Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Walter
25-11-2020

Plaatsing spie

Na een tijd wilden we de zijkanten van de overkapping dicht laten maken middels een spie. Na plaatsen eerste spie bleef er een kier zichtbaar tussen schutting en spie. Op zich geen probleem omdat we toch nog een houten wand gingen maken waardoor de kier niet meer zichtbaar zou zijn. Om deze reden hebben we er ook geen werk van gemaakt. Toch is het wel slordig om een spie op deze manier te plaatsen je verwacht toch dat de monteurs dit ook zelf zien en uit eigen initiatief verhelpen.

Irma en Coen
24-11-2020

Mooi produkt en afwerking

Showroom Eindhoven was het begin van de veranda project en gelijk renovatie tuin

Montage in de regen maar de jongens werkte goed door.

Alles in 1 dag lange dagen voor hun maar netjes gewerkt

Zijn vooral blij met de elektrische zonnenscherm ingebouwd met afstandsbediening die duur was maar met tuin op zuid echt een aanrader is.

Diverse mensen die bij ons kwamen kijken hebben ook besloten voor Tuin Maximaal te kiezen.

François
24-11-2020

Goed geleverd werk

Afspraken zeer goed nagekomen.

Zeer gedienstige en vriendelijk personeel.

Zeer proper en professioneel afgewerkt.

Zou zeker de firma Tuinmaximaal aanbevelen bij andere mensen

Talip
23-11-2020

Zeer tevreden en lekker goedkoper dan elders

Na mijn zoon besteld en zelf gebouwd te hebben, vond ik kwa prijs en kwaliteit zeer aantrekkelijk. Dankij hem heb ik ook hier besteld en zelf onze afdak gebouwd. Ik ben zeer maar dan echt zeer tevreden.

20-11-2020

Zeer mooie overkapping

Zeer tevreden over de overkapping en het eindresultaat.

Duidelijke communicatie en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Toen ze hem kwamen brengen door zeer ervaren mensen die ook goed meedachten.

We kunnen er nu lekker zitten ondanks de regen en de kou als er ‘s middags de zon staat.

Rudi

Perfect!

Levering was stipt op tijd,behulpzame medewerkers.

Roos

Prachtig

Snelle levering, goed contact, aardig, mooi materiaal.

Wilma

Goede ervaring

Netjes behandeld, goed product.

Bij levering op tijd gebeld en keurig geleverd

Zijn erg tevreden

Roy

Voortreffelijk

In één woord GEWELDIG!

Na een mail gestuurd te hebben, goed advies ontvangen en bestelling geplaatst, een aantal weken levertijd en binnen de aangegeven tijd geleverd. Je word keurig een half uur voor dat ze bij je zijn even gebeld.

Nu de schuifwand gemonteerd, alles is prima.

Kortom een aanrader voor iedereen.

Groeten Roy

Bouke

Terug sturen led nieuw

Zodra ze het geld binnen hebben dan is de service beneden nul punt.

Bedenk heel goed als je daar iets wilt kopen want als je iets terug wilt sturen na de 14 dagen bedenk tijd dan hoor je aan de telefoon dat het terug mag maar dan komt er later een email achter aan dat het niet is toegestaan om het terug te sturen.

Conclusie de service is heel maar dan ook heel slecht

Roy
18-11-2020

Goede service en zeer goede prijs

Zeer tevreden over onze glazen schuifdeuren die we besteld hadden. Zeer makkelijk systeem om het zelf te doen waardoor je zelf ook meer kan genieten van het resultaat.

Top service en ook allemaal heel duidelijk en komen afspraken na

16-11-2020

Nog steeds goed geprijst

Terrasoverkapping 6 jaar geleden en 2 maanden terug glazen schuifwand geplaatst . Beste investering ooit!

Harry
13-11-2020

Goed product, fijn geholpen.

Carport gekocht en zelf geplaatst. Bij aflevering veel tips gekregen hoe te plaatsen.

Contact met klanten service is prima.

Liesbeth
13-11-2020

Perfecte KS en levering

Ik heb de serre zelf geplaatst maar moest daarna ook nog deuren hebben en 2 jaar later weer de spies voor ramen en zonwering en is prima geleverd .op tijd en afspraak ben er helemaal blij mee.

Ook de klantenservice is geweldig staan je vriendelijk te woord en helpen ook daadwerkelijk.

TOP!

Michel
09-11-2020

Snel, hulpvaardig en goed bereikbaar

Zijspie besteld online

Ruim binnen afgesproken levertijd geleverd

En na aankoop nog een aftersalesbelletje gekregen of alles was gelukt en naar wens was

Dikke prima

08-11-2020

Prima bedrijf

Ben tevreden over hun werkeijze

Math
06-11-2020

Terras overkapping

In 1 woord super geregeld top

en de levering was ook super alles mooi op de plaats gelegd.

de benodigde materiaal wat je nodig hebt zit er allemaal bij van kitspuit tot gaten boren super mooi ik zal het iedereen ook aan raden om bij tuin maximaal te kopen.

heb op div plaatsen prijs opgeven gedaan maar nergens zo goed en goedkoop al bij tuin

maximaal op en top geregeld .

28-10-2020

Prima eindresultaat

Na wat miscommunicatie in de planning is uiteindelijk de serre geplaatst door Tuinmaximaal. Ondanks de redelijk wat negatieve reviews zijn wij erg tevreden met het eindresultaat. Een kwalitatief goede en mooie serre voor een mooie prijs. Persoonlijk denken wij dat het bedrijf organisatorisch te maken heeft met te sterke groei maar er geenszins sprake is van moedwillig slechte bedrijfsvoering.

Etienne
21-09-2020

Mooie spullen

Top spullen alleen jammer van de lange levertijd.

03-09-2020

Mooie overkapping.

Een mooie overkapping gekocht en zelf geplaatst. Handleiding is op sommige punten niet duidelijk , zonder enige ervaring in t zetten van zo een constructie is t lastig om de overkapping correct te plaatsen. Ik had hulp van twee handige buurmannen met ervaring in de bouw. Zorg dus voor goede hulp als je zelf gaat plaatsen.