Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Naar het ziekenhuis in Italië geweest.
De rekening van zo'n 190 euro ingediend bij Unive.
Na 3 wkn gebeld waarom er niet uitgekeerd is.
Krijg ik te horen dat de rekening eerst door een beëdigd vertaler in het Engels moet worden opgemaakt en dan weer opnieuw moet worden ingediend . Beedigd vertaler is duurder dan de rekening en dan al die rompslomp.
Valt me vies tegen van Unive.
Wel gemakkelijk indienen, maar moeilijk betalen
Meest onprofessionele verzekeraar van Nederland, gebeld voor inboedel, terugbel afspraak gemaakt omdat er geen personeel met kennis van zaken aanwezig is, nooit terug gebeld, opnieuw telefonisch contact opgenomen, word ik in de wacht gezet, vervolgens wordt er door Unive opgehangen na 10 minuten en nooit meer terug gebeld. Daarna heb ik nogmaals contact gezocht voor de aanvraag van een inboedelverzekering, dit zou eerst wel mogelijk zijn, dan toch weer niet, dan toch weer wel, dan toch weer niet, totdat men foto's wilt ontvangen van de buitenzijde van mijn huis, terwijl de inboedel verzekerd moet worden. Foto's verstuurd, terugkoppeling blijft uit, opnieuw contact gezocht, er word aangegeven dat de afdeling het druk heeft en terugkoppeling binnen een week volgt, na een maand nog steeds geen terugkoppeling, opnieuw contact opgenomen, om uiteindelijk een email te krijgen van Unive waar ik word aangesproken met een andere naam en er beweerd wordt dat ik mijn zorgverzekering wil opzeggen.
Ze schreven bedragen af voor een autoverzekering van een oud rekening nummer, kan gebeuren. Rekeningnummer aangepast maar moest nog een openstaand bedrag overmaken, direct gedaan.
Kreeg brief thuis dat de auto weer was aangemeld bij het rdw en dat mijn verzekeringpakket weer actief was, er stond ook dat de verzekering niet altijd verder gaat maar daarna stond er dat alles weer actief was. 2 maanden onverzekerd rondgereden en als wan betaler te boek. Slechte dubbelzinnige brieven die je ook nog in gevaar brengen en moeilijk aan een andere verzekering kan laten komen. NIET DOEN
Heb al jaren een doorlopende reisverzekering, en nooit problemen gehad. Zijn uitstekend bereikbaar via zowel email, telefonisch als whatsapp, en altijd zoals verwacht (binnen redelijke normen) uitgekeerd. Gisteren mijn portemonnee verloren, via whatsapp contact opgenomen, en zonder problemen de vandaag al het hele bedrag uitgekeerd gekregen. Topervaring, ik ga niet meer weg!
Al tientallen jaren alle verzekeringen m.u.v. zorgverzekering bij Univé. Nooit problemen of gezeur gehad bij claims. Recent trouwring verloren tijdens lang weekend, ook nu weer keurig geregeld zonder onredelijke eisen van Univé kant. Gewoon heel goed al erg lang dus.
Familie Koning Volendam
Bij mijn veel te dure zorgverzekering werd een declaratie zonder motivatie afgewezen wordt.
Toen ik telefonisch om uitleg vroeg werd ik bijzonder onbeschoft te woord gestaan.
Er werd niet geluisterd, ik werd telkens onderbroken en toen ik hierop reageerde werd de verbinding verbroken.
Ging prima om om adreswijziging door te geven
Slechtste service ooit. Zal never nooit iemand Univé aanraden en zeker nooit meer zelf iets verzekeren. Als ze iets moeten uitbetalen gaat Univé hele rare fratsen uithalen om dit niet te hoeven doen. Nooit en nooit meer Univé.
Slecht bereikbaar , bureaucratisch en regelen niks
Heb een offerte van de unive zorgverzekering.
Volgens de offerte heb je 14 dagen bedenktijd.
Maar het lukt niet de offerte via de website te annuleren ook niet per email want de zorgverzekering heeft "bewust" geen emailadres, en per telefoon weten de medewerkers niet hoe dat moet. Schriftelijk lukt ook niet want er staat ook geen postadres op de offerte.
Verder staat dat tijdens get invullen van de aanvraag dat alle ziekenhuizen zijn gecontracteerd. Maar dat is dus ook niet waar.
Na brand geen enkele hulp politie twee bureaus achterhalen de oorzaak helaas niet maar als je bij unive 7maanden vooraf verzekerd bent dan ben je verdacht zeggen ze? Vervangende woonruimte nadat je alles wat je lief was verloren bent door een vreselijke ervaring brand. Sta je er alleen voor je krijgt geen hulp twee maanden verder nog niets geen voorschot geen opvang je zal er maar staan met je kleine kinderen
! Je wordt onder druk gezet manipuleren speculeren en de behandelaar behandeld je als dader inplaats van slachtoffer gewoon zoeken om onder betaling uit te komen
A u b mensen denk 10x na voor u denkt de vruchten te plukken want mijn ervaring krijg je rotte appels Univee.daar plukt u niets van mee
Schandalige onderneming onmenselijk en geen medeleven veel beloven weinig geven doet unive in vreugde leven
Vroeger was ik lid van Univé maar ben daar weggegaan omdat ze mij bijna niet helpen wilden bij een schadegeval omdat ik geen rechtsbijstandverzekering had. Nu had ik wel een ingevuld schadeformulier dus is het toch nog goed gekomen. De manier waarop ik in eerste instantie weggestuurd vond ik belachelijk. Heb na het afhandelen van de schade afscheid genomen van Univé en heb daar zeker geen spijt van.
