Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Kim
08-09-2022

Waarom moet je eerst een negatieve recensie schrijven voordat je iets gedaan krijgt?! Als dit niet was gebeurd, was het overall een ruim dikke voldoende geweest....

Slecht bedrijf! Wij hebben hier besteld, levering is bevestigd. Hierop plan je je mensen in die het komen installeren. Vervolgens wordt je de avond voor de levering gebeld dat ze niet komen. Terwijl je dus 2 dagen ervoor gebeld wordt dat ze komen om in te plannen. Vervolgens komen ze eerst met een smoes dat de bestuurder ziek is. Wij hebben aangeboden om zelf die kant op te rijden en dus te helpen om de levering toch te kunnen ontvangen. Kortom zij hebben de planning niet op orde. Dit valt ons dan ook zwaar tegen en hebben onze mensen nu stil staan wat de nodige kosten met zich mee brengt. Oplossing wordt vanuit Tuin Maximaal niet geboden.

Ronnie
06-08-2022

Goede site, alles duidelijk.

Snel contact gehad,snelle levering.

Er ontbrak een onderdeel, dit werdt met spoed geleverd.

Top service

BV
06-08-2022

Vriendelijke service. Goede kwaliteit en prijs. Om de overkapping zelf op te zetten moet je wel enig technisch inzicht hebben maar als ze staat is ze prachtig.

Koos
06-08-2022

Na ca 2 jaar ging de netvoeding van de terrasverlichting (6 spots) defect.

Per email gecommuniceerd met de klantenservice met als uitkomst dat zijn een nieuwe netvoeding hebben toegestuurd.

Nadat ik de instructie i.v.m. het koppelen van de afstandsbediening met de ledvoeding heb ontvangen werkt alles nu weer prima.

Klantenservice van Tuinmaximaal verdient een compliment - gewoon geweldig!

Andre
23-07-2022

Ik heb een zeer correcte/fijne ervaring bij/met tuinmaximaal.

Ronduit niks negatiefs op aan te merken en hoop voor in de toekomst op een zelfde soort samenwerking!

Ik ben zeer tevreden!

Max
13-07-2022

Tuinmaximaal heeft goedkope producten omdat ze besparen op klantenservice. Er is bij mijn terrasoverkapping een defect onderdeel geleverd. Ik heb direct telefonisch contact gezocht maar het enige wat ze konden doen was een email adres doorgeven waarmee ik contact op moest nemen. Via de mail kreeg ik te horen dat met het defecte deel ook de garantie op mijn overkapping vervallen is. Werkelijk niet te geloven. Ik zou weg blijven bij dit bedrijf en ergens anders iets meer betalen OF al je onderdelen nameten, want als er iets af wijkt, ben je je garantie kwijt!

Jon
29-06-2022

Offerte keurig doorgenomen met telefoniste. Vervolgens bestelling geplaatst. Product werd op tijd bezorgd (vooraf telefoontje) en netjes binnen gezet zodat het niet kon beschadigen. Daarna kon ik alles eenvoudig en met het goede gereedschap op maat zagen en monteren. Nu genieten we optimaal van onze veranda en als het wat frisser wordt doen we de schuifpui dicht zodat het langer behaaglijk is. Super tevreden zijn we!

Dion
16-05-2022

Goed product, goed bereikbare klantenservice

08-05-2022

Uiterst behulpzaam en vriendelijk (jong) personeel met verstand van zaken. Levering is adequaat geleverd. De sierstrippen vond ik achteraf niet mooi op de schuifpui en probleemloos geretourneerd worden.

Prettig bedrijf een aanrader ook t.a.v. het product. Wij zijn zeer tevreden en kan het iedereen aanraden.

Mike
02-05-2022

We genieten enorm van het voorjaar in de tuin dankzij de terrasoverkapping. Superproduct en heel goede service!

Jo
17-04-2022

Prima service, vriendelijke mensen, houden zich precies aan de afspraken.

Shirley
15-04-2022

2 maanden geleden een overkapping besteld bij tuinmaximaal, na een paar dagen kwamen we erachter dat we de verkeerde hadden besteld we belden op en order wetd geannuleerd en nieuwe besteld.

Tuinmaximaal heeft een goeie service en vriendelijk personeel.

Wij hebben de overkapping zelf geplaatst, hele goeie beschrijving erbij.

Wij zijn zeer tevreden.

08-04-2022

Meer dan leuke en prettige ontvangst in de showroom. Heldere duidelijke advies. Het de ander dag gekochte product voldoet meer dan goed. Bij een beetje handigheid makkelijk zelf te monteren. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Service en super klantvriendelijk bedrijf. In alle opzichten een dikke 10 waard. Ik kan dit bedrijf en het product meer dan aanbevelen.

25-03-2022

Vriendelijke ontvangst in de showroom in Eindhoven waarbij goed advies gegeven is.

Aflevering goed verlopen en enkele handige tips door de bezorgers.

Montage eenvoudig zoals op de bijliggende instructies en de Youtube film.

22-03-2022

Wij genoten al een paar jaar van de overkapping.

Dit jaar glazen schuifwanden geplaatst.

Tevreden over de kwaliteit en het gemak van zelf kunnen plaatsen.

02-03-2022

Goede en juiste levering. Planning is duidelijk en snel wanneer er geleverd wordt. En er wordt dan ook op tijd geleverd. geleverde spullen zijn dan ook compleet. En vriendelijke bezorgers.

25-02-2022

Makkelijk te bestellen, snelle levering en door een duidelijke handleiding eenvoudig in elkaar te zetten.

Klaas
25-02-2022

Bij de showroom zeer goed geholpen en alles op papier gezet. daarna hebben we via mail toch het een en ander gewijzigd. ging ook prima. toen kregen we meteen een datum van levering. Dat was 3 maanden later. Op die dag ook geleverd. Ik moet het nog gaan plaatsen. omdat we flinke vertraging met de tuin hebbengehad. Dus ik hoop dat de levering klopt. Als dat niet zo is dan horen jullie dat wel. maar tot nu toe zijn wij zeer tevreden.

31-12-2021

Levert schuifdeuren zonder loopwielen dus let op daarna kun je ze voor veel geld bij bestellen en weer 4 maanden wachten

Hilko
20-12-2021

We wilden een overkapping als carport naast de garage.

Waar we die wilden bestellen hoefden wij niet lan over nadenken.

Vorig jaar ook een overkapping besteld bij Tuinmaximaal en deze bevalt goed.

Ook nu weer super geregeld.

Overkapping is goed van kwaliteit en gemakkelijk te zelf te monteren.

We genieten er elke dag weer van.