Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Jacqueline
13-12-2021

We hadden de overkapping al 2 jaar en waren erg tevreden. Paar maanden geleden besloten om ook de glazen schuifpui bij hun te bestellen. Het werd netjes op tijd geleverd en de bezorgers namen ook de tijd om vragen te beantwoorden over de montage, al hoewel het videofilmpje ook heel duidelijk was. Wij zijn heel tevreden over Tuinmaximaal.

Willy
13-12-2021

Goed bedrijf lange levertijd maar wisten we

Degelijk matriaal goede beschrijving en bevalt ons heel goed .fijne overkapping.

Kristian
13-12-2021

Super bedrijf en materiaal!

Reggie
02-12-2021

Zeer ervaren personeel die je goed helpen om de juiste keuze te maken.

Leveren op de afgesproken datum en netjes op de aangegeven plek gezet.

Top bedrijf.

Sander
12-10-2021

Fijn bedrijf profesioneel goede service!

08-10-2021

Overkapping besteld, goede materialen, duidelijke beschrijving, goede service.

Ondanks grote drukte bij Tuinmaximaal toch vlotte levering en onderdelen die verkeerd besteld waren werden snel en kosteloos omgeruild.

Ik zou zeker weer bij Tuinmaximaal bestellen en adviseer anderen ook zeker Tuinmaximaal aan.

Rik
06-10-2021

Ben zeer tevreden met het geleverd materiaal.goede uitleg makkelijk zelf in elkaar te zetten.Enkel lange wachttijd na bestelling maar dat weet je als je besteld. top bedrijf.

Jean
05-10-2021

Zeer tevreden. Mooi en degelijk materiaal.

Redelijk lang wachten op de levering maar nog OK. Goede uitleg en geen probleem om in elkaar te zetten.

Verkeerde rail geleverd, maar vlugge rechtzetting. Zijn fier op onze overkapping met glazen wanden.

Thijs
05-10-2021

Super nette levering, goede beschrijving en uitleg er bij!

Na een middagje klussen stond de overkapping.

Super te vreden!

Rene

Alles perfect verlopen

Shumeye
05-10-2021

Top service! Advies op maat. Ben erg tevreden.

05-10-2021

Gewoonweg zeer tevreden. alle afspraken zijn keurig nagekomen en pakket was compleet. Montage handleiding van ikea is echter wel wat duidelijker als de bijgeleverde handleiding. Goed opletten dus en niet te snel willen.

Nadien
29-09-2021

Super service en levering

Felix
29-09-2021

In 2017 een terrasoverkapping geplaatst met glazen dak; in 2019 glazen schuifwanden geplaatst en in 2021 de zonwering geïnstalleerd.

Alle installaties zijn zeer goed verlopen mede dank zij de duidelijke handleidingen en bijhorende filmpjes.

We genieten met volle teugen van onze veranda.

16-09-2021

In de showroom werd alles netjes uitgelegd wat de mogelijkheden waren voor onze terasoverkapping.

Thuis konden we met de offerte makkelijk bestellen en het werd netjes thuis afgeleverd.

De installatie was duidelijk en indien het nodig was goede ondersteuning vanuit tuinmaximaal.

Freddy
12-09-2021

Terrasoverkapping TOP.

In het voorjaar een terrasoverkapping en glazen schuifwanden besteld. Levertijd 13 weken wat voor mij een aanvaardbare periode is. Levering op juiste datum, 2 goede, vriendelijke personen die alles afleverden op de plaats waar ik het wilde.

Plaatsing gaat goed met de meegeleverde documentatie en de filmpjes op het internet.

Eindresultaat boven onze verwachtingen. Zeker een aanrader.

Natascha
26-08-2021

Geen aanrader

Maanden wachten op (na)leveringen, voorgelogen worden ,loze beloftes. De service is om te huilen, iedereen zegt iets anders en wijst naar elkaar. Het uiteindelijk geleverde materiaal is mooi maar wij kopen hier nooit meer.

Tijs
24-08-2021

Overkapping met glazen schuifwand

Simpel te plaatsen overkapping, handleiding is heel duidelijk. Ook de kwaliteit is super!

Kevin
15-08-2021

Prima service en vriendelijk personeel

Afgelopen voorjaar onze overkapping gekocht bij tuinmaximaal. Dankzij het monsterpakketje kunnen kijken welke kleuren en glas mogelijkheden er waren. Door de corona crises waren we niet in de mogelijkheid om fysiek in de winkel te gaan kijken. Maar door de virtuele tour door de showroom toch kunnen rond kijken naar wat er mogelijk was.

Nu inmiddels een half jaar verder nog steeds erg blij met deze aanschaf. Bedankt tuinmaximaal.nl

Ad
14-08-2021

Heel blij met deze zonnewering!

Levering van de overkapping ging prima. Duidelijk aangegeven wanneer er geleverd werd. Ook de montage Handleiding is duidelijk en goed te volgen.

We hebben een overkapping gekozen van 10m bij 2,5m, zeer tevreden.

Ook zonder tillift is de overkapping met 3 personen zeer goed te monteren.

De zonnewering is gemakkelijk zelf te monteren .

We zijn heel blij met deze aankoop