Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

05-06-2016

Onze lang gekoesterde wens!

Het team van Tuin Maximaal was keurig op tijd aanwezig, alles was heel en compleet en de service was zoals je het graag ziet. De ruimte achter ons huis was aan de krappe kant, maar er werd goed meegedacht en overlegd wat de beste oplossing was. Dit is maatwerk voor een budgetprijs! Mocht ik nog een keer een overkapping nodig hebben hoef ik niet meer te twijfelen waar ik hem ga kopen.

Sjef
04-06-2016

Bijna 100%

Levering volgens afspraak zelf de montage gedaan wat wat geen probleem was.

Spie op schutting ook levering op afspraak enkel geen montage handleiding bleek ook niet nodig vrij simpel te monteren.

Wij zijn heel tevreden over het resultaat

Maar helaas de afstand bediening van de spotjes werkt HEEL SLECHT ik heb alles al geprobeerd zoals in de montage handleiding van de spotjes staat, ook heb ik de batterij gecontroleerd. Maar niets helpt

Ik moet de afstandbediening heel dicht bij de trafo houden om de spotjes te kunnen bedienen. Mogelijk heeft U een oplossing voor het probleem. Graag hoor ik van U

04-06-2016

Glas schuifdeuren

Weinig contact gehad met medewerkers van tuinmaximaal.

Was ook niet nodig, bestel procedure is duidelijk beschreven.

Levering was op tijd en montage met de duidelijke uitleg niet moeilijk.

tevreden over het uiteindelijk resultaat.

Nadia
18-05-2016

Overkapping niet compleet geleverd

2de pinksterdag is bij mij een overkapping geleverd. Nu kom ik 1 polycarbonaat te kort. Vanaf maandag gebeld, de telefonistes kunnen mij niet helpen. Al een aantal keren mijn naam en telefoonnummer achtergelaten mij werd steeds vertelt dat ik zo spoedig mogelijk terug zou worden gebeld. Tot nu toe niets vernomen van tuinmaximaal. Wat een waardeloze service!

18-05-2016

Slechte klantenservice, onderdelen missen

Overkapping besteld en afgeleverd. In het weekend dat we wilden plaatsen verpakkingen open gemaakt en missen er onderdelen. Sta je dan met je opgetrommelde familie. Klantenservice zegt dat ze niets voor ons kunnen doen en ene monteur zou bellen. Na 3 uur belt een monteur die ook niets voor ons kan doen. Ik moet maar foto's maken (waarvan?) en mailen. Dan naar de bouwmarkt om zelf ontbrekende spullen te halen, omdat het toch dit weekend af moest zijn. Vervolgens gemaild of we de gekochte spullen vergoed kunnen krijgen. Nee ze zouden de spullen wel nasturen. Ja duuuh, de overkapping staat al. Sindsdien geen reactie meer ontvangen. Goedkoop blijkt bij tuinmaximaal toch duurkoop. Overkapping is overigens best aardig, maar veel onderdelen (van tuinmaximaal) passen toch net niet, maar van een afstandje zie je daar niets van. Volgende keer toch maar een gerenommeerd bedrijf, betaal je iets meer, maar heb je wel beter (en compleet) spul.

Benieuwd of tuinmaximaal nu wel reageert, als dit gepubliceerd is.

16-05-2016

Laagste prijs, maar dat is te zien

Veranda gekocht van 300 x 600 op twee staanders. Vooraf contact gehad over de constructie en eventueel doorzakken. Hierbij beloofd dat goot niet zou doorzakken. Na plaatsing blijkt echter anders; de doorzakking is eenvoudig zichtbaar.

Na contact met klantenservice geen passende oplossing geboden.

13-04-2016

Glazen deuren voor Terrasoverkapping

Goede levering die netjes in de tuin werden geplaatst. Alles met de laagste prijs garantie.

Mds36
04-04-2016

Slechte ervaring met Tuinmaximaal

Slechte ervaring worden weggehaald. Wees eerlijk en communiceerd naar je klanten. Houd niet aan zijn afspraken!

31-03-2016

Kit en schroeven kloppen niet

Met veel plezier voor de derde maal een overkapping gezet van tuinmaximaal, polycarbonaat. Wat me steeds opvalt is dat de langste schroeven te kort zijn om de afdeklatten vast te zetten en dat de meegeleverde siliconenkit van inferieure kwaliteit is. Beter zelf 2 tubes goede kit kopen. De meegeleverde hecht slecht en veroorzaalt lekkages op de gootnaad.

