Beste ,
Mijn buren en wij hadden een vriendin van ons een bos bloemen gestuurd . Zij heeft ons keurig bedankt met foto .
“ Dat klopt niet voor dat geld “ . Veel te klein en was geen boeket waar je blij van wordt .
Dus Topbloemen gebeld , vanmiddag werd ik gebeld , onze gezamenlijke vriendin krijgt morgen weer een bos bloemen .
Nou , dat is netjes .
Dank u wel Topbloemen , keurig opgelost!
Vriendelijke groet Tonny de Jonge
Vorige week online per ongeluk 2 maal zelfde boeket besteld voor zelfde ontvanger ,met ongeveer zelfde tekst op kaartje. Site had lang opengestaan en bestelling was niet meer zichtbaar. Na het afrekenen zag ik dat er een dubbelbedrag was betaald. Direct een melding gedaan met verzoek 1 bos te annuleren.
Dit is niet gebeurd. reactie op bericht was dat er niets aan gedaan kon worden omdat het boeket al geleverd was.
Na een extra mail kreeg ik kosten van een boeket terug in de vorm van een tegoedbon.
-dus berichten niet lezen,
-een bloemist reageert niet op een overduidelijke dubbele bestelling
-eerst lekker reageren dat er niets meer mogelijk is.
-bij een van een aanhoudend klagende klant alleen een tegoedbon geven
Bah, wat flauw, en wat veel klant onvriendelijke stappen.
Sjoerd Smits
Zwolle
Wat een armzalig stukje voor 50 euro, had ik dit geweten had ik het nooit gedaan. Goede leer voor de volgende keer voor mij nooit topbloemen meer .
Rouwstuk besteld bij topbloemen.
Was echt een prachtig stuk.
Verjaardagsboeket van 63 euro 2 dagen van te voren besteld. Op de verjaardag om 19.00 uur nog niet besteld. Schaam me als gever voor zo’n late verjaardagsgroet en ben er boos over.
Ik heb een boeket van €30,40 laten bezorgen door topbloemen. Dit is zo een waardeloos mager boeket. Ik schaamde me rot toen ik een foto van de begunstigde een foto kreeg. Zeer mager boeket! Geen enkel fleurig kleuren zoals op de site. Helaas kan ik geen foto toevoegen. Anders had ik jullie precies kunnen laten zien wat ik bedoelde! Nooit meer!
Had wat problemen met een boeket wat bezorgd is maar dat is geweldig goed opgelost. Top top hartelijk dank Topbloemen. 👍👍
Voor 35 euro een bos bloemen die nog geen 20 euro waard is… bloemen zijn beschadigd.
Dit was de eerste en gelijk de laatste keer…
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
-Kreeg van een collega via Topbloemen 3 weken geleden een werkelijk prachtig kleurrijk en zeer royaal pluk boeket, dat 10 dagen heeft gestaan. Werkelijk elke seconde van genoten.
-Mijn eigen ervaring met het bestellen van bloemen voor anderen bij Topbloemen liep telkens weer uit op een zware teleurstelling. Armzalige bosjes ( soms oude) bloemen waar je de hoofdprijs voor mocht betalen. Ik bestel al jaren niet meer bij Topbloemen, maar bovenstaande positieve ervaring met Topbloemen mag ook gedeeld worden.
Bosje bloemen voor een bizarre prijs. Voor 30 euro heb je een kleine bos bloemen met 1 lelie, 2 rozen, 3 anjers, verlepte kamille en wat vulling. Dit was de "grote" variant van het boeket, benieuwd hoe minuscuul de "kleine" variant van 20 euro is. Voor deze prijs heb je bij een gewone bloemist 3 mooie bossen bloemen. Wat een afzetters!
Beloftes worden niet nagekomen die zwart op wit via de mail zijn gedaan
Vroeger best goed. Nu waardeloos door wijzigingen in de website al mijn gegevens weg, kan niet meer bestellen. Reactie to(b) bloemen dan voer je toch alles weer in
JA, maar dan wel bij de concurrent, wat een waardeloze service
Vandaag wilde ik voor mijn oma een bos bloemen bestellen. Ik wilde inloggen met de gegevens die ik al jaren gebruik. Werd niet geaccepteerd. Oké, dan maar een nieuw wachtwoord aangevraagd. Er komt geen mail waarin ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. 25 keer klikken later nog steeds niet. Dan maar een heel nieuw account aanmaken. Alle informatie weer eens opnieuw ingevoerd. Akkoord. Proberen in te loggen met de 1 seconde geleden ingevoerde gegevens, werd niet geaccepteerd! Nieuw wachtwoord aangevraagd, 1 keer raden. Waardeloos bedrijf. En fake ook, alleen maar positieve reviews te zien terwijl deze site bewijst hoeveel klachten er zijn.
Ik ben al heel lang klant ook mijn dochter en zij geven altijd verse bloemen en heel goede service als er al een klacht is
Een mooi boeket bloemen gekregen, maar na 4 dagen kon ik de gerbera’s al weggooien omdat deze geknikt waren omdat er geen ijzerdraadje in zat.
Na 6 dagen kon ik het hele boeket weggooien, omdat de hele bos verlept was.
Ik adviseer om via topbloemen geen bestelling meer te doen. Het kost veel geld en de kwaliteit is onvoldoende!
Een zeer zeer slechte zaak een topbloemenwaardebon ontvangen en deze niet in kunnen leveren bij een topbloemen winkel
Daar sta je dan Je moet via internet bestellen
Topbloemen is flopbloemen
Ze verkopen een bos bloemen van 20 euro voor 50 euro. Leuke marge.
Voldoet totaal niet aan de verwachting en aan de foto's vooraf.
Bagger.
Geen zaken mee doen.
Een boeket tulpen ontvangen, na 4 dagen al vergeeld en de helft van de tulpen niet uitgekomen, de rest een beetje. waardeloos en totaal geen verse bos tulpen. Daarbij meer groene takjes als tulpen. Schandalig, nooit meer zaken doen met Topbloemen.nl
Duur boeket voor moederdag besteld voor mijn 82 jarige moeder. (Nog) niet geleverd! Het is nu 20:15! Ik heb als voorkeurstijd 13-14uur aangegeven.
Ze zeggen dat het druk is, waarom nemen ze dan meer orders aan als ze aankunnen?
Ze willen niet restitueren!
Bestel NIET via Topbloemen (Flopbloemen)
Bouquet Large besteld van € 80 en kreeg bosje rozen van nog geen 20 euro zonder vaas. Alle roosjes hadden ook nog een hele korte steel. Echt waardeloos