Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Marenne

Super chique overkapping!

Snelle levertijd, zelf monteren te doen, soms wel vooruit lezen omdat de handleiding soms niet heel duidelijk was. Mooie gespoten aluminium!

02-09-2016

Soepele en correcte transactie! Volgende keer opnieuw

Heldere en duidelijke uitleg van de verkoper bij de bestelling van een glasdeuren pakket van 4 meter Keurig in de tuin afgeleverd en netjes op houtblokjes neergezet . Goede instructie bij geleverd . In nog geen 2 uurtjes een glasdichte veranda Top!

Cock

Overkapping

Service is top! snelle levering. goed geplaatst! zeer te vreden!

Coen
26-08-2016

Overkapping 7 meter breed

Wij hebben hellaas een aankoop gedaan bij tuinmaximaal prima geregeld tot het op garantie aankomt zeer slechte service niet terug bellen en het ligt nooit bij hun Dames en heren u bent gewaarschuwd koop hier gewoon niks onbeschoft hoe ze omgaan met klachten U moet zelf weten maar ik raad jullie het af Wat een . bedrijf

Kenneth
23-08-2016

Onbereikbaar voor vragen

Heb getracht een aantal keren telefonsich contact te krijgen zou terug gebeld worden maar niet gebeurd ivm met aanvullende vragen.

Als een bedrijf niet tot nauwelijks benaderbaar is voor vragen dan roept dat op tot vraagtekens. Focus ligt alleen op de verkoop maar niet op de service.

Ik ga hier geen terrasoverkapping meer bestellen.

18-08-2016

Nvt

Schuiframen gaan niet tegelijk mee

Sander
27-07-2016

Aan het lijntje gehouden

Wil graag een terrasoverkapping bestellen en heb hier een aantal vragen over. Op de website kom ik de antwoorden nergens tegen, dus heb ik meerdere keren gebeld. Steeds krijg ik een telefoniste die zelf niks weet, mijn gegevens noteerd en belooft dat ik met spoed wordt teruggebeld, maar ik ben nu al een hele week verder en wordt op deze manier steeds maar aan het lijntje gehouden.

Er klopt iets niet bij dit bedrijf, begon ik te gaan vermoeden. Ik ben maar eens gaan googelen op tuinmaximaal klachten en kwam op deze site terecht. Enorm geschrokken van alle (deels herkenbare) negatieve reviews. Nee mijn bestelling gaat mooi niet door. Ben benieuwd wanneer ik eens eindelijk teruggebeld ga worden, want dan kan ik ze dat mooi vertellen!

Jaap
23-07-2016

Teleurstellend

Klant staat absoluut niet meer centraal bij dit bedrijf. De klantenservice is waardeloos. Je kan als bedrijf je niet steeds verschuilen achter het feit dat je het druk hebt. Tevens is de kwaliteit matig, hoewel het doorhangen misschien geen kwaad kan ziet het er niet uit. Deze overkappingen komen uit Turkije terwijl je voor iets meer geld betere Duitse kwaliteit heb. Google maar een Gumax en je wordt er niet veel wijzer van...

Anneleen
13-07-2016

Ik ben zeer tevreden

wij hebben vorig jaar de over kaping laten zetten goed gedaan netjes behandeld. dit jaar de schuifdeuren gedaan ook netjes gezet vriendelijk personeel .en ik had en een polycarbonaat plaat die lekte en die hebben ze ook netjes vervangen .wij hebben wel alles laten plaatsen . en dat hebben ze zeer netjes gedaan . wij zijn dik te vreden

Elisa
12-07-2016

Spijtig...

Ik heb gekozen om laten monteren.

Hier moeilijk doen om ff bij kitten tussen de balk en mijn muur. Wat zou gigantische fout gebeuren als ze gaan dit ff bijkitten. Een overkapping van €3600. Ben de hele tijd aan het bellen. Beloven dat wordt u terug gebeld. Niet dus. Ge email 2x vandaag met foto's erbij. Niks.

