Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

24-06-2019

Komt afspraak levering niet na

Vorige week diverse offertes ontvangen Tuinmaximaal wad de goedkoopste, er was nog 1 concurrent die net iets duurder was. Aangezien snelle levering essentieel was heb ik gebeld met tuinmaximaal. Antwoord: als u nu besteld leveren we binnen 1 week. Bestelling geplaatst vanmiddag telefoontje dat levering bijna 2 weken duurt. Nu kom ik in de problemen aangezien ik al mensen heb geregeld die zaterdag komen plaatsen. Als ok dit had geweten had ik beter bij concurrent kunnen bestellen. Heb nu een probleem

Maurice
19-06-2019

Zonwering

Enige tijd in bezit zonwering van gumax. Houd de warmte niet voldoende buiten, waarschijnlijk omdat het aan de binnen zijde is gemonteerd. Zonwering bovenop overkapping had waarschijnlijk beter geweest. Ook gaan er veel insecten tussen doek en glas zitten die dood gaan en op het doek blijven liggen, deze zijn zeer lastig te verwijderen. Ziet er mooi uit maar geen aanrader.

19-06-2019

Service die ze geven is extreem slecht. Waren rubbers vergeten. Duurt nu al 17 dagen, helemaal niets van ze vernomen

Elsbeth
14-06-2019

Nalevering producten

We hebben in februari een serre van Tuinmaximaal besteld. Deze is toen afgeleverd (overigens vertikten degenen die het leverden om de producten in de tuin te zetten, terwijl dat net zo ver lopen was.). We wilden alsnog nog twee u profielen voor de zijkanten bestellen. Deze hebben we besteld (en betaald!) vervolgens hoorden we niets meer. Vorige week gebeld, de pakbon was niet bij de planning terecht gekomen. Zij gingen het regelen! Weer een week niets gehoord. Vervolgens vandaag weer gebeld. De pakbon lag nog steeds niet waar die hoorde te zijn. De telefoniste die mij te woord stond heeft het persoonlijk daar gebracht. Nu maar hopen dat het goed komt.

Roy
14-06-2019

Bizar slechte service !

Voor iedereen die een goede terrasoverkapping wilt hebben, zou ik aanraden om ergens anders dan bij tuinmaximaal te kijken. Het materiaal is goed, maar het plaatsen/installatie en de service die het bedrijf aanbied is bizar slecht. Ook ik ben in aanraking gekomen met de service afdeling van Tuinmaximaal. Dit was overigens wel een aardige klus, aangezien de service en planning afdeling NOOIT bereikbaar zijn. Je krijgt nagenoeg altijd een externe receptie aan de telefoon en die maakt een terugbel verzoek. Indien je binnen 2 weken wordt teruggebeld, dan ben je spekkoper. Het probleem wordt alleen niet verholpen. De installatie werd gedaan door een paar knulletjes, die de klus zo spoedig mogelijk af wilde hebben. Helaas vergaten ze hierdoor een onderdeel. Hierdoor geprobeerd contact op te nemen met tuinmaximaal. Het feit dat je niemand aan de telefoon krijgt van de desbetreffende afdeling is bizar. Je krijgt altijd te horen dat dat de desbetreffende afdeling terug zal bellen. Alleen wordt het probleem dan niet opgelost. Na meerdere keren bellen, krijg je uiteindelijk iemand aan de telefoon van de service afdeling. Die zorgt dat het ontbrekende onderdeel wordt opgestuurd. Alleen de installatie hiervan moet je zelf doen, terwijl ik meer dan € 1.200,- heb betaald voor de installatie van de terrasoverkapping. Uiteindelijk na meer dan 10x bellen is het ontbrekende onderdeel geïnstalleerd na precies een maand, nadat de terrasoverkapping is geplaatst. Tevens een goede tip voor iedereen die wel een terrasoverkapping wilt laten plaatsen, zorg dat je tuin bedekt is met een doek. Want ze slijpen de onderdelen in je tuin. Heel je tuin zit vol met metaalsplinters die je zelf mag opruimen. Als die op de stenen zouden komen, kon je die nog wat makkelijker opruimen. Aangezien nagenoeg alles in de planten/bloemen terecht is gekomen, kon ik deze allemaal weggooien. Met honden in de tuin is het namelijk niet aan te raden om deze metaalsplinters rond te laten liggen. Het enige wat je krijg van de klantenservice afdeling is een excuses dat dit is gebeurd, maar geen compensatie voor de planten/bloemen die weggegooid moest worden. Hierbij nogmaals het verzoek om geen zaken te doen met dit bedrijf. Ze moeten nog heel veel leren om goede service te leveren. Ik ben overigens niet de enige, er staan genoeg reviews online die dit zelfde probleem aankaarten.

