Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Connie
13-08-2021

Probleem na misgelopen leveringsafspraak netjes opgelost

De misgelopen leveringsafspraak (onze schuld)van onze 2 schuifpuien en de starre houding van Tuinmaximaal bij het inplannen van een nieuwe afspraak is gelukkig uiteindelijk naar onze tevredenheid opgelost. Mede dankzij het delen van onze ervaring op deze site en de daarop volgende reactie en actie van een medewerker van Tuinmaximaal.

Wij kijken nu uit naar het eindresultaat. Want Tuinmaximaal levert kwaliteitsproducten.

Huub
08-08-2021

Tuinoverkapping

Normaal kopen we nooit iets zonder eerst gezien te hebben. Maar omdat Corona roet in het eten gooide heb we het toch gedaan. Dus alleen via de tv reclame en de filmpjes op YouTube. We waren blij verrast toen de spullen gebracht werden. De heren die de spullen brachten waren aardig correct en precies. Het waren nl nogal wat onderdelen. Het plaatsen ging sneller dan gedacht. Ook de zonwering plaatsen was snel gebeurt. Toen ik de spullen zag wisten we eigenlijk gelijk al dat we er goed aan gedaan hadden. De prijs kwaliteit is super. Echt een aanrader dus.

05-08-2021

Uitermate tevreden.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Zeer eenvoudig te monteren dankzij bijgeleverde beschrijving en gereedschap.

Cindy
04-08-2021

Service slecht!

Levensduur overkapping zeer slecht! Na 5 jaar zijn alle polycarbonaatdakplaten naar onderen verschoven en de rubbers gescheurd. Na telefonisch contact geeft Tuinmaximaal niet thuis. Garantie tot de deur dus!

Ernst
03-08-2021

Super tevreden !

Onze overkapping staat nu 1 jaar en zelf geplaatst, en wij kunnen zeggen Beste aankoop ooit!

Service perfect!

Top bedrijf.

30-07-2021

Vriendelijke werknemers ,die meedenken

Doordat ik slecht kon lopen hebben ze alles in de achtertuin gelegd was echt top

27-07-2021

Slechte communicatie en levering

Mijn ervaring met Tuinmaximaal is heel slecht. Bij bestelling was alles op voorraad en heb ik aangegeven welke week ik graag geleverd zou krijgen. Daarna krijg ik een aantal weken daarvoor een mail dat een deel van de bestelling niet op voorraad is en in welke week het wel beschikbaar is, maar dat de rest gewoon geleverd zal worden.

als ik dan op de bestelde week bel blijkt dat het pas anderhalve maand later zal komen maar dat wel alles op voorraad is. Dan wordt er een aanpassing gedaan om het alsnog eerder te versturen.

als ik dan bel op de aangegeven besteldatum is er ineens niets meer op voorraad en moet ik zelfs nog langer wachten tot het geleverd kan worden.

Dit alles weet ik alleen omdat ik er achter aan bel en niet omdat ze zelf iets communiceren. Dat vind ik erg slecht. Op het moment heb ik mijn producten nog niet en moet ik maar blijven wachten tot ze het misschien over anderhalve maand wel gaan leveren.

Over de kwaliteit kan ik dus nog niets zeggen.

25-07-2021

Overkapping

Alles op tijd geleverd en kompleet chauffeurs waren erg behulpzaam,vooraf maatvoering opgevraagd i.v.m. Zelfgemaakte poeren tekeningen van gekregen heel blij met deze service.

Gr.Marcel

Phil
22-07-2021

Problemen zonwering

2 van de 5 zonweringen bleven ineens halverwege steken. Op advies van tuinmaximaal heb ik een harde reset gedaan door 24 uur de stroom eraf te halen. Daarna was het probleem verholpen. Snelle service en deskundig advies

Rene
30-06-2021

Droge zit

Alles keurig op tijd geleverd en met duidelijke beschrijving voor het plaatsen.

Zitten inmiddels heerlijk onder de afdak.

Martinus
07-06-2021

Zeer vriendelijk personeel, en duidelijke handleidingen

Wij hebben recent een Terras overkapping gekocht bij tuinmaximaal en zijn zeer tevreden.

Kwaliteit van het product is zeer goed, en de handleidingen en youtube videos zeer duidelijk.

In de youtube videos geven ook nog extra handige tips. Paar keer ook contact gehad met klantenservice en die dacht mee, en wist ook waar ze over praten. Super service.

06-06-2021

Of wij tevreden zijn ?

Ja,- en dat komt door de snelle levering en de duidelijke montage handleiding.

Door het materiaal van onze schuifpanelen zelf op te halen kon het heel snel geleverd worden, de montage was eigenlijk heel simpel.

In ons geval hadden we wel het geluk dat we een vlakke tegelvloer hadden op ons terras en kon het rail- profiel hier zonder fundering op vastgezet worden. De glaspanelen waren wel te zwaar om deze alleen op te tillen en op hun plaats te zetten, maar hier was de hulp van vrienden een uitkomst.

We genieten nog iedere dag van de glazen schuifpanelen in onze serre.

Anja
06-06-2021

Tuinmaximaal top

Zonnewering besteld en zelf geplaatst. Levering was eerder thuis dan aangegeven. De uitleg over de plaatsing was heel duidelijk, al het materiaal was aanwezig. Bij telefonisch contact altijd heel behulpzaam en vriendelijk.

