Vegaoo.nl19 ervaringen

Marleen
15-03-2021

Totaal niet geholpen na verkeerde levering

Ik bestelde een carnavalset broek + vest. Volgens de maattabel diende ik een Large te bestellen. Echter toen ik de set paste was de broek zeker 2 maten te groot. Ik had een XL broek gekregen. De vest was wel Large maar was nog veel groter. M.a.w. de maattabel klopte niet. Ik heb verschillende mails verstuurd. Ik wilde dat ze een nieuwe set maat Medium opstuurden op hun kosten. Echter dat ging niet. Ik zou eerst zelf moeten vragen om een ruiling. Dan zou ik zelf de retourkosten moeten betalen en een nieuwe bestelling plaatsen. Terwijl Vegaoo.nl een andere maat broek hadden geleverd en de maten niet juist waren. De set kostte mij 78,98 € met verzendkosten.

Jacqueline
06-07-2020

Kapot artikel ontvangen en moest zelf de retour kosten betalen

Kapot artikel ontvangen en moest zelf de retour kosten van 7,25 euro betalen. Ik heb dit geld nooit terug gehad. Dus het heeft mijn 7,25 euro gekost om een kapot product te ontvangen en deze weer terug te sturen. Geen nieuw product ontvangen.

Anja
05-05-2020

Na bijna 3 maanden geld nog steeds niet retour! Krijg ook geen reactie meer.

Na het retoursturen van mijn pakketje voor carnaval omdat hij te laat binnen kwam mijn geld nooit retour gekregen. We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder. Het gaat om 56 euro! Krijg geen gehoor op mijn belletjes en mailtjes. Hier erg kwaad over! Nu radeloos wat te doen!

Pamela
Pamela
27-03-2020

Geen geld terug gekregen

Meer dan een maand geleden heb ik 2 outfits geretourneerd in dezelfde doos, dus ze moeten tegelijk aangekomen zijn, dat kan niet anders. Op 13 maart kreeg ik een mail dat ik van beide outfits het geld naar mij terug over gemaakt was. 14 maart ontving ik daarvan het geld van 1 outfit op mijn rekening, die andere heb ik tot nu toe nog steeds niet gehad. Op mailtjes wordt niet serieus gereageerd. Ik wil mijn geld terug, het gaat om bijna 50 euro en het is belachelijk dat dat twee weken duurt terwijl het zogenaamd al naar mijn rekening overgemaakt is. Slechte service. Klantenservice is een amateuristisch persoon die geen flauw idee heeft waar hij over praat.

Vegaoo.nl heeft Pamela een privebericht gestuurd.
William
19-06-2019

Zeer goede klantenservice

Jurkjes besteld voor het hockeyteam van mijn dochter. Helaas was dit pakket per ongeluk naar Italië gestuurd en zou het niet meer op tijd bij ons zijn. Na overleg meteen een nieuw pakket opgestuurd met expreslevering en de andere dag al geleverd (uit Frankrijk).
Alle communicatie fantastisch! Kwaliteit ook goed.

02-04-2019

Verzend- en retourkosten voor eigen rekening

Let op: indien je niet je volledige bestelling retourneert zijn de verzendkosten voor eigen rekening. De retourkosten zijn daarnaast altijd voor eigen rekening.

Klantenservice is overigens wel behulpzaam.

NIELS
29-03-2019

Ze schudden het te makkelijk van zich af

Slechte service

Ongeveer 2 maanden geleden een carnavals pak gekocht bij Vegaoo.nl. Helaas was het kostuum te klein en moest ik het terug sturen. Normaal moet dit geen probleem zijn, Ik breng het pakketje naar het postkantoor en laat het retour zenden. Eerst kan het retouretiket niet gescand worden dus moest het handmatig opschrijven op de doos. Ik hoor 2 weken lang niks over mijn pakketje tot ik opeens een incasso mail krijg (gekozen voor de optie achteraf betalen) Ik vond dit zelf erg raar aangezien ik mijn pakketje heb teruggestuurd. Ik stuur daarom Vegaoo.nl een mailtje als reactie krijg ik of de Track & Trace kan opsturen naar hun. Dit heb ik dan ook netjes gedaan een maand lang hoor ik niks tot ik weer een incasso mailtje krijg van het bedrag x2 180 euro namelijk. Ik weer een mailtje sturen en hoor voorlopig weer 2 weken niks dus ik zelf mailen of het is opgelost. Krijg een bot mailtje terug dat het al een week is stopgezet geen enkele excuses, kortom niks bestellen op deze site je betaald retourkosten en de service is echt enorm slecht. Snap niet dat zo winkel een waarborgwebwinkel krijgt

Niels
29-03-2019

Slechte service

Nad
14-03-2019

Kapotte kleding en geld nog steeds niet terug

Duurde heel lang voordat het binnen was, toen ik het binnen had, was het stuk, zat een gat in. Toen retour gestuurd en nog steeds mijn geld niet terug.