Willem Antoni
07-06-2019

Slechtste service ooit!

Levering van materiaal duurde al lang. Toen de chauffeurs aankwamen hadden ze een verkeerd onderdeel mee. Chauffeur zou bellen en regelen dat het snel geleverd zou worden. Na 2 weken nog niks ontvangen en zelf gebeld. Toen vertelden ze aan de telefoon dat het pas over 4 weken geleverd kon worden omdat ze niet in de buurt kwamen. Zelf vanuit de provincie Zeeland de volgende dag naar Eindhoven gereden om het pakket van nog geen 150x25x25cm op te halen. Dan de volgende dag rij ik nog geen 20 km van huis in een ander dorp en wat denk je wat ik zie staan, een vrachtautotje van Tuinmaximaal. Dus zelf heen en weer rijden de dag ervoor, omdat ze niet in de buurt komen, en dus over 4 weken pas kunnen leveren en dan de volgende dag nog geen 20 km van mijn adres vandaan wel iets staan uit te laden. Slechtste service ooit! En laten de klant de fout die tuinmaximaal maakt zelf oplossen. Zeer fraai is dat.

Jochen
07-06-2019

Kontakt Service langsam

Ware ist gut.

Grosses Problem wenn was fehlt.

Dauert dann lange und keiner weiss was der andere macht

Inge
30-05-2019

Mooi product maar slechte service

Vanmorgen bij de levering van onze zelf te plaatsen overkapping bleek een betonpoer te missen. De zeer vriendelijke chauffeur heeft dit direct bij de planning gemeld en de missende poer zal worden nageleverd. Zojuist planning gebeld en gevraagd wanneer de betonpoer dan geleverd wordt, dit kan op zijn vroegst woensdag (over 6 dagen), daar gaat onze planning om dit lange hemelvaartweekend te gebruiken om de overkapping te plaatsen. Er is natuurlijk de mogelijkheid om de poer even zelf op te halen in het magazijn. op mijn vraag welke service/vergoeding hier tegenover staat omdat het bij elkaar 200 km en twee en een half uur rijden is kreeg ik de reactie dat de service was dat ik het kan komen halen. Zeer onvriendelijk en totaal NIET klantgericht! Jammer Tuinmaximaal, jullie hebben zo'n mooi product

15-05-2019

Liegen en steeds beloven

Inmiddels 8 weken bezig om levering te krijgen.

Jammer genoeg 1 jaar geleden overkapping besteld waarbij nu bijpassende zonwering.

Moet direct betaald worden en dan begint de ellende. Iedere week beloven ze dat het pakket weg gaat en geven steeds vervoerder de schuld.

Met de vervoerder ook contact en geeft steeds netjes zwart op wit aan dat pakket niet word meegegeven. Als je dan aan de telefoon zeg jullie liegen dan gaan ze ophangen en zoek het maar uit.

Dit is geen zaken doen je word hier belazerd.

Geen geld en geen levering

06-05-2019

Aftersales Tuinmaximaal belabberd.

