Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

AD
18-05-2017

Prachtige Winkel

Wij zijn naar Eindhoven geweest en waren verbaast over de winkel "GEWELDIG" leuk personeel. De levering was heel goed met nette bezorging, goed op tijd en goede aanwijzingen.

17-05-2017

Mooi en goed spul

We hebben er heel veel plezier van lekker buiten zitten nu

Arie
13-05-2017

Niet compleet geleverd

Donderdag 11 mei 2017 is de bestelde veranda bij ons afgeleverd er ontbraken 2 stoeptegels en 2 poeren en een stalen balk van 5 mtr de niet geleverde delen zouden een week later komen maar dat was voor ons geen optie ivbm de afspraken die ik met de klusser had gemaakt Ik heb toen zelf met een vracht bedrijf geregeld dat het opgehaald zou worden op vrijdag 12 mei 2017 toen die er kwam wilde ze het eerst niet afgeven na ander halfuur wachten kon hij het mee krijgen Ik vindt dit zeer slecht

12-05-2017

De goedkoopste die ik kon vinden

Vind de overkapping heel mooi.

De beschrijving vond ik op sommige punten niet echt duidelijk.

De stallen balk die in de goot moet zat een knik in, hier door schoof die er heel moeilijk in, heb met een blok hamer erin moeten rammen.

Ik miste een ijzerboortje voor de schroeven en, wat reserve schroefjes was ook niet verkeerd geweest

Veranda

Super gave veranda. Goede uitleg.prima levering Vlgs afspraak. Alles erbij.juiste keus gemaakt om bij Tuinmaximaal te kopen

Heel mooi resultaat!

Na bezoek aan bedrijf materiaal besteld, en het werd snel geleverd. Keurig afgeleverd, op plaats waar wij het wilden. Montage volgens plan uitgevoerd, en alles klopte netjes. Mooie materialen, en een goed resultaat. Wel handig om bouwinzicht te hebben, of van iemand te gebruiken.

Cees

Een aanrader voor iedereen

Zeer tevreden,in de winkel vriendelijk en duidelijk geholpen en degene die het geplaatst hebben .hebben perfect werk afgeleverd.

Jacqueline
07-05-2017

Echte aanrader

Super goede service. Alles heel goed geregeld.

Algonda
05-05-2017

Mooi

Na 3 weken wachten werden de deuren geleverd, redelijk eenvoudige montage en prachtig resultaat in onze beeldentuin, Hebben veel positieve reacties hierop.

Tag
05-05-2017

Snelle levering. Prima prijs

Zeer tevreden. Prima prijs en alle mooi thuis geleverd

04-05-2017

Ik ben helemaal klaar met Tuinmaximaal! Had een order geplaatst van ruim 2000 euro, later bleek dit fout te zijn gegaan met het meten. Wij wilde de nieuwe order doorgeven en de lopende order dus wijzigen. De nieuwe order was ruim 3000 euro. Als eerste hadden we gebeld of ze dit konden wijzigen en verrekenen. dat kon al niet, maar we zouden ons geld dezelfde week op woensdag nog terug krijgen. Totaal dus ruim 5000 euro betaald aan Tuinmaximaal.

De levertijd is sowieso niet haalbaar, ze zeggen een week maar in praktijk wordt de levertijd 3 weken.

Op 18 april kregen hebben we de boel geannuleerd en de nieuwe bestelling geplaatst. (order 500081634) Het is nu 4 mei en nog hebben we ons geld niet terug! Onderwijl heeft Tuinmaximaal allemaal smoesen en iedere keer weer vertragen ze de terug betaling. Dan klopt het banknummer niet, dan gaan ze het overmaken. Ook gisteren nog beloofde ze direct terug te betalen maar ze verrotten het. Wat een super super slechte service en afhandeling.

