Trendygreen overkappingen reviews

2.7
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Ml
19-04-2024

Misschien kan iemand een mailadres aanmaken zodat we ons kunnen vefenigen om gezamenlijk aangifte te doen?

Wil
13-04-2024

Elvis is werkzaam in Congo, bedrijfje heet Kinflata.

Je kan er een hotelkamer boeken die veilig is

Elvis had daar 6 jaar geleden al eens zelf gelogeerd, zie zijn review daarvan.

Kortom einde oefening Trendy Green. Nu nog failliet gaan en deze tweede mislukking van Elvis is een feit

Thom
11-04-2024

Uiteraard ook een teleurstellende ervaring net als de meesten hier hebben gedeeld.

Situatie bij mij is dat ze vandaag eigenlijk hadden moeten komen. Hun CRM systeem is nog in de lucht en spuugt nog automatische berichten uit met aankondigingen dat ze komen met ook een betaalherinnering. Dit is thans de enige communicatie nog. Ik had gelukkig al vernomen van de verhuurder dat er geen activiteit meer is en eigenaar geen gehoor geeft.

Heeft iemand al melding gedaan bij politie of juridische stappen ondernomen anders stopt dit niet en zullen er mogelijk nieuwe gedupeerden zijn. Offertes gaan gewoon door als mensen op de website vertrouwen.

Ik zal mijn aanbetaling ook claimen en aangifte doen al houd ik er rekening mee dat ik die wel kwijt ben. Heel jammer dat het traject zo moet aflopen. Roberto kwam nog wel zo sympathiek over.

Steven
22-03-2024

Het is tijd dat wij als gedupeerden ons verenigen tegen oplichting van dit bedrijf uit Almere.

Afspraken niet nakomen wel laten betalen.

Algemene trend bij dit bedrijf .

Wij zitten nu al een jaar met lekkende ellende.

Mocht ik overhoop in Almere komen, dan weet ik dit bedrijf en meneer Elvis te vinden.

En reken maar dat het donderen gaat .

Ik laat mij niet belazeren!

Mi
19-03-2024

Ons ervaring met TrendyGreen is niet anders dan wat hieronder al beschreven is. Het plaatsen van de bestelling ging heel vlot, maar na ons aanbetaling hebben wij niks meer gehoord. Contact krijgen met het bedrijf was onmogelijk. Een dag voordat de veranda geplaatst zou worden kregen we een afmelding met een vaag excuus. Sindsdien opnieuw niks meer gehoord. Collectieve melding indienen bij Radar lijkt me nieteens een slecht idee.

Gerda
15-03-2024

Wat een . bedrijf in december 2023 hebben ze een overkapping geplaats bij mijn vriendin met een beperking de overkapping lekt van alle kanten jammer dat ik geen foto.s hier kan plaatsen daar schrik je behoorlijk van hoe deze mensen hebben gekit een kind kan het nog beter dagelijks gebeld gemaild ge appt 1maart zouden ze langs komen om 3 uur volgens roberto elvis kan je niet bereiken zit al maanden in afrika 1maart weer niet op komen dagen weer gebeld ook nemen ze de telefoon niet op tot vorige week vrijdag nam roberto de telefoon op en hij wist niet de vragen te beantwoorden want systeem ligt eruit en moesten het maar met elvis regelen die niet meer bereikbaar is wat een oplichters mensen ik hoop niet dat er nog meer mensen worden opgelicht ik zou graag foto.s hierbij willen voegen maar het lukt niet helaas ik ga kijken of mijn vriendin hier aangifte van kan doen en zeer zeker een rechtzaak voor aanspannen deze mensen moeten geen cent meer verdienen

James
12-03-2024

Ach dat bedrijf Trendy Green is een al een lachertje, we hadden in het begin toen we in zee ging met deze zaak ,hadden we een heel goed gevoel over, ook in mijn eerdere review waren we vol lof , we dachten "eindelijk een bedrijf die eerlijk en begrip vol waren" Maar nu maanden later komen we op terug, dat hun service en bereikbaarheid telefonisch heel slecht is, Vooral die Roberto wat een clown is dat , 31 januari gebeld voor een klacht dat 1 van de schuifraam gedeelte een beetje afwijkt. Wij moesten een filmpje maken wat we ook gedaan hadden en opgestuurd ,er zou een servicenummer doorgegeven worden , week later nogmaals gebeld en toevallig nam deze clown op en deze zou ons op vrijdag en uiterlijk zaterdag terugbellen, deze clown moet nog steeds terugbellen. Tja dan hebben we nog Elvis ook nog zo'n mooi prater , maar goed heb nog veel punten waar ze in gebreken zijn gebleven , ik zou zeggen aan as veranda kopers, koop niet bij dit bedrijf, "ZEER SLECHT"

Yvonne
09-03-2024

Tja wat voor nieuws zal ik hier eens melden wat nog niet verteld is? Veranda niet waterdicht, opmaat gemaakte ramen niet geleverd en zijn niet bereikbaar. Oooh nee, 1x gebeld met Elvis. Hij zou wat uitzoeken. Vraag je daar 2 dagen later na, je weet toch dat ik in Afrika zit. Daarna geen contact meer geweest.

Elvis op en topverkoper, beloofd je gouden bergen komt afspraken niet na. Even als zijn hulpje Roberto.

Als je eerlijk was geweest en netjes opgelost, was je een echte vent met hart voor zijn bedrijf geweest. Ben benieuwd hoelang dit bedrijf nog blijft bestaan, en vooral wat hij hierna gaat opzetten. Hemelfietser.

Mensen Google Elvis Muckens voordat je wat bij hem koopt

Ingrid
30-10-2023

Trap er niet in, goedkoop is duurkoop.

30 en 31 mei is er bij ons een serre geplaatst door trendygreen. Op het 1ste oog, erg blij mee. Bij het schoonmaken met het meegeleverde schoonmaakproduct en doekje kwam ik enorm veel beschadigingen tegen, op de dragers. Ik heb dit direct gemeld bij willem van trendygreen. Helaas niets op gehoord. 2de keer gestuurd, ook niets opgehoord. In juli is het verschrikkelijk gaan regen. Wat lijkt onze serre is zo lek als een mandje. Wederom contact opgenomen, foto's gestuurd om dit te melden. Het is nu 30 oktober en het probleem, is na veel loze beloftes van willem, nog steeds niet verholpen. Zelfs niet na, de door ons aangegeven deadline van 28 oktober j.l. Heel heel erg allemaal en erg onbeschoft.

Sam Driebergen
17-05-2022

Uitstekende service en zeer vakkundig . Wij hebben een prachtige veranda met glazen schuifwanden laten plaatsen. Alles tot in de puntjes afgewerkt

Brechtje Zweepers
16-05-2022

Super tevreden: veranda perfect ingemeten en geplaatst. Klantvriendelijk personeel, komen afspraken na. Ook de after sale / service is prima. Een aanrader.

Albert-Jan
16-05-2022

Snelle reactie, goed gesprek gehad over de materialen en keuzes die we konden maken in dit geval over zonwering onder de overkapping. Aardige mensen, toegankelijk en service gericht.