Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

26-05-2020

Slechte klantenservice

Half maart glazen wand besteld en eind maart benadert voor datum van aflevering.

Dit kon pas 22 mei en eerder geen mogelijkheid.

April nog eens langs gegaan in Eindhoven en gevraagd maar 22 mei zou er geleverd worden.

Alles was al betaald maar gelukkig via Visa.

22 Mei NIKS geleverd, er is iets mis gegaan en jammer voor u!

Niks meer vernomen van TuinMaximaal.

18-05-2020

Als je bedonderd wilt worden is dit een goede zaak

Ze laten je weken wachten op je spullen en leveren dan de helft. dan moet je weer weken wachten. en als je dan zegt kom het maar weer ophalen zeggen ze dood leuk over twee en halve maand komen we het op hale. en daar na moet u nog minimaal 2 weken op uw geld wachten. Niemand kan beslissingen nemen en je krijgt niemand te spreken die iets kan oplossen.

Alle afspraken veranderen om de dag. dus moet je maar hopen dat je ooit je spullen krijgt. Wel moet je natuurlijk vooraf betalen. Goed marketing hebben ze website ziet er goed uit. Maar het zijn gewoon boeven.

Huisnummer
14-05-2020

Snel en goed

Vorige week maandag overkapping online besteld, 2 uur later afgehaald. Van te voren nog contact gehad via mail en telefoon, snelle en goede reactie op mijn vragen.

Zelf geplaatst, alles keurig verpakt en zeer compleet geleverd.

Voor mij een absolute aanrader!

LM
11-05-2020

Komen geen enkele afspraak na. Slechte communicatie.

Glasschuifwand besteld voor verranda. Bij dit bedrijf besteld omdat deze daar op voorraad was. Per direct via ideal 834 euro betaald. Volgende dag telefoon. Wanden kunnen pas over 6 weken geleverd worden omdat transport een probleem was. Niet blij mee. Mevr. U kan het ophalen ik kan het bijna aanraken het staat hier gewoon. Ja hoor een glaswand van 2 bij 3.5. Uiteindelijk maar akkoord gegaan. Nu 6 weken later en 4 dagen voor de dag van levering telefoon. Mevr. de wand wordt niet geleverd want hij is niet op voorraad. Hoe dan! Ik kon hem ophalen. dit gaat nog een maand duren. Ik vraag mijn geld terug. Ja dat kan het wordt binnen twee weken gestort. Nee! Dat is niet ok. Ik heb 6 weken geleden direct moeten betalen voor een wand diet niet geleverd werd en nu mag ik nog eens twee weken op mijn geld wachten. Na enig heen weer zou ik binnen 10 minuten door een leidinggevende terug gebeld worden. Inmiddels zijn we 4 uur verder en ik heb niets meer gehoord.

Emiel
30-04-2020

Levertijd klopt niet.

Voor we besteld hadden werd er zowel online als in de showroom gesproken over een maximale levertijd van 4 weken. Eenmaal besteld bleek de levertijd bijna 7 weken te zijn.

H de graaf
29-04-2020

Slechte communicatie.

Als bedrijf een glazen schuifwand besteld.

Geld netjes overgemaakt bij bestelling € 3500,-vervolgens geen communicatie terug geen factuur zelf moeten vragen.

Levering: om 6:00 uur 's ochtends op koningsdag proberen ze te bellen terwijl je mag weten dat bedrijven (adres Industrieweg) dicht zijn op deze dag.

Wat doen ze zette de spullen gewoon op straat waarna ik via de voicemail hoor dat ze de spullen geleverd hebben en voor tegen het hek aangezet hebben.

Op mijn vrije dag met mijn vrouw samen alle spullen naar binnen gehaald, glasplaten van 60 kg per stuk 18 stuks bedankt tuinmaximaal!

Ik heb gebeld dat dit geen stijl is ik zou teruggebeld worden door klantenservice tot op heden twee dagen later nog niet gebeurt weer top geregeld.

Communicatie?

23-03-2020

Zeer slechte betalingsvoorwaarden

Zeer duidelijke site maar slechte betalingsvoorwaarden.

Aangezien een wachtlijst van maar liefst 7 maanden wordt wel van mij verwacht om het bedrag van €12.000 Euro vooraf te betalen. Helemaal geen aanbetaling mogelijk. Bedrijf failliet, ik mijn geld kwijt!

