Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Problemen met geld terug krijgen van een retourzending. Netjes aangeven dat er 2 zendingen in 1 doos zaten om verzendkosten te besparen. Dit was geen probleem. Vervolgens alleen bericht dat 1 zending retour gestort zou worden. Overigens nog geen geld terug ontvangen. Toch maar even (meerdere keren) bellen om het geld van de grotere zending retour te krijgen. Nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan door de klantenservice. “Ik moest maar eens goed luisteren naar wat ze zei, want het geld was al teruggestort.” Het lukte mij gewoon niet om duidelijk te krijgen dat ik geld niet ontvangen heb en daarom dus belde. Dit is natuurlijk lastig te vertellen als je steeds onderbroken wordt en er zelfs stem verhef bij gebruikt wordt. Als je dit vervolgens zelf ook doet, wordt er aangegeven dat ze je niet gaan helpen als je ‘zo schreeuwt’
Een week voor carnaval heb ik een paar pakjes voor mijn dochter besteld. Deze zouden de woensdag voor carnaval geleverd worden. Dit pakket is echter nooit gearriveerd en daarom had ik geen pakje voor mijn dochter. Het geld heb ik wel teruggekregen. De klantenservice was erg onvriendelijk.
Carnavalspak besteld. Dit kwam beschadigd toe. Onmiddellijk een mail gestuurd met foto van het defect. Op de website staat 'reactie binnen 1 werkdagen, maar na een week nog steeds geen reactie. Nieuwe mail gestuurd, ook daarop geen reactie. 30 euro betaald voor een pak dat kapot is en ik krijg mijn geld niet terug, zelfs geen reactie.
Bijdeze wil ik iedereen waarschuwen voor de meest asociale, waardelooste callcenter ooit, niemand kan Nederlands, laat staan Engels en ze gooien me gewoon in de wacht terwijl ik nog praat. Kortom, waardeloos. Ik heb iets besteld, teruggestuurd, nooit me geld weer gehad. Een dikke 0 voor dit *}£#£}+}£%##[#[#[ bedrijf.
Bestelling geplaats voor een kostuum die kapot en niet compleet is aangekomen. Hele slechte service. Ze gaan te lax met hun zaken om en doen geen moeite voor je.
Ik heb mijn bestelling voortijdig besteld, maar niet optijd en compleet binnen waardoor ik nu geen kostuum heb voor de gelegenheid waar ik het voor nodig had.
Ik bestel hier nooit meer iets
10 dagen verder nog steeds niks ontvangen. Op mails beantwoorden ze helemaal niet. Contact leggen is bij hun totaal niet mogelijk. Betaal €64, maar ontvang dus helemaal niks. Slechte service en slechte zaak. Bestel hier dus niet
Na 12 dagen had ik mijn pakketje nog steeds niet ontvangen waardoor het verkleedfeestje al gepasseerd was. Ik laat daarom weten dat ik afzie van de koop (binnen de wettelijke termijn van 14 dagen). De klantendienst antwoord (uitsluitend in het Engels en begrijpt de Nederlandse mails helemaal niet goed) dat ik moet wachten tot het pakje door Mondial Relay teruggestuurd wordt. maar dat is het nu net: Mondial Relay is het pakje kwijt, vandaar dat het ook niet geleverd werd. Hèhè, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen. Nu 6 weken verder, Vegaoo blijft steeds hetzelfde antwoord geven: "wij wachten tot Mondial Relay het pakje terugstuurt". wat dus nooit zal gebeuren. En ik mag fluiten naar mijn centen. Waardeloze service. Wees gewaarschuwd en koop hier nooit!
Ik bestelde een carnavalset broek + vest. Volgens de maattabel diende ik een Large te bestellen. Echter toen ik de set paste was de broek zeker 2 maten te groot. Ik had een XL broek gekregen. De vest was wel Large maar was nog veel groter. M.a.w. de maattabel klopte niet. Ik heb verschillende mails verstuurd. Ik wilde dat ze een nieuwe set maat Medium opstuurden op hun kosten. Echter dat ging niet. Ik zou eerst zelf moeten vragen om een ruiling. Dan zou ik zelf de retourkosten moeten betalen en een nieuwe bestelling plaatsen. Terwijl Vegaoo.nl een andere maat broek hadden geleverd en de maten niet juist waren. De set kostte mij 78,98 € met verzendkosten.
