Verzekeruzelf.nl reviews

6.6

Frits
14-12-2018

Prima

Geen ervaring met afhandeling claims, maar perfecte maandelijkse factuur en afrekening premie.

13-12-2018

Prima en niet duur !

De premie is gunstig en de service prima. Ben al vele jaren verzekerd en nooit problemen gehad bij onverhoopte schade etc.

Arjan
12-12-2018

Verzekeruzelf is Zoekhetzelfmaaruit!

Terwijl mijn auto uitbrandde langs de A3 in Duitsland was de alarmcentrale van Verzekeruzelf niet in staat mij te helpen en heb ik een beroep moeten doen op mijn reisverzekering bij Univé die het vervolgens prima opgelost heeft. Een dag later wel een bloemetje met excuses gekregen van Nationale Nederlanden waar Verzekeruzelf de polissen onder brengt. De schade-afhandeling via Verzekeruzelf verliep vervolgens redelijk vlot. Op basis hiervan en om de verzekeraar nog een kans te geven, mijn nieuwe auto aangemeld voor een autoverzekering. Deze wordt vervolgens ondanks mijn 19 schadevrije jaren geweigerd vanwege het recente uitbranden van mijn auto. Deze brandschade is volledig buiten mijn schuld om ontstaan en gaat ook niet ten laste van opgebouwde schadevrije jaren. Bij nadere uitleg over de weigering wordt verwezen naar beleid.

Nu de nieuwe auto dus maar ergens anders verzekerd. Ook nog eens tegen een gunstigere premie.

Adine
30-11-2018

Geen reactie

Verzekering verloopt prima, maar ik wacht al lange tijd op reactie(s) van de klantenservice.

Stefan
26-11-2018

Glasschade

Prima netjes afgehandeld

Herman
20-11-2018

Acurate hulp ook in het buitenland

Door aqua planning flinke schade opgelopen in het buitenland. Konden de ergste schade ter plaatse laten herstellen. Daarna in Nerland de rest keurig afgehandeld

Sjors
19-11-2018

Even wennen maar werkt uitstekend

Verzekeruzelf is een prima verzekeraar met scherpe tarieven. Het is even wennen om alles digitaal te doen maar het werkt uitstekend.

Enige nadeel is dat je soms even moet wachten op reactie maar uiteindelijk wordt alles goed opgepakt.

18-11-2018

Kwaliteit tegen een scherpe prijs

Al mijn verzekeringen worden bij bekende/betrouwbare verzekeraars ondergebracht, inschrijving van te verzekeren objecten is gebruikersvriendelijk en afhandeling van schades is snel en correct.

18-11-2018

Eenvoudig verzekeren

Verzekeruzelf.nl maakt het heel gemakkelijk om on-line zelf een verzekering af te sluiten of om een reeds bestaande verzekering te wijzigen.

Gelijk verzekerd en al snel een bevestiging in je mail box.

Moeilijke website onduidelijk

Niets geclaimd,maar die wasbon kan ik wel vergeten vandaar deze mindere 2e ervaring erg jammer voor iemand met 15 jaar schadevrij.

Hans EnThea

Met Zelf beter af !

Hoewel we voor onszelf gelukkig geen schademelding hebben hoeven doen, horen we van bekenden dat schade snel en zonder afhoudend gedrag (wat je nogal eens over andere verzekeraars hoort) wordt afgehandeld. ZELF, zo doorgaaaaaan.

Rick

Snel en goede communicatie

Enkele schades gehad. Sel, adequaat en met begrip voor de situatie afgehandeld.

Edward

Snelle afhandeling

1 keer gebruik moeten maken van mijn inboedelverzekering en de case was binnen een week afgehandeld

Siem

Verzekerervaring

Prima verzekering voor een goede prijs en snelle reactie va de verzekering bij problemen

16-11-2018

Super fijne verzekering en geen overbodige papieren maar alles online

Heb jullie tot nu toe nog niet nodig gehad.

Ik hoop dat dat zo blijft.

Verder super voordelige auto verzekering.

Gemakkelijk en zeker

Autoverzekering niet nodig gehad,

het opzeggen ging gemakkelijk(i.v.m. aanschaf camper) en het teveel betaalde na een paar dagen op mijn rekening gestort.

Arco

Prima goedkope online verzekeraar

No nonsense verzekeraar, alles online. Lage kosten al zijn de afgelopen jaren de premies wel verhoogd maar dat was volgens mij in de gehele branche. Schadeafhandeling weinig nodig gehad waar dat wel het geval was allemaal in orde gekomen. Communicatie bij schade bij voorbeeld ok, kunnen nog punten op i maar al met al waar voor geld gehad.

Peet
16-11-2018

Zeer handige en fijne site!

Altijd snel alles geredeld en afgewerkt.

Uzelf, Altijd first!

GELUKKIG! tot heden geen schade gehad

de enige ervaring heeft mijn bankrek. en dat zijn de maandelijkse premies die keurig worden afgeschreven. Mocht het toch zover komen, m.b.t. schade wat ik dus niet hoop, dan hoop ik echt dat ik bij jullie GOED zit, m.b.t. service e.d.

Groetend

Bonno

Goede vergelijker

Ik kijk regelmatig naar vergelijkingssites, en ben blij met verzeker u zelf overzichtelijk en duidelijk