Vaneeo.nl39 ervaringen

Sandra
24-07-2021

OPGELICHT

2 maand geleden besteld 3 polo's ter waarde van € 104,90
Levering nooit gekregen, geld terug gevraagd.
Mailen terug dat ze het overmaken maar nooit gekregen!
Daarom deze review mensen bestel hier aub niks.
Ben erg teleurgesteld zo ga je niet met mensen om.

Bert
19-07-2021

Oplichting, traag en troep

Namaak troep uit China, hoge kosten voor retouren.
Ik hoop dat ik de laatste ben die hierin is getrapt. Dat de overheid dit toelaat is een raadsel. Dit legt een schaduw over online verkopen. Ik ben het voorlopig afgeleerd en betaal liever parkeerkosten dan 55,- kosten voor een retourzending

Danny
13-07-2021

Triest

Zo nu en dan koop je een kat in de zak.
Helaas is dit mij bij Vaneeo.nl weer eens overkomen.
Weer een slechte ervaring rijker.

Julian
07-07-2021

Oplichting

Even mijn hart luchten. Belazerd door Vaneeo. Dikke Chinese troep. Geen merk kleding wat wel verwacht werd maar Chinese troep.

Joep
04-07-2021

Belazerd

Shirts zijn nep,Chinese zooi!

Bestel hier nooit meer.

Adviseer anderen om dit ook niet te doen.

Auke
30-06-2021

Trap hier niet in!

Koop ook eens wat op internet! Kan dit bedrijf niet worden aangepakt? Schandalig.

Àndre
Àndre
30-06-2021

Dacht ook een keer ietsje bestellen via internet!

Dure leerschool geweest😢

Oplichters

Rene
23-06-2021

Nepsite

Kan niemand deze site nou van internet afhalen?
Dit mag toch niet zo doorgaan!
Ze staan ook op instagram met mooie aanbiedingen die allemaal nep zijn!
Zo word je nu met aow bedonderd wat een tuig!

Erna
Erna
14-06-2021

Helaas ik ook niks geleverd gekregen

Had ik deze reacties maar eerder gelezen!
hier niks bestellen!

Said
12-06-2021

Ze leveren alleen troep.

Niets kopen hier wardloos kwaliteit

Kitty
Kitty
09-06-2021

Allemaal fake spul

Alles is nep, als je wilt retouren moet t naar China voor veel geld. trap er niet in je bent je geld kwijt en zit met bagger kwaliteit uit China.

09-06-2021

Schandalig

Hier niets bestellen aub. De t-shirts zijn precies voor kinderen en ze zijn helemaal niet van Hugo Boss! Terugsturen moet ik naar China doen wat veel geld kost en op de vraag hoe ik mijn geld terugkrijg antwoorden ze niet. Dat zouden ze van FB moeten verwijderen.

Ap
05-06-2021

Maten komen niet overeen

Maten zijn veel te klein een maat s voor heren is voor een kind van 11 jaar nog te klein. Chinese troep. De retour kosten zijn hoger dan het product en hierop word verdiend. Gewoon oplichterij.

Guus
02-06-2021

Geleverde komt niet overeen met het bestelde

Ja, jammer ook ik had eerst even moeten googelen. Verkeerde maat geleverd, 40 euro weg. Inderdaad dergelijke leveranciers moeten geblokkeerd kunnen worden.
Gewoonweg jammer dat dergelijke mensen er zijn.

01-06-2021

Jack

Heb een Jack besteld verkeerde en veel te klein
Iets van €40 kan je terug sturen naar China voor €60 of nog meer . OPLICHTERIJ

Gerri
Gerri
29-05-2021

Slecht!

Ik heb een jas gekocht op de website van dit bedrijf. Op de website staat er een Hugo Boss logo. Ik heb de jas besteld (XL maat). Ik kreeg na 2 maanden een hele kleine jas (maat xs) zelfs mijn vrouw past de jas niet. Dat zegt misschien genoeg. Ik wilde dus de jas weer retour sturen, maar nu vragen ze mij om de jas naar China retour te sturen. De kosten voor retour naar China via PostNL is rond de 30 euro. Dat is dus onzin. Ik dacht dat ik zaken had gedaan met een bedrijf in Nederland. Dus ik wil de jas best retour sturen maar in NL. Jullie mogen zelf zorgen voor verzending naar de leverancier. Wat een ellende zeg! Niets kopen bij dit bedrijf. Ze zijn oplichters.

Robin
26-05-2021

Annuleren niet mogelijk

Geprobeerd om na 7 minuten na bestelling te annuleren. Kon niet want dat moet binnen 5 minuten.

Kortom oplichters niet bestellen.

Marjo
25-05-2021

Slecht materiaal

2 jasjes besteld, maar mijn man hangt er in. Maten kloppen niet, materiaal is bagger. Weggegooid geld🙈

Catharina
19-05-2021

Te goed van vertrouwen

Ben er blijkbaar ingestonken, jammer dat ik niet even gegoogled heb!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Vaneeo.nl?