VGZ reviews

4.3

11-12-2015

Verzekerenen is je finacieel veilig volen.

Jammer als ze teveel automatisch afschrijven dat je daar zes of zeven keer over moet bellen en naar acht maanden nog steeds niet terug betaald

Charlotte

Goed en snel geregelt

vgz is betrouwbaar en snel goede klantvriendelijkheid

en behulpzaam

is een aanrader voor iedereen en ok nog betaalbaar

Nice

Geen problemen VGZ

Altijd keurig in orde

Joke

BESTE VERZEKERING DIE ER IS

ze staan altijd klaar voor je en ook goede adviesen

Gerrit

Goede service

Je word er goed behandeld en staan je goed ter woord en geven goede uitleg over dingen die je vraag en helpen waar zo mogelijk is en is niet de duurste verzekering

Gosse

VGZ

Bijzonder goed ook wat de vergoedingen zijn .

Henny
11-12-2015

Voor mij vertrouwd en voel me daar goed bij!

Heb in jaren nog nooit een probleem gehad het is een fijne maatschappij en altijd vriendelijk

Ben

VGZ doet wat ze beloofd

goede service en regelingen voor betalingen

Eenvoudig goed

nu al jaren via united consumers bij VGZ. nog nooit problemen mee gehad. ik vind het een goede zorgverzekering.

Joop

Polsbrace

na contact met vgz zet kon ik heel snel terecht bij livit voor mijn polsbrace en die werd ook nog vergoed. dit was goede en snelle service bedankt

Jossje

Pijnlijk lopen

War ik ontzettend erg vind is dat een bezoek aan de pedicureniet wordt vergoed door VGZ,

Ik loop nu al jaren met een pijnlijke likdoorn, en heb eenvoedigweg niet het geld om zelf de pedicure te betelen.

Waarvoot betaal ik eigenlijk elke maadnd 110 euro?

Wi
11-12-2015

De mens in dienst van de computer.

De digitalisering is al zover doorgevoerd dat je geen informatie meer per post kan ontvangen. Je overzichten/declaratiesinformatie gaat (bijna) alleen nog maar digitaal via het onveilige Digid (bij problemen hiermee is uiteindelijk niemand verantwoordelijk). Er wordt standaard van uit gegaan dat je alles digitaal wil en wil inloggen op je "eigen" account. En inloggen via Digid kan tegenwoordig alleen maar als je ook een mobiel hebt. Als je dit niet hebt kun je geen gebruik maken van je account. De oplossing volgens VGZ is om de sms's op een mobiel van iemand anders te ontvangen en dat die persoon dan deze code aan jou doorgeeft. Allemaal niet erg klantvriendelijk. Helaas is dit bij (bijna) alle zorgverzekeraars zo. Andere mogelijkheden zijn er niet. Alles nog gewoon via de normale post op papier krijgen is (bijna)niet meer mogelijk.

Riky

Vragen

ik wordt netjes behandeld als ik ergens een vraag

over heb en als de persoon die ik aan te telefoon heb

die het niet weet, gaan ze het uitzoeken wie wel een goed antwoord kan geven.