Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Gert.
16-05-2021

Goed product en prijs

2x een glazen schuifpui besteld en prima vlg afspraak geleverd. 1 minpuntje, de tweede chaufeur wilde de zending niet binnen de tuinpoort brengen vanwege corona en liet het dus open en bloot op straat staan.

Corona 3mtr verder en buiten?

Mx
15-05-2021

Afschuwelijk bedrijf

Afschuwelijk bedrijf. Komen hun afspraken totaal niet na. Wij hebben 8 weken Gewacht tot levering, kregen en mail dat het netjes zou geleverd worden. Wij hebben zelfs voor de zekerheid nog contact op genomen een aantal dagen voor levering of alles nog volgens plan ging er waren geen problemen. Ineens 1werkdag voor levering krijgen wij een onpersoonlijke mail dat iemand ziek is en dat ze pas 2 maand later kunnen leveren. Wij zijn hier achteraan gegaan en na allerlei leugens kwam het er op neer dat onze locatie te veel uit de buurt was. Wij hebben hun allerlei alternatieven gegeven maar dit bedrijf gaf niks mee. Verschrikkelijke service. Maar wel al een dikke rekening moeten betalen van 10.000 euro oplichters zijn het!

Davy
14-05-2021

Goede service en levering

Tuinmaximaal levert goed en netjes met een goede service!

12-05-2021

Levering glazen schuifdeuren

Je koopt het, week of 2 later hoor je dat je bestelling klaar is, dan maak je een afspraak en voor je het weet heb je 2 maanden later nog niets. Je hebt een afspraak om te ontvangen tussen 11 en 13.00 uur je belt van joh waar blijven ze, het is ondertussen 14.30. Ja meneer ze zijn vlak bij u, ze zullen er zo zijn en dan krijg je een belletje dat de vrachtauto met pech staat.

De chauffeur zo een half uurtje van te voren bellen, helaas en ff bellen dat hij in de buurt staat met pech kan dus ook niet. Daarna diverse keren gebeld met verschillende medewerkers en iedere keer een ander verhaal, wat een bullshit. Nieuw afspraak, over 2 f*****g maanden. Eindelijk een medewerker met begrip en een afhaaltijdstip afgesproken over 2 weken, nu maar hopen dat mijn bus niet kapot gaat. En vooral dat het compleet is

Oja, ik eigen bedrijf 2 uur wachten ingecalculeerd, oke ik kom ook wel eens iets te laat. Maar nu dus gewoon een dag naar de klote.

Marleen
12-05-2021

Zeer tevreden: prachtige overkapping, snelle levering en perfecte montage

Wij hebben ruim 1,5 jaar geleden een overkapping gekocht bij Tuinmaximaal waarbij we de montage door Tuinmaximaal hebben laten doen. De overkapping is prachtig en precies naar verwachting, ook de montage afspraak verliep zeer soepel. Attente monteurs die hard en secuur werk leverden. Enkele maanden terug hebben we besloten ook nog zonwering te kopen voor in de overkapping, deze monteerden we zelf. De zonwering is gemakkelijk zelf te installeren en ook die werkt super. Een fijne afstandsbediening erbij voor zonwering en de ingebouwde leds maakt het af.

Stefano
11-05-2021

Slecht klanten relatie

De hele wereld gebruikt teleconferentie, maar ze geven geen mogelijkheid om Zoom of teams te gebruiken om een afspraak te maken en voor een klant die niet in Eindhoven woont is dat spijtig. Ze hebben dan gevraagd om foto's te maken en heb een hele document met fotos, tekst en vragen gestuurd. Pas na een week kreeg ik een antwoord dat ze "problemen hadden" met het document. Weer gestuurd en mogelijk nog een week wachten op een antwoord. Dan met een leveringstijd van 12 weken lijkt het een eindeloos verhaal. Erg vervelend.

