Topbloemen reviews

3.7
Mike
18-03-2024

Beste ,

Mijn buren en wij hadden een vriendin van ons een bos bloemen gestuurd . Zij heeft ons keurig bedankt met foto .

“ Dat klopt niet voor dat geld “ . Veel te klein en was geen boeket waar je blij van wordt .

Dus Topbloemen gebeld , vanmiddag werd ik gebeld , onze gezamenlijke vriendin krijgt morgen weer een bos bloemen .

Nou , dat is netjes .

Dank u wel Topbloemen , keurig opgelost!

Vriendelijke groet Tonny de Jonge

Sjoerd
17-03-2024

Vorige week online per ongeluk 2 maal zelfde boeket besteld voor zelfde ontvanger ,met ongeveer zelfde tekst op kaartje. Site had lang opengestaan en bestelling was niet meer zichtbaar. Na het afrekenen zag ik dat er een dubbelbedrag was betaald. Direct een melding gedaan met verzoek 1 bos te annuleren.

Dit is niet gebeurd. reactie op bericht was dat er niets aan gedaan kon worden omdat het boeket al geleverd was.

Na een extra mail kreeg ik kosten van een boeket terug in de vorm van een tegoedbon.

-dus berichten niet lezen,

-een bloemist reageert niet op een overduidelijke dubbele bestelling

-eerst lekker reageren dat er niets meer mogelijk is.

-bij een van een aanhoudend klagende klant alleen een tegoedbon geven

Bah, wat flauw, en wat veel klant onvriendelijke stappen.

Sjoerd Smits

Zwolle

Clau
04-02-2024

Wat een armzalig stukje voor 50 euro, had ik dit geweten had ik het nooit gedaan. Goede leer voor de volgende keer voor mij nooit topbloemen meer .

Elly
02-02-2024

Rouwstuk besteld bij topbloemen.

Was echt een prachtig stuk.

Roy
19-01-2024

Verjaardagsboeket van 63 euro 2 dagen van te voren besteld. Op de verjaardag om 19.00 uur nog niet besteld. Schaam me als gever voor zo’n late verjaardagsgroet en ben er boos over.

Ymn
02-01-2024

Probleem word vandaag opgelost

Ik heb een boeket van €30,40 laten bezorgen door topbloemen. Dit is zo een waardeloos mager boeket. Ik schaamde me rot toen ik een foto van de begunstigde een foto kreeg. Zeer mager boeket! Geen enkel fleurig kleuren zoals op de site. Helaas kan ik geen foto toevoegen. Anders had ik jullie precies kunnen laten zien wat ik bedoelde! Nooit meer!

Ineke
28-08-2023

Had wat problemen met een boeket wat bezorgd is maar dat is geweldig goed opgelost. Top top hartelijk dank Topbloemen. 👍👍

Martijn
13-05-2023

Voor 35 euro een bos bloemen die nog geen 20 euro waard is… bloemen zijn beschadigd.

Dit was de eerste en gelijk de laatste keer…

Jantje
29-03-2023

-Kreeg van een collega via Topbloemen 3 weken geleden een werkelijk prachtig kleurrijk en zeer royaal pluk boeket, dat 10 dagen heeft gestaan. Werkelijk elke seconde van genoten.

-Mijn eigen ervaring met het bestellen van bloemen voor anderen bij Topbloemen liep telkens weer uit op een zware teleurstelling. Armzalige bosjes ( soms oude) bloemen waar je de hoofdprijs voor mocht betalen. Ik bestel al jaren niet meer bij Topbloemen, maar bovenstaande positieve ervaring met Topbloemen mag ook gedeeld worden.

Panta
16-03-2023

Bosje bloemen voor een bizarre prijs. Voor 30 euro heb je een kleine bos bloemen met 1 lelie, 2 rozen, 3 anjers, verlepte kamille en wat vulling. Dit was de "grote" variant van het boeket, benieuwd hoe minuscuul de "kleine" variant van 20 euro is. Voor deze prijs heb je bij een gewone bloemist 3 mooie bossen bloemen. Wat een afzetters!

Thimo
01-03-2023

Beloftes worden niet nagekomen die zwart op wit via de mail zijn gedaan

19-10-2022

Vroeger best goed. Nu waardeloos door wijzigingen in de website al mijn gegevens weg, kan niet meer bestellen. Reactie to(b) bloemen dan voer je toch alles weer in

JA, maar dan wel bij de concurrent, wat een waardeloze service

Jurjen
17-10-2022

Vandaag wilde ik voor mijn oma een bos bloemen bestellen. Ik wilde inloggen met de gegevens die ik al jaren gebruik. Werd niet geaccepteerd. Oké, dan maar een nieuw wachtwoord aangevraagd. Er komt geen mail waarin ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. 25 keer klikken later nog steeds niet. Dan maar een heel nieuw account aanmaken. Alle informatie weer eens opnieuw ingevoerd. Akkoord. Proberen in te loggen met de 1 seconde geleden ingevoerde gegevens, werd niet geaccepteerd! Nieuw wachtwoord aangevraagd, 1 keer raden. Waardeloos bedrijf. En fake ook, alleen maar positieve reviews te zien terwijl deze site bewijst hoeveel klachten er zijn.

Gré
27-09-2022

Ik ben al heel lang klant ook mijn dochter en zij geven altijd verse bloemen en heel goede service als er al een klacht is

Janneke
07-06-2022

Een mooi boeket bloemen gekregen, maar na 4 dagen kon ik de gerbera’s al weggooien omdat deze geknikt waren omdat er geen ijzerdraadje in zat.

Na 6 dagen kon ik het hele boeket weggooien, omdat de hele bos verlept was.

Ik adviseer om via topbloemen geen bestelling meer te doen. Het kost veel geld en de kwaliteit is onvoldoende!

30-05-2022

Een zeer zeer slechte zaak een topbloemenwaardebon ontvangen en deze niet in kunnen leveren bij een topbloemen winkel

Daar sta je dan Je moet via internet bestellen

23-03-2022

Topbloemen is flopbloemen

Ze verkopen een bos bloemen van 20 euro voor 50 euro. Leuke marge.

Voldoet totaal niet aan de verwachting en aan de foto's vooraf.

Bagger.

Geen zaken mee doen.

Catharina
09-01-2022

Een boeket tulpen ontvangen, na 4 dagen al vergeeld en de helft van de tulpen niet uitgekomen, de rest een beetje. waardeloos en totaal geen verse bos tulpen. Daarbij meer groene takjes als tulpen. Schandalig, nooit meer zaken doen met Topbloemen.nl

09-05-2021

Duur boeket voor moederdag besteld voor mijn 82 jarige moeder. (Nog) niet geleverd! Het is nu 20:15! Ik heb als voorkeurstijd 13-14uur aangegeven.

Ze zeggen dat het druk is, waarom nemen ze dan meer orders aan als ze aankunnen?

Ze willen niet restitueren!

Bestel NIET via Topbloemen (Flopbloemen)

07-05-2021

Bouquet Large besteld van € 80 en kreeg bosje rozen van nog geen 20 euro zonder vaas. Alle roosjes hadden ook nog een hele korte steel. Echt waardeloos

Meer Topbloemen reviews