Op 21 april 2019 gebeld met Tuinmaximaal over twee klemmende schuifdeuren van mijn begin april door monteurs van Tuinmaximaal geplaatste overkapping. Mijn mondelinge toelichting was niet voldoende om tot afhandeling over te gaan. De klacht moest per email en er moest een video bij. Dat gedaan hebbende werden we gebeld met de mededeling dat het probleem erkend werd. De aluprofielen van de deuren zouden te lang zijn.

De klacht zou doorgezet worden naar de afdeling planning en die zou een afspraak met een monteur inplannen. Wij zouden gebeld worden. Maar na twee weken nog niets gehoord. Weer gebeld op vrijdag 3 mei. Na 10 minuten wachten en meermaals doorverbonden te zijn, kreeg ik te horen dat het probleem eerst aan de "hoofdmonteur" moest worden voorgelegd. Op mijn antwoord dat dat stadium mijns inziens twee weken eerder was gepasseerd, werd niet ingegaan. Ik moest maar wachten. Dat vond ik niet acceptabel en vroeg om een datum. De dame zou het gaan bespreken en zou me "vandaag of morgen" terugbellen. Natuurlijk werd er niet teruggebeld. Maandag 6 mei weer gebeld. Uiteindelijk kreeg ik de afdeling planning. De dame die ik sprak gaf aan dat de klacht inderdaad nog moest worden afgehandeld. Dat kon pas na goedkeuring van de "hoofdmonteur", kennelijk de machtigste persoon bij Tuinmaximaal. Die had al twee eerdere data voorstellen afgewezen en het was nu wachten op goedkeuring voor een nieuwe datum. Een datum of zelfs termijn kon men mij niet geven. Ook niet toen ik aangaf dat het probleem verergerd was. Kortom als je een beetje uit de buurt of de route woont moet je voor service en garantie maar wachten tot er toevallig een monteur in de buurt is en dan als tussendoortje even langs komt. Dat is zwaar onder de maat.

Erwin
03-05-2019

Na wat heen en weer contact uiteindelijk fantastisch resultaat!

Had online overkapping besteld en betaald. Ontving vervolgens bevestiging en later, na zelf contact te hebben gezocht, een indicatie van montagedatum. Deze week erg af van de informatie ten tijde van de bestelling. Na een paar keer heen en weer te hebben gemaild waarin ik mijn ongenoegen heb geuit werd telefonisch bevestigd dat de montage toch op korte termijn kon plaatsvinden. Blij!

Op 29-04-2019 kwamen twee mannen de overkapping plaatsen. Spannend!

De mannen hebben naar mijn idee bijzonder goed gewerkt. Keurige, vriendelijke mannen die rekening hielden met mijn wensen.

Het eindresultaat? Boven verwachting en absoluut schitterend!

Linda
02-05-2019

Geen contact, bellen mailen niks helpt

3 weken geleden een overkapping besteld! En ook nog gelijk betaald, na meerder keren bellen en mailen nog niks terug gehoord! Zo ga je dus niet met klanten om waardeloos!

Roel
30-04-2019

“Service”?

Bestelling geplaatst en betaald>een week, echter pogingen om te achterhalen wat de positie hiervan is, bellen is geen optie en mailen geen respons

Brigitte
23-04-2019

Vakwerk

Kwamen precies op tijd op, 05.04.19, en begonnen vrijwel meteen met de materialen naar de werkplek te brengen.

Stelden zich voor.alleen weet ik de namen niet meer. en begonnen met z'n tweeën direct te monteren.

Aan één stuk door werkten zij, enkel onderbroken door een korte schafttijd. Een eenvoudig afdak, maar toch, binnen vijf uur stond het afdak recht. Ik kan hun met recht aanbevelen.Chapeau.

Joeri

Beschrijving bouwpacket

De beschrijving zou duidelijker mogen. Idee is goed alleen zitten er 2 beschrijvingen in een.(glas, kunststof).Foto's zijn een goede verduidelijking maar maakt het ook verwarrend. Zonnewering zou je ook kunnen toevoegen aan de beschrijving. Dit zou makkelijker gaan voor de mensen die zelf het bouwen.

