Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Lm
25-01-2021

Aanrader, goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Uitstekende profielen, en eenvoudige montage, goed even inlezen op de handleiding voordat je start.

Sterk en solide geheel na montage.

De profielen die tegen de muur/hout komen hebben de breedte van het aantal ruiten, logisch; maar bij 4 of 5 ruiten staat dat best vrij grof als de ruiten gesloten zijn, een kleine lat of profiel zou dan subtieler zijn.

Hen
23-01-2021

Prima bedrijf, goede prijs kwaliteit verhouding

Prima bedrijf, showroom bezoek was netjes en duidelijk, op tijd en in de achtertuin afgeleverd, product van goede kwaliteit. Aantrekkelijk geprijsd.

Al met al een goede ervaring en is uiteindelijk een prachtige serre geworden.

Ronnie
22-01-2021

Glazen schuifpui

Na de bestelling werd ik direct terug gebeld om een leverdatum af te spreken. Alles werd keurig netjes afgeleverd en na eigen montage ziet er prachtig uit.

Chiara
17-01-2021

Snelle en veilige service

Na 6 weken werd ons pakket geleverd. Zeer vriendelijk en veilig werd dit afgeleverd.

Leen
17-01-2021

Snel en correct

Maandagmorgen om 9 uur gebeld of we ipv 4 ruiten voor de overkapping het er 8 konden worden.Besteld via de site en betaald en om half 11 was alles ingeladen in de bestelbus. Tochtstrippen waren op dat moment niet voorradig maar zijn afgelopen week netjes afgeleverd, kortom goede service en ze kunnen snel schakelen.

15-01-2021

Levering volgens afspraak

Na een bezoek aan de toonzaal, online de bestelling geplaatst met de ontvangen offerte. Keurig op tijd afgeleverd en met de bijgeleverde instructie en de instructievideo´s op de site zelf zonder problemen geplaatst. Telefonische ondersteuning zonder wachttijden. Prima geregeld.

André
15-01-2021

Fam Guiljam

Goede en snelle (na)levering! Was zo geplaatst en ziet er top uit??

Roger
14-01-2021

Goede info en prijs/kwaiteit glazen schuifdueren

Met de beschikbare informatie op internet was het eenvoudig te bepalen welke maat raam je nodig hebt, inclusief andere toebehoren. De beschrijving bij de levering van de materialen beschreef duidelijk elke stap, wat de bevestiging vrij eenvoudig maakte.

Ik zou iedereen aanraden om de aluminum balk te gebruiken als 'fundament, als je de deuren gaat plaatsen in het zand: hiermee is het zeer eenvoudig om de onderrail zeker waterpas te krijgen

Prima service glazen schuifpui

Vanwege een zelf gebouwd tuinhuis een paar keer mailcontact gehad betreffende de maten. Foto's gestuurd en direct goede en duidelijke antwoorden en uitleg gekregen. Levering prima en pui is goed op maat te maken. Zit er nu een week in dus lastig iets te zeggen over kwaliteit op den duur, maar ben er niet bang voor!

Raymond

Tevreden

De levering verliep correct . Ook de nalevering werd volgens afspraak geleverd . Over de kwaliteit van het materiaal kan ik nog niets zeggen vermits het nog niet gebruikt is .

Valère

Een aanrader!

Mooi en degelijk materiaal, goede duidelijke uitleg, daardoor gemakkelijk zelf te doen, komen afspraken na, zeer vriendelijk en behulpzaam

Fam.van Driel

Kwaliteit Maximaal

Online besteld, keurige levering, makkelijk te monteren volgens bijgevoegde montagetekening. Materialen zijn van goede kwaliteit, kortom echt een aanrader!

Remy

Betrouwbare winkel

2x een glazen wand besteld en beide keren is alles volgens afspraak verlopen

Sjors

Glazen schuifpui

Levering volgens afspraak, makkelijke montage!

Thea

Glazen pui

Hele goede kwaliteit glas.

Wel lange levertijd , twee panden voorzien van glazenpui.

Helaas bij de eerste levering foute maat geleverd , wel goed opgelost.

Zijn heel blij met onze keus!

13-01-2021

Super overkapping en makkelijk te monteren

De overkapping is van goed kwaliteit en met behulp van de geleverde handleiding was het zeer eenvoudig te monteren. Ook de Spie op de schutting was zeer eenvoudig op maat te maken en te monteren, het schoonmaken van de kamers van de polycarbonaatplaat was het meeste werk.

Zeer tevreden over de overkapping en de kwaliteit!

Overkapping van 5x3,5 met Led en zonwering

+ Duidelijke afspraken

+ Goede verpakkingen

+ Eenvoudige installatie met meegeleverde handleidingen

+ Degelijke kwaliteit

- Opspannen zonwering aan bovenzijde, hier zou het doek uitgespaard kunnen worden tpv het profiel waar deze omheen geklemd moet worden.

- Compatibiliteit wat betreft het aansturen vanuit home domotica is nog onduidelijk.

Nils

Super Goed

Super service, goed qualiteit

Leon Meuter
13-01-2021

Prima service en nakomen van afspraken.

Prima kwaliteit en service

12-01-2021

Zeer mooie serre

Erg te vrede over mijn serre. Goede kwaliteit, mooi glaswerk. De zetters hebben prima werk afgeleverd. Wachttijd was wat lang. Maar dat was mij bekend. Kortom een aanrader. Ook lekker in de winter bijna buiten zitten met mijn heaters en koelkastje. Kortom een zeer tevreden klant.