Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Lies
19-01-2019

Geen montage!

We gingen naar tuinmaximaal Eindhoven voor een schuifwand in onze overkapping. We hebben daar rondgekeken en zagen het helemaal zitten, dit wilden we laten maken. Toen we na ongeveer een half uur geholpen werden, waren we zo klaar. Omdat onze professionele, bestaande, aluminium overkapping niet van tuinmaximaal was deden zij NIET de montage. De overkapping hebben wij laten plaatsen toen tuinmaximaal nog niet bestond.

Dus als je om de een of andere reden een schuifwand in een bestaande, niet door hun geleverde overkapping, niet zelf kunt of wilt plaatsen, heb je een probleem. Zij plaatsen dan niets, daar moet je dan een ander bedrijf voor zoeken.

Nou, wij zoeken wel een bedrijf die levert EN plaatst!

Fred
10-12-2018

Zeer slechte service en GEEN garantie

Wij hebben een overkapping laten plaatsen.

3 van de 6 dakplaten lopen vol met water.

Water loopt bijna niet weg. Groene aanslag in de platen.

Doen er niets aan. Je krijgt een zever verhaal over de wet van Pascal. En zoek het maar uit.

Nog nooit zo een onvriendelijke service gehad.

Raad niemand aan iets te kopen.

LET OP: Goedkoop is duurkoop.

Wil
06-12-2018

Gewoon goed

Prima geholpen en uitstekend gastvrij geadviseerd in de winkel.

Wij hebben een glazen schuifpui van 5 mtr gelocht en zelf geplaatst.

Kleine miscommunicatie mbt de afleverdatum ( enige minpuntje )

Door bezorgers PERFECT aangeleverd op lokatie. Alles prima verpakt, compleet en schadevrij

13-11-2018

Belabberde service en slordige levering.

Bij de levering van onze zelf te monteren overkapping wilde de chauffeur aanvankelijk de spullen niet naast de woning plaatsen, iets wat het beleid dat te lezen is op de site, tegenspreekt.

Bij het uitpakken bleek de punt van de centrale boor van de gatzaag verkeerd geslepen en onbruikbaar.

De verzinkte versteviging strip had zoveel uitsteeksels dat deze met geen mogelijkheid in het profiel te schuiven was.

Bij de plaatsing van het glas bleek dat twee rubber profielen ontbraken. Klantenservice bleek vervolgens een schier onmogelijk in te nemen vesting.

Zie dan maar eens snel de ontbrekende spullen snel te krijgen.vergeet het maar!

Leo
24-09-2018

Onvriendelijk perseneel

Op zondagmorgen zij wij naar vestiging in Eindhoven geweest om te informeren naar een overkapping voor een aanbouw van een caravan. een medewerkster vroeg waaruit de aanbouw bestond, ik vertelde haar dat die van hout was gebouwd. zonder verder te informeren of foto's op te vragen van haar kant vertelde zij ons dat dat niet ging lukken. want het moet 200 kg per meter kunnen dragen vanwege de garantie. was een beetje verbaast en zij oke kijken we wel wat we dan kunnen. vervolgens namen we afscheid en ze vertelde ons daar is de uitgang. zonder te vragen voor een kopje koffie konden we weer vertrekken we zijn nog geen 5 min. binnen geweest. echt klant vriendelijk zijn ze daar niet. kijken wel ergens anders.

Leo
16-09-2018

Mooi product

Tuin maximaal heeft een mooi product geleverd alleen i.p.v drie weken moesten we zes weken wachten voor dat de terras overkapping werd geleverd en diegene die die het leverden waren brutaal en best we bot uit gevallen het was op een maandag ochtend . Zeer tevreden met de overkapping .

Maarten
04-09-2018

UIteindelijk heeft tuinmaximaal meerdere keren gebeld en kunnen we volgende week al onze bestelling tegemoet zien, uiteindelijk zeer tevreden.

Order geplaatst / betaald geen reactie meer.

Order geplaatst daarna een wijziging 3 keer doorgegeven dat de bestelde maat niet klopte, maar geen enkele bevestiging gehad omtrent levering, volgens de website op voorraad levering binnen 1 week na 2 dagen na order geen enkele reactie op de 5 mails die ik heb gestuurd, nu loop ik vast in mijn project echt waardeloos dit, gezien de reacties had ik wellicht beter elders kunnen bestellen hopelijk krijgik vandaag fatsoenlijk een reactie anders ben ik er klaar mee.