03-05-2017

Vooral zo door gaan

Nette levering geen schroefje te kort

03-05-2017

Levering goederen

Levering keurig volgens afspraak door vriendelijk en net personeel

Marian
01-05-2017

Niet tevreden zo als het voorgelicht is

6 weken geleden den overkapping geplaatst van tuinmaximaal. De levering was prima. Wat ons wel al opviel was dat er bij 2 glasplaten een klein hoekje beschadigd was. Maar uit goede trouw hebben we ze er toch opgelegd . Wat te denken na de 3e plaat barste er een die zojuist op de overkapping is gelegd. Gelijk contact op genomen met tuinmaximaal en het werd opgelost. Helaas maar 1 plaat vergoed de andere waar het hoekje van afwas niet maar dat zie je ook niet als het er op ligt. Nadat alle glasplaten er op zijn gelegd is ons opgevallen dat niet alle glas platen er goed ingeschoven konden worden. Wat denk je hij is in het midden wat door gaan hangen. Ook fijn dat men van te voren niet even op attendeerd dat als men een overkapping van 5 X4 m met glasplaaten hebt om een extra staander te plaatsen. Wat men wel bij 6 m adviseert. Nu alles staat hebben we zelf maar een staander extra besteld maar helaas moeten we dan weer heel de nieuwe stoep weer ophalen wegens het slechten advies van tuinmaximaal. Wij raden hem ook niemand meer aan. Zoals het daar aan toe gaat is het toch niet zoals het hoort. En ook dat mag wel is vermeld worden!

Tim
28-04-2017

Glazen wand

In de showroom geweest Gaat heel gemoedelijk en goed geholpen Ondanks dat het druk was toch snel geleverd binnen 14 dagen

Zeer makkelijk zelf te plaatsen

Ik raad dit bedrijf zeker aan

Tam
26-04-2017

Zeer slechte service

Nog nooit te maken gehad met zo'n slechte zaak. Na vele telefoontjes een afspraak kunnen maken voor levering 3 weken later. Terwijl hun adverteren met levering binnen 1 week Levering was niet in orde, hun fout Ook daarna geen enkel contact vanuit tuinmaximaal en geen enkele service/ tegoedkoming. Momenteel nog steeds in afwachting van hun telefoontje. Zeer zeer ontevreden.

Eddie
26-04-2017

Tuinmaximaal doet wat het beloofd

Precies zoals afgesproken is er geleverd. Nog wat instucties gekregen van de bezorgers. Bestellen is simpel

Ed
25-04-2017

Top ervaring

Inmiddels diverse bestelling gedaan bij Tuinmaximaal. Altijd snel geleverd en nog belangrijker, volledig compleet.

Ad
24-04-2017

Vriendelijke en kundige medewerkers

In de winkel werden wij geholpen door een heel vriendelijke en kundige jongedame. Zij vertelde ons precies wat we wilde weten en maakte ook een correcte offerte voor ons. een paar dagen later de schuifdeuren besteld die netjes op de afgesproken manier door ook weer heel vriendelijke medewerkers thuis werden bezorgd. Deuren ondertussen zelf geplaats, (simpele klus). zijn zeer tevreden over alles, de kwaliteit van de materialen maar zeker ook van jullie medewerkers.

J.C.
24-04-2017

Tuinmaximaal maakt waar wat ze adverteren en afspreken. maximaal verzogt

We zijn na het zien van de advertentie, naar de showroom gegaan in Eindhoven om te kijken hoe het in werkelijkheid er uit ziet. Daar zijn we zeer netjes geholpen en hebben daar dan ook de bestelling gedaan. De levering is één keer afzegt (door problemen met de vracht auto) voor de tweede keer netjes op tijd geleverd. De bezorgers hebben de glazenschuifdeuren netjes voor mij afgeleverd op de gevraagde plek. Tevens hadden ze een zeer goed advies: Leg de glazen schuifdeur op de tafel (op een deken) dan kan je makkelijk na montage van de rail geleider de deur met z'n tweeën oppakken en in de rails schuiven. Glazendeuren zijn zwaar, maar het plaatsen ging zeer zeer goed.