Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Daniel
28-08-2020

Qua communicatie is er veel voor verbetering vatbaar.

Planningsfout

Terrasoverkapping gekocht op 16 Juni, gemakkelijk via de site. Volgende dag werd ik al gelijk gebeld over de leverdatum. 14 Augustus meneer is de eerst mogelijke datum. Op die dag waren wij nog op vakantie, eerder kon niet dus vooruit, mijn probleem dus dan maar later. Wordt de 27 van Augustus. Beetje schuiven met wat vakantiedagen om te zorgen dat ik een week de tijd heb om te monteren.

27 Augustus, sochtends vroeg nog niets gehoord dus even bellen. Inderdaad meneer ze komen tussen half 10 en half 12. Prima tijd kan ik nog naar boels om een materiaallift te huren. Tot dat moment niets aan de hand.

Niemand te zien die ochtend, zal druk zijn op de weg denk je dan. Toch maar gaan bellen om half 3.

“Nee sorry meneer, foutje in het systeem. We kunnen 14 September weer komen”.

Totaal geen blijk van meedenken of iets dergelijks. Halsstarrig vast houden aan die datum, en als susser beloven dat als iemand afzegt dan sta je bovenaan hoor.

Ook de kosten die ik al gemaakt heb voor de lift worden niet gecompenseerd. Staat in de voorschriften.

Kortom klanten staan zeker niet bovenaan, alle opties die je zelf aanbrengt hebben ze geen oren naar. Koerier Inschakelen, 1 iemand met bus later laten rijden en zelf helpen met uitladen, willen ze niets van weten.

Dat er iets fout kan gaan snap ik volkomen, kan gebeuren. Echter als oplossing komen met een nieuwe leverdatum van 2,5 week later gaat erbij mij niet in. Ook over compensatie kan niet gesproken worden met ze. Op een levering van over de €4000 maakt het ze niets aan.

Ralph
24-07-2020

Compleet en eerlijk

Vorige week zijn ik en mijn partner naar Eindhoven gegaan om Tuinmaximaal te bezoeken. Daar aangekomen zijn wij hartelijk ontvangen, ondanks het jeugdige personeel zijn wij keurig en zeer professioneel geholpen.Het personeel is eerlijk en denkt tot zekere hoogte goed met je mee.

Hierom besloten om direct een bestelling te plaatsen op locatie.

Wij bedanken jullie voor de lekkere bak koffie en het goede gesprek. Mocht iemand ooit interesse hebben in een soortgelijk product, dan beveel ik jullie zeker aan.

Met vriendelijke groet,

Ralph uit Geldrop

Minke
12-07-2020

Arrogante, zeer klant onvriendelijke zaak. Leugens, leugens, leugens.

Dag voor levering van glazen schuifdeuren belt tuin maximaal dat rails niet kan worden mee geleverd omdat deze meer op voorraad is. Rails zou 2 dagen later wel weer leverbaar zijn, maar dan zouden we opnieuw 6 weken moeten wachten voordat tuin maximaal het bij ons zou komen brengen. Glas kon al geleverd worden, dit laten doen. Rail zouden we dan twee dagen later zelf kunnen afhalen. Echter. 2 dagen later bleken er toch geen rails te zijn. We kregen te horen dat het 4 weken zou duren eer er nieuwe rails zou zijn. Als we dat Geweten zouden hebben, hadden we het glas nog niet laten komen daar deze nu schuin tegen de buiten muur gezet stond en dus risico op breuk of beschadiging. Eindelijk 4 weken later. We bellen op. Rail is binnen, echter vanwege Corona moeten we een afspraak maken om deze te mogen ophalen. Dit zou 2 a 3 weken zijn! Niemand in het bedrijf die eerlijk is geweest. Steeds leugens en uitstel, waarschijnlijk omdat ze de boel toch niet op voorraad hebben. Een goed opgezet systeem van telefonisten die ervoor zorgen dat je niet verder komt dan hun en als klant kun je verrekken. Uiteindelijk alles afgeblazen en ons geld teruggevraagd. Als we nu hun reclame op tv zien, hebben we nog een nare na smaak!

Marielle
05-07-2020

Zeer tevreden

Glazen schuifwand besteld voor onze bestaande veranda. Alles prima gegaan, tijdens de aankoop en levering. Plaatsing zelf gedaan en goed gelukt. We genieten ervan, hadden we het maar eerder gedaan!

Kevin
24-06-2020

Op vooraad, of toch niet

Overkapping besteld welke op voorraad was.

Werdt op zondag gebeld dat ze hem eind augustus kwamen brengen?

