Vandaagvoordeel.store6 ervaringen

Barbara
Barbara
19-02-2021

Vandaagvoordeel.nl. vieze oplichtets

Heb 3 maanden geleden lampen besteld betaald en nooit gekregen vieze oplichters bij vandaagvoordeel.nl

Walter
08-02-2021

Levering

Hetgene dat besteld is bij deze webshop wordt niet geleverd , contact krijgen is onmogelijk , geld kwijt en geen product , oplichters

Mathieu
Mathieu
07-01-2021

Vandaagvoordeel.store

Oplichting niets kopen hier zoek maar op google oplichters!

André
06-01-2021

Blackfridaydeal Tubeclock

Tijdens Blackfridaydeal me laten verleiden om voor bijna 40 euro een Tubeclock bij vandaagvoordeel.store te bestellen.

Helaas wordt er een totaal anders uitziend goedkoop plastic bouwpakketje opgestuurd ipv de op nixiebuizen gelijkende versie.

chatfunctie op de site is nep, de retourpagina bestaat niet en terugmailen naar het info adres levert een foutmelding op.

Oplichterij dus!

Richard
23-12-2020

We bestellen een TubeClock en krijgen iets anders

We bestelde een TubeClock en met Blackfriday zouden we er nog minstens 1 bij krijgen. Prijs = 37,94 euro.
En we krijgen een goedkoop, zelf te solderen ding.
Niet met tubes, maar ouderwetse digitale '8' jes.
Volledig plastiek prull-ding, dat bij ali-express nog geen 4de van de prijs kost.
't zijn bedriegers die via facebook mijn vrouw een toer gelapt hebben.

Erik
19-12-2020

Malafide praktijken

Malafide praktijken. Bestelde product niet geleverd (cf. Afdeling 2a Burgerlijk Wetboek 6). Verschuilen zich achter niet geldende retourneringsvoorwaarden waarbij je zelf opdraait voor de kosten en de kosten zijn net zo hoog als het product zelf welke dus niet vergoed worden. Maar het leveren van het goede product is er niet bij.

Welk cijfer geef jij Vandaagvoordeel.store?