Rogier
02-06-2021

U Profielen

Wij hebben 3 mei U profielen besteld bij Tuinmaximaal in de showroom. Er werd ons gezegd dat het afhalen 4 weken kon duren maar met transport zou het met 3 weken geleverd worden. De beste man had ook nog gekeken of ze op voorraad waren, dat waren ze. Wij kozen voor bezorging.

In de 3 week hebben wij contact op genomen met Tuinmaximaal over wanneer de profielen geleverd zouden worden. De profielen waren niet op voorraad werd ons medegedeeld! Maar de week erop zouden ze binnen moeten komen en werden dan alsnog meteen op transport gezet voor levering.

een week later weer niks gehoord en maar weer gebeld. Toen werd ons medegedeeld dat ze de woensdag of donderdag bij Tuinmaximaal binnen moeten komen. Die vrijdag zou de transporteur ze op komen halen om weer af te komen leveren bij ons. Ook zouden wij via de transporteur een track en trace code krijgen zodat we de bestelling konden volgen wanneer ze aan de deur zouden staan.

En u raad het al. Weer niks gehoord. weer gebeld met Tuinmaximaal. Daar kreeg ik een of andere Milan aan de telefoon. Er was iets mis gegaan een de profielen werden nu pas 3 juli op transport gedaan. Er stond ineens 13 weken levertijd op die 4 (2 sets) profielen. Wij waren het daar niet mee eens natuurlijk. Wij zijden dan hadden we ze beter zelf op komen halen. Die persoon van Tuinmaximaal zij dat daar 11 weken voor stond. Ik gaf aan dat ik naar de winkel zou komen en ze daar op wilde komen halen. Toen werd mij op een dreigende toon medegedeeld dat ik dat maar beter niet kon doen!

En daar moesten wij het maar mee doen.

Wij vinden dit niet een manier van zaken doen.

Ook hebben we aan die persoon gevraagd die wij vandaag 2-6-21 gebeld hebben om iemand van de directie door te verbinden. Dat deed hij niet!

Afspraken niet nakomen, asociaal en respectloos behandeld worden, wij voelen ons echt voor de gek gehouden door Tuinmaximaal. Maar zo blijkt maar weer, zo gauw je betaald hebt hebben ze blijkbaar maling aan je. En dit zeg ik nog op een nette manier.

Dus onze mening over Tuinmaximaal is. niet kopen daar.

Petra
30-05-2021

Uitstekende service

Voor het bouwen van een pergola met glas en aangepaste maten, via de telefoon 5 x uitstekend te woord gestaan met de nodige informatie; artikelen besteld, en prima service! prachtig resultaat

30-05-2021

Prima service en goed product

Ik heb glazen schuifwanden voor een eigen gebouwde overkapping besteld. Op de afgesproken datum geleverd, prima kwaliteit en voor een prijs die ik nergens anders kan vinden.

Rene
26-05-2021

Afspraak niet nakomen

30 april zou mijn glazen schuifwand geleverd worden dat werd 6 weken later bij levering zaten de tochtstrips er niet bij telefoon opnemen kennen ze niet en terugbellen helemaal niet waardeloos berdrijf

Pieter Jan
21-05-2021

Onbetrouwbaar en komen afspraken niet na

Twee maanden geleden heb ik een 4-deurs antraciet schuifwanden van Gumax met alle opties erbij die passend zijn besteld en direct betaald. Bezorging zou dan 24-05-2021 plaatsvinden. Ondertussen heb ik alle voorbereidingen klaargemaakt zodat ik op 24-05-2021 er ook mee aan de slag kon.

Het grootste bedrijf van Europe presteert het om 6 dagen van tevoren een mailtje te sturen dat niet alle producten op voorraad zijn (!?) en dat de bezorging een maand wordt uitgesteld. Hoe kan een bedrijf met deze omvang na 2 maanden deze kleine bestelling nog niet compleet hebben?

Ik heb een mail gestuurd om mijn visie kenbaar te maken, maar hier na vier dag nog steeds geen reactie op ontvangen. Zelf maar contact opgenomen, waarbij ik vroeg welke producten er dan nog niet zijn. Hier kwam de medewerker niet vlot uit. Wel kon hij de bezorgdatum drie dagen vervroegen. Hiep hoi. Mijn indruk dat mijn bestelling te klein is voor Tuinmaximaal om voorrang te geven en at grotere orders voorrang krijgen.

Je wordt letterlijk om de tuin geleid naar mijn idee bij dit bedrijf die kunnen voortborduren op een goed product wat ze inkopen, maar van ondernemen, klantvriendelijkheid en afspraken nakomen hebben ze bijna nog nooit gehoord.

Ik moet ook nog maar afwachten of de bestelling in juni 2021 bezorgd gaat worden. Ik vertrouw dit bedrijf niet meer.

Loek
17-05-2021

Zijramen bestaande veranda

Na 5 geleden een veranda bij Tuinmaximaal gekocht tekenen nu de zijramen erin gezet.

Ziet er perfect uit geen kleur verschil.

Heb ze zelf demontabel gemaakt in plaats van vast.

Dit om zomers met warm weer toch de ramen eruit te kunnen halen i.v.m. mooi weer en warmte.

Joep
17-05-2021

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de vlotte levering, er ontbrak een onderdeel. Heb hierover gebeld, het werd netjes na geleverd. Dus zeer tevreden, en heb nu al veel plezier gehad van mijn overkapping.