United Golfclub9 ervaringen

Gunther
17-12-2020

Stilzwijgend verlengen zonder voorafgaande kans op opzeggen

Cursus gedaan bij golfacademie, blijkbaar met een inbegrepen lidmaatschap bij deze "club". Geen bericht gekregen dat er stilzwijgend verlengd zou worden voor het nieuwe jaar als ik niet op zeg voor 1/12. Puur bedrog van de zuiverste soort. Geen enkele goodwill om het contract niet te verlengen. Ik woon in België en heb hier helemaal niks aan. Wegblijven is de boodschap.

Hendrik
03-12-2020

Onmogelijk om ervanaf te komen

Verschrikkelijk bedrijf. Komen na de opzegtermijn met facturen

Jef
Deze klacht is opgelost
02-12-2020

Helaas pindakaas

Helaas ook een slechte ervaring gehad met United Golfclubs.

Ze doen niets wat niet mag, maar ze mogen wel duidelijker informeren over de kosten en waar je aan vast zit.

Dirk
20-08-2020

Beroerd

Een grote oplichterij.

Kees
08-07-2020

Golfacademie versus United Golfclub

Mijn vrouw wilde met 3 vriendinnen GVB halen.
Bij de Golfacademie opgegeven.

Diegene die het opgave-formulier voor 4 deelnemers had ingevuld had blijkbaar aangevinkt voor lidmaatschap GC United.
Tot 1 dec.2019 nog nooit van gehoord en vanaf december alleen maar van factureren en dreigen met incasso's. Overigens de lol van golfen is mede door deze rotclub verdwenen. Als GC United voor december mensen de mogelijkheid geven tot opgave van lidmaatschap, dan is het wat anders. Nu beroepen ze zich op een "vinkje" maar feitelijk hebben niet rechtsgeldig gehandeld. STERKER; de Golfacademie mag niet eens persoonsgegevens doorgeven aan de GC (er is immers geen toestemming gegeven). Toen ik ze daarop wees was mijn vrouw opeens geen lid meer. Echter maken ze zich nooit persoonlijk bekend (de admini, de eigenaar, etc. nooi namen). Maar het is duidelijk dat vanuit een bovenetage een vituele golfclub wordt bedreven waar je na een dagcursus voor gepaaid wordt. Mensen: trap hier niet in en betaal niets. Ik heb ook niets hoeven te betalen!

Arjen
10-03-2020

Gewoon lid worden van ANWB of andere virtuele Golfclub

Laat ze maar dreigen, dit is een malafide club en laat "een rechtzaak" beginnen want die verliezen ze toch gegarandeerd! Ik heb voet bij stuk gehouden, niets hoeven te betalen en ben gewoon lid van ANWB.

Men gaat voor een GVB-cursus a 325 euro en wordt ongevraagd lid van United GC, met een jaarbedrag terwijl je bij bij ANWB voor de helft lid bent met net zoveel voordelen. Let wel: behalen van GVB moet jje je wel ergens registreren(!)
Mijn advies: niets betalen en elders lid worden. Zij dreigen met allerlei dingen maar je hebt getekend en betaald voor een dagcursus. Volgens de privacy wet (AVG) mogen ze niet eens jouw NAW-gegevens ongevraagd doorsturen.

Bob
03-01-2020

Helaas ben ik ook gedupeerd

Voortaan goed de recensies lezen, Oplichters instantie.

Joost
03-01-2020

Nooit een GVB cursus volgen bij United Golfclub

Je GVB halen + een jaar contributie voor €100, inclusief €79 voor de jaarlijkse NGF registratie. Mooi niet dus als je de cursus in September volgt, want de NGF registratie loopt maar tot einde kalenderjaar en in December mag je weer €79 betalen. Geen reactie op berichten of telefoon, wel verhogingen sturen. Hier hou je je leden echt blij mee! Zeker mijn laatste (verplichte jaar) want ik ben het hele jaar in het buitenland.geen begrip voor bij United Golfclub.

Ab
05-11-2019

Slechte administratie

Uiterst vervelende ervaring bij opzeggen, sturen geen creditnota ondanks tijdige opzegging. Na een jaar opnieuw.

Joris
26-06-2018

Betalen zal je

Werkelijk niks aan gehad. Zat via een cursus aan een abonnement vast. Na je opzeg termijn krijg je in eens een factuur in je inbox. Geen aankondiging (behalve dan in de kleine letters een jaar geleden.). Kan nog een keer 79 euro betalen aan deze zeer leden onvriendelijke vereniging. -> En ze weten zelf hoe slecht ze bezig zijn . hebben nu zelfs al bij de FAQ erbij gezet dat zij zich niet aan de wet van Dam hoeven te houden, omdat ze een vereniging zijn. Echter het probleem oplossen door een reminder te sturen . dat is er niet bij. Als je zo met je leden omgaat, zegt al genoeg.

Welk cijfer geef jij United Golfclub?