VCA
02-08-2018

Komen afspraken niet na

Wij hebben dezelfde ervaring. Leveren op het verkeerde adres. Als je het tegen de chauffeur zegt reageerde die onbeschoft. Komen niet met een oplossing

Rene
23-07-2018

Mooie overkapping, slechte communicatie

Order geplaatst haf april 2018 voor overkapping , direct ingeschreven voor de zonwering. Inmiddels is de overkapping netjes geplaatst,maar na diverse keren mailen en bellen nog steeds geen enkele reactie ontvangen betreffende een zonweringsvoorstel. Inmiddels dus al ruim 3 maanden verder en een hoop beloftes dat men iets zou laten weten, dus nog helemaal geen stap verder met een voorstel of planning. Erg jammer dat dit zo slecht verloopt en helaas dus een slechte mond op mond reclame want dat is toch wat wij steeds zeggen.mooie overkapping maar contact krijgen is bar slecht

11-07-2018

Super geholpen bij Tuinmaximaal van begin tot het einde.

Wij hebben een terrasoverkapping gekocht bij Tuinmaximaal en wij kunnen er niets anders van maken dan dat wij super zijn geholpen. Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Een hele duidelijke website waar je stap voor stap op moet letten, ook bij de bestelling. Overkapping staat er sinds een paar weken en zijn super tevreden. Alles netjes afgeleverd. Een dikke pluim

06-07-2018

Koop niet bij Tuinmaximaal.nl

In Maart 2018 een complete glazen schuifpui gekocht. Donderdags netjes op tijd geleverd. Zaterdag tijdens het plaatsen zagen we dat er drie glazen ramen beschadigd waren. Tevens zat er in vier glasprofielen kleurverschil tov de andere vier. Ook zat er een beschadiging op de bovengeleider. Dit gemeld bij tuinmaximaal en foto's via mail verstuurd. Vervolgens nieuwe glazen ramen en glasprofielen gekregen. Hiervoor moesten wel de vier ramen gedemonteerd worden. Tijdens het plaatsen kwamen we er achter dat alle vier de nieuw geleverde glasprofielen flink beschadigd waren. We konden deze daarom niet plaatsen. dit gemeld met foto's. Er zouden vier nieuwe per post verstuurd worden. Deze kwamen na een week binnen. Weer alle vier flink beschadigd. Weer gemeld met foto's. Er zouden weer vier nieuwe per post verstuurd worden. Na een week nog niks binnen gekregen. Weer gebeld. Ze wisten niet waar de bestelling was gebleven. Ze zouden het uitzoeken. Niets meer gehoord van Tuinmaximaal. weer gebeld. Er was nog niets gebeurd door Tuinmaximaal. Ik ben toen erg boos geworden. We zaten toen al in eind mei. Met een halve gemonteerde glazen schuifpui. Ze vonden het allemaal heel vervelend voor ons. Een compensatie konden we niet krijgen volgens Mickey van de klantenservice. Hij zou kijken of we handgrepen en tochtprofielen met korting konden kopen. Tot op heden niets meer van Tuinmaximaal gehoord. Nou ja klantenservice. Vervolgens wel de nieuwe glasprofielen gekregen. Nogmaals koop er niks. Ze komen de afspraken niet na. Alles loopt langs elkaar heen. Fam. Roseboom

Klaas
05-07-2018

Goede service

Er was 1 trafo defect werd meten om geruild kregen de verkeerde bezorging maar werd direct door tuinmaximaal in orde gemaakt en binnen 3 dagen bezorgt.

21-06-2018

Doe geen zaken met tuinmaximaal

Tuinmaximaal komt afspraken meerdere keren niet na. Ze maken zelf afspraken waarvan ze later zeggen "u kunt wel denken dat we een afspraak hebben, maar wij komen die niet na". Dat je vrij hebt genomen en de dag voorafgaand om 15.48 per mail krijgt te horen dat de afspraak niet doorgaat zegt alles. Ondanks meerdere afspraken hebben we nog geen overkapping. Ons advies, zoek een andere leverancier!

