Vliegtickets.nl reviews

Laatste 12 maanden20212020

Recente Vliegtickets.nl ervaringen

Irene
23-09-2022

Na boeken van een ticket in april, waarbij uiteraard direct betaald moest worden, besloot KLM om 15 juli 2022 juli mijn vlucht te annuleren. Toen begon het! Ik heb direct op de link geklikt voor teruggave van het aankoopbedrag. Inmiddels ben ik 2,5 maand, minstens 5 mails en uren wachten aan de telefoon om maar iemand te kunnen spreken verder en nog steeds geen refund. Als je iemand te spreken krijgt heb je geluk als het in het Nederlands kan, beloftes zijn er genoeg maar terug betalen: ho maar. Boek niet bij Vliegtickets.nl, ik vind dit zeer slechte service!

Andrea
15-09-2022

Makkelijke site tot het op betalen aankomt. Dan ben je net te laat. Dan kan je precies dezelfde tickets nogmaals bestellen voor een hoger prijs en ook de kosten voor extras gaan omhoog. Vervolgens lukt dr betaling niet en gaat er weer een schepje bij de pijs op. Bizar.

Een ander kan vervolgens wel weer de goedkoopste versie boeken, maar krijgt hetzelfde gedoe bij betalen.

Arsèn
17-08-2022

Nog nooit zo’n slechte service ervaren bij het wijzigen van mijn retourvlucht datum na het overmaken van het geld mag ik 1 dag voor vertrek van de retourvlucht te horen krijgen dat dit niet doorgaat mag nu als een gek een alternatief zoeken en laat deze beroerde vliegmaatschappij mij wederom voor de 3e keer op rij dit jaar hangen bestel nooit maar dan ook nooit een vliegticket bij deze afzetters je zit uren in de wachtrij om vervolgens naar het kastje van de muur te worden gestuurd ze zouden me bellen krijg letterlijk een halfuurtje later een mail dat het niet lukt voor het gemakzucht snap daarbij ook dat de mensen aan de telefoon puur een script volgen en enkel na jou op te hangen zo de volgende beginnen te naaien de managers en gasten die hier boven de call center zitten zijn overduidelijk te beroert om hun werk op de juiste wijze te doen mocht je willen vliegen wees deze oplichters een stap voor en betaal die 25 € extra maar aan 1 van de vele proffesionele vlieg maatschappij

Linda
12-08-2022

Ik probeer al weken contact te krijgen met vliegtickets.nl. Helaas telefonisch niet bereikbaar en via de mail heb ik 1 keer antwoord gekregen. Ze hebben toen beloofd het geld dat Transavia op 4 juli al op de rekening van vliegtickets.nl terug had gestort

aan ons over te maken. Nu 5 weken later nog niets ontvangen en contact krijgen we ook niet meer.

Echt niet te geloven dit. Hoe krijgen wij nu ons geld terug? Gaat wel om 7 x 300 euro!

Mariecke
03-08-2022

ze zijn telefonisch niet te bereiken en ook via mail of chat blijft het lastig om contact te krijgen. Echter, via persoonlijk contact ben ik enorm geholpen!

Deze klacht is opgelost

Mijn vlucht naar canada is ten dele gecanceld. Hoe ik hierna verder moet wordt niet duidelijk gemaakt. 1 keer reactie op mail ontvangen, daarna niets meer. Telefonisch niet te bereiken. Via mytrip - ook geen reactie. Nu moet ik een nieuw ticket bestellen om zeker te zijn van mijn vlucht. En dan maar hopen dat ik dat geld ooit nog terugkrijg. Ga nooit meer met vliegtickets.nl in zee!

René
26-07-2022

Wanneer grijpt een (bestuurs) rechter in om deze organisatie te stoppen. Het zijn oplichters, malafide praktijken. Zelfs hun eigen medewerkers geven al aan, stap maar naar de rechter. Ze zijn doelbewust bezig mensen hun droom vakanties kapot te maken.

SCHANDALIG! Als individu sta je er alleen voor.

Maleisia Airlines contact mee gehad, ze zijn deze organisatie ook spuugzat, bezorgen iedereen een slechte naam.

George
16-07-2022

Boek hier NIET. Je wordt bewust genaaid om je 60 euro afhandig te maken. Zelfs toen Rynair en Vliegticket elkaar aan de telefoon op het vliegveld van Girona konden ze het nog niet oplossen behalve als ik bijbetaalde. Maffia Maffia Maffia, alleen maar om geld te verdienen over de rug van mensen op een oneerlijke manier. BAH. Niet boeken wat je bent de Sjaak

Chantal
06-07-2022

Ook wij hebben dezelfde ervaringen als hieronder beschreven zijn. Helaas lazen we deze ervaringen pas toen het spaak liep bij vliegtickets.nl

Onze ticket is gewijzigd waardoor we onze overstap missen, maar helaas kunnen we vliegtickets.nl niet meer bereiken. Telefoonlijn is steeds in gesprek, en op messenger en email reageren ze niet. Inmiddels heb ik #Boos van Tim Hofman en Radar van de Avrotros gemaild. Heb je zelf een nare ervaring met vliegtickets.nl stuur dan ook een mail naar deze programma's. Hoe meer meldingen, hoe eerder ze het hopelijk oppakken. Want deze geldklopperij moet stoppen!

