Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

24-04-2017

Snelle levering en afspraak is afspraak!

Alles keurig en correct geleverd, op de afgesproken tijd!

Harrie
23-04-2017

Super verkoper

We kunnen niet anders dan deze verkoper aanraden. Komen alle afspraken na en zijn super vriendelijk, ondanks dat de verkopers jong zijn weten ze alle vragen te beantwoorden en denken ze met de klant mee.

In een woord super!

Maurice
05-05-2017

Redelijk

Als nog mijn geld terug gekregen, dus uiteindelijk tevreden met de oplossing. Alleen jammer dat daar eerst een slechte recensie voor nodig is.

Slechte probleem oplossers

Puinmaximaal, Ik hoef er niets meer van. Ik krijg een profiel geleverd, dat niet in zijn geheel gepoedercoat is. En kort door de bocht is dan het antwoord, dan heb je pech, moet je maar een spuitbus kopen (wat een lakstift blijkt te zijn, was gelukkig niet zo duur, kost maar 41,-) Nadat ik vertel dat dat niet de oplossing is, moet ik het zelf maar terug komen brengen. Profiel van 4M haha. Ik maak die fout niet, jullie leveren een profiel dat niet goed is. Kortom zeer slechte service.

Pat
22-04-2017

Kwaliteit voor iedereen

Wij hebben online een veranda gekocht nadat we ons eerst ruim hebben laten voorlichten.

Uiteindelijk de keus gevallen op Tuinmaximaal.

Kreeg een telefoontje wanneer ze zouden kunnen leveren en hierop een dag bevestigd.

Op de dag zelf netjesceen belletje gehad van de chauffeur hoe laat ze ongeveer zouden arriveren.

In overleg bepaald waar de onderdelen gestald mochten worden en dit is snel vakkundig gedaan.

Bij de veranda zat een beschrijving hoe deze gemonteerd moest worden en dat ging prima.

Uiteindelijk staat de veranda in een handomdraai. Wij zijn er heel blij mee, we hebben de klassieke variant gekozen welke iets meer smoel heeft dan de moderne maar smaken veschillen.

De dskplaten hebben we UV voor gekozen en hebben nog genoeg licht in huis en zitten we lekker droog.

Prijs kwaliteit is zeer goed in balans. Je krijgt wat wordt beloofd en dat heel scherp geprijst in vergelijking met goedkoperen varianten veranda's.

Zeker aan te bevelen bij Tuinmaximaal te shoppen.

Leen
22-04-2017

Prima afgeleverd

Behalve het feit dat er vijzen ontbraken, alles prima afgeleverd en geregeld.

Sewan
20-04-2017

Service is bagger

Na een zoektocht op het internet, terecht gekomen bij Tuinmaximaal. In de eerste instantie was ik zeer tevreden over dit bedrijf, maar als ik kijk naar de gang van zaken, dan bedenk ik mij daarover!

De afwerking van de terrasoverkapping is namelijk niet goed uitgevoerd. Het is namelijk zo dat de overkapping aan de rechterzijkant niet juist is geplaatst waardoor er een ruimte is ontstaan waar mijn volledige hand nog tussen past. De monteur gaf destijds aan dat hij niet rekening had gehouden met de muur en dat er daardoor zo een ruimte zit tussen de rechterzijde en de muur. Hij gaf ook aan om dit nog te gaan afwerken. Nadat ze weg waren gegaan zag ik dat er helemaal niets aan was gedaan! Hierdoor heb ik sindsdien lekkage. Ik besloot om dit aan te gaan kaarten bij Tuinmaximaal. Vervolgens krijg ik een mailtje terug met het bericht dat dit zo is gedaan zodat het materiaal zich nog kan uitzetten. De ruimte tussen de rechterzijde en de muur bedraagt 2 cm, dit is wel erg veel voor het uitzetten van het materiaal! Daarnaast krijg ik ook nog een gedeelte uit de voorwaarde dat helemaal niet van toepassing is op mijn situatie en de medewerker blijft maar aangeven dat het wel zo is. Ze heeft het over een terrasoverkapping die geplaatst is tussen 2 muren en dat als er dan lekkage ontstaat hun daar niet verantwoordelijk voor zijn. Ik kan je vertellen dat mijn overkapping helemaal niet tussen 2 muren is geplaatst en dit dus niet van toepassing is op mijn situatie. Het is dus een welles nietes spelletje geworden, waarbij hun de beloftes die zij maakten niet willen nakomen.