13-06-2018

Komen geen afspraak na

Voor diegene die een overkapping bij tuinmaximaal overweegt aan te schaffen: doe het niet! Na 3 maanden bellen ze rustig twee dagen van te voren op, dat ze geen auto op vrijdag hebben rijden in heerhugowaard en de montage daarom niet doorgaat. Vervolgens spreken ze voor de week erna af op een donderdag, bellen ze ook weer twee dagen van te voren af, dat dit niet kan doorgaan. Al met al een zeeeer slechte bedrijfsvoering, zo ga je niet met je klanten om mijns inzien. Gr. John beentjes

Henk Jan
15-04-2018

Telefonisch contact opgenomen om informatie in te winnen. Gevraagd of het mogelijk was om een andere kleur bovengeleider te bestellen. Mij werd aangegeven dat dit geen enkel probleem was en ik dit alleen even aan moest geven op het bestelformulier. Een dag na bestelling contact opgenomen of het er allemaal goed door was gekomen. Dat was het en het kwam allemaal goed. 3 dagen later werden we gebeld dat het toch niet mogelijk is. Excuses en meer kan ik niet voor u doen. Aangegeven dat ik dit niet echt servicegericht vond. Ze zou nog even kijken wat ze er aan kon doen. Vervolgens wordt je op zondagmiddag om half 5 gebeld en geven ze aan er helaas niets aan te kunnen doen en dat ze de collega's hebben aangesproken. In dat zelfde gesprek zeggen ze dat ze de betreffende collega's nog gaan aanspreken, dus daar klopt ook iets niet. maar zoeken naar een oplossing is bij tuinmaximaal niet mogelijk. Fouten maken kan altijd en overal, maar zoek dan ook naar een oplossing.

13-04-2018

Na levering beton poer

Nou lekker dan.overkapping besteld en betaald hebben ze 1 betonpoer vergeten.chauffeur zou t meteen doorgeven en ja meneer we sturen ze per post .heb ik ze nog dit weekend ja.en nou blijkt na n belletje nee meneer hij gaat vandaag naar de parket dienst en dan ligt het eraan hoe druk dat t daar is wat een belachelijk gedoe .mn hele tuin overhoop .garage vol en dan wacht u maar.en dit weekend werd ze opgezet . ja meneer we advisren pas montage in te plannen als ze kompleet is nou toekomstige kopers ga niet naar tuinmaximaal!

Remy
07-04-2018

Overkapping en glazen wanden

Overkapping incl glazen wanden gekocht bij tuinmaximaal. Offerte gehad van winteraanbieding 1 dag nadat ik de offerte had gekregen naar de winkel gegaan om hem te bestellen werd verteld de offerte was niet meer geldig winteraanbieding was afgelopen maar de op de offerte stond was 1 week geldig toch moest ik maar meer betalen dat vond ik belachelijk.

Toch maar gekocht.

Levering was goed verzorgd en snel.

Bij monteren kwam ik erachter dat er in 1 schuifwand een kras zat , Contact gehad en binnen 1 week stonden de bezorgers aan de deur met een nieuwe glaswand. Toch netjes en snel van tuinmaximaal.

06-04-2018

Bedrijfsvoering puinhoop

Aankoop rap verlopen, daarna ellende met 5 verschillende offerte's / facturen. Slechte instructie voor plaatsen van basis voor de montage (balken frame). Na vele contact momenten blijft de communicatie een ramp, geen goede gegevens of teening, iedere keer andere vriendelijke maar onbruikbare medewerkers. Plaatsing door goed team (Alex en Erwin). Teveel bestelde artikelen retour, maar retour betaling daarvan een ramp (ook weer vriendelijke afwimpeling, maar geen actie). Kortom slechte bedrijfsvoering en een bron van ellende, betaal iets meer en ga naar een betrouwbare leverancier

05-02-2018

Verlengde (breedte) overkapping

Lekkage op aansluiting, iemand hier een oplossing voor? Montagetekening verwijst niet naar de extra aansluiting.

Franciska
14-01-2018

Prachtige carport

Echt een super service. Kerstavond besteld en op eerste Kerstdag belden ze al op wanneer ze t konden leveren. Keurig verpakt. Zelfs nog een cadeau erbij gekregen. De handleiding was wat moeilijk. Kleine foto's. Maar het is ons gelukt. Helemaal happy. Tweede keer bij jullie besteld. Echte aanrader