Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij onze cv ketel is er waterschade geweest blijkt na onderzoek van de unive een slang kapot te zijn wat vervolgens weer net niet gedekt is in de polis schade post €5000,- bedankt Unive!
Twee keer problemen op reis gehad, één keer zijn mijn laptop en camera gestolen, de andere keer werd mijn vriendin ziek. Beide keren keurig optijd betaald. Ik heb ook al een positieve review geschreven op: -link verwijderd-
Er wordt een dag Slagharen aangeboden door Unive. Een leuk initiatief. Je hoeft alleen een code in te vullen en dan mag je mee. Meteen de code ingevuld, maar dan wordt aangegeven dat je je pas kunt opgeven vanaf dinsdag 9 juli. Woensdag 10 juli wil ik mij opgeven, maar dan blijkt dat alles al vol zit. Stuur dan niet dit soort mails, als je niet voor voldoende plaatsen kunt zorgen. Ik overweeg mijn verzekeringen op te zeggen bij dit soort belachelijke acties. Keer dan het geld uit aan de mensen die de verzekeringen bij jullie nemen, zoals jullie zelf adverteren. Erg jammer.
Unive vond het nodig de premie voor de snorscooter te verhogen
niet met een paar procent, maar ruim 150%
gelijk opgezegd.
let op let op let op overstappen heeft zin
Betreft: schadeclaim, nummer 2804828
Ik wens mij te beklagen over de afhandeling van mijn schadeclaim, alsook over de behandeling van mijn zaak door een uwer medewerkers, . Deze heeft mij op onvriendelijke wijze, met luide stem duidelijk gemaakt dat ik mijn probleem zelf maar moet oplossen! Dit is van de zotte!
Allereerst is er een expert van u langs geweest, die heeft geconstateerd dat alle schade reëel is en vergoedenswaardig. Ik mag van hem een deel van mijn keuken vernieuwen. Hiervoor wil hij eerst een offerte van een keukenbedrijf zien. Aldus is geschied en de offerte is door hem ook goedgekeurd. Vanaf hier komt de zaak in handen van mevr.Nu zit ik klem: De Keukenconcurrent zegt: eerst het gehele bedrag betalen, dan komen wij. Mevrouw xxxx zegt, met luide stem, “dat is hun werkwijze, daar heb ik niets mee te maken. Ik maak 70% van het bedrag over, de rest wanneer het klaar is.” De rest ik moet zelf voorschieten, anders kan zij mij niet verder helpen. Dat geld heb ik op dit moment niet. Betekent dat dan dat ik mijn keuken niet kan laten herstellen? Ik kan nu dus niets bestellen, omdat ik maar een deel van het bedrag krijg?
Als de offerte toch is goedgekeurd door uw eigen expert, wat is dan de reden om een deel van de vergoeding in te houden? Is het echt nodig dat ik hier ook nog rechtshulp bij haal? Laten we gewoon vriendelijk blijven, en haal die brutale dame van deze zaak af, aub!
MVG
M. Pejmanfar
In de avond krijg ik een aanrijding met een tiener op een voorrangsweg. De politie bevestigd dat de verlichting van de tegenpartij niet werkte, want de auto zag ik niet aankomen. Univé doet niets, want de kosten betaal ik toch wel via een hogere premie. Waardeloos!
Negatief inzake het aantal opgebouwde schade vrije jaren bij het overstappen van mijn oude all-risk verzekering naar Unive.
Had een autoschade veroorzaakt door vallende tak van een boom, die slecht onderhouden was (aantoonbaar volgens de interne stukken van de gemeente). Na alles 3 keer opnieuw opgestuurd de hebben naar de juridisch medewerker, talloze berichtjes mijnerzijds met betrekking tot enige informatie over de voortgang, geen inzage in de correspondentie naar de gemeente, tot slot wel een zeer korte brief die naar de gemeente was gestuurd
met verzoek tot betaling en als bijlage/onderbouwing één foto van de schade van mijn auto.Dat neemt niemand serieus. Kortom, waardeloos, ik zou het zelf veel beter kunnen.Ik dacht dat dit een incident was maar nu ik de overige ervaringen hier lees, begrijp ik dat het van structurele aard is en dat we nog heel lang mogen wachten voordat de bezem door die afdeling daar gaat. Ik ben voor het overige tevreden over Univé maar dat de leiding daar het daar maar laat lopen, is voor mij onbegrijpelijk en onverteerbaar. Gauw een andere bijstandsverzekering zoeken, dan maar zonder pakketkorting.
Bij afwikkeling van schade of andere zaken is het prettig altijd binnen te kunnen stappen. Je wordt
prettig ontvangen en vriendelijk te woord gestaan.
Er gaat niks boven persoonlijk contact en
daarom de titel: Geef ons maar Univé!
Eenvoudig melden via mijn unive en goede communicatie.
Voor advies kan je heel gemakkelijk persoonlijk contact met UNIVE krijgen. Bezoek aan kantoor heeft erg geholpen met mijn verzekeringskeuzes. Erg positief gevoel aan overgehouden bij keuzes van deze moeilijke/ingewikkelde materie.
Goed, netjes, snel
Ben bij schade altijd goed geholpen
Na vernieling aan en in mijn woning door vuurwerk kwam er al heel snel een expert om de schade op te nemen! Er werd nergens moeilijk over gedaan en ik kon zonder problemen zelf een herstelbedrijf zoeken en alle schade laten herstellen. Na het indienen van de nota stond het geld binnen enkele dagen al op mijn rekening!
Ik had uitdrukkelijk gevraagd om een uitgebreide brandverzekering, incl. waterschade. Ik had net zes weken een nieuwe matras, ik leg een nieuwe warmwaterzak alvast in bed. Ik kom terug van toilet, is de zak gescheurd, het bed dreef. Ik kreeg van de Kruidvat de zak vergoed, maar de matras van de verz. niet! Ik bleek er niet verzekerd voor te zijn. Ja, met terugwerkende kracht de premie betalen, dan wel. Dan kan ik beter zelf een matras kopen. Niet te geloven toch!
Alleen maar positief, volledige medewerking. Korrekte afhandeling
Perfect toegelicht en geholpen.
Na melding van een kapotte ruit in de buitendeur van de woonkamer, werd er door het schildersbedrijf contact opgenomen en werd de ruit vervangen zonder administratieve rompslomp
Aanvragen via website ging eenvoudig en snel.
Snelle reactie en afhandeling. Tonen gelukkig ook nog wat empathie .