Marja
31-03-2016

Op voorhand ontevreden maar nu meer dan tevreden

33 dagen geleden schreef ik dat ik ontevreden was over de service van tuinmaximaal. Toch hebben wij besloten om alsnog de terrasoverkapping bij hun te bestellen. En vandaag is hij dan asn ons opgeleverd. Wij willen even melden dat wij meet dan tevreden zijn over de beide heren die bij ons fe terrasovetkapping geplaatst hebben in de afgelopen 3 dagen. Er is zeer secuur en netjes gewerkt. Beide monteurs hebben vakwerk geleverd en denken ook met de klant mee helemaal top. Super afgewerkt.

Jacco
09-03-2016

Perfect

Na wat aanloop-issues tijdens het bestellen ivm een haperende payment-provider, liep alles prima en perfect. Zeer tevreden met het resultaat!

Ludo
07-03-2016

Nodeloze slapeloze nachten

on line een bestelling geplaatst bij tuinmaximaal, had het nagelaten om naar de showroom in Eindhoven te gaan. een week na de bestelling kreeg ik een bericht om de plaatsing af te spreken, een kleine 2 weken later waren de monteurs netjes op tijd aanwezig, ze waren heel beleefd. plaatsing is vlekkeloos verlopen, kwaliteit is bevredigend. alles was na plaatsing netjes opgeruimd en meegenomen. besluit: ik heb tuinmaximaal bij kennissen aanbevolen omdat prijs/kwaliteit/oplevering zeer goed was.

Hans.
07-03-2016

Service

Mijn ervaring is prima, goeie monteurs ,leuke jongens.

14-02-2016

Schuifwand

Via de duidelijke website een schuifwand besteld. Deze is relatief makkelijk zelf te plaatsen als je een beetje handig en nauwkeurig bent.

Na het monteren van de deuren zagen we dat deze niet schoon leken. Na schoonmaken met allerlei middeltjes bleven een soort van wolken zichtbaar. Na contact met de klantenservice een foto gestuurd. Zonder probleem kregen we 5 nieuwe deuren gestuurd. Moest ze helaas wel zelf uithalen en weer plaatsen, maar dat was 2 x een half uurtje werk met 2 man.

Al met al prima product en puike service.

René
11-02-2016

TOP PRODUCT

Terrasoverkapping

snelle levering, compleet en goed verpakt.

Makkelijk te plaatsen.

10-02-2016

Bijkomende problemen

Geachte Tuin Maximaal,

Ondanks alle goed nagekomen afspraken en de klantvriendelijke service van uw bedrijf kan ik in de evaluatie niet zo tevreden zijn als gehoopt:

1) De samenstelling van het bestelde pakket bleek na opening onjuist: er was een verkeerde legger bijgevoegd terwijl een ander essentieel stuk ontbrak.

2) Uw administratie erkende de gemaakte fout en beloofde het ontbrekende deel de volgende dag langs te bezorgen - bij aankomst bleken de betreffende collega's het benodigde deel niet bij zich te hebben; uw medewerker beloofde het ontbrekende deel per post te sturen (hetgeen geschiedde).

Een en ander bracht voor mij extra kosten met zich mee, die m.i. bij correcte levering vermeden hadden kunnen worden. Echt een gemiste kans...

3) Afsluitend: de (professionele) timmerman die de overkapping voor mij bouwde klaagde over een wat onduidelijke en hier en daar onpraktische handleiding; dit ter uwer informatie.

P.M. van Haandel, Hoorn.

Nina
10-02-2016

Terrasoverkapping

goeie service en levering volgens afspraak

bereikbaar voor vragen

Birdost18
01-02-2016

Glazen schuifwand

Zowel in de winkel als bij aflevering vriendelijk geholpen. Het is zeker een aanrader.

Goede service en kwaliteit!

26-01-2016

Super

Wij zijn super tevreden met het resultaat en een mooie prijs. De buren van ons hebben het een week na ons ook bij jullie besteld. Dus gelijk reklame gemaakt.

En nog steeds tegen veel mensen verteld dat het niet duur is en een mooi product met goede service.

15-01-2016

Goede stevice

Mooie overkapping gekocht en deze laten monteren tuinmaximaal.

Vriendelijke monteurs die weten waar ze mee bezig zijn verstaan hun werk goed.

Al met al super tevreden.

Mvg fam vd donk

Rosmalen