Verzekeruzelf.nl reviews

6.6

Harry
15-04-2019

Rampzalige organisatie

Na opzeggen vd verzekering blijft men via automatische incasso bedragen afschrijven. Vele emails mijnerzijds verstuurd, echter ik krijg alleen maar onpersoonlijke digitale antwoorden. Telefonisch is het bedrijf geheel onbereikbaar. Complete chaos en wanorde bij verzeker uzelf. Doe dit nimmer bij hen!

Charles
05-04-2019

Gewoon goed,geen gezeur

Tot nu toe heb ik geen schades gehad.en dat gaan we zo houden.

Mars
11-02-2019

Mooie beloften, niet kunnen waarmaken!

Alles goedkoop zogenaamd, trap er niet in.

02-02-2019

Het lijkt mooi tot je een schade hebt en service verwacht

Jarenlang tevreden 2 auto's hier verzekerd.

Nu is een auto aangereden en vul ik schademelding in.

Ik weet dat de auto WAplus verzekerd is maar de schuld ligt bij de tegenpartij. Je verwacht dan dat jou verzekering even de melding bij de tegenpartij doet.

Service heet zoiets.

Wel laat verzekeruzelf je het hele schademeldingsformulier volledig invullen.

Daarna dien je het in en krijg je een behoorlijk uitgebreide e-mail waarin ze stellen dat mijn schade niet verzekerd is maar verhaalbaar op de tegenpartij.

Ik kan dat zelf melden met een voorbeeldbrief die ze hebben of mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen of een claim bureau dat vervolgens de kosten verhaald op de tegenpartij.

Met dezelfde moeite hadden ze ook mijn schade bij de verzekeraar van de tegenpartij kunnen melden.

Schandalig slechte service dus!

En ook nog eens de tegenpartij op kosten willen jagen met een claim bureau.

Geen wonder dat verzekeringen zo belachelijk duur zijn.

Binnenkort ben ik hier weg!

Brit
15-01-2019

Al eerder hier klacht gemeld. Ik ben nog steeds niet geholpen door de vgz terwijl ik ook bij hun een klacht in heb gediend. Ze nemen mij niet serieus. waarom moet het zo lang duren voordat ik mijn declaratie vergoed krijgt van 27-11-2018 terwijl ik die gewoon vergoed moet krijgen. was ik maar weg gegaan bij hun!

Annie
08-01-2019

Verhoogde premie met 5 euro per maand

Het lijkt goedkoop inderdaad, maar als je gelijk na een jaar ( zonder schade) 5 euro in de maand meer moet betalen, omdat er ‘ dit jaar veel schades zijn gereden’ vind ik het allemaal nog wel mee vallen hoe goedkoop. Gek, ik dacht juist dat je premie per jaar zou moeten dalen wanneer je geen schades maakt. Ik ga er noooooit meer naartoe

Huub
19-12-2018

Betaalbare Verzekering

Tot nu toe heel erg tevreden.

Bij contact via mail elke keer netjes en snel antwoord op mijn vraag.

Betaalbare verzekering met goede dekking.

1 minpuntje is dat de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is (verklaard de lage premie) daarom een 9

Maar is niet relevant om deze verzekering niet te nemen.

Armand
18-12-2018

Prima verzekering

Gunstige prijs, snelle en duidelijke informatie.

Gerrit

Topverzekering

Alle verzekering prima te regelen via internet

Harm

Praktisch en effectief

Bij een schade snel alles geregeld geen papieren rompslomp. Reparatie was snel voor elkaar bij een goede reparateur.

BJ
17-12-2018

Toch een snelle telefonische reactie

- Goede prijs / kwaliteitsverhouding.

-Toen er bij mij onduidelijkheid bestond over de verzekering van mijn nieuwe en oude auto op de dag waarop ik mijn oude auto inruilde voor een nieuwe werd ik binnen enkele uren gebeld met een duidelijk antwoord.

Joke
16-12-2018

Véél service en betaalbaar !

Je wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail en verzekeruzelf.nl is betaalbaar.

Armand

Concreet en doeltreffend

Alles oké. Concreet en doeltreffend als het er op aankomt

Goed en goedkoop

Heb heel gemakkelijk een autoverzekering afgesloten voor onze 2e auto

Betsy

Altijd oke

Nooit maar een probleem gehad en al bijna 15 jaar klant

Jo

Klantvriendelijk!

Snel, efficiënt, betrouwbaar en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Akam
16-12-2018

Ik ben te vreden ik heb geen problem met jullies alvast bedank

Ik rijd bijne 6 jaar en nooit problem gehaad met rijden en verkeers regelaar

Goed geholpen ,

Nadat een grote boomtak op de motorkap en door de radiator stak ben ik goed opgevangen door schadebedrijf en door de verzekering , kon hem meteen laten maken zonder gedoe!

André
16-12-2018

Een volwaardige verzekering voor een gunstige prijs

Mijn auto’s, boot en huis zijn reeds jaren verzekerd bij Verzekeruzelf. Afsluiten en wijzigen verlloopt soepel via de website. Op vragen via de website wordt adequaat gereageerd. Alle documenten zijn gedigitaliseerd. Ik ben zeer content met de dienstverlening van Verzekeruzelf. De prijs/prestatie-verhouding van Verzekeruzelf heb ik nooit aangetroffen bij andere verzekeraars.

Vme

Tevreden

Heb een aantal jaren geleden een schade gehad en alles is naar tevredenheid afgehandeld