Vintagefurn.nl9 ervaringen

Joost
21-11-2018

2e bestelling ook goed gegaan maar let op!

Door dit forum wilde ik niet bestellen. Maar zoals in mijn vorige ervaring aangegeven bieden ze de optie om te betalen bij levering. Heb een bureau stoel en een extra lounge stoel besteld en net als vorige de binnen 5 dagen geleverd gekregen.

Kwaliteit van de cow-hide Lounge stoel is wederom prima. Maar de kwaliteit van de bureaustoel mag wel wat omhoog. De achterzijde is van kunstleder en dat werd er niet bij verteld tijdens het bestellen. Let dus op, prijzen van de bureau stoelen zijn erg laag maar de achterzijde is van kunstleder!

Maarten
16-11-2018

Pas op oplichting !

Stoel besteld half juni maar niets geleverd gekregen!
Maarten de koning is een grote oplichter die de mails wel beantwoord met allerlei smoezen met verlate leveringen en meubels die niet akkoord waren bevonden nadat ze uit de fabriek waren gekomen?
En sluit af met gehaaste spoed! wij leveren altijd?

Guus
16-11-2018

Bestelde tafel nog steeds niet gekregen!

Afgelopen Mei(2018) een salontafel besteld bij vintagefurn.nl) en betaald.
Doch na vele mails en beloftes nog steeds geen salontafel in huis.
Dhr. Maarten de Koning heeft bevestigd dat deze tafel binnen enkele weken geleverd zou worden.

We wachten nu al een dik half jaar.
zonder reactie.… geen tafel en geld weg.

Pieter-Gerrit
09-10-2018

M E T E E N K L U I T J E I N H E T R I E T

Sinds mei 2018 probeer ik mijn bestelling geleverd te krijgen nadat ik braaf (naïef) heb betaald. Na maandenlange vriendelijke mailpogingen van mijn kant en antwoorden als "De fout ligt volledig bij ons", "beschamende fout want het is niet correct hoe lang u inmiddels op uw meubelstukken wacht" is er, via de onafhankelijke transporteur die als een puber roept "ik kan er niets aan doen" inmiddels 1 van de 2 meubels gearriveerd. Blijkbaar zijn ze daar zo tevreden over dat ik vooral niet moet zeuren om het volgende meubel en kan ik weer eindeloos en vruchteloos gaan e-mailen. Inmiddels is ook de transporteur niet meer telefonisch te bereiken, kortom ik zit in een vicieuze cirkel waar ik nogal gefrustreerd van raak. Tijd om aangifte te doen. Bah!

Jimmy
05-10-2018

Pure oplichting!

Besteld EN betaald . verdwenen met de zon . Klacht neerleggen bij de politie en bij de credit card maatschappij!

Karel
05-10-2018

Eindelijk geleverd!

Na veel telefoons, emails, klacht indienen bij de politie, toch mijn stoel geleverd gekregen deze morgen. Prachtig exemplaar, heb gemengde gevoelens hierover want de communicatie bij dit bedrijf verloopt o zo stroef. Uiteindelijk toch super tevreden met het geleverde product!

L.L
14-09-2018

Waardeloos, bestel hier niet!

Stoel besteld en betaald. De volgende ochtend was mijn bestelling opeens geannuleerd. Een paar keer gebeld, zonder resultaat. Je hebt te maken met een of andere vage brievenbusfirma. Een mailadres gekregen. Dat overigens een geautomatiseerde bevestiging geeft. Nog een keer gebeld en doorgegeven dat er een aangifte zou volgen als ik binnen een uur niet teruggebeld zou worden. En. een half uur later kwam er een mailtje met de vraag of er iets mis was omdat ik geannuleerd had. Volgde een vage mailwisseling, waar geen concreet antwoord op mijn vragen kwam. Met een beetje zoeken online zoeken wat gegevens gevonden. Contact opgenomen en het uiteindelijke resultaat is dat ik mijn geld teruggestort heb gekregen. Ik trek mijn aangifte van oplichting in, maar ik raad iedereen ten zeerste af om hier te bestellen. Het vreemde aan het hele verhaal is dat ik de bestelling via mijn telefoon heb geplaatst en dat ik via een iDeal-achtingeconstructie heb betaald. Het bedrag is naar een Duitse rekening gegaan t.n.v. Bob Marketing. Het rekeningnummer is anders dan op de site vermeld staat. En de betaalmogelijkheden op de site zijn ook anders. Wat er aan de hand is? Geen idee, maar het is een schimmige toestand.

Conny
14-09-2018

Bestel hier niets!

Mijn (voormalige) bedrijfsnaam wordt door deze oplichters als website vintagefurn.nl misbruikt, ik word regelmatig gebeld en gemaild met klachten. Wanneer u hier besteld krijgt u niets geleverd! Doe aangifte bij de politie als u dit wel hebt gedaan.

MRD
13-09-2018

Besteld maar niet geleverd

Pas op! Ze leveren niet. Op mail en telefoon wordt niet gereageerd.

Welk cijfer geef jij Vintagefurn.nl?