Anna
25-06-2022

Oplichters zijn het. Wat een bedrijf.tickets geboekt en betaald dan krijg je via tickets.nl bericht dat je vlucht wordt veranderd.naar Amst.Rome via barcelona en 24 uur onderweg.keuze een voucher of je geld terug.nou ik kan je zeggen na 9 mails. en slechte revieuws op trustpilot krijg je een antwoord stuur je boekingsnummer.nu een 7 maanden verder nog geen geld terug. boek hier geen tickets stletje oplichters.ze verkopen tickets welke bij voorbaat al niet beschikbaar zijn.

Youss
24-05-2022

Nog nooit zo een slechte ervaring meegemaakt als met vliegtickets.nl. Ik wacht al een paar maanden op mijn restitutie terwijl het ongeveer 2 weken had moeten duren voordat ik het terug zou krijgen. Ze reageren niet op je mail’s (met bewijs van de vliegmaatschappij dat ze het moeten terugstorten) en super lange wachttijden tijdens het bellen. Wanneer je uiteindelijk iemand aan de lijn hebt word er opgehangen of er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen. Ik zal verder stappen ondernemen en het hier zeker niet bij laten.

Ineke
11-05-2022

Waardeloze organisatie. Klantenservice is slecht te bereiken, na 30 minuten krijg je eindelijk iemand aan de telefoon die je vervolgens niet verder kan helpen. Je mail wordt via een standaardmail beantwoord.

Op 29 april gebeld om een nieuwe vlucht te boeken voor 22 mei (met reiscredit) met UA, op 10 mei nog steeds geen bevestiging!

Nog nooit zo'n slechte service gehad. Bij Vliegtickets.nl is de klant helaas geen koning!

Remco
25-04-2022

Vertraagde of geannuleerde vlucht krijg € 600 terug

Heeft u een vertraagde of geannuleerde vlucht gehad? Krijg tot € 600 per passagier terug Ongeacht de prijs van het ticket

Ga naar onderstaande link:

https://mandrillapp.com/track/click/30612327/share.airhelp.com?p=eyJzIjoiYXN .

Maurice
13-04-2022

Zolang er niks wijzigt in de vlucht zal het wel gaan. Maar zodra je contact zoekt met deze mensen kun je het wel vergeten. Alles gaat via een vage website waar je geen duidelijkheid krijgt. En als je telefonisch contact met hun wil opnemen kan dat alleen tussen 9 en 13:00 maar in die tijd in de lijn eigenlijk continu bezet!

Waardeloos bedrijf, goedkoop blijkt toch weer maar eens duurkoop te zijn!

Yvonne
28-03-2022

Wat een slechte service. Ik ben om 9 uur gaan bellen pas om 10.45 kreeg ik een medewerker aan de telefoon. Ik wil een route wijziging doorgegeven. Zij kunnen dus niet in het systeem dat moet via een backoffice. Zij geven geen garantie dat het lukt. Als je bij hen boekt kunnen ze wel in het systeem om gelijk te boeken maar bij routewijziging kan dat ineens niet meer. Klantenservice is toch uitgevonden

voor de klant om mee te denken en gerust te stellen? Intussen zijn we ruim 3 weken verder.

Ajb doe hier wat aan. Zo te lezen ben ik niet de enige dat willen jullie toch niet?

Robbert
22-03-2022

Ronduit compleet bagger, onbereikbare klantenservice en een site die alles behalve hulpvol is, geld ontvangen doen ze makkelijk maar retour is er niemand thuis, doe jezelf een lol, en boek NIET bij dit bedrijf!

Dick
22-03-2022

Slecht bereikbaar en 100% afschuifgedrag.

Wachten op je geld na annulering.

Nooit meer boeken bij vliegtickets.nl

Rene rutten
24-02-2022

Wat een k* bedrijf! totaal geen hulp geboden. Geld is binnen bij ze en je komt niet verder dan klantenservice die je niet kunnen helpen omdat de "backoffice" niks van zich laten weten. Ben al vanaf nov. 2021 bezig om een andere ticket te krijgen. Ze werken vanaf vertrekdatum, wat niet gaat omdat je ook een pcr test moet aanvragen voor die vertrek tijd. Nooit bij boeken!

Patrick
23-02-2022

Een bedrijf met veel beloftes, maar ze niet kan waar maken!

2 tickets besteld " retourtje Barcelona " kosten zijn het niet maar wel geboekt met de verzekering " verbeterde terugbetalingsvoorwaarden " het gezegde van het kastje naar de muur is door Vliegtickets.nl bedacht en dat kunnen ze dan ook echt heel goed, waarschijnlijk is dat dan ook het enige wat ze na kunnen komen. Gaat bij ons niet om een groot bedrag maar wel om het principe dat we een geldige reden van annuleren hebben waardoor we het kosteloos kunnen annuleren met teruggave van de gemaakte kosten. Nu 2 maanden bezig om ons geld terug te halen en gister maar even de rechtsbijstand erop gezet, welke aangeeft dat we zeker ons geld gaan terugkrijgen. Jammer dat je als zo'n bedrijf niet eens je woord kan nakomen en verzuipt in je eigen leugens.

Bert
05-02-2022

Waardeloze service. Vluchten omgeboekt zonder waarschuwing en niet goed opgevolgd. Kon zelf nieuwe tickets gaan kopen, ze zijn niet bereikbaar.

27-01-2022

Vanaf mei 2020 bezig om geld terug te ontvangen van geannuleerde vluchten waarbij ze nu (januari 2022) nog steeds in hun mail vermelden dat het terugvorderen ongeveer 6-12 maanden duurt. daarnaast komen ze nu met een nieuw feitje op de proppen dat wij zogenaamd een gedeelte van een ticket gebruikt zouden hebben en daarom minder geld terugkrijgen (wat niet het geval is).

Meer Vliegtickets.nl reviews