Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Adrien
27-12-2020

Top product

Prima service,zoals de handleiding voor het monteren.

Schaade aan een polycarbonaat plaat opgelostmet het vervangen van dit zonder enkel probeem

Heel tevrede.

Adrien

Marjon
26-12-2020

Terrasoverkapping

Prima communicatie.

Goede levering en door de mannen in 2 dagen mooi gezet!

Geen klachten en zeer tevreden!

Ben heel blij met deze terrasoverkapping en ga hier veel plz van hebben.

Daniela
26-12-2020

D. Seidelmann

Alles Prima. Super Qualität zu einem fairen Preis. Pünktliche Lieferung durch freundliche Mitarbeiter. Durch eine genaue und leicht verständliche Anleitung war der Aufbau der Überdachung und das nachträgliche Einsetzen der Schiebetüren, auch für mich als Frau, überhaupt kein Problem.

Goede service

Glazen schuifdeuren besteld voor onze veranda. Goede service, spullen netjes afgeleverd en een duidelijke beschrijving voor het in elkaar zetten van de schuifdeuren.

Alfred

Perfectie

Het bedrijf levert conform afspraak, kwalitatief is goed, degelijk materiaal en een goede montage beschrijving.

Dieter
25-12-2020

Bestelling en levering waren top

Ik heb online een overkapping besteld alles was heel klaar en duidelijk heel kort nadien telefonisch contact gehad om datum van levering af te spreken de levering zelf is heel vlot verlopen door 2 super vriendelijke en toffe mensen het product is ook van zeer goede kwaliteit gewoon top bedankt tuin maximaal jullie hebben er een tevreden klant bij

Bianca

Goede levering en service

Telefonisch besteld levering was perfect gegaan alles zelf gemonteerd tekening eas goed leesbaar

Anita

Optimale service

Alles was tot in de puntjes geregeld. Dank zij de video was de montage makkelijk en zonder problemen.

Het resultaat is zeer bevredigend.

Eddy
24-12-2020

Mooie goed schuivende gas wand

Een mooie wand die eenvoudig zelf is te plaatsen en een goede afhandeling bij het ophalen

Dick

Funderingskoker

Duidelijke site goede service en

Levering was prima

Koen

Topproduct

We zijn zeer tevreden over de schuifwanden die we geplaatst hebben in ons overdekt terras, de samenwerking met de firma was prima

Mooie overkapping van Tuinmaximaal

Netjes geleverd , makkelijke stap voor stap handleiding en een keurig eindresultaat ,

Zeker aan te raden!

Glazen schuifwand gemonteerd

Na jarenlang genoten te hebben van onze overkapping hebben we besloten er glazen schuifwanden in te plaatsen. Wát een aanwinst!

Het ziet er geweldig uit. We kunnen voortaan véél langer van de serre genieten.

Bestelling en levering verliepen vlotjes.

Bijzonder veel waardering voor de chauffeurs die bij dag en dauw al op route zijn.

Caro

Terasen Überdachung

Alles prima.

Ein beschädigtes Teil würde ohne Probleme nachgeliefert.

Wenn man keine 2 linker Hände hat ist der Aufbau auch problemlos möglich.

Ein kleiner Nachteil ist der lange Lieferzeit, der aber vorher bekannt war.

Angie

Goede kwaliteit producten

We hebben hier onze glazen schuifpui besteld en zelf gemonteerd. Super tevreden over de kwaliteit. Een paar weken geleden nog een aantal tochtstrips besteld, en deze werden ook snel geleverd. Erg tevreden over de service en kwaliteit!

Annelies

Schuiframen

Vanwege Corona was de levertermijn langer dan verwacht. We hebben de bestelling online geplaatst zonder bezoek aan de showroom, maar dit gaf geen enkel probleem.

De mensen die de levering verzorgde waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

George

Prima levering en installatie

De Tuinkamer is netjes en op de afgesproken dagen geïnstalleerd, en de monteurs stonden open voor al onze vragen en gaven hun mening ideeën over wat het handigste zou zijn (voor onze keuzes).

Enige wat handiger had gekund is dat er eerder en duidelijker gecommuniceerd had moeten worden dat de loodgieter voor het aansluiten van de HWA pas dagen later zou komen (wat dus niet kon, aangezien de volledige tuinkamer dan al zou staan en de loodgieter er dan dus niet meer bij had gekund).

Hierdoor hebben wij zelf opeens heel snel een loodgieter moeten regelen, met alle nadelen die daar weer aan hingen.

Luc
21-12-2020

Prima materiaal voor een zeer aangename prijs.

Nu voor de 3de keer glazen schuiframen gekocht bij Tuinmaximaal, dit is een product waar je met plezier mee werkt, alles is goed beschreven in de gebruiksaanwijzingen en je moet niet zovele machines hebben om dit te realiseren, laatste keer 2x 4meter en 1x 5meter glazen wand gezet in 3 uren tijd met 2 personen, topproduct.

Heel tevreden

Zeer tevreden op een kleine missing na een afdekprofiel gekregen klein en moest groot zijn maar zelf opgelost zelf geplaatst en zeer duidelijke info op schema en dobbit tv wachttijd was zoals voorzien en bezorgers zeer vriendelijk top firma zeker een aanrader

Overkapping

De overkapping van tuinmaximaal is perfect alles past goed er zit zelfs gereedschap bij