Trendygreen overkappingen reviews

6.0
Lenneke
03-11-2022

Tuinkamer/veranda besteld,deze zou geplaatst worden 16 augustus ,2 dagen werk.Uiteindelijk is deze geplaatst in EEN dag op vrijdag 19 augustus,besteld op 10-07-2022 daar ging het al mis (binnen 3 weken geplaatst)De afgesproken /in offerte opgenomen Funderingskokers Aluminium poeren die in de grond gezet zouden worden zijn ,zonder enig overleg,NIET geplaatst.Het verkoop praatje van dhr.Elvis Muckens,de training die zij allen gevolgd hebben is duidelijk te merken aan de "slogan.maak u niet ongerust"nou mensen maak u wel ongerust,ik oudje ben erin getuind met heel mijn spaargeld.€ 13 499,99. Het eerste probleem, beschadegingen aan zijwanden,kitten heel slordig en echt onaanvaardbaar,dit is opgelost. NU schroeven die roesten op de onderrail die op de bestrating rust voor de glazen schuifdeuren maar nog erger een van de zes schuifdeuren kan ik met geen mogelijkheid meer schuiven,deze is ontzet of de bestrating is zoals ik al vreesde en aangegeven heb verzakt.

Sam Driebergen
17-05-2022

Uitstekende service en zeer vakkundig . Wij hebben een prachtige veranda met glazen schuifwanden laten plaatsen. Alles tot in de puntjes afgewerkt

Brechtje Zweepers
16-05-2022

Super tevreden: veranda perfect ingemeten en geplaatst. Klantvriendelijk personeel, komen afspraken na. Ook de after sale / service is prima. Een aanrader.

Albert-Jan
16-05-2022

Snelle reactie, goed gesprek gehad over de materialen en keuzes die we konden maken in dit geval over zonwering onder de overkapping. Aardige mensen, toegankelijk en service gericht.