VGZ reviews

4.3

Simone
03-01-2018

52 jaar klant en geen coulance

Ik ben 52 jaar klant bij vgz. Alles verloopt via incasso. Post opbergen doe ik eens in zoveel tijd. Blijkt incasso niet goed gegaan. Euro 40 incasso kosten. Direct gebeld dat mis is gegaan en of ik een verzoek coulance incasso kosten kan indienen. Is eenmalig mis gegaan. Nee wordt direct afgewezen. Ik ben met twee personen klant bin vgz. Per persoon twee aanvullende verzekeringen.

12-12-2017

Slechte Keuze

Kan de bovenstaande slechte ervaringen beamen. Neem geen vgz. Je belt de helpdesk, die als het lastig wordt niet door kunnen verbinden maar zeggen dat je teruggebeld wordt. Dit gebeurt niet, zelfs niet nadat jezelf weer gebeld hebt en dezelfde belofte hebt gekregen. Niet doen mensen!

Johanna
14-09-2017

Zeer slechte communicatie vanuit VGZ

Ik ben niet snel ontevreden maar heb zulke slechte ervaringen met VGZ vandaar mijn negatieve beoordeling.

Het online systeem werkt vaak niet waardoor inzage in mijn facturen niet mogelijk is. Als ik dan telefonisch contact opneem sta ik minimaal 5 minuten in de wacht en wordt vervolgens een aantal keer doorverbonden.

Die ene keer dat ik een nota heb ingediend ter declaratie ging het ook steeds mis. Vanuit VGZ kwam er steeds geen bericht dus weer gebeld en te horen gekregen dat mijn nota niet goed was doorgekomen. Opnieuw verstuurd en weer hetzelfde verhaal, geen bericht dus weer gebeld in de wacht gestaan etc. Dit ben in niet gewend van een zorgverzekeraar dus dit was mijn eerste maar ook zeker mijn laatste jaar bij VGZ.

Z ozkok
16-02-2017

Ontevreden service

Premie vgz verhoogt. Na de jaarwisseling. Wegens drukte heb ik tot 31 jan niet kunnen bellen. Tenslotte heb ik 16 feb gebeld om wijzigen door te geven. Zodat ze de premie stukk omlaag gaan drukken. Maar nee dat is niet gebeurt. Dat is onmogelijk voor een nette klant die bijna geen klachten heeft. E n elke maand alles netjes op tijd betaalt. Liefst wil ik zsm uitstappen, aangezien dat het niet kan ivm met de polisvoorwaarden. Bla bla bla. Moet ik dit jaar te veel gaan betalen. Vgz stop met mensen leegroven met de legale mafia praktijken!

10-02-2017

Basis van iedere zorgvezekeraar

Mijn dochter kon haar nieuwe bril niet rechtstreeks declareren Advies VGZ na 2 mislukte pogingen om dat alsnog voor elkaar te krijgen Declareer dan maar zelf rechtstreeks aan ons. Declaratie afgewezen? advies VGZ Nee er zijn nieuwe afspraken met Hans Anders U kunt naar de zaak het voorgeschoten geld terug ontvangen. Dit is dus niet mogelijk volgens Hans Anders Dit kan alleen bij het moment van ontvangst en betaling . 3 volstrekt waardeloze adviezen. Basisgedachte bij een verzekeraar is dat zorg (gedeeltelijk) vergoed wordt Daar betaal ik toch al dat geld voor per jaar Euro 3.500,00 Ik kan dus nu niet via de brillenzaak of direct bij VGZ declareren terwijl VGZ toegeeft dat ze het gewoon vergoed zou moeten krijgen.

Klaasjan
15-12-2016

VGZ laat je in de steek

VGZ laat je in de steek. Ook als je aan je ziekte gaat overlijden! Omwille van extra omzet. Bah bah bah

Lily
03-11-2016

Goed

Goede service bedankt

Sjoukje
24-10-2016

Zorgverzekeraar

Vind het een top bedrijf nooit gezeur gehad met behandelingen ongeacht het prijzen kaartje en via een collectieve verzekering nog korting krijg elke maand 9 euro die je kunt op sparen of bij positief saldo een uitbetaling aan vragen. Vgz ga zo door

Sim
10-09-2016

Blij met zorg

In Nederland hebben we het qua zorg goed. Maar extra goed bij vgz. Alles goed geregeld direct bij de zorgverstrekkers en niet heel duur. Tevreden

Gab
10-09-2016

Geen rompslomp

Alles wordt rechtstreeks met de zorgverstrekkers geregeld. Dus geen rompslomp. Een goede dekking voor een eerlijke prijs. Fijne verzekering

Hbreeschoten
01-08-2016

Redelijk tevreden

Het duurt erg lang voordat ik de juiste persoon aan de telefoon krijg, wachten duurt ook erg lang (laatst meer dan 20 minuten in de wacht gezet), ik vind dat ze over bepaalde onderwerpen niet goed op de hoogte zijn en ik dus ook in onzekerheid zat dus heb het zelf maar uitgezocht waar ik lang mee bezig ben geweest. Positieve punten zijn dat er relatief veel vergoed wordt, en je een collectief kan maken bij unitedconsumers!

29-07-2016

Perfect geregeld.

Ik heb het voorrecht dat ik niet vaak de hulp in hoef te roepen van mijn zorg verzekeraar, maar een van de keren dat het wel nodig bleek was tijdens een verblijf in het buitenland.

De gemaakte kosten in vreemde valuta door gegeven aan VGZ en zij hebben het bedrag netjes overgemaakt. (in euro's)

Wil
22-07-2016

Helder en duidelijk

sinds ik bij VGZ ben, heb ik gelukkig geen schrik meer over rekeningen die na ruim een jaar nog eens aan komen waaien. meestal na een maand weet ik waar ik aan toe ben. beter kan niet.

11-07-2016

Super professionele zorgverzekraar

Snelle en goede hulp...staat altijd voor je klaar

Annemieke
26-06-2016

Snelle en goede hulp

Sinds 2008 zijn wij bij VGZ verzekerd via United Consumers.

Dit is echt fijn omdat wij op het einde van het jaar 10% korting op de basis verzekering terug krijgen van United Consumers.

Dat is mooi meegenomen in die toch wel erg dure maand.

Ook kan je door het jaar heen de korting opnemen.

VGZ zelf zijn wij ook tevreden van anders waren we niet zolang gebleven.

Wij zullen ook volgend jaar weer bij VGZ blijven omdat deze ook super goed meedenken met de mensen en de beste oplossingen aandragen..

Super verzekering !

Annemieke Pieters

Shirley
23-06-2016

Erg tevreden

Ik heb al een aantal jaar VGZ als zorgverzekeraar en ik heb hier nooit problemen mee gehad. Alles wordt snel geregeld, en wanneer ik vragen heb worden deze goed en snel opgelost. Facturen zijn makkelijk op te sturen en zijn snel verwerkt. Ik zou VGZ aan iedereen aanraden.

21-06-2016

Zorgverzekering

Mijn zorgverzekering is vgz maar laatste tijd ben ik er niet zo te vreden meer over want ze zijn een van de duurste en vergoeden steeds minder

Jolanda
25-05-2016

Goede service

Altijd goed te woord gestaan

Marij
14-05-2016

Toppie

helemaal blij met de klante service klantvriendelijkheid snelle service

Sabine
13-05-2016

Goed verzekerd

Door te kiezen voor de aanvullende verzekeringen van VGZ hoef je je geen zorgen te maken of jij achteraf hoge kosten krijgt omdat je onverwacht een behandeling in een ziekenhuis hebt ondergaan.