Niet akkoord. Wou hem dan maar halen.

Dit kon ook tot eind juli niet omdat er teveel mensen kwamen. Het is 1 pallet in de aanhanger dat is wel geteld 3 minuten met wegrijden. Dat zou betekenen 108 klanten. Als je er 1 tegelijk binnen mag. Laten we het klein houden dus max 30 max ivb corona? Is 3240 klanten per dag die wat komen halen x 365 dagen? Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk allemaal. Ik zit zelf in de retail en gaan in de 5 minuten een trailer weg en soms nog wel meer dus gaat prima. Ze hebben de spullen gewoon niet en zijn ook totaal niet mee denkend. Vervolgens eerst wel geld eisen maar terug betalen gaat weer even duren uiteraard. Deze komen hun zelf wel tegen in de crisis.

Adi

Aanraden 9

Mooi bedrijf goede uitleg

Sas

Tevreden

Wij zijn blij met de glazen wand. Je moet wel zelf goed opletten of alles kan en past. Mijn ervaring is dat de mensen die je in de showroom niet heel veel kennis en ervaring hebben. Ook de uitleg die we erbij kregen vonden wij niet duidelijk. Maar als je een beetje technisch bent moet het lukken om het zelf te plaatsen.

BA
23-06-2020

Slechte communicatie, geld wel terug

Een terrasoverkapping besteld, die zou na 7 weken worden bezorgd. Drie dagen voor de bezorging werd ik gebeld dat niet alles leverbaar was. Ze zouden leveren wat er te leveren was, de rest zou later komen. Wanneer dat was kon niet gezegd worden. Dat wilde ik natuurlijk niet, ik heb daar geen ruimte voor en heb niet voor niets 7 weken gewacht. Dat dan drie dagen van tevoren wordt gebeld dat er een probleem is vind ik maar raar. Helaas werd er totaal niet meegedacht in oplossingen, de enige oplossing was dat de levering opnieuw ingepland kon worden, dat was weer 8 weken wachten, of een deel laten leveren, en wachten op de rest zonder te weten wanneer dat komt.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, dat ging erg makkelijk. Binnen een week had ik gelukkig ook mijn geld terug.

Tuinmaximaal had dit kunnen voorkomen door desnoods een koerier eerder de spullen te laten brengen, maar vooral door eerder te laten weten dat de levering niet ging lukken. Dat moeten ze hebben kunnen zien. Nu heb ik mensen moeten teleurstellen die klaar stonden om die kap op te bouwen, zij moesten gauw op zoek naar ander werk voor die dag.

René
21-06-2020

Net als bij velen is de levertijd van de beloofde 2 weken veranderd in 7 weken.

Bij levering bleek de bestelde maar niet te kloppen, 6 x 3 besteld er word 6 x 3,5 geleverd.

Bezorgers hebben meteen met de zaak gebeld maar kregen als antwoord dat de klant maar zelf moest bellen.

Als je dan zelf belt word je van het kasje naar de muur gestuurd.

Het uiteindelijke antwoord is we gaan u binnen 24 uur terug bellen.

Dit blijkt een veelvoorkomende smoes te zijn, want ze bellen gewoon NIET.

Na zelf maar weer bellen de afdeling service geeist.

Afdeling service geeft me 2 opties:

Optie 1: Om zelf te komen ruilen:

Optie 2: Tuinmaximaal komt zelf omruilen.

Gekozen voor optie 2, en de planning gaat binnen 2 dagen me bellen voor de omruildatum.

Inmiddels 4 dagen verder, maar Tuinmaximaal bel weer NIET.

Overal kunnen fouten gemaakt worden, geen probleem.

Maar mijn grootste frustratie is dat Tuinmaximaal zich niet aan afspraken houd.

Je neemt extra verlof en huurt een lift etc. maar aan enige vorm van compensatie doet Tuinmaximaal niet aan.

Ik ben er klaar mee.

Ze hoeven niet meer te komen omruilen ze mogen hun overkapping komen terug halen en me mijn geld terug geven, al besef ik dat ik dan ook weer weken moet wachten.

René
18-06-2020

Na 11 dagen nog geen reactie op mail en belofte om mij te bellen!

11 dagen geleden een mail over garantie gestuurd met foto's over een verzakte glasplaat, nog steeds geen enkele reactie daarop gekregen!

Na 3 dagen maar eens gebeld of de mail wel is aangekomen, dit kon de medewerker niet beantwoorden en er werd beloofd dat ik terug gebeld zou worden, nu na 8 dagen nog steeds niet gebeurd!