10-07-2016

Terrasoverkapping

Terrasoverkapping met glazen dak door tuinmaximaal laten plaatsen.

Is prima gegaan. Op de afgesproken tijd is alles naar

tevredenheid opgebouwd door vriendelijke monteurs.

Telefonische afhandeling kan beter. De dames die de telefoon aannemen hebben geen idee waar het over gaat.

De organisatie piept en kraakt aan alle kanten door het grote succes. Zorg voor beter personeel in de binnendienst en neem gewoon eens wat meer mensen aan. Op iedere review komt hetzelfde antwoord, nl door de grote drukte enz. Verder tevreden. De kwaliteit kap die je voor dit geld krijgt is zn geld meer dan waard

Thaeras
05-07-2016

Tijdsindicatie levering

Na een bezoek in de showroom heb ik na enkele weken een bestelling geplaatst. Er werd contact met mij opgenomen voor het maken van een afspraak van de levering. ik vroeg of er een tijdsindicatie aangeven kon worden. ik moest een dag van te voren aan het einde van de middag daarover bellen. dat heb ik gedaan. de telefoniste kreeg de desbetreffende collega niet te pakken. ze zou een bericht achter laten om terug te bellen.

volgende dag ( dag van levering) nog geen belletje ontvangen. S'ochtens weer gebeld. weer kreeg de telefoniste de collega niet te pakken. ik gaf aan dat het om de levering van vandaag ging. ze zou er spoed achter zetten. die dag weer niks gehoord. gelukkig kwam de levering vrij vlot. volgende dag had ik 2 x oproepen gemist (ik kon op dat moment niet opnemen) en voicemail bericht achter gelaten met dat ze een terug belverzoek hadden. ja dat is nu wel te laat. Nu ging het bij mij om een levering. hadden jullie gezegd dat je geen tijdsindicatie kon aangeven is dat ook een antwoord. had ik een vraag voor een product om eventueel bestellen en zou pas naar 2 dagen terug gebeld worden dan zou ik erg twijfelen aan jullie professionaliteit. Advies! ga serieus om met de vragen de klanten en laat ze niet lang wachten!

01-07-2016

Slechte service slecht bereikbaar

Een Overkapping besteld bij Tuinmaximaal en op 28 juni geleverd in Hilversum.

Nu komen we er tijdens het bouwen achter dat er verkeerde materialen zijn geleverd. Vanmorgen om 10.00 contact gezocht met Tuinmaximaal, de telefoniste wist het niet en kon ons niet verder helpen, heb mijn 06 nummer doorgegeven en zou terug gebeld worden. Om 16.30 nog niet terug gebeld en hebben zelf weer contact opgenomen. De telefoniste zei dat ze ons niet kon helpen en dat we maar een mail moest sturen.

We hadden vrij genomen en een bedrijf ingehuurd om de overkapping te plaatsen. Wat een tegenvaller dit!. Het is nu afwachten, heel vreemd allemaal! Wij zouden Tuinmaximaal afraden!

Bertjan84
28-06-2016

Prima eindresultaat

Afgelopen zaterdag de binnen 10 dagen geleverde terrasoverkapping geplaatst. 606x250,antraciet modern.Alles keurig netjes verpakt en toebehoren (kit,schroeven etc) aangeleverd. Montageinstructies zijn duidelijk op papier als op interner (zijaanzicht).

Echter was het inbrengen van stalen strip nogal een karwei,hoewel we deze al van te voren hadden ingesprayed,ging deze erg moeizaam. ( misschien idee om gat iets ruimer te maken,en strip dan later vast te schroeven met zelftappers). Voor de rest erg tevreden over dit mooie product,en zou dit iedereen aanraden

Mvg BJ Kazimier

Familie
27-06-2016

Nooit bestellen bij tuinmaximaal!

Ben op het moment nog steeds aan het wachten op de monteurs van tuinmaximaal.

