Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

07-01-2021

Conform verwachtingen.

Na schriftelijke offerte, bezoek aan showroom gebracht daar gastvrij met koffie ontvangen en uitgebreide uitleg gehad. Op al mijn vragen werd correct en met kennis gereageerd. Het verduidelijkt veel als je de constructie ter plaatse kunt bekijken en eventueel fotograferen.

Aflevering exact op tijd in Duitsland volgens afspraak, met een telefoontje, een half uur vooraf. Keurige medewerkers die al de te leveren producten netjes op de door mij aangegeven plaats neer hebben gezet.

Opbouw ging met de handleiding gemakkelijk.

Een mechanische lift is onontbeerlijk(Boels verhuur) de goot is te zwaar om getild te worden.

Een afkortzaag is niet echt noodzakelijk.

Duidelijk aftekenen en met een dunne speciale schijf op een kleine haakse slijptol gaat dit ook goed.

In zijn geheel na verwachting en prijs kwaliteit is helemaal in orde.

Gewoon een aanrader.

Silvio
07-01-2021

Een prijs-kwaliteit topper

We hebben eind november 2020 onze overkapping gekregen (9,06 x 4 mtr , glas). Vriendelijke monteurs die hem vakkundig geplaatst hebben. Een echte meerwaarde voor ons huis. Led verlichting mooi dimbaar en een zeer vernuftig zonweringsysteem. We verheugen ons echt op het voorjaar.

Prijs-kwaliteit naar onze mening een echte topper want we hebben meerdere offertes laten maken en de meeste waren meer dan het dubbele in prijs.

Tuinmaximaal bedankt.

Wilma

Glazen wanden

Word prima gecommuniceerd over dag en tijdstip via mail.

Arnold

Schuifwand plaatsen

Tijdje terug de zijkant van onze overkapping dichtgemaakt met een schuifwand van tuinmaximaal, mooi systeem en heel betaalbaar waren er blij mee.

Paar weken geleden ook de achterkant dichtgemaakt 5,4 meter breed was iets meer puzzelen omdat er een verloop van 3 cm in zat maar met de speling in de bovenrail ging dat net hou er wel rekening mee dat, zoals bij ons de glaspanelen van 260 cm hoog behoorlijk zwaar zijn huur dus een paar glaszuignapdingen?

Maar weer heel blij met het resultaat.

Groet Arnold uit Hengelo

Av
06-01-2021

Goede producten, goede kwaliteit!

Wij zijn zeer tevreden over Tuinmaximaal. Het bedrijf levert goede producten tegen een goede prijs.

Ook is onze ervaring dat er snel, vriendelijk en oplossingsgericht op eventuele problemen wordt gereageerd.

Wij kunnen het bedrijf dan ook zeker aanbevelen!

A.V. Westerik

Glaswand

Een glazen schuifwand besteld en alles correct verlopen vanaf het moment van technische ondersteuning. Prima service en correcte afspraak van de levering en kwaliteitsvolle materialen, goede prijs kwaliteits verhouding.

Stefan

Top

Reeds 2x een glazen schuifwand besteld en steeds alles correct, prima service en correcte afspraak van de levering en kwaliteitsvolle materialen, zeker prijs kwaliteit

Stef

Terrasoverkapping

Perfecte afhandeling met afgewerkt product en duidelijke handleiding.

Rionne
06-01-2021

Overkapping met glazen schuifwand.

Overkapping 6.06m besteld via site, zelf aangepast aan eigen wensen, makkelijk te doen. Later glazenschuifwand van 5,5m lengte en een hoogte van 2,5m laten bezorgen. Beide via site besteld waarin duidelijke uitleg staat hoe in te meten.

Prima service, afspraak op de juiste dag en zeer behulpzame en vriendelijke leveranciers.

Zelf geplaatst ( schuift zeer makkelijk op de rolletjes ).

Stevige kwaliteit en mooie uitstraling.

Prima bedrijf en ik raad deze firma zeker aan bij mijn vrienden.

Bianka

Terassenüberdachung 8x3 m

Alles super gelaufen. Tolle Qualität und problemlose, pünktliche Lieferung!

Roland

Serre tussen 2 uitbouwen

Wíj hebben één serre laten plaatsen van 5 meter breed met 5 schuifdeuren.

Na een uitstelling van 1 maand, akelige corona, toch heel netjes geplaatst ook qua

Afdichting prima voor elkaar, 1 minpunt is de doorvoer van de kabel voor zonwering, deze wordt door het bovenprofiel geboord, waarbij de kabel langs de scherpe randen van het geboorde gat schuurt, misschien volgende keer een doorvoertule of desnoods kit zodat kabel niet beschadigd kan worden. Voor de rest erg tevreden met het resultaat.

Roland Bannink.

Bjorn

Nette service

Drie glazen schuifdeurconstructies besteld via tuinmaximaal.nl en zelf geplaatst. De site werkt duidelijk qua bestellen, de bestelling werd netjes en vriendelijk afgeleverd volgens afspraak, ook de installatie instructie was compleet en duidelijk. Levertijd was met 9 weken misschien wat aan de lange kant, voor ons echter geen probleem.

Ronny
03-01-2021

Schuiframen van 5,5m lengten en een hoogte van 2,5m

Zelf geplaatste en alles werkt ( schuift zeer goed ).

Prima bedrijf en ik raad deze firma zeker aan bij mijn vrienden.

03-01-2021

Glazen schuifdeuren

Ben zeer tevreden over geleverde materialen,( goeie kwaliteit), levering volgens afspraak, heb schuifdeuren zelf gemonteerd!, ging heel goed met bijgeleverde beschrijving!

Glazen schuifwand

Mooie website heel duidelijk .

Zijn ook in de showroom goed geholpen.

3 mndn levertijd maar stond vermeld ivm corona.

Een paar dgn voor levering nog handgrepen besteld zouden opgestuurd worden , maar werden er toch keurig bijgeleverd.

Kan niet anders zeggen dan heel tevreden.

Zelf geplaatst met zuignoppen en stond in een paar uurtjes.

2 man 10meter.

Nog een tip meegekregen om eerst de zijkant geleiders te plaatsen en dan pas de bovenrails.

T is prachtig

02-01-2021

Een tien met een griffel!

Prima service, zowel vooraf als tijdens plaatsing. Alles klopt!

Houden zo!

02-01-2021

Schuifwand gekochtbij tuinmaximaal netjes en op tijd geleverd

Ervaring tuinmaximaal

Goede website

goede service (nalevering)

bezorging was minder (liever lui dan moe)

Nafide

Top kwaliteit

Online overkapping van 6m bij 3,5m besteld en na 2 weken opgehaald, kwaliteit is top. Zelf montage is met 3-4 handige mannen goed te doen, alleen mogen de instructies duidelijker en uitgebreider. Op de video instuctie lijkt het een makkelijke klus. Al met al een tevreden klant.

Janus

Terrasoverkapping

Wij hebben na een goed advies in de showroom een overkapping besteld . Planning is na opdracht keurig gecommuniceerd en alles is volgens plan geleverd.

Wij hebben de overkapping zelf geplaatst. Tip is wel om de gebruiksaanwijzing stap voor stap goed te lezen. De overkapping staat er nu mooi bij en het wachten is nu op betere temperaturen.