Vantita reviews

1.1
Periode20222021

Solange
04-03-2021

Maanden gewacht op bestelling, eindelijk geleverd, veel te klein en slechte kwaliteit. Bij terugsturen dient dit op eigen kosten te gebeuren naar China! Zo een hoge verzendkosten dat je dan toch beslist de prul te houden! Waardeloos!

Leo
15-02-2021

Onbetrouwbaar

Na meer dan een maand niks geleverd.

Antwoorden niet op mails.

VANTITA = geld over de balk gooien.

Derk
14-02-2021

Shirts

Maat voering super slecht ,5x xl besteld krijg 4x xl opgestuurd maar bij het uit pakken blijkt dat maat small er in zit! En dit moet terug gestuurd worden naar China op jouw kosten! Doe het niet beste mensen, zonde van het geld en al die moeite!

01-02-2021

Zeer slecht bedrijf. Na 5 weken nog steeds geen bestelling en reageren op email of klantverzoek doen ze niet aan. Track en trace code werkt niet en pakket niet vindbaar. 60 eurotjes pleite en via ideale niet te stogneren. Eigen schuld maar wees slim en koop ergens anders

Edwin
23-01-2021

Veel te kleine truien geleverd

Echt waardeloos. Na 4 weken heb ik 2 truien geleverd gekregen die maar L zouden zijn, maar die nog niet eens overeenkomen met een maat S. Nu mag ik ze retour sturen naar China.op mijn eigen kosten.

Belachelijk

Ellen
20-01-2021

Oplichting

Geen communicatie en sturen valse tracking code

15-01-2021

Te kleine trui

Herentrui besteld en uiteindelijk na 6 weken gekregen. Een kind past het nog niet eens. Echt waardeloos en dan praat je over een xl trui. Vuile oplichters, qua retour zenden naar China, lekker dan.

13-01-2021

Lachwekkende kwaliteit.

Na de bestelling binnen gekregen te hebben, heb ik uiteraard het geheel gepast. Op het eerste gezicht leek het op zich ok. Geen superkwaliteit, dat merk je toch gelijk, maar het paste prima en zag wel leuk uit.

Ware het niet dat na 30 minuten dragen de naad van de trui gewoon los sprong. Ik ben echt niet zwaar gebouwd , maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Bijna lachwekkend, ware het niet dat je er toch een redelijk prijs voor moet betalen.

Advies: bestel niets bij dit bedrijf!

Miloe
04-01-2021

Zeer slecht bedrijf

Bestelling binnen na 4 weken. Verkeerde maat en ook geen echt leer.

Als ik het wilde retourneren , mocht ik het terug sturen naar hun leverancier die in China zit. Mooie service dus!