Daan
06-05-2021

Op voorraad volgens website, maar wel levertijd van 3 tot 4 weken

Zonwering voor terrasoverkapping besteld. Gelukkig op voorraad dus dacht binnen een week binnen. Bel ik net, geven ze doodleuk aan, wel op voorraad, maar is wachten op ruimte in de bus vanuit magazijn. Ik bied daarop aan om het zelf op te halen, geeft hij aan dat het sowieso nog 3 weken duurt, voordat dat kan.

Rare manier van handelen.

Geef gewoon de juiste levertijd aan op de website.

Luuk
30-04-2021

Overkapping Terrama geleen

Tuinmaximaal doet zelf geen montage meer volgens mij het bedrijf TERRAMA in Geleen is de Gumax dealer die je moet hebben, levering en montage voor een eerlijke prijs en vriendelijke gasten zeker een aanrader wie aan t kijken is voor een terrasoverkapping ze hebben 2 weken geleden bij mij een overkapping gemonteerd en ben er zeer tevreden over en goede service!

Luc
01-04-2021

Schuifpui 5-delig

Met de juiste maten was het simpel bestellen via de webshop van mijn 5-delige glazen schuif wand. Eerder dan verwacht belde TM dat de bezorging ingepland was. Netjes op een speciale transport bok is de bestelling geleverd. Even goed de gekleurde montage handleiding gelezen en ik als handige doe het zelver had de onder en boven rails snel gemonteerd. Het plaatsen van de 5 schuiframen was met mijn zoon een appeltje eitje. De sierstrippen en handvaten op maat gemaakt en gemonteerd met de bijgeleverde 2 seconden lijm was snel klaar, jaja zelfs het boorsleuteltje voor de zelfborende schroefjes zat erbij! Nu geniet ik elke avond van ons tuinhuis met de glazen schuifwand van TuinMaximaal.nl!

Ray
01-04-2021

Over Firma Tuinmaximaal niet op afspraak

Over Firma Tuinmaximaal niet op afspraak montage afspraak 01-04-2021

1. betaald op 08-2020 tot nu 9 manden!

2. op 26-08-2020 gevraagd door (TuinMaximaal) extra informatie over montage locatie

3. op 30-08-2020 duidelijk antwoorden en doorgegeven alle vragen met foto’s, zelfs getekend op mee gestuurd foto's

4. op 29-11-2020 montage afspraak gemaakt op 27/28-12-2020, (TuinMaximaal) gevraagd verwijder regenpijp en tegel!

5. op 30-11-2020 bevestigen ik voor montage datum verwijder regenpijp en tegel!

6. op 15-12-2020 ontvangen mail van (TuinMaximaal) tochtstrippen niet op voorraad, oplossing is wanneer op voorraad dan zo snel mogelijk leveren, kosten van tochtstrippen/ zugluftstopper en montage kosten wordt terugstort. Afspraak is tochtstrippen/zugluftstopper wordt met post lereven, tot nu doe nog niet gezien en niet ontvangen!

7. op 27-12-2020 ontvangen mail (TuinMaximaal) dag van montage zeggen montage gaat niet door, vanwege monteur Covid-19, kunnen geen ander team inschakelen, krijg vergoeding van set LED verlichting, inclusief de montage kosten terug. Nieuw afspraak gemaakt op 01-04-2021.

8.op 25-03-2021 ontvangen mail van Het team van Tuinmaximaal Hygiëneprotocol montage,ik houd hier rekening op.

9. vandaag 01-04-2021 monteur op locatie vanwege drainagemortel kan montage niet uitvoer, monteur gebeld naar leidinggeven en krijg ik antwoord van is maar is mogelijkheid dus klant zelf zorg drainagemortel verwijder! Daarna monteur is weg van locatie!

Ik snap niet hoe kan u dat zeggen tegen klant!

Firma tuinmaximaal zoveel keer niet op afspraak!

Nooit eerder aangeven drainagemortel moet door klant zelf verwijder!

Verzoek van Tuinmaximaal ik heb op afspraak verwerkt,

Firma tuinmaximaal niet op afspraak montage uitvoer,

Zoveel moeite, zoveel gedoe, ik ben er helemaal klaar mee!