Dit allemaal kan opgelost worden met een stuk afdichtingsrubber, maar in plaats daarvan wordt ik gewezen op een gedeelte uit de algemene voorwaarden die helemaal niet van toepassing is op mijn situatie. Daarnaast gaf de monteur destijds ook nog aan om het nog af te gaan werken, wat hij dus NIET heeft gedaan en als ik ze er dan op wijs, dan proberen ze eronder uit te komen door mij onzin te gaan vertellen.

Als dit de gang van zaken is van dit bedrijf dan heb ik er zeker spijt van dat ik dit product bij hun heb aangeschaft en dan raad ik het iedereen die het nog wilt gaan aanschaffen ook af! Zo hoort een bedrijf namelijk niet met zijn klanten om te gaan! Het bedrijf komt zijn beloftes totaal niet na!

Engelbert
20-04-2017

Dik tevreden klant!

De website is overzichtelijk en eenvoudig voor het maken van keuzes. De aflevering was keurig netjes en volgens afspraak. Ook de betaling "afterpay" verliep vlekkeloos. Al met al ben ik zeer tevreden met het geleverde product en de gang van zaken. Bedankt voor de goede service. Gr. Engelbert Heimerink

19-04-2017

Mooie schuifdeuren en correcte snelle levering!

Binnen een ruime week zijn de schuifdeuren geleverd. Alles netjes verpakt en tot op de schroef compleet. Na nog wat (ongevraagde) installatietips tijdens het binnenzetten van de spullen door de bezorgers aan de slag en nu een nog mooiere veranda in de tuin!

Michel
18-04-2017

Glazen schuifdeuren voor houten bijbouw.

Perfecte afhandeling van kwalitatief mooieglazen schuifdeuren. Een echte aanrader. Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Luc en Karen
17-04-2017

Perfekte service, materiaal en prijs

Alles was duidelijk op de site, vlotte levering, goede uitleg bijgeleverd, mooi materiaal

17-04-2017

Leveren conform afspraak

Glazen schuifwand voor overkapping besteld online. Na betaling afspraak gemaakt en aan huis afgeleverd. Dus super tevreden over levering afhandeling etc.

Ivy
16-04-2017

Tuinmaximaal de max!

Alles in orde! Service,levering,kwaliteit. Niks op aan te merken. Wij zijn tevreden!

Ludo
16-04-2017

Terrasoverkapping

Heb toonzaal bezocht,heel vriendelijk ontvangen.Daarna bestelling gedaan,zeer snelle levering (binnen 1 week)en alles paste perfect.Bedankt tuinmaximaal!

14-04-2017

Mooie veranda

Snelle levering , goed materiaal

11-04-2017

Schitterend bedrijf

Goede website makkelijk bestellen en supersnel leveren dus alles toppie

Freddy
11-04-2017

Terrasoverkapping

Wij zijn heel tevreden over onze overkapping, de mensen waren profs in hun vak, vriendelijk en snel, al het overbodige afval werd meegenomen, kortom een aanrader en de prijs viel ook heel goed mee, . bedankt tuinmaximaal. Jullie hebben mooi werk geleverd

Sven
10-04-2017

Kleurenblind

Verkeerde kleur geleverd,afspraak om de juiste kleur te leveren maar niet op het juiste uur .

Nico
10-04-2017

AANRADER!

Wij hebben eerst een visite gebracht in Eindhoven aan het bedrijf. Daar hebben we al een uitstekende info gekregen omtrent onze plannen. Het bestellen via internet enkele maanden nadien, schepte geen problemen, de site is dus enorm gebruiksvriendelijk. De levering gebeurde zoals afgesproken. Wanneer je zelf de plaatsing doet is het wel een beetje behelpen indien je enkel profielen en glas hebt besteld om in een bestaande constructie deze materialen te monteren. Uiteindelijk is het resultaat verbluffend!

Rianne
08-04-2017

Prima winkel

Wij hebben de glazen schuifwand voor onze veranda gekocht bij Tuinmaximaal. Wij zijn goed en duidelijk geholpen door de medewerkster van Tuinmaximaal. Snelle levering en goede kwaliteit van het materiaal. Er is 1 min puntje. Als je alleen de schuifpanelen nodig hebt worden deze niet door Tuinmaximaal geplaatst. Nu was dit voor ons geen probleem maar kan voor anderen een reden zijn om niet bij Tuinmaximaal te kopen.

Edmond
07-04-2017

Klasse

Zeer goede plaatsers , vriendelijk en geven uitleg over alles . Ik had verkeerde afmetingen opgegeven , zij hadden dit direct gezien en hebben de nodige aanpassingen gedaan . Hierdoor heb ik zelfs een bedrag terug gestort gekregen . Weinig firma's zullen dit doen