Unive reviews

Mir
20-04-2018

Zetten schadevrije jaren niet in roy-data

Reeds langer dan 20 jaar klant bij Unive. Nu na een scheiding wil Unive de schadevrije jaren niet in roy-data zetten. Ondank getekend verzoek.

Ben je zo lang klant en nog steeds en ze laten je zo in de kou staan.

Unive weg ermee!

Evert
12-04-2018

Gesneuveld Billenglas

Brillen glas gesneuveld. verzekering gebeld, schade opgenomen, binnen anderhalve dag geregeld. bedrag volledig vergoed!

Arie
06-04-2018

Stormschade

Door de storm in februari is een stuk zijgevel (planken) van mijn woning beschadig . 4 dakpannen stuk gegaan en van mijn schuur dakbedekking los gekomen. schade gemeld bij unive. offerte zijgevel laten maken door een bedrijf en deze hebben ook de dakpannen vervangen. van alle schadefoto en factuur en offerte gestuurd naar unive . nu na 2 maanden later bericht ontvangen dat dit gebeurd is door slecht onderhoud en ze gaan geen schade uitkeren. ook zeggen ze dat ik fraude heb gepleegd omdat ik een offerte indiende bij unive en de bedrag te hoog was. nooit meer unive.

04-04-2018

Zwaar teleurstellend

Helaas kan ik enkel de slechte reviews beamen. In de 5 jaar dat ik verzekerd ben, heb ik (ook helaas) enkele keren gebruik gemaakt van de verzekering. Keer op keer werd er zo min mogelijk aandacht besteedt aan de casus, vonden er meerdere wijzigingen van dossierbehandelaars plaats of overdracht naar een derde partij (USG). In dat laatste geval kreeg ik zowel berichtverkeer van Unive als USG. Daarnaast worden afspraken consequent niet nagekomen. Advies: Snel opzeggen! Dat ga ik nu eindelijk ook doen.

30-03-2018

Goed werk geleverd door USG legal via Unive

Geschil met UWV, dankzij uiterst betrokken medewerkers bij USG legal is geschil gewonnen. Ik ben naar alle tevredenheid geholpen,en heb een voor mij positieve uitkomst gekregen

Klazien
28-03-2018

Geen vergoeding bij annulering wegens ziekte

Let op: Unive keert niet uit bij annulering wegens ziekte! Verklaring van de huisarts is niet voldoende, de eigen medisch adviseur beoordeelt zelf na 4 maanden, als je al weer beter bent, dat je ondanks je ziekte wel had kunnen reizen.

Janine
14-03-2018

Premie verhoogd 100%

Na een kleine schade waar ik alleen een lamp stuk had en de tegenpartij een kleine deuk werd mijn premie verhoogd van 55 euro naar 112. Absurd! De volgende keer denk ik wel een keer na voordat ik het ''op de juiste manier'' ga afhandelen.

AS
13-03-2018

Mijn emails worden genegeerd

E-mails gestuurd over stormschade, ruim twee weken geen antwoord ontvangen.

Absoluut slechte service, ik raad unive af.

Petra
12-03-2018

De meest waardeloze verzekering die je kunt bedenken

Ze laten je 8 maanden in onzekerheid, bellen niet terug, komen geen afspraken na en sturen je van het kastje naar de muur! Asociaal gewoonweg, adviseur die destijds kwam beweerde dat wij voor alles verzekerd waren en nu blijkt dat wij voor een heleboel dingen helemaal niet verzekerd zijn, schandalig gewoonweg.

Mie
07-03-2018

Univé verzeker je zelf hier niet!

Als er iets mis gaat door een fout van Univé, dan mag je het allemaal zelf uitzoeken!

Iris
28-02-2018

Zeer behulpzaam, nette afhandeling

Ik schrok van alle negatieve verhalen over Unive. Zelf heb ik op vakantie een nare ervaring gehad waardoor ik medische kosten moest maken en als gevolg hiervan een aantal dagen in een hotel moest herstellen. Unive heeft mij verzocht om de medische kosten eerst bij de zorgverzekeraar in te dienen maar heeft in de tussentijd al een groot deel van de overige kosten vergoed. Ik vind het erg fijn dat zij op dit soort momenten goede hulp bieden en hierbij snel en duidelijk communiceren (ook via whatsapp).

Bouke
18-02-2018

Letselschade opgelopen door verzekerde van Unive

In 2011 letselschade opgelopen door een verzekerde van unive, nu februari 2018! is dit nog steeds niet afgehandeld! - volledig arbeidsongeschikt geraakt door ongeval - gezondheid is weg ( had een redelijke gezondheid ) - eigen huis verloren - persoonlijk failliet gegaan

Unive? weg er mee!

Marian
21-01-2018

Schade vrije jaren auto.

Kijk goed uit bij Unive. Als je een poosje geen auto hebt maar in de tussentijd bijvoorbeeld een brommer of scooter dan zetten ze je schadevrije auto jaren zonder overleg op je brommer of scooter. Je bent ze dus voor de auto kwijt.

