Vegaoo.nl reviews

3.4
Liesbeth
31-01-2024

Vreselijke webwinkel. Ze hebben een artikel gestuurd waarvan de maten niet kloppen. Als je daarover contact zoekt krijg je iemand aan de lijn die geen Nederlands spreekt, maar Engels en word je verwezen naar de mail. Als je via dit kanaal verder communiceert duurt het steeds een dag voordat je antwoord krijgt. En als je dat al krijgt reageren ze inhoudelijk niet op wat je schrijft, ook niet na het aankaarten ervan. Ik ben nog steeds aan het wachten op mn geld. Nooit meer! Nog nooit zo slecht behandeld.

Esther
20-04-2022

Problemen met geld terug krijgen van een retourzending. Netjes aangeven dat er 2 zendingen in 1 doos zaten om verzendkosten te besparen. Dit was geen probleem. Vervolgens alleen bericht dat 1 zending retour gestort zou worden. Overigens nog geen geld terug ontvangen. Toch maar even (meerdere keren) bellen om het geld van de grotere zending retour te krijgen. Nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan door de klantenservice. “Ik moest maar eens goed luisteren naar wat ze zei, want het geld was al teruggestort.” Het lukte mij gewoon niet om duidelijk te krijgen dat ik geld niet ontvangen heb en daarom dus belde. Dit is natuurlijk lastig te vertellen als je steeds onderbroken wordt en er zelfs stem verhef bij gebruikt wordt. Als je dit vervolgens zelf ook doet, wordt er aangegeven dat ze je niet gaan helpen als je ‘zo schreeuwt’

Milou
07-03-2022

Een week voor carnaval heb ik een paar pakjes voor mijn dochter besteld. Deze zouden de woensdag voor carnaval geleverd worden. Dit pakket is echter nooit gearriveerd en daarom had ik geen pakje voor mijn dochter. Het geld heb ik wel teruggekregen. De klantenservice was erg onvriendelijk.

Natascha
01-03-2022

Carnavalspak besteld. Dit kwam beschadigd toe. Onmiddellijk een mail gestuurd met foto van het defect. Op de website staat 'reactie binnen 1 werkdagen, maar na een week nog steeds geen reactie. Nieuwe mail gestuurd, ook daarop geen reactie. 30 euro betaald voor een pak dat kapot is en ik krijg mijn geld niet terug, zelfs geen reactie.

El
25-02-2022

Een bestelling gedaan van een carnavalspak. Deze ontvangen, maar was dun slecht stof dus wil ik het terugsturen. Gebeld met de klantenservice, maar ze zijn superslecht te verstaan, half engels half nederlands. Uiteinelijk na veel bellen en mailen retouretiket ontvangen. Pakket teruggestuurd. Na 14 dagen nog geen terugstorting van het geld. Wederom gebeld met de klantenservice. Ik moest het post nl bewijs mail maar doorsturen, dan zou de betaling weer in orde komen. Vervolgens wordt de verbinding verbroken terwijl ik nog aan het praten was. Kortom een klantenservice van niks, onbeschoft en onvriendelijk.

Mireille
01-12-2021

Bijdeze wil ik iedereen waarschuwen voor de meest asociale, waardelooste callcenter ooit, niemand kan Nederlands, laat staan Engels en ze gooien me gewoon in de wacht terwijl ik nog praat. Kortom, waardeloos. Ik heb iets besteld, teruggestuurd, nooit me geld weer gehad. Een dikke 0 voor dit *}£#£}+}£%##[#[#[ bedrijf.

Mijke
09-11-2021

Ik had halloweenkostuums besteld, die heb ik ook gelijk betaald. Dit bleken de verkeerde kostuums te zijn dus ik heb binnen een uurtje een bericht gestuurd dat ik mijn bestelling wilde annuleren. Dat kon niet want de bestellingw as al "verwerkd" hoewel ik daar dus nooit een bevestigingsmail van heb gehad. Ik wachten tot het pakket binnenkwam en op mijn profiel stond dat deze onderweg was. De dag dat het geleverd had moeten worden stond op mijn profiel de bestelling onder "betaling in behandeling" dat kon helemaal niet aangezien ik al had betaald. Het pakket is nooit binnen gekomen en de bestelling is van mijn profiel verwijderd. Het enige bewijs dat ik heb is de betaal gegevens. Die heb ik opgestuurd na meerdere berichten te hebben gestuurd. Hier zouden ze mee aan de slag gaan maar na een week nogsteeds geen reactie. Kortom niks kopen hier slechte service en je kan je geld gedag zeggen.

Priya
27-10-2021

Bestelling geplaats voor een kostuum die kapot en niet compleet is aangekomen. Hele slechte service. Ze gaan te lax met hun zaken om en doen geen moeite voor je.

Ik heb mijn bestelling voortijdig besteld, maar niet optijd en compleet binnen waardoor ik nu geen kostuum heb voor de gelegenheid waar ik het voor nodig had.

Ik bestel hier nooit meer iets

Dejan
15-10-2021

10 dagen verder nog steeds niks ontvangen. Op mails beantwoorden ze helemaal niet. Contact leggen is bij hun totaal niet mogelijk. Betaal €64, maar ontvang dus helemaal niks. Slechte service en slechte zaak. Bestel hier dus niet

Els
26-06-2021

Geld kwijt + waardeloze klantendienst

Na 12 dagen had ik mijn pakketje nog steeds niet ontvangen waardoor het verkleedfeestje al gepasseerd was. Ik laat daarom weten dat ik afzie van de koop (binnen de wettelijke termijn van 14 dagen). De klantendienst antwoord (uitsluitend in het Engels en begrijpt de Nederlandse mails helemaal niet goed) dat ik moet wachten tot het pakje door Mondial Relay teruggestuurd wordt. maar dat is het nu net: Mondial Relay is het pakje kwijt, vandaar dat het ook niet geleverd werd. Hèhè, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen. Nu 6 weken verder, Vegaoo blijft steeds hetzelfde antwoord geven: "wij wachten tot Mondial Relay het pakje terugstuurt". wat dus nooit zal gebeuren. En ik mag fluiten naar mijn centen. Waardeloze service. Wees gewaarschuwd en koop hier nooit!