En Tuinmaximaal, kom nu niet aanzetten met drukte want deze "niet" reactietijd is ook bij drukte absoluut onacceptabel.

Het gaat over een order van 3 jaar geleden, 500094768

Luc
16-06-2020

Perfect

Snelle levering , goede kwaliteit

16-06-2020

Heel erg goed.

Goede technici voor installatie.

15-06-2020

Prachtige schuttingen, voordelig e nsnel geplaatst

Schuttingen geregeld voor mij en 2 buren. Mooie prijs voor een mooie schutting. Om 09:00 uur zijn ze begonnen en om 13:30 waren de heren klaar, en ik en mijn buren in het bezit van een mooie schutting.

Inmiddels is er ook een bij mijn zijn zus geplaatst en ook zij is uiterst tevreden.

15-06-2020

Zeer goed materiaal en degelijke overkappingen

Goede levering en zeer goed materiaal

Hme
13-06-2020

Wat een arrogantie

Begin mei, overkapping besteld en betaald, levertijd: 12 juni, tel. gehad, dat de zijliggers niet geleverd konden worden en dat dit 25 juni geleverd werd, was akkoord gegeven. Ondertussen zonwering besteld en betaald, na 1 week al geleverd. Weer tel. gehad het werd 27 JULI, eerder konden ze niet leveren.

Nu zitten we dus met zonwering maar geen overkapping, zeer slecht,

Dit is dus eens maar nooit meer tm.

Els

Service slecht

We hebben zonwering onder onze overkapping gekocht bij Tuinmaximaal.Er klopte het eea niet dus contact gezocht met de klantenservice.foto van het probleem gestuurd.de dame aan de telefoon vertelde dat de monteur al naar huis was,maar dat we de volgende dag zsm terug gebeld zouden worden.Tot op heden niets gehoord,nogmaaals een mail gestuurd,maar geen antwoord.

Slechte service van Tuin Maximaal

Wat een slecht bedrijf!

Na een overkapping besteld te hebben werden we 3 dagen voor de levering gebeld, de zijliggers waren niet leverbaar. 2 weken later zou het wel geleverd worden ik vraag : kan ik gecompenseerd worden voor de gemaakte kosten(tuin open, snipperdag, aanhanger? nu Na 6 verschillende mensen gesproken te hebben.Nee meneer dat kan niet, had u de kleine regeltjes maar moeten lezen! Dus op een bestelling die weken geleden betaald en besteld is komen ze er 3 dagen van te voren achter dat het niet leverbaar is. En dat is dus mijn probleem, nou dat dacht ik niet klantvriendelijkheid is heel, heel ver te zoeken. Ik zou me als baasje van dit bedrijf kapot schamen en heel snel met het personeel gaan praten!

Mirac

Vreselijk!

Communicatie is zeeeeeer slecht, foute overkapping (modern ipv klassiek) geleverd en de rails zijn binnen enkele weken na de plaatsing gaan roesten! Mijn klacht wordt domweg niet serieus genomen. De roestplekken zouden van een ander soort materiaal die wij evt. Op de rails zouden hebben gezaagd zijn veroorzaakt, terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat hier zeer zeker geen sprake van is en wij zeer zuinig omgaan met een dure overkapping! Dit is absurd! Ik ga juridische stappen ondernemen! Jullie denken toch niet dat ik een overkapping van 6.500 euro die binnen enkele weken is gaan roesten en waarvoor wij zogenaamd 5 jaar garantie op hebben zomaar laat liggen!

Wilma
02-06-2020

Overkapping

2 juni 2020. Wij zijn super tevreden over de overkapping en de kwaliteit en de verlichting en gumax zonwering. In 1 woord geweldig! We zitten nog na te genieten.

Ik begrijp de negatieve ervaringen niet. Monteurs zijn superaardig en hebben goed werk geleverd! Ja wij hebben ook ruim 3 maanden moeten wachten, maar dat is de moeite waard.

Verbeterpunt is de communicatie. Die kan beter. Er zitten veel verschillende personen aan de telefoon. Dat is soms lastig, maar tot nu toe alles opgelost.

Wij bevelen tuinmaximaal zeer aan!

Wij gaan genieten?

27-05-2020

7 weken wachttijd voor bezorging

Bezorgen is gratis maar dan moet je wel 7 weken wachten. Dit terwijl er voldoende werklozen zijn die met een busje klanten tevreden kunnen stellen.

Zelf afhalen mag ook maar dan moet je 1 week wachten. In welke tijd leeft tuinmaximaal?

Waardeloze service.