foto's vooraf.
Bagger.
Geen zaken mee doen.
Een boeket tulpen ontvangen, na 4 dagen al vergeeld en de helft van de tulpen niet uitgekomen, de rest een beetje. waardeloos en totaal geen verse bos tulpen. Daarbij meer groene takjes als tulpen. Schandalig, nooit meer zaken doen met Topbloemen.nl
Duur boeket voor moederdag besteld voor mijn 82 jarige moeder. (Nog) niet geleverd! Het is nu 20:15! Ik heb als voorkeurstijd 13-14uur aangegeven.
Ze zeggen dat het druk is, waarom nemen ze dan meer orders aan als ze aankunnen?
Ze willen niet restitueren!
Bestel NIET via Topbloemen (Flopbloemen)
Bouquet Large besteld van € 80 en kreeg bosje rozen van nog geen 20 euro zonder vaas. Alle roosjes hadden ook nog een hele korte steel. Echt waardeloos
Ik hd voor mijzelf een boeket besteld met vaas, kwam gisteren aan de bloemen zagen er goed uit netjes gebonden met een touwtje en de vaas was precies goed
Top
Hanneke
Ik had dus een XL boeket besteld. Veel te laat in de avond werd een boeket afgeleverd. Helemaal verbloeid al. Het heeft welgeteld 2 dagen gestaan. Foto's gemaakt en naar Topbloemen gestuurd. Leuke reactie, ik had gelijk, dit kon echt niet. Er zou een nieuwe boeket komen. We hebben gewacht op de aangegeven dag maar helaas kwam niets. De ochtend erna kwam een nieuw boeket. Geen XL boeket, niet het boeket dat besteld was en het was nog meer verbloeid als het eerste boeket. Geen reactie van Topbloemen meer mogen ontvangen. Ik ben wat gaan googlen, en overal lees je precies dezelfde praktijken van hun en zeer teleurgestelde mensen. Op hun eigen website zie je alleen maar positieve berichten. Ik kan jullie alleen als advies geven, ga je bloemen ergens anders kopen als bij Topbloemen, alleen maar rotzooi, goedkope prul en zeer arrogante houding.
Had 2 x 2 rozen besteld voor kleindochters. Te waarde inc bezorging va €.27.50. Ze krijgen 2 rozen.wat ik te horen krijg nadien volgende dag mail gestuurd word dan bericht kan langer duren voor antwoord.Ontvangt wel de volgende dag of ik een revue wil plaatsen 2 dagen later pas bericht waarin ze wel toegeven dat er een fout gemaakt is en als nog 2 rozen gestuurd zou worden.Indien je bloemen verstuurd via Topbloemen moet je de gever wel benaderen of de levering juist is en kwaliteit
Tot 2 x toe al slechte boeketten. Niet de boeketten bezorgd die waren uitgekozen en zeer weinig bloemen erin. Alleen maar groen blad en 4 bloemetjes. Ook de grootte klopt niet. Valt klein uit. Erg teleurgesteld voor wat je ervoor betaals
Niks op aan te merken