Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
VGZ heeft mij nu als wanbetaler aangemeld, omdat ze ineens met een verhaal kwamen, dat ik al 6 maanden geen premie had betaald. Nou zit ik in de schuld hulpverlening momenteel, en worden al mijn rekeningen door hen betaald. Ik heb bewijs, dat de premie gewoon zoals al 2,5 jaar het geval, is betaald. Maar toch moest ik afgelopen maand een bestuurlijke premie van +40% betalen.
Heb alle bewijzen opgestuurd, maar wacht nog steeds op rechtzetting van deze kromme beslissing.
ik vind het belachelijk hoe ze de mensen het geld uit hun beurs trekken ziekelijk bah
Ik hoef geen eigen bijdrage te betalen. De vergoedingen bijvoorbeeld voor een bril enz. Zijn wel laag, maar over het algemeen toch voordelig
Op een dag dacht VGZ laten we de maandpremie van deze klant is omzetten naar een jaarpremie. Daarna schreef VGZ niets meer af want ik had een jaarpremie voldaan volgens VGZ. Dus ik iedere maand weer bellen over wanneer ze weer welk bedrag gaan afschrijven. Iedere maand zou het weer geregeld worden maar helaas keer op keer verkeerde informatie. Na meerdere keren gebeld te hebben en meerdere maanden verder te zijn krijg ik een dreigende brief dat ik een betalingsachterstand heb met uitleg over extra incassokosten etc. Ik weet niet hoor maar ik wil al maanden betalen alleen jullie begrijpen het zelf niet en dan zo'n brief sturen? Ik heb inmiddels opgezegd.
wij zijn basis en aanvullend verzekerd bij vgz en we zijn zeer tevreden.
als er iets is, dan word er na een opossing gezocht.
ik raad vgz echt aan bij anderen
Bij de klantenservice weten ze nooit alles, elke vraag word nagecheckt, wordt na elke vraag op wacht gezet. Op het eind na het wachten krijg je vervolgens te horen dat je niet via telefoon aan je antwoord kan komen en maar een brief moet sturen of een mail. Slechte klantenservice, VGZ zelf staat ziekenhuizen toe om onnodige operaties te ondernemen, de artsen mogen neppe ziektes declareren waar je vervolgens achteraf pas achter komt via de declaraties.geen betrouwbare verzekering. erg slecht.ik heb nooit zoveel problemen gehad met andere zorgverzekeringen.
het heeft lang geduurd maar het loopt u naar 2 maanden gedoe goed
Ik ben dit jaar overgestapt naar VGZ,ik ben nu al heel erg tevreden over hun!Zijn heel erg klantvriendelijk en behulpzaam!
Ik ben dit jaar overgestapt naar VGZ!Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met hun diensten,vind ze heel betrokken en klantvriendelijk en meewerkend met de klant,en kunnen goed luisteren bij situaties en meteen voor oplossingen zorgen!Pluimpje,houen zo!
Het is over het algemeen een prima zorgverzekering die ook veel vergoed. Het enige nadeel vind ik dat je niet veel online kan regelen en vaak moet bellen als je iets voor elkaar wilt krijgen, of ergens niet uit komt. Verder ben ik erg tevreden over de vergoedingen en je hoeft ook niks vooraf te betalen.
Had vorig jaar mijn voet in het gips en het duurde 6 maanden.
Mijn middenvoetsbeentje was gebroken en wou maar niet genezen, heb zoveel mogelijk hulp gehad.
Mijn complimenten voor de goede en vele zorg die
ze hieraan besteed hebben.
Wel 2 personen op de polis, maar niet de ingewikkelde verrekenprocedures kunnen zien na ingelogd te zijn via DidiD. Zeer onvriendelijke klantenservice, onduidelijke website, onoverzichtelijke website. Kortom eens maar nooit meer.
ik ben al meer dan 40 jaar bij vgz nog nooit klachten gehad dus blijf ik maar
Sinds kort heb ik het inloggen met digi d ontdekt bij vgz.
Goed duidelijk en makkelijk mijn declareren
uitstekende klanten bereikbaarheid je wordt altijd netjes en duidelijk behandeld wanneer je vragen hebt. Ook makkelijke site om online van alles te regelen
vgz handeld alles snel af,je weet waar je aan toe bent,binnen een week heb je aanvragen terug voor taxi vergoeding of medicatie,doen nergens moeilijk over
ik heb alleen maar goede ervaringen met vgz ze zeggen altijd hier vind je wat daar laat je wat dus ik blijf maar hier
Ruime vergoeding, bij veel verschillende zorgaanbieders.
Betaalt snel uit, en zijn goed bereikbaar voor vragen.
VGZ biedt een basisverzekering tegen een zeer scherpe premie, ik kon evengoed in vrijwel ieder ziekenhuis of zorginstelling terecht. Over de service ben ik erg te spreken. Zowel telefonisch als via de website geeft VGZ uitgebreid antwoord op alle vragen.
Mijn ervaringen zijn goed bij VGZ. Als er iets is denken ze met je mee en zullen je niet zomaar iets aansmeren wat je niet nodig hebt in je verzekering.
Duurder als anderen zijn ze niet (na onderzoek) en voor mij hebben zij precies wat ik nodig heb. Ooit bij een ander geweest maar dat heeft uiteindelijk meer gekost dus na 1 jaar weer terug bij VGZ.