Vakantieveilingen.nl reviews

18-05-2023

Pannen gewonnen, zoals vakantieveilingen het noemt, destijds. Na tijd gaan de handvaten van de deksels het begeven. Het is eigenlijk gewoon bagger wat je daar koopt. Koop niks bij vakantieveilingen. Oplichters zijn het.

Lida
15-05-2023

Vliegticket gekocht voor een stad naar keuze. Na betaling bleek dat er maar een paar data beschikbaar zijn. Meteen geannuleerd. Wacht nu 6 weken om mijn geld. Diverse e-mails gestuurd; telkens het antwoord dat het nog even duurt terwijl op de website staat dat je je geld binnen 2 weken teruggestort krijgt (2 weken is al lang).

Ik raad iedereen af iets te kopen via deze site.

Wouter
10-02-2023

Compleet bagger.

Maken je blij met een voucher, die vervolgens 2 maanden minder lang geldig is dan aangegeven. Vervolgens willen ze alleen de tickets annuleren in plaats van de deal te honoreren. "Je kan 5 euro tegoed krijgen voor het ongemak", maar het verschil in prijs dien je zelf maar even te betalen.

09-02-2023

Via Vakantieveilingen een voucher van DFDS voor een minicruise naar Newcastle gekocht. Er was ruim voldoende beschikbaarheid en we hebben de reis direct vastgelegd waarna we een reserveringsbevestiging van Vakantieveilingen ontvingen. Toen we aan DFDS een week voor vertrek onze NAW-gegevens doorgaven, kregen we te horen dat onze reisdata niet beschikbaar is. Na veel moeite telefonisch contact kunnen krijgen met Vakantieveilingen die beweerde dat onze reis was bevestigd omdat de reservering via hun website was gemaakt in het boekingssysteem van DFDS.

Hierop contact gezocht met DFDS en deze vertelde ons, dat een bevestiging van Vakantieveilingen weinig waarde heeft zolang DFDS de reis ook niet bevestigd en dat de komende twee maanden alle reisdata volzitten. Er is geen alternatief geboden. Vakantieveiling verkoopt vouchers die ver vooruit betaald dienen te worden. Wanneer DFDS vervolgens je reis voor meer geld elders kan verkopen, kun je fluiten naar je reis en centen.

Petra
28-12-2022

Een dekbedovertrek gekocht maar zat bij aankomst een scheur in. Het geld teruggekregen en kan de overtrek toch behouden.

Een hotel overnachting gekocht direct geboekt voor de dag erna maar geen reserveringsbevestiging ontvangen binnen de termijn van 24 uur, toch gegaan en was perfect geregeld. Volgende keer toch graag een bevestiging sturen. Maar voor de rest niets op aan te merken.

Margie
25-11-2022

Vakantieveiling verkoopt minicruises naar Noorwegen (3 dagen inclusief 2 overnachtingen) vermeldt er niet bij dat je verplicht bent om 118€ per nacht bij te betalen voor de hut (dus totaal 236€ extra). Hier kom je pas achter als je wil boeken. Als je wil boeken moet je de code invoeren, vervolgens ga je niet boeken vanwege de onvermelde extra hoge kosten. Als je dit aan Vv doorgeeft en je geld terug wil, krijg je te horen dat dit niet kan omdat de code is ingevoerd. Heel onredelijk omdat je alleen kan boeken als je de code invoert. Na heel veel ergernis, telefoontjes/e-mails eindelijk mijn geld teruggestort gekregen.

De informatie bij de minicruise is ondanks mijn klacht na 2 maanden nog steeds niet gecorrigeerd. Dus als je geen onverwachte extra kosten wil, kun je beter niet bieden op deze minicruise.

05-11-2022

Een product is kwijt geraakt tijdens de verzending. DHL heeft het bij het uitgiftepunt aan een onbekende meegegeven. Vakantieveilingen ( die klant is van DHL) weigert z'n verantwoordelijkheid te nemen om dit samen met DHL op te lossen of het geld terug te geven. Ze adviseren om aangifte te doen bij de politie!

Omgekeerde wereld want ik heb een contract het vakantieveilingen en niet met DHL dus moet vakantieveilingen hiervan aangifte doen of het product vergoeden.

Ze weigeren alle medewerking.

Rene
30-09-2022

Fletcherbonnen gescoord op vakantieveilingen. De kamers die je hiermee kunt boeken zijn oud, niet schoon en de bedden zijn versleten. Vanwege rugklachten na gebruik van de eerste bon wilde ik de tweede bon retour doen.

Vakantieveilingen geeft geen geld terug. Ik mocht een nieuwe veiling winnen voor hetzelfde bedrag. Maar wel binnen vijf dagen!

Ze zijn dus niet voornemens klachten serieus te nemen.

DIe Fletcherbonnen zijn dus niets waard. Dan zal de rest ook zoiets zijn. Daar zit hem dus het verdienmodel in.

Mijn advies begin er niet aan!

28-09-2022

Ze verkopen hotelvouchers van Fletcher hotels.

Dit doen ze allang waardoor het duidelijk is dat ze moedwillig samenwerken met de keten aan oplichtingspraktijken.

De hotelbonnen zijn uitsluitend inwisselbaar op een zeer beperkt aantal dagen (meestal maandagen of dinsdagen) terwijl er op de veiling wordt verkondigd dat ze inwisselbaar zijn bij 110 hotels en dat er geen garantie wordt gegeven dat een dag/hotel combinatie beschikbaar is.dat laatste is totaal iets anders dan beschikbaarheid op een zeer beperkt aantal dagen.

Ter illustratie van de wanpraktijken zijn er 1000den negatieve reviews hierover te vinden online.

