Tuinmaximaal.nl reviews

7.7

Tijmen
12-01-2021

Prima bedrijf ook de garantie is top

Wij zij uitermate tevreden over tuinmaximaal. En dan niet alleen over de overkapping met zonwering en schuifdeuren die zij geplaatst hebben. Ook de garantie is daar prima. Zeer tevreden over hun werknemers en het door hen opgeloste probleem.

Komen afspraken goed na en leveren vakwerk.

Niet moeilijk doen . Garantie is garantie . Top!

Geert
12-01-2021

20 meter glaswand

Gemakkelijk zelf te monteren,

Top product

Terras overkapping besteld incl zonwering.

Materiaal kwaliteit is buitengewoon goed.

Sommige tekeningen in de handleiding kunnen iets duidelijker maar zelf monteren gaat als je redelijk handig bent prima!

11-01-2021

Gekregen wat we verwacht hadden.

Glazen schuifwand besteld . Vriendelijk geholpen en duidelijke communicatie over het product. Netjes geleverd, op tijd en zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers.

De handleiding is duidelijk waardoor het plaatsen goed te doen is.

Gretha

Zeer tevreden over levering

Wij zijn zeer tevreden over Tuin Maximaal, twee jaar geleden hebben wij onze overkapping geplaatst naar onze tevredenheid. Afgelopen december hebben wij de glazen schuifdeuren met railsysteem geplaatst om het geheel af te maken.

Levering gebeurt netjes op afgesproken tijd, het materiaal is voorzien van duidelijke handleidingen die tevens ook makkelijk te vinden zijn op de web site.

KJ

Gewoon goed!

Dit is de 2e keer dat wij bij Tuinmaximaal hebben besteld, deze keer was de levertijd wat langer maar dit stond al duidelijk aangegeven voordat wij de bestelling plaatsten.

De communicatie en levering verliep verder gewoon perfect!

Wij zijn zeer tevreden.

Henri

Fantastische glazen schuifwanden

We hebben mooie glazen schuifwanden bij jullie besteld. De levering was erg snel, ondanks de coronadrukte. Makkelijk te monteren en met een fantastisch resultaat. Wij zijn er superblij mee en genieten er elke dag van.

Fantastische carport

Ik heb begin november een carport besteld bij TuinMaximaal. Vanwege de drukte (waarschijnlijk door Corona) was de levering niet binnen 2 weken, maar duurde het zes weken. De bestelde spullen zijn geleverd en zijn precies zoals beschreven. In het weekend de carport geplaatst en ben hier zeer tevreden mee. Het is wel even goed uitkijken met het plaatsen van de deklatten, maar als je het eenmaal weet lukt het wel.

Het ziet er allemaal zeer goed uit en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Glazen schuifwand

Zondag via de webshop besteld op maandag telefonisch opgebeld en afgesproken en verder alles volgens plan verlopen gewoon netjes meer kan je daar niet van zeggen

Doe zo verder

10-01-2021

Mooie overkapping en goede service

Heb de overkapping zaterdagmorgen besteld, voor 12 uur kwam er al reactie van de klantenservice. De materialen die geleverd zijn hebben en goede kwaliteit. Door de duidelijke instructiefilmpjes en de installatie pdf's is het goed zelf te monteren. Voorlopig een top-ervaring.

Grad

Goede materialen

Mooie materialen, prijs kwaliteit zijn goed! Montage is goed te doen.

Top-Terassenüberdachung

Service und Anlieferung ahben super funktioniert.

Fahrer und Beifahrer waren super nett. Der eigene Aufbau hat mittels Aufbauanleitung und Video auf YouTube super funktioniert. Materialverarbeitung super.

Frans en Jose
08-01-2021

Tevreden. Ondanks uitgestelde levering.

Alles netjes afgeleverd .

Eenvoudige montage??

Gert
08-01-2021

Glazen deuren

Super geregeld.En op tijd geleverd.

We zijn er blij mee

Alles netjes op orde

Voor ons tuinhuis 2 railsystemen met totaal 6 glazen deuren besteld, die waren er al heel snel. In verband met drukte deze zelf in Eindhoven opgehaald. Na kort bezoek aan het loket konden we terecht met de bus in een hele grote overdekte hal. Waar de glazen deuren en rails snel met een karretje werden voor gereden. Bij het inpakken (we hadden al een glasbok in de bus vast gesjord) goede aanwijzingen gehad. De deuren zijn wel loodzwaar maar gelukkig zijn mijn zoons er sterk. Thuis eenvoudig, maar wel secuur, met een goede haakse slijper de rails en profielen ingekort en vastgeschroeft. De handeiding bevat goede tips. Ook bij het plaatsen van de deur in de rails is zeker mankracht nodig. Alles zit er netjes in en we zijn heel tevreden. Groeten, Bas

David

Carport

Stipte levering en goede videos met uitleg.

Bennie

Terrasoverkapping / carport

Online besteld terrasoverkapping die ik gebruik om mijn buscamper te stallen prima product snel geleverd geheel compleet met een heldere bouwtekening het plaatsen was vrij eenvoudig en de begeleiding van het bestellen tot en met de aflevering was keurig geregeld

Enrico
07-01-2021

Mooi product en prima service

Ik heb voor het tuinhuis, een dubbele en een viervoudige schuifwand besteld. Ben eerst een kijkje gaan nemen in de showroom Eindhoven om extra informatie te krijgen. Geruime tijd later heb ik alles via de webshop besteld. Ik werd goed geïnformeerd over de status en de levering. Prima prijs- kwaliteitverhouding. Het monteren ging goed aan de hand van de meegeleverde handleiding.

Mooie prijs kwaliteit verhouding

Mooie terras overkapping die aan de hand van de beschrijving en filmpjes te monteren is. De bezorging was perfect verzorgt en zeer vriendelijk. Alles zit zeer netjes verpakt met zelfs gereedschap wat extra nodig is.(gatenboren). Ik heb de overkapping alleen geplaatst enkel de goot op hoogte brengen moet je inderdaad met twee man zijn. Met grondpoeren met afvoer zie je totaal niet van de regenafvoer. Wij zijn er zeer tevreden mee

Erwin

Zeer tevreden

Online mijn terrasoverkapping besteld ,zeer snel werd er contact opgenomen om de leverdatum af te spreken (24 dec. de dag voor Kerstmis),zeer vriendelijke leveranciers, duidelijke montage bijlage ,samen met zoon en zijn kameraad geinstalleerd op het 2e verdiep ,wat niet voor de hand liggend is.We zijn zeer tevreden van het totale plaatje.