Kapot artikel ontvangen en moest zelf de retour kosten van 7,25 euro betalen. Ik heb dit geld nooit terug gehad. Dus het heeft mijn 7,25 euro gekost om een kapot product te ontvangen en deze weer terug te sturen. Geen nieuw product ontvangen.
Na het retoursturen van mijn pakketje voor carnaval omdat hij te laat binnen kwam mijn geld nooit retour gekregen. We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder. Het gaat om 56 euro! Krijg geen gehoor op mijn belletjes en mailtjes. Hier erg kwaad over! Nu radeloos wat te doen!
Meer dan een maand geleden heb ik 2 outfits geretourneerd in dezelfde doos, dus ze moeten tegelijk aangekomen zijn, dat kan niet anders. Op 13 maart kreeg ik een mail dat ik van beide outfits het geld naar mij terug over gemaakt was. 14 maart ontving ik daarvan het geld van 1 outfit op mijn rekening, die andere heb ik tot nu toe nog steeds niet gehad. Op mailtjes wordt niet serieus gereageerd. Ik wil mijn geld terug, het gaat om bijna 50 euro en het is belachelijk dat dat twee weken duurt terwijl het zogenaamd al naar mijn rekening overgemaakt is. Slechte service. Klantenservice is een amateuristisch persoon die geen flauw idee heeft waar hij over praat.
Jurkjes besteld voor het hockeyteam van mijn dochter. Helaas was dit pakket per ongeluk naar Italië gestuurd en zou het niet meer op tijd bij ons zijn. Na overleg meteen een nieuw pakket opgestuurd met expreslevering en de andere dag al geleverd (uit Frankrijk).
Alle communicatie fantastisch! Kwaliteit ook goed.
Ongeveer 2 maanden geleden een carnavals pak gekocht bij Vegaoo.nl. Helaas was het kostuum te klein en moest ik het terug sturen. Normaal moet dit geen probleem zijn, Ik breng het pakketje naar het postkantoor en laat het retour zenden. Eerst kan het retouretiket niet gescand worden dus moest het handmatig opschrijven op de doos. Ik hoor 2 weken lang niks over mijn pakketje tot ik opeens een incasso mail krijg (gekozen voor de optie achteraf betalen) Ik vond dit zelf erg raar aangezien ik mijn pakketje heb teruggestuurd. Ik stuur daarom Vegaoo.nl een mailtje als reactie krijg ik of de Track & Trace kan opsturen naar hun. Dit heb ik dan ook netjes gedaan een maand lang hoor ik niks tot ik weer een incasso mailtje krijg van het bedrag x2 180 euro namelijk. Ik weer een mailtje sturen en hoor voorlopig weer 2 weken niks dus ik zelf mailen of het is opgelost. Krijg een bot mailtje terug dat het al een week is stopgezet geen enkele excuses, kortom niks bestellen op deze site je betaald retourkosten en de service is echt enorm slecht. Snap niet dat zo winkel een waarborgwebwinkel krijgt
Voor het kinderfeestje (7 jaar) van onze zoon hadden we 8 ninjapakjes nodig. Volgens de maattabel kwam maat M overeen met maat 128/140 De helft hadden we voor de zekerheid in maat L besteld. Na 2 weken moeten bellen, omdat het niet verstuurd was, kregen we ze dan eindelijk binnen. Helaas vielen de pakjes uit als maat 110/116. Na telefonisch contact hierover met de klantenservice was het advies nieuwe pakjes te bestellen in maat L (maat 154), omdat het anders niet optijd binnen zou zijn voor het feestje. De verzendkosten waren uiteraard voor onze rekening. Hier was namelijk nog geen eerdere melding van gemaakt, dus was het geen gegronde klacht! Het retour sturen van de andere pakjes mocht dan via het antwoordnummer.
We hadden bij de eerste aankoop een kortingsbon (€5) gebruikt, maar omdat deze voor een gedeelte retour gestuurd was, is deze direct verrekend met het terug te betalen bedrag. Het retour storten van het bedrag op onze bankrekening heeft overigens 4 weken geduurd. Kortom; maatgegevens op de site kloppen niet, lange levertijd, slechte service en een hoop verzendkosten.