Verzekeruzelf.nl reviews

6.6

Willy

Online

Ik vind het prettig dat je alles online kan regelen en, door de nieuwsbrief op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen.

Sylvia
15-11-2018

Een goede verzekering voor weinig

Goede service , goed bereikbaar snel reactie en betaalbaar.

Hazem

Goedkopste

Best goed koop

Aad

No nonsens verzekeringsmaatschappij

Mijn ervaring is , ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze gaan doen. Helder en duidelijk.

Meij

Snel,accuraat,correct

Bij aanvraag online, direct verzekerd, voordelig

Yolan

Verzeker beter verzekeruzelf.nl

Gemakkelijk aan te melden en goedkope premies

Makkelijk en overzichtelijk

Ieder jaar prima overzicht , prima prijs en tijdig weet je waar ja aan toe bent!

Aanrijding

Goed en snel geregeld

Tonnie

Zeer betrouwbare verzekerings maatschappij

Goedkoop,,zeer goede service, en je wordt over alles geïnformeerd, zoals de nw verkeersboetes voor t jaar 2019, mijn mening en mijn puntenlijst voor deze verzekerings maatschappij is een volle 10 waard, zeer goed dus. Ik zou t iedereen aanbevelen.

Top verzekering

Prettig bedrijf, alles altijd correct en op geregeld

Luca

Goede prijs

Goede verzekering, klantvriendelijk.

Stephen
12-11-2018

Goedkoop met een duidelijke polis

Maatschappij die het meer dan leuk doet,met aantrekkelijke premies.

Ben er zeer tevreden over,raad iedereen Verzekeruzelf aan.

Harrie
12-11-2018

Zeer snel geregeld en voor een goede prijs

Alles zeer snel geregeld , goede voorwaarden en de prijs is de moeite waard.

Michelle
11-11-2018

Goeie verzekering

Ik tot op heden zeer te vrezen over deze verzekerings maatschapij ik betaal niet veel voor mijn verzekering te op zich te van andere die gewoon echt te duur zijn ben zeer tevreden en laten we het ook zo houden

30-10-2018

Woonhuisverzekering totaal ZINLOOS

Drie jaar lang hebben wij een woonhuisverzekering via verzekeruzelf gehad. Braaf altijd de premie betaald. Vorige maand sloegen bij ons opeens de stoppen door. Meterkast had schade, bedrading in het huis volledig doorgebrand. Reden? Vocht in de leidingen waarschijnlijk ontstaan tijdens de bouw van het huis vertelde de elektricien. Wat zegt verzekeruzelf? We keren NIETS uit want het valt gewoon onder "slijtage". Vervolgens nog eens goed gekeken naar al hun verdere uitzonderingen. Ze keren ook niet uit bij schade door vandalisme, brand, storm/natuur schade en dus schade door bouw/constructiefouten en slijtage. Wat blijft er dan over vraag ik mij af? Juist, haast niets. To-tale onzin om deze verzekering af te sluiten en dus weggegooid geld want ze keren toch zo goed als nooit uit. Ik heb mijn woonhuisverzekering per direct stopgezet en ga verder kijken naar andere aanbieders. Vooral niet bij deze aanbieder een verzekering afsluiten, is weggegooid geld.

Twan
24-10-2018

Goede service

Prima ervaring, een aanrader!

Evi
23-10-2018

Snel en eenvoudig mijn verzekering afgesloten

Ik was op zoek naar een passende reisverzekering. Op Verzekeruzelf.nl heb ik deze snel en eenvoudig afgesloten. Daarnaast had ik nog vragen over mijn verzekering en deze zijn snel en vriendelijk beantwoord via de chat. Een erg goede ervaring!

19-10-2018

Vriendelijke service

Nadat ik schade had met mijn auto hebben ze mij meteen geholpen met alle stappen die ik moest zetten. Ik wist niet waar ik moest beginnen omdat ik nog nooit eerder schade heb gehad. Ik was positief verrast:)

Stefan
18-10-2018

Behulpzame klantenservice

Erg fijne ervaring gehad met de klantenservice in een lastige situatie. Bedankt en ga zo door!

13-09-2018

Auto verzekering

Verzekering aangevraagd en zonder opgaaf van redenen afgewezen. Na contact blijkt typ fout in postcode te zitten. Dit aangepast en, op advies klantenservice, fout aangepast en opnieuw aangevraagd. Wederom geweigerd zonder opgaaf van redenen. Moet nu bij anderen opgeven dat mij verzekering geweigerd is en dat geeft weer problemen bij afsluiten verzekeringen. Via mailniet bereikbaar

bedankt:)