Super fijn en snel geholpen!
Unive Zorgverzekering
In begin juli een operatie gehad bij een niet gecontracteerde zorgverlener. Unive zou hier 65% van vergoeden.
Tot op de dag van vandaag na tientallen belletjes/mailtjes/winkel bezoeken over en weer nog geen steek verder!
Klantenservice staat je niet vriendelijk te woord en elke keer mist er wat anders op de declaratie. Nu tot 3x toe hebben zij zelfs de telefoon opgehangen! Waardeloos!
Wij hebben alle verzekeringen bij Unive en alles ga ik verkassen. Ze krijgen van mij geen cent meer.
Slechtste autoverzekering ooit.
All-Risk verzekerd, schade aan de auto en dan word er een expertise en technisch rapport opgemaakt waar je zelf niets van afweet of wat je zelf ingezien hebt. De helft wat ze aangeven in het technisch rapport over de staat van de auto ontbreekt en vervolgens komt er een behandelaar (die zeer dreigend overkomt) met je in gesprek en word je bestempeld als een fraudeur en oplichter. Univé houd je nergens van op de hoogte en laat je in de kou staan puur voor hun eigen gewin. Inmiddels al 7 weken bezig om de schade op te lossen.
Te triest voor woorden.
Vakkundigheid van klantenservice laat te wensen over. Medewerkers spreken elkaar tegen en de houding naar haar klanten laat te wensen over. Gesprekken die worden opgenomen voor trainings doeleinden merk ik weinig van. Na jaren klant te zijn geweest ben ik dit niet gewend van Univé. Je wordt met het kluitje het riet ingestuurd.
Univé daar plukt u uw vruchten van. Het begint eerder op rotte appels te lijken.
Mijn moeder (74jaar) had lekkage van haar badkamer.
Haar verzekering gebeld en deze stuurt na 2 weken een expert. De expert stuurt na 2 weken een bedrijf met camera voor de afvoer. 4 weken later een email om de bonnetjes op te sturen van de reparatie. Mijn moeder heeft dus 4 weken niet kunnen douchen. Inmiddels alle verzekeringen opgezegd bij Univé.
Dit is een asociaal bedrijf en plukken alleen zelf de vruchten.
Al sinds 50 jaar -op onze zorgverzekering na- ALLE verzekeringen "lopen" bij Unive!
Kunnen alleen maar zeggen een prima en betrouwbare verzekeringspartij voor ons.
We zeggen wel eens dat je je geld van een schade al krijgt uitgekeerd voordat de schade is ontstaan (gemeld).
Dank voor het team van Unive Zwolle.
Ook beide keren van oversluiten van onze hypotheek door bemiddeling van Unive Zwolle is prima verlopen. Een pluim voor Unive Zwolle (Roy bedankt!).
Wij kunnen ons totaal NIET vinden in de talrijke negatieve beoordelingen van anderen.
Ga zo door mensen!
Elly en Erik Jansen
Zwolle
Ik heb een autoverzekering goedgekeurd gekregen, zelfs nog aparte notities laten in hun dossier maken voor de volledigheid. Weken later word ik vanuit het niets teruggebeld om doodleuk te vertellen dat de verzekering toch retrospectief afgekeurd wordt. Wáárdeloos.
In 2020 hadden wij, in eigen beheer, een reis geboekt. Wij hadden afspraken gemaakt met verschillende vliegtuigmaatschappijen, hotels en B&B's. Naar aanleiding van de Covid 19 maatregelen werd onze reis geannuleerd. En toen begon de strijd om de reeds betaalde kosten van vluchten en reserveringen terug te krijgen. Toen dit niet naar wens verliep hebben we een beroep gedaan op onze rechtsbijstandsverzekering bij Univé.
Vanaf het eerste contact hadden we meteen het gevoel dat onze hulpvraag serieus werd behandeld.
Wij hadden een vast contactpersoon bij Univé en deze mevrouw was zéér betrokken, ter zake kundig, reageerde snel en heeft alles in het werk gesteld om ons zo goed mogelijk te helpen. Wij voelden ons serieus behandeld en hebben over een periode van meer dan een jaar contact met deze mevrouw gehad. Altijd perfect behandeld. Voor ons een rede om met Univé in zee te blijven gaan en deze verzekeringsmaatschappij bij anderen aan te bevelen. Met vriendelijke groet André en Dorien.