Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Francoiis
28-09-2017

Kwalitatief product dat eenvoudig zelf te installeren is.

Het gebeurt wel vaker dat voor marketing filmpjes worden gemaakt die alles eenvoudig voorstellen tot je er zelf moet aan beginnen. Niet zo bij Tuinmaximaal, het filmpje en bijgevoegd werkplan maken het werkelijk heel eenvoudig. Wij zij zeer tevreden over de kwaliteit en de redelijke prijs.

27-09-2017

Mooi werk, goede service en zeer vriendelijk en professionele plaatsers

Na mijn bestelling van een overkapping ben ik zeer tevreden

20-09-2017

Netjes en zeer snelle levering

Vanwege onze vakantie, hebben wij de glazen schuifwand 2 weken voor onze vakantie besteld. Vanwege de afgegeven levertijd gingen we er van uit dat alles vlak voor onze vakantie geleverd zou worden. Het verbaasde ons dat alles zeer snel geleverd werd, waardoor we voor onze vakantie de glazen schuifwand nog konden plaatsen. Het plaatsen was wel even een puzzel, omdat nergens goed beschreven staat hoe we de zijstukken moeten plaatsen met betrekking tot de boven rail. Omdat onze overkapping niet helemaal haaks gebouwd is, hebben er wel even moeten puzzelen bij het plaatsen van de schuifwand. Na wat puzzelen is het plaatsen goed gelukt en zijn we zeer blij met het eindresultaat.

12-09-2017

Het was een hele klus maar we genieten er optimaal van.

We hebben de overkapping zelf geplaatst. Het enige probleem was de handleiding. Op de foto's was slecht te zien wat de bedoeling was. Ook de volgorde van de handleiding liet naar ons idee wat te wensen over. Deze zou wel wat duidelijker mogen zijn. Maar het is uiteindelijk goedgekomen. Het eindresultaat is erg mooi geworden.

Gerry
12-09-2017

Glazen schuifdeuren perfect geleverd

Na de overzichtelijke website te hebben bekeken overgegaan tot een bestelling van glazen schuifdeuren voor onze serre. Na 3 dagen werden ze geleverd, netjes ingepakt en compleet om in te bouwen. Chapeau!

Robby
09-09-2017

Gewoon Top.

Gewoon Top. goed.

Mike
04-09-2017

Een goed bedrijf met een mooi product

Alles keurig ingepakt, bij de levering werd er gebeld dat ze in de buurt waren. Alles past netjes in elkaar, gewoon een mooi product.

25-08-2017

Geweldig!

Goed advies voor zelf plaatsen bij aflevering. Alles netjes achter in de tuin gelegd. In een woord zeker hier kopen.

24-08-2017

Net wat besteld maar was niet goed

Net wat besteld maar wou het nog veranderen. nu moet ik eerst alles annuleeren en wachten op mijn geld. zodat ik het weer opnieuw kan bestellen.

Dirk
24-08-2017

Prima service én verrassend interessante prijs

Na vergelijking met Belgische aanbieders van terrasoverkappingen toch even zo'n 200 km tot Eindhoven gereden en de beslissing genomen om met Tuinmaximaal te werken. Omwille van een defect toestel wat problemen gehad bij de plaatsing (door Tuinmaximaal), maar zonder problemen door hen keurig opgelost. Wij genieten van een prachtige overkapping , en met wat we hebben uitgespaard kunnen we nu nog een leuke reis maken. Zeker een aanrader, en voor de Belgische klanten ook nog het BTW voordeel waardoor de plaatsing bijna gratis is.

Mooi product

Correcte levering, geen ontbrekende onderdelen en de veranda siert het huis, wij zijn zeer tevreden.

Ambroos
22-08-2017

Supersnelle hulp bij de bestelling .

Supersnel geholpen bij de bestelling in Eindhoven. Mooie toonzaal waar je alles goed kunt bewonderen. Alleen spijtig dat ik een meter boven en onderrail meer wou bestellen maar door de hoge prijs werd afgeschrikt en dus heb ik die extra meter niet besteld. Nu zelf maar inproviseren of wachten op een redelijk aanbod. Wel dank voor het prachtig materiaal. mvg Ambroos

20-08-2017

4 railsysteem

Correctie informatie verkregen voor ik definitief bestelde. Alles juist en netjes geleverd volgens de vooraf vastgelegde datum en uur. Zeer behulpzame en beleefde mensen die de onderdelen geleverd hebben.

Ronnie
19-08-2017

Gewoon goed en kompleet geleverd

Super mooi en makkelijk zelf te plaatsen

Flip
13-08-2017

Goed

Goed uitgelegd en simpel te monteren constructie. Goed over nagedacht en alles geleverd om het te kunnen realiseren.

Claudia
11-08-2017

Zeer tevreden

Levering goed in orde en goede handleiding Zijn zeer tevreden over het resultaat

Edwin
09-08-2017

Zeer tevreden

Zondag besteld, donderdag om 7.30 geleverd, zaterdag zelf geplaatst, het is prachtig, top afdak ziet er mooi uit , heb glazen dak. We zijn er zo blij meer. Duidelijk omschrijving alles compleet en passend. Aanrader !

07-08-2017

Met tuin maximaal maak je het helemaal.

Ben zeer tevreden over tuin maximaal . Alle vragen zijn snel en keurig beantwoord . Levering correct volgens afspraak . Niets anders dan lof voor deze firma en de mensen .

Herman
04-08-2017

Aanrader

Correcte en snelle levering. Duidelijke montagehandleiding bijgesloten. Deze veranda geplaatst bij mijn dochter. Bleek identieke veranda te zijn als eigen veranda welke 3 jaar geleden is aangeschaft bij de webwinkel van Jaro. Montage leverde dus geen probleem op behoudens de versterking voor deze uitvoering met twee staanders. De stalen balk nagenoeg geheel gepolijst voordat deze zich liet plaatsen. Dochter en zelf tevreden met de geleverde veranda.

Jac
04-08-2017

Mooi spul

Heel erg tevreden prima kwaliteit