Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

15-03-2021

Beste prijs, gemakkelijk te monteren

11 januari online besteld afgerekend met ideal betaald en de mail kam binnen en Onze planningsafdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Na een week nog geen bericht meer gehad.

Weer een mail gestuurd, na een paar dagen werd nu wel telefonisch contact op genomen en met het excuses voor de late reactie, alles uit gelegd en samen een tijd van levering door genomen.

De personen die de glazen schuifwanden kwamen brengen ware uiterst net en goed willig en kreeg een goede uit leg waar ik op moet letten super werknemer van Tuinmaximaal en we zij er erg blij mee

Michel

Goed en netjes geplaatst

Waren mooi op tijd op afgesproken dag

jongens wisten precies hoe en wat er ontbrak iets in de verpakking maar hebben ze netjes op gelost met reserve onderdeel uit auto

Andre
15-03-2021

Als 73 jarige heb ik mijn droom kunnen waar maken !

35 jaar geleden dat ik dit huis kocht en gedachten voor een mooie veranda waren er sinds het begin! Maar ja , de kostprijs en de tijd waren het belet! Tijdens de lock-douwn , ontdekte ik Tuinmaximaal en GUNMAX! Onmiddellijk na het samenstellen van een bouwpakket van een glazen overkapping van 3m x 7m met schuiframen en zonnewering was ik bekoord , wat betreft de kostprijs en de bouw er van ! Dus bestelt in alle vertrouwen ( was wel een beetje verschoten dat ik op voorhand moest betalen , zonder te zien ) Maar zeker geen spijt van! Drie dagen na betaling , kreeg ik al een afspraak voor levering twee weken later! Daarbij mijn hoed af voor de hulpvaardigheid van de twee leveranciers! Dan de bouw , ja 73 jaar en alleen aan het werk met de handleiding! Super en gezellig ging dat! Met de hulp van mijn zoon ( niet veel tijd , vermist zelfstandig in horeca ) heb we de glazen panelen kunnen zetten! ( bij deze raad ik wel aan een lift te gebruiken ) Na twee weken ( weersomstandigheden kunnen tegenslagen ) was mijn mooie veranda afgewerkt! Kan enkel aanraden , DOEN! niet twijfelen! Mooi , sterk, van zeer goede kwaliteit , Prijselijk en gemakkelijk ,te monteren voor wie graag knutselt , aangenaam zelf! Om dan toch één kritiekje te zetten om heerlijk te zijn! Verschoot dat de vijzen voor schuifrail door de goot gingen! ( een remedie voor technisch dienst = maak de onderkant goot in de toekomst dubbelwandig ) Maar toch een dikke proficiat aan tuinmaximaal en Gunmax om degelijke en betaalbare producten op de markt te brengen! Nu genieten!

Dl
15-03-2021

Mooie overkapping en prima service

We hebben een overkapping van 3 bij 5 meter laten plaatsen. De levertijd was wel lang, namelijk zo'n 6 maanden. De monteurs hebben prima werk afgeleverd. Ik begreep wel dat de montageservice verdwijnt. Dat is jammer, want zelf die overkapping installeren is toch lastig aangezien het met specifiek gereedschap een stuk makkelijker is. Bijvoorbeeld een lift en magneten om het zware glas op zijn plek te heffen.

Spies hebben we later nog bijbesteld en zelf geplaatst, was makkelijk. Bitje voor de vierkante schroefjes is nog nageleverd per briefpost.

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Ondanks de drukte die er heerste is tuinmaximaal perfect hun afspraken nagekomen.

De service die ze geleverd hebben was prima.

Ze hebben bij mij de overkapping erg goed geplaatst en alles netjes achter gelaten.

Ik kan het echt iedereen aanbevelen met tuinmaximaal in zee te gaan.

Een ding voor het bedrijf zelf: ik zou de montage afdeling niet opheffen! Dit was voor mij een van de redenen dat ik voor jullie gekozen heb.

Jeffrey

Gewoon goed

Besteld, dag later gebeld voor levering afspraak, 2 weken later alles keurig geleverd, zelf geinstalleerd en goed te doen. Handige tool op de site om de hoogte maten van muurprofiel en onderkant goot te berekenen 8% hellingsgraat. Spie op schutting ook prima te doen en op maat te maken. Gumax spotjes later nog aangebracht en was ook geen probleem. Zeer mooie kwaliteit! Glazen deuren met fundering koker ook ideaal en zeer stevig. Zeer fijne ervaring met dit bedrijf en ook met de kwaliteit. Overkapping maat 5.06mx3,5 m

FWM

Mooie overkapping

Na wat perikelen i.v.m. Weersomstandigheden, snel een nieuwe afspraak gepland en de overkapping kundig geplaatst.

Mooi en goed materiaal, net werk geleverd door de monteurs en werkplek schoon achter gelaten.