Heb hier heel de dag vrij voor genomen!

Heel de ochtend voor noppes gewacht. Nu is het na 13:00uur en ben maar eens gaan bellen. De telefoniste kon mij niet helpen, en heeft de telefoon opgehangen.! Ronduit schandalig!

Als u overweegt om een overkapping te kopen, dan zou ik dat absoluut niet bij tuinmaximaal doen!

Arthur
21-06-2016

Terrasoverkapping gekocht

Terrasoverkapping zelf geplaatst.Als je de beschrijving goed leest en volgt, gaat het plaatsen vanzelf.

Levering was goed verzorgd en op tijd.

Ik ben een tevreden klant.

Re
20-06-2016

Dombo,s

dit is echt de meest slechte bedrijf ooit!

overkappinhg besteld en had veel vragen, maar werden gewoon nooit beantwoord

Ze zeggen dat ze het druk hebben m aar dat ligt geheel aan henzelf

Mensen die de telefoon aannemen kunnen niet eens iemand doorverbinden!

ze doen net of ze kunnen kijken of ze je door mkunnen verbinden , maar er is helemaal niemand om door te verbinden haha! die is gewoon op locatie en is er dus gewoon niet

verder is de beschrijving superslecht en de foto,s staan gewoon door elkaar

Had bij andere ref. gelezen dat ie dat aan zou passen , maar daar hebben ze naturlijk ook geen tijd voor

Terugbellen of antwoorden op een mail komen er ook gewoon niet

Alleen het produkt zelf is goed , maar dan moet je precies weten wat te doen; zoniet......daar niet kopen!

Ria
17-06-2016

Overkapping

Wij hebben een overkapping besteld en geleverd gekregen, alles netjes verpakt en achter gezet.

De beschrijving om te plaatsen was ook duidelijk.

We hopen er nog veel plezier van te hebben de komende jaren.

Laat de zomer maar komen, helaas is die niet te bestellen bij Tuinmaximaal

16-06-2016

29 april 6 glazen schuifdeuren geleverd door 2 zeer goede mensen van t maximaal behulpzaam en goede advies top.

Inde komende week alles gemonteerd toen bleek er in 2 deuren een fout in te zitten een doffe streep van onder tot boven goed poetsen hielp niet .De 9 -05 gebelt naar t maximaal daar zei men fotos maken en naar klachten service mailen dat gedaan en toen hoorden we de eerst paar dagen niets geen bericht dat men de klacht ontvangen had niets de 14-05 kwam een mail poetsen met azijn of met 99%alcoholhoudend schoonmaak middel.Dat gedaan maar niets hielp .

15 -05 dat weer gemaild. en weer een tijdje niets

21-05 kregen we mail dat het naar de betreffende afdeling werd gestuurd 26-05 telefoon dat de deuren na 14 dagen vrijdag de 10 juni werden geleverd donderdags even bellen voor hoelaat dat ze kwamen.

gebeld maar werd niet geholpen zo vlug als je zei dat je particulier was werd je niet doorverbonden en wis je niets je werd wel terug gebeld naar 24 uur maar daar had je niets meer aan. Dat vindt ik waardeloze service. En ik zal niets meer bij t maximaal kopen .Waardeloos want deze service vindt ik beneden alle peil De deuren werden wel geleverd maar je moet wel bereikbaar zijn want je wordt een half uur tevoren door de chauffeur gebeld. IK NIET MEER W.S uit limburg.

Tonnie.
15-06-2016

Tuin Maximaal.

Overkapping besteld met schuifdeuren. Een van de aluminium railsysteme is beschadigd. Na herhaaldelijk mail en telefonisch contact aan het lijntje gehouden. Iedere keer werd gezegd u wordt terug gebeld. Gebeurd niet wordt niet serieus genomen. Klantvriendelijk is als je op de hoogte wordt gehouden van het vervolg van je klacht.Jammer dat het zo moet voor de rest tevreden.

Tonnie Baten.