Ik heb geprobeerd om hierover via review op hun site te plaatsen maar wordt blijkbaar gewoon geweigerd. Positieve reviews waarschijnlijk alleen welkom!

Franky
02-02-2020

Niet voor renovatie

Na zeer lang wachten, stapte een verkoper met weinig ervaring op ons af, heeft meerdere vragen moeten navragen bij zijn verantwoordelijke om telkens terug te komen met hetzelfde antwoord : dit doen we niet. Tuinmaximaal biedt dan misschien wel mooie nieuwbouwpakketten aan, maar voor renovatie staan ze niet open, verkopen geen losse stukken zoals rubbers, profielen, . ik stel me de vraag wat indien je stukken hebt of er na slijtage vernieuwd moet worden. Sommige onderdelen bieden ze wel aan, maar in pakket met andere onderdelen die je niet nodig hebt, uiteraard een verkooptruc, maar verre van klantvriendelijk . Het plezier van goedkoop kan je naderhand alleen meer zuur opbreken.

Edwin
29-01-2020

Slechte communicatie en geen gaeantie

Binnen de garantietermijn een klacht gemeld.

Met kluitje in het riet gestuurd ,geen goede communicatie mogelijm en geen garantie verstrekt.

Onprofessioneel bedrijf met alleen maar theoretische oplossingen

Niet doen,,,,ga naar een beter aangeschreven bedrijf

Marja
27-01-2020

Bedankt en zeer tevreden.

Héél tevreden over het zetten van de overkapping! Vriendelijke monteurs die zeer secuur te werk gingen en ondanks buien toch de tijd namen om het netjes af te werken!

Het inkorten was niet nodig, had ik wel betaald en dit is binnen 3 werkdagen terug gestort!

Een minder puntje is de showroom. Lange wachttijd en onervaren jonge man die weinig wist en geen advies kon geven. Hij verwees alleen maar naar de website.

Sanne
16-01-2020

Niet doen!

Het product is goed, maar de offerte klopt niet (veel additionele kosten), de montage is onvolkomen, slecht en amateuristisch. Veel rommel en mijn tuinpad is compleet vernield. Nog meer extra kosten. en tm geeft niet thuis. Ik ben nog nooit zo, vals beschuldigd, in twijfel getrokken, beledigd en heb nog nooit zoveel moeite hoeven doen (dreigen met mijn juridisch adviseur) om een product te krijgen waarvoor ik al betaald had. Wat een malafide bedrjjf! Nooit meer!

04-01-2020

Goed concept en marketing maar matig materiaal

Even een beoordeling van een monteur!

Werkspot staat vol met mensen die een aanvraag doen om een kap van TM te monteren.

Zo heb ik er al veel gemonteerd.

Kijk goed naar de kleine lettertjes want ze geven aan dat hun kappen 1.5 cm mogen doorhangen.(en dat doen ze).

Wat een klant niet ziet is de wanddikte van het aluminium. Deze is bij TM minimaal t.o.v. veel andere bedrijven (prijs moet ergens weg komen).

3 tot 5 maanden montage levertijd.

Bij de showroom geen technische vragen stellen want dan wordt het moeilijk voor de mensen die u een kap willen verkopen.

Ze weten heel goed hoe een tablet werkt en hoe snel uw geld op hun rekening moeten komen.

Een soortgelijke kap met van betere kwaliteit zal 10 tot 15% duurder uitkomen.

Dan weet u wat mijn advies zou zijn!

Maurice
11-12-2019

Heel goeie ervarng

Op tijd geleverd, heel goeie communicatie.

Chauffeurs heel vriendelijk, geven zelfs de nodige uitleg.

heb nu enkel de overkapping, maar zal in het voorjaar zeker de schuifdeuren bestellen.

Ik ben een doe het zelf mens en bedank tuin maximaal om het me zo gemakkelijk te maken

TOP!

Markus
05-12-2019

Begin tot einde een dikke ellende

Geen goed woord over voor tuinmaximaal. Bedrijf kan offertes niet nakomen . Dag 1 komt komen 3 man die vervolgens melden werkzaamheden niet te kunnen uitvoeren door gebrek aan niet meegenomen onderdelen. Onderdelen kunnen niet gebracht worden door koerier dus 3 man rijden maar weer 3 uur terug naar huis. Bedrijf gebeld , fout werd in onze schoenen geschoven , volgende dag opnieuw 2 man . Weer allemaal toestanden , onvriendelijk personeel maar wel van tevoren geld moeten ontvangen . Eens maar nooit weer , helaas.