Ik kreeg zojuist een telefoontje van de klantenservice dat de oplossing de klant zelf is drainagemortel verwijderd, en klantenservice zei hun weet niet wat is drainagemortel! daarna kan monteur weer op locatie montage uitvoer! Volgens alle mail NOOIT aangegeven klant moet zelf drainagemortel moet verwijder, De klantenservice zei stond niet in mail klant hoeft niet drainagemortel verwijder, wat is dat!

Wilfried
28-03-2021

Heel tevreden

Snelle levering glazen schuifwand.

Duidelijke handleiding erbij en hoge kwaliteit van de geleverde materialen.

Door de funderingskoker is het heel gemakkelijk om de plaatsing correct te doen.

Was een heel goede aankoop.

27-03-2021

Glazen schuifwanden gemonteerd in rustieke overkapping

Prima en snelle levering, doordat het geen standaard overkapping betrof kwamen wij er bij de 1e levering achter dat de schuifwand niet de juiste afmetingen haden. Dit werd adequaat opgepakt en later alsnog de juiste afmetingen geleverd. De fout lag niet bij Tuinmaximaal maar werd toch zonder extra kosten opgelost. Prima service!

Frits
24-03-2021

Glazen schuifwand

Hebben de glazen schuifwand snel ontvangen en zelf geplaatst. Zijn er heel erg blij mee en gaan nu nog meer en langer van onze overkapping genieten.

Angelika

Terassentüren

Guten Tag

Wir haben Terassentüren einschl. Zugluftstopper, Türgriffen und der Unterkonstruktion bestellt.

Die Türen und das restliche Material wurden pünktlich und ordentlich geliefert.

Bei Rückfragen stand man uns mit Rat zur Seite!

Der Einbau hat auch einwandfrei funktioniert.

Wir waren alles in allem zufrieden und können Tuinmaximaal weiterempfehlen!

Mooi schuifwand

Eerste levering duurde wel wat lang (bijna 2 maanden)

Later nog 1 paneel bij besteld en die was er netjes binnen 2 weken. nu volop genieten (-:

22-03-2021

Geleverd volgens afspraak !

Had een glazen schuifdeuren met railsysteem met wat extra profielen besteld. Had daarvoor hier en daar rond gevraagd en offertes aangevraagd ,maar schok van de prijzen ,kwam via een vriend aan het adres van tuin maximaal ,en was bij verrast , dus alles daar besteld. Werd sneller bezorgd als vermeld , wat prettig was . Het was compleet, netjes verpakt en onbeschadigd . Montage was vrij eenvoudig ,en het ziet er mooi en strak uit , heel blij mee.

Mhg
21-03-2021

Snelle bezorging en duidelijke beschrijving

Mooie en zeer degelijke overkapping.

Wordt netjes in beschermde verpakking gebracht door vriendelijke bezorgers.

Alle spullen om de overkapping te plaatsen (beschrijving, schroeven, kit ect) zit netjes in een doos en wordt gecontroleerd door de bezorger.

Zeer tevreden over het product top?

Jacqueline
21-03-2021

Tuinmaximaal , de goedkoopste , en het beste materiaal !

Eerst elders een offerte laten maken voor een overkapping maar vonden de prijs wel wat te hoog . We vonden op de PC Tuinmaximaal .nl . De prijs voor nog meer materiaal plus hetgeen wat je nodig hebt voor de afwerking alles erbij geleverd en dan nog een gratis levering erbovenop was dit nog een verschil van 2000 euro goedkoper . We zijn super tevreden en prijzen Tuinmaximaal zeker aan!

Rene

Klantgericht

Ivm weersomstandigheden was het beter om de levering wat uit te stellen. Na een mailtje gestuurd te hebben ben ik snel terug gebeld om een nieuw moment te plannen. Zo gezegd zo gedaan en nu lekker genieten van een afgesloten veranda.

Prima product

Netjes afgeleverd en goed ingepakt

Duidelijke montage handleiding, goed lezen!

Montage simpel met een paar mensen te doen.

Enige minpunten: te weinig kit en een extra schroef bitje zou wel gewenst zijn.