Claudia
19-09-2022

Een dekbed besteld en werd 3 dagen later geleverd maar was niet juist. Een mail gestuurd maar meer dan 1 week later heb ik nog steeds geen antwoord vd klantendienst. Ik weet nog steeds niet wat te doen. Het is sneller om te bestellen en te boeken dan om iemand aan het woord te krijgen. Via telefoon lukt niet en via mail heb ik de indruk dat het automatische mails zijn want ik heb daar reeds 2 maal op geantwoord en krijg geen respons. Zit nu 2 weken later nog steeds met een foutief ontvangen dekbed en heb nog steeds niet het dekbed dat ik betaald heb. Was een kado voor iemand, is nu dus niet op tijd. Zeer slechte navolging om niet te zeggen, geen navolging vd bestelling.

14-09-2022

Het product is van een zeer goedkoop materiaal en heet een veel te hoge waarden gekregen.

klantenservice was zeer beroerd en niet meewerkend en meedenken ziat er al helemaal niet in.

heb het product ook bij Aliexpress besteld wat ook nog eens goedkoper was dan de gewonnen veiling prijs tevens was het product veel beter kwa kwaliteit.

voor mij geen vakantieveilingen meer.

Harmke
13-09-2022

Ik heb 3 sols lampen gekregen

1 was er binnen 4 maanden al stuk

Heb er 5 keer over gemaild en 3 keer gebeld

ze hebben gezegd wij zullen een bericht sturen naar onze leverancier sturen

Wij moesten foto maken van de kapotte lamp

Dat hebben wij ook gedaan en opgestuurd

Maar ze doen niet goed zijn werk VakantieVeilingen

Zijn hier verantwoordelijk voor

Harmke Krol vogelzang

Theresia
25-08-2022

Ik had een veiling gewonnen moest gelijk af rekenen,en zou dan over 5 dagen m’n bestelling thuis ontvangen wat helaas nog steeds niet binnen is. Dus voor mij nooit meer op veiling bieden.

Ilona
14-08-2022

Misleidende website. Uiteindelijk betaal je veel meer dan de waarde voor het product. 👎🏼 Voelt als oplichting.

Grace
14-08-2022

Via VakantieVeilingen een prijs gewonnen. Heel leuk een 9 gangen diner voor 2 personen. Helaas was dit niet naast de deur dus op aanraden van dat restaurant heb ik 3x contact opgenomen met de klantenservice van VakantieVeilingen en 2x een mail gestuurd. Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Schandalig dit. Een kleine moeite om een mail terug te sturen of contact op te nemen. VakantieVeilingen heeft het bij mij af gedaan.

Stijn
29-07-2022

Hangmat gekocht. Levering ging al mis (ze hadden het verkeerde adres doorgegeven). Nu eindelijk ontvangen, zwaar beschadigd en incompleet pakket (onbruikbaar). Dit zal een retourproduct zijn geweest oid, maar niet gecheckt op compleetheid of beschadigingen. Dat staat niet op de site vermeld.

24-07-2022

Voor je het weet wordt er een incassobureau op je afgestuurd zonder dat zij zelf iets leveren. Idioot hoge kosten zonder service. Het product zelfs nooit gekregen! Trap er niet in!’

Mohamed El Yakoubi
13-06-2022

Zeer slecht service!

Ik heb hier een veiling gekocht voor 2 nachten inclusief entree voor pretpark Walibi Holland. Dan reserveer ik een datum en ik krijg van vakantie veilingen nog een aparte Rekening voor toeristenbelasting die ik ter plekke moet betalen. Vervolgens krijg ik nog een rekening, van Walibi Holland, hierin staat een andere bedrag op dan die van VakantieVeilingen. €50 aan toeslagen bijgekomen. Hierover gebeld met vakantieveilingen gebeld, vervolgens met walibi, die verwijst mij naar VakantieVeilingen. Ik word van de kast naar muur gestuurd. Weer met vakantieveilingen gebeld en die blijven erbij dat ik gewoon moet betalen en hangen ze op. Ze willen mij niet doorverbinden, heel onprofessioneel.

Elisabeth
02-05-2022

Waardebon voor overtocht DFDS gekocht, gebaseerd op de beschikbaarheid zoals deze op dat moment online stond bij vakantieveilingen. Direct na aankoop en het ontvangen van de waardebon, geprobeerd te reserveren. Dat bleek niet mogelijk. Na bellen met klantenservice bleek er een storing in het systeem te zitten. Lang verhaal kort: 5 x gebeld, 3 x gemaild, 5 x zgn Spoed, meer dan anderhalve week aan het lijntje gehouden want.u voelt m aankomen, toen de beschikbaarheid weer hersteld was had iedereen al de door ons gewenste datum ingeboekt". Dus deze zou niet meer beschikbaar zijn. En dat klopt niet want 1/ hoe kunnen mensen boeken als het systeem "down"is en het probleem nog bij DFDS ligt? 2/ we hebben precies gezien wanneer het systeem weer online kwam en toen stonden de door ons gewenste data er niet meer in. Kortom, je trekt volledig aan het kortste eind. Geld terug enige oplossing. Weg vakantie, weg kans om iets anders te regelen. Bedankt! Onbetrouwbaar zo.

Mirjam
11-04-2022

Pannenset gewonnen maar 1 pan vertoond al zwarte puntjes

inmiddels al 6 mailtjes gestuurd, laatste mail zeiden ze dan en een probleem was met levering.

en als ik maandag niets gehoord had dat ik maar moest bellen.

dus service is echt heel slecht:(

ik heb inmiddels mijn klacht bij de firma van swiss pro gelegd hopelijk krijg ik daar wel sneller een reactie