Jennifer
05-12-2019

Irrisistable te slecht voor woorden

3 offertes met een verschil van 3000 euro! 14 telefoontjes en 4 mailtjes verder moest het goedkomen! Ja alles maar dat niet. Alles moest gemonteerd worden maar de offerte behandelaar had maar 4 van de 8 deurgrepen op monteren gezet. 1 tochtstrip ipv 8. Sierstrip hetzelfde. Glaswand te weinig. Alle foto's gestuurd. Ze hebben hun fouten toegegeven maar herstellen? Hahaha ja op mijn eigen kosten. Geen land mee te bezeilen. 2 dagen ellende en nog 3 offertes verder die eerst betaald moesten worden. Uiteindelijk de pui geplaatst met veel ellende en niks goed afgeleverd. Puinhoop achter gelaten. Zoveel fouten maar niks geen coulance . alles dokken anders deden ze niks meer. Ligt je tuin fraai open met een halve pui! Nooit nooit meer

SC

Zeer slechte service!

Wij hebben anderhalf jaar geleden een overkapping met led verlichting laten plaatsen door een tussendealer (deze is helaas failliet verklaard zag ik)

Nu is er 1 van de ledjes aan het flikkeren en willen wij dus een nieuw bolletje kopen. Contact gehad met tuinmaximaal en wat blijkt nu, je kan ze alleen per 6 kopen a een dikke 200 euro!.

(Wij gaan uiteraard geen dikke 200 euro uitgeven aan 1 lampje)

Let trouwens ook op met hun “garantie” van 5 jaar, dit is een lachertje zoals hierboven gelezen kan worden.

Koop alsjeblieft niets bij dit slechte bedrijf! Wees gewaarschuwd.

Han
18-11-2019

Waardeloze service, onbetrouwbaar.

Wij wilden, i.v.m. een uitbouw, onze 1,5 jaar oude overkapping van Tuinmaximaal van 5000 euro laten demonteren en daarna opnieuw achter de uitbouw laten herplaatsen. Tuinmaximaal gaf aan dat zij alleen nieuwe overkappingen plaatsen en dat wij via internet maar een dealer moesten opzoeken. Zij mochten geen namen van dealers geven vanwege privacy wetgeving, iets wat natuurlijk totale onzin is. Na meerdere vervelende telefoontjes wilde eindelijk iemand de klacht officieel in behandeling nemen. Je raadt het al, we hebben nooit meer iets gehoord. Zeer teleurstellend dat dit bedrijf hier zo mee omgaat.

Arian

Makkelijke handleiding

Esdra
08-10-2019

Snelle levering

Via via kregen wij te horen over een bedrijf dat overkappingen met schuifdeuren van glas verkochten dat zat in eindhoven zijn wezen kijken bij mensen en die vonden dat dit bedrijf snel leverde.

Hebben navraag gedaan en via internet opgezocht en besteld de prijs viel ons zeker mee wat wij wilden

Was betaalbaar en gewoon mooi .

Bij navraag toch wezen kijken en tot onze verbazing is het daar geweldig druk met klanten en personeel en allemaal super geholpen petje af daar is er nog tijd voor een nieuwe klant wat een pracht van een ervaring en geen wanklank als je iets niet begrijpt weer resoluut een duidelijk antwoord en niets agressief in verkoop methode het bestaat nog geweldig hebben het besteld en gekocht voor onze nieuwe woning nu staat het hier we zijn hier de koning te rijk mee bezorging en levering top ze hebben de klanten echt hoog int vaandel super waren er maar meer bedrijven die dit hebben en ook na later bellen over de levering /bezorging er word 2 tot 3 gemeld wanneer de levering afgeleverd word super ook na de bestelling en levering is er nog de vraag kan het beter volgens is dit wel de maximaal tuin ervaring hou dit vol super tuinmaximaal eindhoven

Fam van der plas

11-09-2019

Overkapping

Vriendelijk personeel.

Overkapping keurig verpakt afgeleverd, geen beschadigingen en goede kwaliteit.

Top bedrijf ?