Els
11-03-2021

Fantastisch bedrijf

Zeer vakkundig buiten gewoon tevreden

Roy
07-03-2021

Slechte montagehandleiding en bouwpakket

Een overkapping van 7.06 m X 3 m gekocht en thuis geleverd. Op zondag stonden we allemaal klaar om te gaan bouwen. Bleek dat de montageplaat die tegen de muur komt, beschadigd is. Als je deze toch monteert, dan verlies je het recht op een vervangend stuk. Ja, dat is lekker als er 3 man klaar staan en je moet minimaal 2 weken wachten op een andere plaat! Dus de boel recht gebogen en gaan bouwen. Al snel blijkt dat de montagehandleiding niet duidelijk genoeg is en de instructiefilmpjes ook niet. Het gaat net om de details die niet beschreven staan. Daarnaar blijkt dat ik twee veranda’s heb gekregen. Één van 4.06 en één van 3.06, bij elkaar dus 7.12. Dan verwacht je dus dat ze vanaf fabriek er al 6 cm vanaf hebben gehaald, maar nee dus. Dat moet je zelf doen. Volgens de handleiding moet je dat met een ijzerzaag doen! Alsof je met een ijzerzaag een kaarsrechte snede kunt maken. Niet dus. Met het monteren van de lampjes, hetzelfde verhaal. Er staat dat je de kabels allemaal naar één kant moet steken. Dat klopt, maar dan krijg je dus een heleboel kabels bij elkaar. Tel daar de trafo’s bij op en de afstandsbediening, dan begrijp je dat je dat allemaal niet achter de plinten kunt krijgen. Dus alles weer los moeten maken en opnieuw verdelen. Ik raad deze veranda aan niemand aan. Behalve misschien als je een veranda koopt die uit een stuk bestaat en niet zoals de mijne uit twee samengestelde delen. Waardeloze handleiding, waardeloze video’s en slechte service. Want ze verkopen je wel een veranda, maar hem voor je zetten, dat doen ze niet. Net alsof je een auto koopt, maar hem thuis nog wel zelf in elkaar moet zetten.

Kevin
27-02-2021

Alles netjes in orde

Onlangs een terrasoverkapping gekocht van 3mx5m, alles netjes afgeleverd op het afgesproken tijdstip.

Alles zelf geïnstalleerd, prima te doen als je wat handig bent dankzij de handleiding en instructievideo.

Nu nog wachten op mooi lenteweer om er ten volste van te kunnen genieten.

23-02-2021

Wel tevreden

In maart 2019 combinatie van veranda en tuinkamer gekocht. Netjes conform afspraak geleverd. Zelf geplaatst . Montage verliep soepel alleen het plaatsen van de 9 dakplaten ( 3 meter diep ) was een crime. Contact gezocht met Roes verreikers verhuur uit Didam en zij hebben in een uurtje alle platen er simpel op gelegd. Ze hebben een uitschuifbaar kraantje hiervoor met grote zuignappen. Schuifdeuren , zonwering , verlichting en verwarming werken prima. Alleen zijn enkele dakplaten iets verschoven . Heb ze met de lange schroeven opnieuw en extra vastgezet. Goot zakt op 5 meter wel iets door , prijs en kwaliteit in verhouding.

Dimitri
23-02-2021

Niets op aan te merken

Twee glazen schuifwanden gekocht. Elke interactie was vriendelijk en professioneel. De wanden werden snel geleverd en alle producten waren exact zoals beschreven. Reeds de tweede maal dat we bij dit bedrijf bestellen, ze stellen niet teleur.

Een aanrader!

22-02-2021

Prima service

Gemakkelijk besteld en punctueel thuisgebracht.

Martie
15-02-2021

Zeer tevreden over de service en de harde werkers

In januari 2021 is er een tuinoverkapping bij ons geplaatst van Tuinmaximaal. Spannend want door de Coronatijd zijn we niet in de showroom gaan kijken maar hebben hem helemaal via internet bekeken en besteld. Genoeg informatie op de website. En in combinatie met het "proefpakket" zijn we er helemaal uitgekomen.

Uitgebreide mailwisseling gehad waarin Tuinmaximaal ons vragen stelde over de situatie en de antwoorden gemaild met foto's en goede informatie ontvangen wat wij aan voorbereidingen moesten treffen. Ook prima telefonisch contact gehad. Binnen anderhalve dag stond de overkapping. Topmonteurs die precies wisten wat ze moesten doen en goed op elkaar ingespeeld waren. Ze werkten vlot en netjes. Ik was bang voor mijn tuinplanten maar de heren werkten keurig en lieten het allemaal netjes achter. We zijn nu al blij met onze overkapping en dan moet het nog voorjaar/zomer worden. We hebben gekozen voor glazen platen en meteen met lichtjes en zonwering. Een prachtige verrijking van ons huis.

Geerte

Glazen Schuifwand geleverd

Hele goede ervaring met dit bedrijf.

Duidelijke website, je kunt precies uitzoeken wat je wil en nodig hebt.

Goede afspraken met vervoerder.

Wij hebben er voor gekozen om zelf de glazen wand te monteren ,wat zeer gemakkelijk was.

Wel even met 3 man het profiel omhoog houden (stempel eronder gezet)en schroeven.

Zeer tevreden met dit bedrijf.

Ck
15-02-2021

Prettige organisatie met fijne monteurs

Mijn ervaring net Tuin Maximaal is goed. De tijd tussen bestellen en montage was wat aan de lange kant. Ongeveer 5 maanden. De communicatie met de planning was goed en afspraken werden goed nagekomen. Over de monteurs heb ik niets dan goeds te melden. Vakmannen, erg vriendelijk en ze werkten snel en netjes. Constateerden en rapporteerden zelf een beschadigd raam en hebben dit en ook een kleine lekkage vakkundig binnen een week opgelost.

Tui maximaal

Spullen netjes geleverd volgens afspraak alleen op de website iets duidelijker beschrijven wat je allemaal nodig hebt voor schuif deuren zodat je het in een keer allemaal kunt bestelllen en geen drie keer net als ik

Rudi

Mooie aanwinst!

Schuiframen, goed te doen om ze zelf te plaatsen, mooie prijs, prachtig resultaat,.

Zonwering

Makkelijk te monteren.

Arjan
14-02-2021

Erg mooie glaswand voor mijn overkapping

Goed materiaal en goede service. Onder de rails onder een alu balk genomen en geeft extra stevigheid. Zou geen tochtstrippen nemen als je een kachel hebt en als ramen overlappen zijn die strippen ook niet zo mooi (tenzij ze precies voor elkaar zitten). We hebben alleen een handvat genomen aan de laatste en buitenste deur.