Ria
06-02-2019

Ingewikkelde webshop

Princesse jurkje gekocht voor mijn kleinkind maar wat een ellende, 1e was te groot 2e wel goed. 1 terug gestuurt. 2 keer verzendkosten betaald. voor de retour ook weer betaald Totaal 41 euro terug 11 euro
Das 30 euro betaald voor jurkje van 10,99.
En dan al die correspondentie hierover, hondsdol wordt je hier van.
Mijnadvies koop niet bij deze firma

Angelique
23-05-2018

Goedkoop is duurkoop

Voor het kinderfeestje (7 jaar) van onze zoon hadden we 8 ninjapakjes nodig. Volgens de maattabel kwam maat M overeen met maat 128/140 De helft hadden we voor de zekerheid in maat L besteld. Na 2 weken moeten bellen, omdat het niet verstuurd was, kregen we ze dan eindelijk binnen. Helaas vielen de pakjes uit als maat 110/116. Na telefonisch contact hierover met de klantenservice was het advies nieuwe pakjes te bestellen in maat L (maat 154), omdat het anders niet optijd binnen zou zijn voor het feestje. De verzendkosten waren uiteraard voor onze rekening. Hier was namelijk nog geen eerdere melding van gemaakt, dus was het geen gegronde klacht! Het retour sturen van de andere pakjes mocht dan via het antwoordnummer.

We hadden bij de eerste aankoop een kortingsbon (€5) gebruikt, maar omdat deze voor een gedeelte retour gestuurd was, is deze direct verrekend met het terug te betalen bedrag. Het retour storten van het bedrag op onze bankrekening heeft overigens 4 weken geduurd. Kortom; maatgegevens op de site kloppen niet, lange levertijd, slechte service en een hoop verzendkosten.

Paul
14-05-2018

Na een kleine worsteling toch goed afgehandeld. Geld is teruggestort. Enige probleem was de miscommunicatie bij retournummer

Deze klacht is opgelost

Kostuum voor carnaval veel te laat geleverd

Ik heb voor carnaval Een poltiekostuum gekocht. Zag er mooi uit en op de site stond dat als het maandag besteld zou zijn, dat het donderdag afgeleverd zou worden. Vrijdag had ik het feest. Net op tijd, dacht ik. Maar vrijdag komt aan en er wordt niet geleverd. Bleek dat je de duurdere postmethode moet kiezen voor snelle levering.

Nou geen ramp en toch begrijpelijk. Via klantenservice werd beweerd dat het pakket op zaterdag aankwam. Dit was ook niet zo. Het pakket kwam, telleurstellend, dinsdag aan.

Nu mag ik onder het genot van de te betaalde verzendkosten, het pakket terugsturen. Bedankt. Vegaoo

Valerie
Valerie
03-01-2018

Netjes afgehandeld

Ik had kleding bij jullie besteld en hoopte dat dit op tijd binnen was. Helaas kwam het te laat. Maar jullie waren daar heel netjes mee. Ik kreeg gewoon mijn verzendkosten vergoed. Hartstikke netjes. Volgende keer als ik wat nodig heb bestel ik gewoon weer bij jullie. Ze regelen het netjes en zijn klantvriendelijk!

Sam
06-10-2017

Zeer goed

Ik heb 2 bestellingen gedaan en gekozen verzenden via postnl ik heb op maandag avond besteld ik kreeg te horen dat mijn pakket een dag vertraging op gelopen,en werd vrijdag geleverd ,en de ander bestelling heb ik op zondag avond besteld en werd woensdag geleverd samengevat goed winkel,snelle levering,goed prijs,goede producten en zeer goed service, ik ben zeer tevreden over deze winkel zeker aanrader

Foek
22-02-2017

Bestelling niet geleverd

Helaas heb ik maandag een bestelling geplaats en rustig afgewacht op mijn pakketje vrijdag alsnog niet binnen dus weer afwachten, maandag gemaild en gebeld en het is nu inmiddels anderhalf week verder en nog steeds niks van ze gehoord. Ze zouden me diezelfde dag nog terugbellen ook nergens van gekomen, mailtje gestuurd , geen reactie terug.

Mij zien ze niet terug

Alexandra
22-02-2016

Een top bedrijf!

Leuke carnavalskleding besteld en ontvangen binnen 48 uur. Top!

Brian
04-02-2016

Te late bezorgde incomplete bestelling

Van de twee pakken die ik had besteld is er maar een daadwerkelijk bezorgd en tevens met een vertraging. Hierdoor heeft Vegaoo niet genoeg tijd om dit nog voor carnaval op te sturen.

Daarnaast moet er ook nog een papieren formulier worden ingevuld om überhaupt m'n geld terug te krijgen.

Tom
04-02-2016

Geen correcte afhandeling, foute leveringsdatum

Te vroeg geleverd en met de verkeerde leverancier. Waardoor het pakketje bijna niet werd aanvaard omdat we geen idee hadden waar het vandaag kwam.

Frederick
02-11-2015

Informatie en afbeelding op site kloppen niet!

Ik had een grijze kattenmasker besteld en kreeg een veeeeeel te kleine zwarte masker toegestuurd.

Sanna
15-06-2015

Klantvriendelijk!

Een leuke webwinkel met een ruime keus en ook nog klantvriendelijk.
Wij hebben 13 verkleedpakken gekocht, een korting gevraagd en dat kregen wij!
Zeker weer bestellen op deze winkel volgend jaar!

Welk cijfer geef jij Vegaoo.nl?