Dick
27-12-2017

Zeer slechte voorlichting

Ik had een allrisk woonverzekering bij Univé en ging naar een adviseur om deze, i.v.m. andere bewoner in mijn huis, deze vertelde omdat ik een groot gedeelte van mijn inboedel mee zou nemen deze verlaagt kon worden maar omdat een "vreemde" in mijn huis de premie een stuk hoger maakte omdat deze persoon misschien niet zo voorzichtig om zou gaan met mij achtergebleven spullen. Na terugkomst, 1 jaar later, was er inderdaad wat schade en deze werd niet vergoed omdat de all risk van de verzekering afgehaald wordt als je het huis niet zelf beowoond. Dit is ons nooit verteld maar volgens de adviseur zegt hij dit er altijd bij. Als mij dit verteld zou worden zou ik nooit met deze schade bijnUnive aangeklopt hebben. Zeer jammer dat door een slechte voorlichting nu niet schadeloos gesteld wordt. Ik zeg denk heel goed na voor je een wijziging gaat melden en laat ALLE wijzigingen op papier zetten

Bianca
21-12-2017

Recht op declaraties maar unive geeft geen gehoor

Mijn dochter van 10 jaar moest naar de podoloog,kosten 185€die ik voldaan heb aangezien unive zegt dat ze niet aanvullend verzekerd was.Ongeveer 8x een medewerker gesproken om uit te leggen dat kinderen onder de 18 meeverzekerd zijn met hun ouders en ik aanvullend verzekerd ben!Nu meer dan 2 mnd bezig om nog steeds mijn geld terug te krijgen,brief zoek etc allemaal smoesjes en niemand snapt er iets van,maar ze proberen het niet op te lossen,terugbel afspraken komen ze niet na.Langs kantoor geweest,van het kasje naar de muur dus.In Januari ga ik mezelf eens te raden of ik wel bij unive blijf.het begint een rommeltje te worden bij unive.Niemand is gerechtigd om stappen te ondernemen en je krijgt steeds een ander verhaal.

08-12-2017

Onbeschoft te woord gestaan naar klacht

Ik hen onlangs een autoverzekering afgesloten bij unive. Hierbij is foute informatie aan mij doorgegeven waardoor ik recent een flinke naverrekening ontving. Klacht ingediend hierover. Reactie van Unive dat ik deze moet betalen anders wordt de verzekering stop gezet. Compensatie gevraagd, reactie unive is dat zij geen filantropische instelling zijn en als het mij niet aanstaat dat ik dan maar moet weggaan als klant. Lijkt helemaal nergens op, onbeschofte respectloze reactie.

Sander
07-12-2017

Schade aan voorruit

Door een steentje is er een barst in de voorruit van mijn auto gekomen. Daar ben ik voor verzekerd bij unive. Alleen ik moest naar de kwik fit om een ruit te vervangen. Ik ga altijd naar mijn vw dealer dus altijd originele onderdelen. En dan naar z'n . Bedrijf om aan mijn auto te laten sleutelen? dacht het niet!. Dan maar zelf de kosten opdragen van 600,- Ik heb zelf een voorstel gedaan dat ik 200 euro meebetaal aan de reparatie. Maar de klantenservice is heel stug hier in. Toen ik vertelde dat in naar een andere verzekeringmaatschappij ga kijken. Was het geen probleem u kunt zo bij ons opzeggen. Met andere woorden, na een aantal jaren klant zonder iets te claimen hebben we je graag niet meer als klant. Dus advies zoek een andere, maar geen unive!

Rachid
05-12-2017

10 Sterren Service

Onlangs bezocht ik het unive kantoor in barendracht met een klacht over mijn schadevrije jaren. Ik kreeg een heel uitgebreid antwoord en mevrouw ging zelfs voor mij bellen naar mijn oude verzekering om te achterhalen waar het mis is gegaan. TOPSERVICE!

Maria
27-11-2017

Geen hand in eigen boezem

Door een fout van unive en mijzelf laat unive een trouwe klant voor alle kosten opdraaien. Door niet volledige informatie als klant verzekering afgesloten die duurder is dan wanneer zij mij beter hadden geïnformeerd. Ze erkennen niet dat zij fout zitten en leggen alles bij de klant neer. Geen unive meer voor mij. Jammer dat zo'n groot bedrijf zo met hun klanten omgaat.

Kelly
15-11-2017

Unive doet werkelijk NIKS voor je! GEEN aanrader

Ongeluk gehad in Duitsland, man reed vol achteruit in mijn nieuwe auto. Camerabeelden zijn 2 weken door het tanks!ation beschikbaar gesteld. 2 getuigen tegen de man die het ongeluk veroorzaakte. Unive doet werkelijk niks, gaven aan dat we mooi zelf de schade mogen betalen ook al is het niet onze schuld. Werd ook nog eens zeer onprofessioneel en respectloos behandeld aan de telefoon! "Want als klant moet je je mond houden en leren luisteren" werd er letterlijk gezegd! Ongelofelijk, nog nooit zo'n bedrijf meegemaakt! AANRADER: WORD GEEN KLANT!