Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Alma
20-12-2017

Over kapping we werden niet geholpen door tuin maximaal

Heb niet zo een goede ervaring 2 jaar geleden overkapping gekocht zelf geplaats volgens voorschrift door grote sneeuwval dat van het dak is de plaat er uit gegaan ze wilde wel de plaat leveren maar niet plaatsen om dat ze de overkapping niet geplaats hadden mijn man zijn gezondheid laat het niet toe 81 jaar dank aan de buren die ons geholpen hebben pas op als jezelf plaat helpen ze niet

18-12-2017

Glazen wand in bestaande overkapping

Via een kennis hebben we het bestaan van tuinmaximaal doorgekregen. Na een bezoek aan de showroom (waar we deskundig te woord werden gestaan) was voor ons duidelijk dat wordt het. We moesten een nieuwe tegelvloer maken en konden de hoogte dusdanig aanpassen zodat we met een standaard hoogte uitkwamen. Uiteraard door het toepassen van standaardmaten kan de prijs ook vereenvoudigd worden. De prijs ( en dat is waar het in grote lijnen om draait ) was een stuk minder dan andere die we gezien hadden. Uiteraard kunnen we niet weten hoe het een en of het ander na 5 of 10 jaar nog werkt maar we hebben er vertrouwen in en mede door de prijs en het goed gevoel wat we kregen in de showroom hebben we hiervoor gekozen. Heb het ook al aan enkele collega's en of kennissen doorgegeven. Maar niet als laatste wil ik aangeven dat de uitlevering door jullie personeel ook naar wens was. De levering werd achterom geleverd zodat we zelf niet meer met deze wanden hoefden te slepen chapeau Frans Peters

Nanda
05-12-2017

Prachtige pui en zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden

05-12-2017

Klant koning

Iets bestellen via internet is toch vaak nog afwachten of alles goed gaat Bij tuinmaximaal is het super geregeld van telefonisch advies, planning van bezorging en de mensen die kwamen bezorgen met daarbij nog even wat tips voor de montage helemaal helder en super!

20-11-2017

Super geholpen

In na vraag naar deuren ben ik super geholpen fijn levertyd in een woord geweldig

Mir
18-11-2017

Top!

Goed en betrouwbaar bedrijf, en een top klantenservice. Zijn goed bereikbaar en zijn bereid om je te helpen, helemaal top! Houd zich aan afspraken!

Jacobina
12-11-2017

Tuin Maximaal komt zijn belofte niet na.

We zijn naar het bedrijf gegaan en hebben een offerte samengesteld met de medewerkster. We betaalden nog voor het plaatsen diezelfde avond het hele bedrag voor de overkapping. Tijdje later kwam er een factuur na. Als we die niet betaalden zouden ze de overkapping niet komen plaatsen. Het ging over de kosten van het inkorten van een balk. Die waren ze vergeten in rekening te brengen. We moesten wel betalen want anders kwamen ze niet. Bittere nasmaak, geen excuses, niets. We gingen netjes naar dit bedrijf omdat we zeker wilden weten dat het de allinprijs was.Niet dus. Er kan altijd nog een factuur nakomen. Vertrouwen in dit bedrijf is compleet weg.

Ivo
11-11-2017

Een aanrader

Goede uitleg in showroom - goede prijs/kwaliteit - erg professionele montage teamgeen natte voeten meer aan onze achterdeur

Herman
06-11-2017

Prachtige overkapping

Snelle levering en zeer goede pasvorm. beetje moeite met de gebruiksaanwijzing. Door de vele mogelijkheden een beetje moeite met het vinden van wat wel en niet van toepassing was, maar door het instructiefilmpje toch duidelijk geworden. verder prima en compleet.

Gert
06-11-2017

Glasdeuren voor overkapping

Onze ervaring met Tuinmaximaal is zeer deskundig en betrouwbaar. Degelijk materiaal en afspraken perfect Nagekomen.

04-11-2017

Prachtige Glazen schuifdeuren

Duidelijke afspraken, en snelle levering.

31-10-2017

Duidelijk en zeer professioneel

Na een bezoek aan de showroom in Eindhoven en aldaar de bestelling geplaatst bleek bij thuiskomst dat we toch nog iets vergeten hadden. Geen probleem, even bellen en de levering werd aangepast. Binnen 3 weken zou de carport geplaatst worden en dankzij de heldere toelichting (op papier meegekregen en digitaal op de site beschikbaar) weet je precies wat je zelf moet doen en kunt verwachten van het installatieteam. Op de bewuste dag kwamen ze met 2 man sterk keurig op de afgesproken tijd (iets eerder zelfs). Mede door de deskundigheid, goed materiaal en gereedschap stond de carport er ruim binnen de afgesproken tijd. Al met al zeer tevreden over zowel de kwaliteit van het materiaal als van de installatie.

05-10-2017

Overkapping

De overkapping stond snel, een hiaat de instructie en de duidelijkheid van de foto's zijn zijn een beetje vaag het liefst had ik een soort van Ikea uitleg gehad, dus echt stap voor stap. Maar hij staat .

JC

Uitstekende service

Alles keurig volgens planning geleverd, op de afgesproken tijd en een melding vooraf door de chauffeur. Materialen prima verpakt, glazen deurdelen keurig met kruk bescherming weg gezet. Prima en duidelijke montage beschrijving. Alles top.

Roger

Snel en gemakkelijk

Vriendelijk en ze komen afspraken na

Huub

Een tevreden klant

Wij in de showroom zijn snel en correct geholpen , de adviseur wist op elke vraag goed uitleg te geven . De aflevering op tijd en netjes. Jammer dat ze de pui niet monteren omdat we een overkapping van een ander hadden waar we een slechte ervaring mee hadden . Het eindresultaat is om trots op te zijn .

De Groot

Super product

Een zeer snelle levering van de tuindeuren. Het plaatsen is vrij eenvoudig en het geheel werkt super. Top bedrijf en top producten, zeer zeker een aanrader

03-10-2017

Aankoop en levering bestelling

Op lokatie geweest om te kijken naar het materiaal waarbij ik prima ben geinformeerd en geholpen. De afspraak om te leveren ging goed De levering ging goed Dus eigenlijk geen enkel verbeterpunt. Dat wat ik vroeg heb ik zoals afgesproken gekregen

Layla
30-09-2017

Top bedrijf en product

- zeer vriendelijk personeel - snelle en nette levering - goed product - Snel en makkelijk telefonisch te bereiken

Ik ben zeer tevreden met mijn overkapping en geniet er optimaal van

28-09-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding, maar de instructies zijn niet voldoende

Let op voor beschadigingen bij de levering. De instructies en tekeningen zijn onvoldoende voor "beginners "