Vaneeo.nl13 ervaringen

Mick
26-03-2021

Je wordt genaaid waar je bij staat

Niks kopen hier! Droevigste klantenservice en ze sturen je gewoon iets van ali express voor 5x de prijs

André
23-03-2021

Blijf hier weg!

Schoenen gekocht voor weinig, wilde het toch proberen. Kwaliteit is dramatisch en ze ruiken erg giftig. Retourzenden is geen optie, dat kost mij meer dan de schoenen zelf. Blijf vooral weg van Vaneeo!

19-03-2021

Hahaha sluwe ALI express doorverkopers

Alle andere revieuws kloppen volledig, VANEEO.nl is niet meer dan een doorverkoopsite voor Ali express, leveringen duren te lang, geleverde spullen dramatisch slecht van kwaliteit , PRIJS
3 x dan bij Ali , het herroepingsrecht volgens Nederlandse wetgeving word gewoon opzij gegooid , je kan zelf je bestelling terugsturen naar China voor 20 tot 40 euro eigen kosten. [ en dan maar de vraag of het daar over 2 maanden aankomt want eerder krijg je geld niet terug ALS je dat al terugkrijgt] NOOIIIIT wat kopen daar ondaks dat ze in 1e instantie aangeven binnen 2 dagen te leveren .

Merel
19-03-2021

Schandalig

Het zijn afzetters! 1,5 maand gewacht ok een pakketje dat niet op het product lijkt wat ik heb besteld ik heb ze al 20x gemaild en heb mijn geld nog niet terug echte afzetters zijn het.

Virgille
Virgille
13-03-2021

Chinese troep

Hier voor 130 euro een bestelling gedaan. Op de site en de bestelbevestiging staat 1-2 werkdagen levering. Ruim 2 weken al voorbij en nog geen bestelling binnen, uiteindelijk het bedrijf gemaild, dat het wel lang duurde. Ik kreeg een reactie terug dat hun standaard levertijd 1-2 weken is en vanwege corona dit langer kan duren tot minimaal 3 weken. Toen dacht ik al shit! Raar dat ze dit zeggen. Vandaag de bestelling ontvangen en hun moeten hun ogen uit hun kop schamen dat ze deze Chinese troep voor zoveel geld aan de hardwerkende mens die vanwege corona nu niet kan gaan winkelen zo bedonderen! Bestel hier nooit iets!

Lisa
Lisa
10-03-2021

Een joggingbroek besteld, geen jogging stof en Chinese kwaliteit! Terug sturen kost je 30 euro! Bestel hier nooit wat!

Hhhh
04-03-2021

🖕🖕

Dames en heren waarschuwing, geloof deze oplichters niet en zeg dat geen enkele bestelling gratis is en u douanegeld betaalt, geloof me niet, u wordt voor de gek gehouden, laat u niet voor de gek houden.tot ik mij geld gekregen plaats ik overal jullie 🖕🖕🖕🖕

Es
03-03-2021

Niet bestellen

Wacht al weken op een broek. De link van de bestelstatus staat al vanaf het begin op; in afwachting.
Ik denk dat het geen bedrijf is maar oplichters.
Ik bestel nooit meer wat via een onbekend bedrijf!

Danny
01-03-2021

Pure geldkloppers

Wacht al meer dan 2 maanden op mijn trui

Piet
22-02-2021

Afrader

Dit is geen bedrijf,maar een of andere sufferd die graag mensen geld afhandig maakt, niet bereikbaar,geleverde hoodie echt veel te klein maat xl kun je hier een 2 persoonsbungalow van maken zoveel stof, nu xl kan een kleine van 4 jaar misschien net in.echt ga vrijwilligers werk doen ofzo maar stop hier gewoon mee.

Toos
22-02-2021

Grote tegenvaller

De communicatie is waardeloos. je krijgt links die niet betrouwbaar zijn. let op je moet nog invoerrechten betalen voor die rommel.

G Kiewiet
19-02-2021

Kwaliteit slecht

Joggingbroek. Alleen geen joggingstof, maar volledig katoen dus niet rekbaar. Lijkt totaal niet op de afbeelding. Voel me compleet afgezet.

Carla
15-12-2020

Plastic rotzooi

Ze verkopen plastic rotzooi uit china, als je het terug wil retouneren kost je 30,00 wat het produkt niet waard is. schandalige zakkevullers!

Welk cijfer geef jij Vaneeo.nl?