Vivoza.nl reviews

1.0
Periode2021

Tineke
16-08-2021

Inderdaad troep. Na weken en 3 mail uiteindelijk ontvangen. Maar wat een troep, veel te duur en de bloem was helemaal platgedrukt in de verpakking. Ik wilde een kado doen maar durfde niet aan te komen met zo'n flut kado.

Margriet
31-07-2021

Stiekeme elfjes

Zoals ik ook in andere reviews lees. De bestelling kwam laat maar dat is niet het probleem.

Prijs - kwaliteit absoluut niet in verhouding! Paardebloem van verkreukeld plastic. Elfje lijkt niet op de foto van het product. Men reageert niet op mails.

Echt schandalig dat men zoiets durft te verkopen

Ma
30-07-2021

Rommel trap er niet in!

De tuinelfjes zijn rommel, is beschadigd ontvangen, paardenbloem is niet wind en waterbestendig, je kunt er niets mee. Retourneren is niet mogelijk. Geen antwoord op mail.

Teun
28-07-2021

Elfen

De elfen ontvangen, dit is pure oplichting de blaasbloem is letterlijk een blaasbloem valt uit bij iedere aanraking, van de 3 elfjes waren er 2 los en dan nog de kwaliteit en grote van het artikel echt schandalig is zo fragiel dat het niet eens de tuin in kan.

Jara
28-07-2021

Trap er niet in!

"Stiekeme elfen" besteld. 6 weken niks. Van de 5 mails 1 beantwoord. Na weken kwam de "handgemaakte" bestelling binnen. Totaal anders (veel kleiner, ander materiaal, slecht afgewerkt) dan verwacht. Trap er niet in. Vivoza is niet de moeite en het geld waard.

Anja
25-07-2021

Oplichting

Vivoza,pure oplichterij.

Je besteld iets en als je het al krijgt is het troep wat zo de prullenbak in kan.De bestelde producten zijn ook bij AliExpress te koop voor een veel lagere prijs.

Reageren niet tot nauwelijks op mails.

Dus let op en bestel niet bij Vivoza.nl

22-07-2021

Elfen zijn gaan vliegen

Elfen besteld en netjes betaald na 5 weken nog eens 18€ bijbetalen aan invoertaks. Ze beweren van Nederland te zijn dus is wel een heel hoog bedrag voor een prul van allie blijkbaar

Jessy
21-07-2021

Een tuin elf besteld. Heeft meer dsn een maand geduurd voordat ik mijn bestelling heb ontvangen. Toen was de teleurstelling nog groter: wat een waardeloos artikel. De maten komen niet overeen en over de kwaliteit maar te zwijgen. Wat een teleurstelling, zonde van het geld

Bitofhope
21-07-2021

Prutswerk!

Had een elf besteld.die er op het originele plaatje echt heel mooi uitzag. Bestelling was om een bepaalde reden voor een speciaal persoon. Het is nu binnen en ik heb nog nooit zo iets lelijks gezien. Komt niet eens in de buurt van het plaatje. Hij doet het vast goed in de vuurkorf.

Annet
20-07-2021

Stiekeme tuinelfen laten zich nooit meer zien!

Precies hetzelfde als iedereen hier; opgelicht. 4 tuinelfen besteld en niets ontvangen, ook geen bevestigingsmail. Wel een mail dat de website een storing geeft. Klopt, want de site is uit de lucht, nu weer in de lucht met 2 producten. Nog een mail ontvangen dat het wat langer kan duren omdat het handwerk is (whahaha). Als je op internet kijkt verkoopt Ali express, Amazon en Wish dit 'handwerk' voor veel minder. Niets bij Vivoza kopen dus, dit zijn oplichters!

19-07-2021

VIEZEVOZA😏

Ook ik, ook ik bestelde een dartelende 11 knalde de visa in de e-reader en wachtte geduldig tot ut elfke kwam binnen vliegen. Weken wachtte ik braaf, toch maar een email>geen antwoord>die hele side uit de lucht>nu een redelijk pissige mail>de bekende mail terug: nog even geduld uw 11ke komt eraan>weer een mail van BP post of ik fff 18 euries invoer wilde betalen>NOT>op hun facebook pagina een redelijk pittig oplicht verhaal geschreven>gevolg block>VIEZEVOZA is niet meer te vinden😏

Okay, we zijn opgelicht.viivoza zitten in de zon in Spanje van ons geld.nu kunnen we enkel hopen dat ze daar iets oplopen😂.

Kortom.niets bestellen.oplichters.knustel uw eigen 11 MVG Karin ( ook wel Tineke genoemd door vivoza?😳😏)

Louise
18-07-2021

Tuinelfen

Mooie plaatjes, maar in werkelijkheid rommel, voor veel te veel geld. Oplichterij

Vera
16-07-2021

Opgelicht ?

Besteld en nog niks ontvangen, website niet meer online. Gisteren een mail ontvangen van Bpost dat ik 17 euro moest storten omdat er een pakketje buiten de EU zone besteld was. Dezelfde dag ontvang ik opnieuw een mail van vivoza dat ze opnieuw online zijn. En als ik kijk hebben ze ocharme 2 produkten online staan.

Ik weiger dus te betalen. Nog iemand zulke mail ontvangen?

Marja
14-07-2021

Er klopt iets niet. NIET BESTELLEN

Waarschijnlijk ben ik opgelicht. Begin juni al een elf besteld maar nog steeds niets ontvangen. Ook een mail ontvangen dat de website uit de lucht is maar er werd ook niet gereageerd op een mail. Nu geeft internet aan dat het een onveilige website is. Ik zou hier niets bestellen

Wendy
14-07-2021

2 tuinelfjes besteld, niks ontvangen.

Vage mail ontvangen dat het nog een maand duurt, als je op de website klikt, staat er error. Geen aanrader dit!

Diana

Bedrog, niets kopen hier

Besteld, betaald en daarna niets

Nu website uit de lucht!

Jammer dat online shoppen door zo’n oplichters steeds meer wantrouwen opwekt.

Helen

Opgelicht

Idem. Besteld, betaald, website uit de lucht en geen antwoord op emails

Pascale

Vivoza

Idd ook ik opgelicht, hoop dat Facebook zijn referenties in het vervolg beter nakijkt, zodat oplichters geen kans krijgen. 🤮

Jen
12-07-2021

Opgelicht

Zoals zo velen lees ik nu. De, elfjes waren echt sprookjes. Mijn geld weg. Wacht nu al een maand. Niet te bereiken natuurlijk. Die is op vakantie.

Dirk
12-07-2021

Onbetrouwbaar . Leveren niets

Geld van mijn rekening doch geen goederen ontvangen

Meer Vivoza.nl reviews