Vegaoo.nl reviews

3.4

Angelique
23-05-2018

Goedkoop is duurkoop

Voor het kinderfeestje (7 jaar) van onze zoon hadden we 8 ninjapakjes nodig. Volgens de maattabel kwam maat M overeen met maat 128/140 De helft hadden we voor de zekerheid in maat L besteld. Na 2 weken moeten bellen, omdat het niet verstuurd was, kregen we ze dan eindelijk binnen. Helaas vielen de pakjes uit als maat 110/116. Na telefonisch contact hierover met de klantenservice was het advies nieuwe pakjes te bestellen in maat L (maat 154), omdat het anders niet optijd binnen zou zijn voor het feestje. De verzendkosten waren uiteraard voor onze rekening. Hier was namelijk nog geen eerdere melding van gemaakt, dus was het geen gegronde klacht! Het retour sturen van de andere pakjes mocht dan via het antwoordnummer.

We hadden bij de eerste aankoop een kortingsbon (€5) gebruikt, maar omdat deze voor een gedeelte retour gestuurd was, is deze direct verrekend met het terug te betalen bedrag. Het retour storten van het bedrag op onze bankrekening heeft overigens 4 weken geduurd. Kortom; maatgegevens op de site kloppen niet, lange levertijd, slechte service en een hoop verzendkosten.

14-05-2018

Na een kleine worsteling toch goed afgehandeld. Geld is teruggestort. Enige probleem was de miscommunicatie bij retournummer

Kostuum voor carnaval veel te laat geleverd

Ik heb voor carnaval Een poltiekostuum gekocht. Zag er mooi uit en op de site stond dat als het maandag besteld zou zijn, dat het donderdag afgeleverd zou worden. Vrijdag had ik het feest. Net op tijd, dacht ik. Maar vrijdag komt aan en er wordt niet geleverd. Bleek dat je de duurdere postmethode moet kiezen voor snelle levering.

Nou geen ramp en toch begrijpelijk. Via klantenservice werd beweerd dat het pakket op zaterdag aankwam. Dit was ook niet zo. Het pakket kwam, telleurstellend, dinsdag aan.

Nu mag ik onder het genot van de te betaalde verzendkosten, het pakket terugsturen. Bedankt. Vegaoo

Valerie
03-01-2018

Netjes afgehandeld

Ik had kleding bij jullie besteld en hoopte dat dit op tijd binnen was. Helaas kwam het te laat. Maar jullie waren daar heel netjes mee. Ik kreeg gewoon mijn verzendkosten vergoed. Hartstikke netjes. Volgende keer als ik wat nodig heb bestel ik gewoon weer bij jullie. Ze regelen het netjes en zijn klantvriendelijk!

Sam
06-10-2017

Zeer goed

Ik heb 2 bestellingen gedaan en gekozen verzenden via postnl ik heb op maandag avond besteld ik kreeg te horen dat mijn pakket een dag vertraging op gelopen,en werd vrijdag geleverd ,en de ander bestelling heb ik op zondag avond besteld en werd woensdag geleverd samengevat goed winkel,snelle levering,goed prijs,goede producten en zeer goed service, ik ben zeer tevreden over deze winkel zeker aanrader

Foek
22-02-2017

Bestelling niet geleverd

Helaas heb ik maandag een bestelling geplaats en rustig afgewacht op mijn pakketje vrijdag alsnog niet binnen dus weer afwachten, maandag gemaild en gebeld en het is nu inmiddels anderhalf week verder en nog steeds niks van ze gehoord. Ze zouden me diezelfde dag nog terugbellen ook nergens van gekomen, mailtje gestuurd , geen reactie terug.

Mij zien ze niet terug

Alexandra
22-02-2016

Een top bedrijf!

Leuke carnavalskleding besteld en ontvangen binnen 48 uur. Top!

Brian
04-02-2016

Te late bezorgde incomplete bestelling

Van de twee pakken die ik had besteld is er maar een daadwerkelijk bezorgd en tevens met een vertraging. Hierdoor heeft Vegaoo niet genoeg tijd om dit nog voor carnaval op te sturen.

Daarnaast moet er ook nog een papieren formulier worden ingevuld om überhaupt m'n geld terug te krijgen.

04-02-2016

Geen correcte afhandeling, foute leveringsdatum

Te vroeg geleverd en met de verkeerde leverancier. Waardoor het pakketje bijna niet werd aanvaard omdat we geen idee hadden waar het vandaag kwam.

Frederick
02-11-2015

Informatie en afbeelding op site kloppen niet!

Ik had een grijze kattenmasker besteld en kreeg een veeeeeel te kleine zwarte masker toegestuurd.

Sanna
15-06-2015

Klantvriendelijk!

Een leuke webwinkel met een ruime keus en ook nog klantvriendelijk.

Wij hebben 13 verkleedpakken gekocht, een korting gevraagd en dat kregen wij!

Zeker weer bestellen op deze winkel volgend jaar!

Kate
05-11-2014

Goede ervaring

Heel veel keus uit verschillende halloween artikelen. Bestelling netjes en snel thuisbezorgd.Volgend jaar zeker weer decoraties bestellen.

05-11-2014

Goede ervaaring

Aardige klanten service en zeer behulpzaam. Per ongeluk hat ik een verkeerde maat besteld, deze heb ik retour gestuurd. Dit ging zonder enig probleem.

22-09-2014

Niet op tijd geleverd

Besteld en extra betaald voor 48 uur levering. Pakket werd pas 6 dagen later, en dus te laat, geleverd.

Helma
26-05-2014

Bestelling sneller dan opgegeven

Levering heel snel, maar na terugsturen op geen enkele manier bereikbaar. Telefonisch niet en op de mail wordt ook niet gereageerd. Betaling ook nog niet terug ontvangen.

Nicole
14-05-2014

Zeer onbetrouwbaar met terugbetaling.

Levering ging vlot, maar na het correct retourzenden van een deel van de bestelling begin maart wachten we nu nog steeds op het geld wat we moeten ontvangen. Het is nu half mei..... Ondanks een aantal mailtjes nog geen resultaat.

Guido
03-02-2014

Bestelling en levering ging prima.

Op de site gaven ze als maat 1 tot 2 jaar aan.

Bij ontvangst bleek ons zoontje van 1,5 er niet in te passen. Je krijgt je geld retour maar de verzendkosten om retour te sturen laten ze je zelf betalen ondanks de verkeerde informatie op de site.

Jammer, gemiste kans. Ons zien ze er niet meer terug.

Mvgr

Guido