Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

08-02-2017

Stop met zoeken

Onze luifel bij Tuin maximaal gekocht. Alles keurig thuis en in de tuin afgeleverd. Elk onderdeel zit apart ingepakt waardoor beschadigen vrijwel is uitgesloten. De luifel was eenvoudig op te bouwen en is naar grote tevredenheid. Laat de zomer nu maar komen.

26-01-2017

Problemen website

Vanuit België proberen te bestellen, problemen met een bepaald gedeelte van de website. Hierover diverse keren contact gehad met het bedrijf en uiteindelijk naar Eindhoven gereden om het probleem op te lossen maar ook daar werkte de website niet. Kreeg een bericht dat het opgelost was maar liep weer tegen hetzelfde probleem aan dus was er niets opgelost. Nogmaals gebeld en kreeg het advies om maar een mailtje te sturen. Nou als dat de voorbode is van hun klantvriendelijkheid en aftersales service, dan ziet het er beroerd uit en is voor mij een reden om dit bedrijf te mijden

Ad
02-12-2016

Tuinmaximaal zeer slecht

Wat een slecht bedrijf Een overkapping laten plaatsen door tuinmaximaal en 900euro hier voor betaald en een zeer slechte afwerking. Ik zal niemand tuinmaximaal aanraden. Wat is dit een klantonvriendelijk bedrijf en hele slechte service. Zo is het makkelijk geld verdienen tuinmaximaal.

Carla
02-12-2016

2 1/2 geleden laten plaatsen

Nog steeds dik tevreden over de overkapping. Ruim 2 1/2 geleden laten plaatsen plus schuifdeuren. Nu problemen met 2 platen. 1 week later worden er 2 nieuwe platen opgezet en opnieuw afgekit. En worden gelijk de andere platen gelicht schoongemaakt en opnieuw gekit. Top service Echte aanrader

Erna
13-11-2016

Verbeterpunt!

Prachtige overkapping gekocht, goede levering en uitstekende gezellige monteurs, het ene minpunt is de slechte klantenservice; wanneer je belt krijg je nooit iemand met verstand van zaken die even in de computer kan kijken, elke keer moet je maar afwachten of je terug gebeld wordt. Wat in 1 telefoongesprekje opgelost had kunnen worden , koste nu meerdere belletjes, afwachten of je wel terug gebeld werd, weer bellen, mailen , weer terug mailen enz. Dit is echt een groot verbeterpunt voor dit bedrijf.

17-10-2016

Geen hulp bij afhalen goederen om dat die te zwaar zijn.

Wij raden iedereen aan om te laten bezorgen. Om dat de bezorging te lang duurde hebben wij zelf zes glazendeuren opgehaald.Helaas was onze chauffeur alleen en kreeg geen hulp bij het laden van deuren die wel 45 kg per stuk wegen.slechte service en smoesjes dat ze niet mogen mee helpen.Ook weten ze niet hoe snel ze de poort dicht moeten krijgen want er is toch al betaald.

Dewi
28-09-2016

Levertijd te lang. Plus slechte service

Zeer slechte service van tuinmaximaal levertijd plus montage is meer dan 3 maanden. Heb moeten annuleren en wacht nog steeds op geld. Had betaald bij aankoop. En zijn bijna 3 weken verstreken.

Riet
13-09-2016

Aankoop glazen wand met schuifdeurpanelen

Korte wachttijd na bestelling , vriendelijk personeel aan de telefoon met juiste en duidelijke informatie , vlotte levering

Klarie
11-09-2016

Heel fijne serre

We zijn heel goed geholpen ze bellen op wanneer ze bijna in de buurt zijn goed afgeleverd en onder tussen staat de serre er we zijn er ontzettend blij mee

11-09-2016

Vriendelijk personeel En mooi spul

We zijn er snel en goed geholpen

Gertjan
09-09-2016

Tuinmaximaal

Alles pasten goed maar de fotos maakten dat niet duidelijk we hebben eerst alles goed bestudeerd en toen pas begonnen de palen hadden we op 3 meter 50 gezet achteraf bleek dat dit binnenkant moest zijn en het rubber bij de muur kregen we er niet in ik wil hem eigenlijk 3 meter breder maken kan dit want dan hebben we niet alles nodig uit zo n pakket

Geweldig

We zijn goed geholpen en goed geadviseerd door Joris.En de meneer die de overkapping kwam brengen gaf ook advies.

Danny
08-09-2016

Uitstekende kwaliteit met goede bediening

Wij zijn uitstekend geholpen door de medewerkers van tuinmaximaal, besteld en binnen een week hadden we de overkapping thuis bezorgd, alles netjes verpakt vriendelijke transporteurs, in een woord top.

Coen

Lekker doeltreffend

Het product van Tuinmaximaal is recht-toe-recht-aan en daardoor makkelijk zelf te plaatsen. Levering was tijdig en correct. Meegeleverde materiaal voldoende en instructie duidelijk (moet je hem wel lezen uiteraard :-)).

Kwaliteit en uitstraling van het product zijn super. Een en ander ziet er nu schitterend uit.

Personeel is geduldig, ter zake kundig en meewerkend / -denkend.

Kortom een zeer prettige aankoopervaring.

06-09-2016

Glazen schuifdeuren

Glazen schuifdeuren besteld bij tuin maximaal, keurig op tijd geleverd. alle afspraken na gekomen. Enig min puntje vind ik dat accessoires nogal duur zijn.

Eduard
06-09-2016

Uitstekend bedrijf

Snel geleverd kompleet vriend. personeel zowel bij afleveren als aan de telefoon nee een bedrijf om aan te bevelen !

Rene
03-09-2016

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Sinds kort een overkapping gezet en daarna de bovenste gedeelte van de zijkanten dichtgemaakt. Ziet er allemaal prima en degelijk uit! We zijn er heel blij mee!

Enigste verbeterpunt zou wat mij betreft de kosten van de aansluiting van de regenwaterafvoer zijn, dus vandaar de waarde 8!

Kortom: Ga je een terrasoverkapping plaatsen, ga zeker even bij tuinmaximaal langs!

Ilonka
02-09-2016

Snel geleverd prima te plaatsen

1 week levertijd werd 3 weken .vakantie tijd.

Arie

Goed en goedkoop

Alles naar wens verlopen ben in de showroom goed geholpen alleen door mijzelf niet goed ingeschat het vervoer naar huis ben terug gereden naar huis om glasbok te halen alleen jammer dat er geen medewerking is vanuit expeditie om een handje te helpen met laden maar als je het thuis laat bezorgen heb je daar geen last van maar dat duurde mij te lang ongeveer 3 weken. kortom ik raad het iedereen aan!

Een echte aanrader

Alles was zoals beschreven op website. Bestelling en levering zoals afgesproken Duidelijke handleiding voor zelf plaatsers echt een plezier om het zelf te doen.