Prima

Levering was keurig op tijd en correct.

Eindresultaat ziet er keurig uit. Systeem werkt prima.

Ria

Duidelijk en snel

Snelle levering, duidelijke omschrijving voor montage.

En ook na een beschadigd onderdeel snelle levering van nieuw onderdeel.

Marlies
11-03-2019

Voorwaarden Betalings condities

We zijn bij tuinmaximaal geweest omdat we van plan zijn om een veranda met glazen schuifwanden incl. Zonwering aan de onderzijde van het glazen dak te bestellen en te laten plaatsen.

We zijn enthousiast over het product met name de zonwering onderzijde en de infrarood heathers.

Een puik systeem.

Een teleurstelling is echter dat bij bestelling het gehele bedrag vooraf betaald moet betalen.

Wij hebben ooit een nare ervaring gehad met een keukenbedrijf dat net voor levering failliet ging.

Dit probleem hebben wij met de verkoopster besproken en deze gaf aan dat wij een gedeelte achteraf konden betalen ( maximaal 5000,00 euro ) met AfterPay.

Wij hebben met afterpay contact opgenomen en het blijkt dat je bij een eerste betaling via hun maximaal 75 euro als uitgestelde betaling mag laten gelden.

Om die 5000,00 euro achteraf te kunnen betalen via afterpay moet je jaren lang betalingen hebben gedaan via afterpay.

Dit is dus geen optie voor ons

De door ons aangeboden optie om een bankgarantie af gegeven wordt niet geaccepteerd.

Het is spijtig maar op deze manier kunnen en willen wij geen zaken doen met tuinmaximaal. Wij willen immers ook zekerheid dat het bestelde product geleverd en goed geplaatst wordt.

En deze zekerheid vervalt als alles 100% betaald is.

JAMMER.

19-02-2019

Helaas de planning

Na een bestelling in september de 29 ste een afspraak gemaakt voor levering en montage de eerste week van februari.

Fotos moeten maken voor de plaatsing deze met gegevens aangeleverd. en uitleg van de muur (keralietplaten).

Geen problemen voor montage.

De eerste dag geen Tuinmaximaal , bellen bellen en nog eens bellen.

Calimiteiten?

Tweede dag monteurs voor de deur en geen montage want de muur bevestiging kon niet.

Een stellage gemaakt volgens de gegevens van de monteurs , welke weggingen want geen bevestiging op de muur mogelijk.

Snel bellen voor nieuwe montagedagen en deze dagen een week later.

1 dag voor montage vragen voor fotos over de gemaakte constructie.

Geen reactie alleen dat de fotoos waren ontvangen.

De dag erna de monteurs met de overkapping en de mededeling dat ze weer weggingen omdat de constructie niet aan hun eisen voldeed.

Met spoed van mijn werk om het te passen.

Gelukkig bleven deze monteurs hierop wachten.

Deze monteurs en de vorige treffen geen blaam en zijn goed bezig.

Keihard gewerkt met geen pauzes om het af te krijgen.

Uiteindelijk zijn wij blij met het resultaat.

De communicatie in het bedrijf rammelt aan alle kanten en degene wie beslist om te plaatsen naar aanleiding van fotos is niet geschikt voor deze functie.

Als laatste is het personeel in het bedrijf redelijk goed bezig maar als een fout zit in het systeem wordt het erg moeilijk.

Gelukkig was de planning en de monteur bij de tijd.

Verschillende platen voor de zijdes van de overkapping.

12-02-2019

Komen beloftes keer op keer niet na

Naar mijn mening een vreselijk bedrijf!

Keer op keer komen zij hun beloftes niet na.

Normaal gesproken neem ik de moeite niet om een review te schrijven.

Bij deze bent u gewaarschuwd.