Marleen
15-03-2021

Totaal niet geholpen na verkeerde levering

Ik bestelde een carnavalset broek + vest. Volgens de maattabel diende ik een Large te bestellen. Echter toen ik de set paste was de broek zeker 2 maten te groot. Ik had een XL broek gekregen. De vest was wel Large maar was nog veel groter. M.a.w. de maattabel klopte niet. Ik heb verschillende mails verstuurd. Ik wilde dat ze een nieuwe set maat Medium opstuurden op hun kosten. Echter dat ging niet. Ik zou eerst zelf moeten vragen om een ruiling. Dan zou ik zelf de retourkosten moeten betalen en een nieuwe bestelling plaatsen. Terwijl Vegaoo.nl een andere maat broek hadden geleverd en de maten niet juist waren. De set kostte mij 78,98 € met verzendkosten.

Jacqueline
06-07-2020

Kapot artikel ontvangen en moest zelf de retour kosten betalen

Kapot artikel ontvangen en moest zelf de retour kosten van 7,25 euro betalen. Ik heb dit geld nooit terug gehad. Dus het heeft mijn 7,25 euro gekost om een kapot product te ontvangen en deze weer terug te sturen. Geen nieuw product ontvangen.

Anja
05-05-2020

Na bijna 3 maanden geld nog steeds niet retour! Krijg ook geen reactie meer.

Na het retoursturen van mijn pakketje voor carnaval omdat hij te laat binnen kwam mijn geld nooit retour gekregen. We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder. Het gaat om 56 euro! Krijg geen gehoor op mijn belletjes en mailtjes. Hier erg kwaad over! Nu radeloos wat te doen!

Pamela
27-03-2020

Geen geld terug gekregen

Meer dan een maand geleden heb ik 2 outfits geretourneerd in dezelfde doos, dus ze moeten tegelijk aangekomen zijn, dat kan niet anders. Op 13 maart kreeg ik een mail dat ik van beide outfits het geld naar mij terug over gemaakt was. 14 maart ontving ik daarvan het geld van 1 outfit op mijn rekening, die andere heb ik tot nu toe nog steeds niet gehad. Op mailtjes wordt niet serieus gereageerd. Ik wil mijn geld terug, het gaat om bijna 50 euro en het is belachelijk dat dat twee weken duurt terwijl het zogenaamd al naar mijn rekening overgemaakt is. Slechte service. Klantenservice is een amateuristisch persoon die geen flauw idee heeft waar hij over praat.

William
19-06-2019

Zeer goede klantenservice

Jurkjes besteld voor het hockeyteam van mijn dochter. Helaas was dit pakket per ongeluk naar Italië gestuurd en zou het niet meer op tijd bij ons zijn. Na overleg meteen een nieuw pakket opgestuurd met expreslevering en de andere dag al geleverd (uit Frankrijk).

Alle communicatie fantastisch! Kwaliteit ook goed.

02-04-2019

Verzend- en retourkosten voor eigen rekening

Let op: indien je niet je volledige bestelling retourneert zijn de verzendkosten voor eigen rekening. De retourkosten zijn daarnaast altijd voor eigen rekening.

Klantenservice is overigens wel behulpzaam.

Niels
29-03-2019

Ongeveer 2 maanden geleden een carnavals pak gekocht bij Vegaoo.nl. Helaas was het kostuum te klein en moest ik het terug sturen. Normaal moet dit geen probleem zijn, Ik breng het pakketje naar het postkantoor en laat het retour zenden. Eerst kan het retouretiket niet gescand worden dus moest het handmatig opschrijven op de doos. Ik hoor 2 weken lang niks over mijn pakketje tot ik opeens een incasso mail krijg (gekozen voor de optie achteraf betalen) Ik vond dit zelf erg raar aangezien ik mijn pakketje heb teruggestuurd. Ik stuur daarom Vegaoo.nl een mailtje als reactie krijg ik of de Track & Trace kan opsturen naar hun. Dit heb ik dan ook netjes gedaan een maand lang hoor ik niks tot ik weer een incasso mailtje krijg van het bedrag x2 180 euro namelijk. Ik weer een mailtje sturen en hoor voorlopig weer 2 weken niks dus ik zelf mailen of het is opgelost. Krijg een bot mailtje terug dat het al een week is stopgezet geen enkele excuses, kortom niks bestellen op deze site je betaald retourkosten en de service is echt enorm slecht. Snap niet dat zo winkel een waarborgwebwinkel krijgt

NIELS
29-03-2019

Ze schudden het te makkelijk van zich af

Nad
14-03-2019

Kapotte kleding en geld nog steeds niet terug

Duurde heel lang voordat het binnen was, toen ik het binnen had, was het stuk, zat een gat in. Toen retour gestuurd en nog steeds mijn geld niet terug.

Ria
06-02-2019

Ingewikkelde webshop

Princesse jurkje gekocht voor mijn kleinkind maar wat een ellende, 1e was te groot 2e wel goed. 1 terug gestuurt. 2 keer verzendkosten betaald. voor de retour ook weer betaald Totaal 41 euro terug 11 euro

Das 30 euro betaald voor jurkje van 10,99.

En dan al die correspondentie hierover, hondsdol wordt je hier van.

Mijnadvies koop niet bij deze firma

Meer Vegaoo.nl reviews