Verzekeruzelf.nl reviews

6.6

Enisa
16-11-2018

Makkelijk en duidelijk !

Klantvriendelijk bedrijf, erg behulpzaam en duidelijk. Ik krijg juiste informatie en overzicht van verzekering. Premie is aangenaam en voordelig. Bijna meer dan 3 jaar klant en ik heb nooit belemmering gehad.

Beter dan gedacht

Jaren geleden alle verzekeringen overgeschreven naar verzekering u zelf en als je ze nodig hebt zijn ze er .

Martha
15-11-2018

Fijne verzekering waar je op kunt vertrouwen.

Verzekering keert in veel gevallen snel uit. Ze onderbouwen goed hun verhaal waardoor je een reële vergoeding krijgt.

MH

Lekker basic verzekerd

Wat ik minder prettig vond, was dat ik op het moment dat ik twee claims indiende (na twee keer een storm) een waarschuwing kreeg dat dat niet te vaak moest gebeuren omdat het anders gevolgen zou hebben voor de premie of ik mogelijk zou worden geroyeerd.

Verder is alles netjes afgehandeld

Goede verzekering

Geen problemen allemaal goed geregeld

René
15-11-2018

Goede premiestelling snelle afhandeling schade

De premie is scherp. daarnaast is de afhandeling van schade goed geregeld. Alles gaat digitaal.

Pe

Goed geholpen

Gelukkig verzekeruzelf weinig nodig gehad, maar die keren dat ze nodig waren voor advies werd dat goed gegeven.

Olaf
15-11-2018

Serieus genomen voor de beste prijs

Na bezoek van een prijsvergelijker heb ik gekozen om lid te worden (rechtsbijstandverzekering) van Verzekeruzelf.nl, dit is een kleine 2 jaar geleden en sindsdien heb ik, als ik mij dit goed herinner, 1 keer hulp nodig gehad. Ik werd goed geholpen door een jurist, en ik heb er alle vertrouwen in dat, mocht ik ooit nog eens gebruik moeten maken van mijn rechtsbijstandsverzekering, ik wederom goed geholpen word. En dat voor de laagst vindbare premie!

Dick
15-11-2018

Ik raad deze verzekering aan , daarom heb ik een 10 gedaan!

Al veel jaren goed verzekert bij verzekeruzelf, nog steeds hiervan geen spijt , zal zeker niet veranderen als alles zo blijft!

Tim

So Far So Good

Tot nu toe gelukkig geen schadeproblemen gehad!

Informatie is prima verzorgd, bij evt premieverhoging en ongevraagde toezending groene kaart!

Nog steeds blijft de premie superscherp en dat is uiteindelijk toch wat iedere klant en dus ook ik belangrijk vindt niet waar?

Handig

Snel en duidelijk

Josef

Al 15 jaar tevreden

Ben al 15 jaar verzekerd bij verzekeruzelf.nl en alle schades die ik in die periode heb gehad zijn naar volle tevredenheid afgewerkt. Ga zo door??

Yvonne

Makkelijk alles online regelen

Ik heb geen omkijkne naar deze verzekering, Ik weet ik ben leuk verzekerd, en het wordt automatisch afgeschreven.Heb ik een vraag, Ik krijg vlug antwoord

Ik ben heel tevreden

15-11-2018

Easy and not to expensive

Snel geregeld via de website. Scherpe tarieven voor mijn beide auto's.

Gerrit

Geen gezeur gewoon goed

Altijd up to date, diverse nuttige aanbevelingen qua verzekeringen, of beveiligingen geen gezeur van online mensen prima verekering

Super

Prima verzekering aanrader

Nicole
15-11-2018

Maken waar wat ze zeggen!

Il had net de verzekering afgesloten en ik reed schade!Online doorgegeven en alles werd daarna met de tegenpartij afgehandeld.Heel netjes en heel snel.Ontzettend blij met deze verzekering ?????

Ad

Goede service

Als je een schade meld wordt alles prima geregeld

Tevreden online verzekerd

Verzekeruzelf.nl helpt snel als er problemen zijn.

Ben er al sinds 2005 tevereden verzekerd.

15-11-2018

Prima makkelijk te regelen verzekering

Fijn dat je alles zo makkelijk kan regelen en jnzien