Vliegtickets.nl reviews

Laatste 12 maanden20212020

Recente Vliegtickets.nl ervaringen

Ineke
11-05-2022

Waardeloze organisatie. Klantenservice is slecht te bereiken, na 30 minuten krijg je eindelijk iemand aan de telefoon die je vervolgens niet verder kan helpen. Je mail wordt via een standaardmail beantwoord.

Op 29 april gebeld om een nieuwe vlucht te boeken voor 22 mei (met reiscredit) met UA, op 10 mei nog steeds geen bevestiging!

Nog nooit zo'n slechte service gehad. Bij Vliegtickets.nl is de klant helaas geen koning!

Remco
25-04-2022

Vertraagde of geannuleerde vlucht krijg € 600 terug

Heeft u een vertraagde of geannuleerde vlucht gehad? Krijg tot € 600 per passagier terug Ongeacht de prijs van het ticket

Ga naar onderstaande link:

https://mandrillapp.com/track/click/30612327/share.airhelp.com?p=eyJzIjoiYXN .

Maurice
13-04-2022

Zolang er niks wijzigt in de vlucht zal het wel gaan. Maar zodra je contact zoekt met deze mensen kun je het wel vergeten. Alles gaat via een vage website waar je geen duidelijkheid krijgt. En als je telefonisch contact met hun wil opnemen kan dat alleen tussen 9 en 13:00 maar in die tijd in de lijn eigenlijk continu bezet!

Waardeloos bedrijf, goedkoop blijkt toch weer maar eens duurkoop te zijn!

Yvonne
28-03-2022

Wat een slechte service. Ik ben om 9 uur gaan bellen pas om 10.45 kreeg ik een medewerker aan de telefoon. Ik wil een route wijziging doorgegeven. Zij kunnen dus niet in het systeem dat moet via een backoffice. Zij geven geen garantie dat het lukt. Als je bij hen boekt kunnen ze wel in het systeem om gelijk te boeken maar bij routewijziging kan dat ineens niet meer. Klantenservice is toch uitgevonden

voor de klant om mee te denken en gerust te stellen? Intussen zijn we ruim 3 weken verder.

Ajb doe hier wat aan. Zo te lezen ben ik niet de enige dat willen jullie toch niet?

Robbert
22-03-2022

Ronduit compleet bagger, onbereikbare klantenservice en een site die alles behalve hulpvol is, geld ontvangen doen ze makkelijk maar retour is er niemand thuis, doe jezelf een lol, en boek NIET bij dit bedrijf!

Dick
22-03-2022

Slecht bereikbaar en 100% afschuifgedrag.

Wachten op je geld na annulering.

Nooit meer boeken bij vliegtickets.nl

Rene rutten
24-02-2022

Wat een k* bedrijf! totaal geen hulp geboden. Geld is binnen bij ze en je komt niet verder dan klantenservice die je niet kunnen helpen omdat de "backoffice" niks van zich laten weten. Ben al vanaf nov. 2021 bezig om een andere ticket te krijgen. Ze werken vanaf vertrekdatum, wat niet gaat omdat je ook een pcr test moet aanvragen voor die vertrek tijd. Nooit bij boeken!

Patrick
23-02-2022

Een bedrijf met veel beloftes, maar ze niet kan waar maken!

2 tickets besteld " retourtje Barcelona " kosten zijn het niet maar wel geboekt met de verzekering " verbeterde terugbetalingsvoorwaarden " het gezegde van het kastje naar de muur is door Vliegtickets.nl bedacht en dat kunnen ze dan ook echt heel goed, waarschijnlijk is dat dan ook het enige wat ze na kunnen komen. Gaat bij ons niet om een groot bedrag maar wel om het principe dat we een geldige reden van annuleren hebben waardoor we het kosteloos kunnen annuleren met teruggave van de gemaakte kosten. Nu 2 maanden bezig om ons geld terug te halen en gister maar even de rechtsbijstand erop gezet, welke aangeeft dat we zeker ons geld gaan terugkrijgen. Jammer dat je als zo'n bedrijf niet eens je woord kan nakomen en verzuipt in je eigen leugens.

Bert
05-02-2022

Waardeloze service. Vluchten omgeboekt zonder waarschuwing en niet goed opgevolgd. Kon zelf nieuwe tickets gaan kopen, ze zijn niet bereikbaar.

27-01-2022

Vanaf mei 2020 bezig om geld terug te ontvangen van geannuleerde vluchten waarbij ze nu (januari 2022) nog steeds in hun mail vermelden dat het terugvorderen ongeveer 6-12 maanden duurt. daarnaast komen ze nu met een nieuw feitje op de proppen dat wij zogenaamd een gedeelte van een ticket gebruikt zouden hebben en daarom minder geld terugkrijgen (wat niet het geval is).

Mart
21-01-2022

Ik probeer al een half jaar mijn geld terug te krijgen voor een geannuleerde vlucht. Wel beloftes in het begin, nu word ik al maandenlang genegeerd. Tientallen emails onbeantwoord. Onbeschoft schandalig bedrijf.

Ruud
20-12-2021

Boek NOOIT, maar dan ook NOOIT via vliegtickets.nl. Ze hebben mijn boeking per abuis geannuleerd in plaats van gewijzigd, na allerlei heen-en-weer getelefoneer en ge-email, waarbij duidelijk was dat de ene medewerker niet wist wat de andere gedaan had en ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Bovendien deden ze het voorkomen alsof niet zij maar de airline mijn vlucht had geannuleerd, wat aantoonbaar onjuist is, en weigeren ze hun fout te erkennen en direct het boekingsbedrag terug te storten. Het is een chaotisch, slecht bereikbaar bedrijf, dat bovendien niet eerlijk is in hun communicatie

Anique
08-11-2021

Vliegtickets is in geen mogelijkheid te bereiken. Lange wachttijden en als je dan eindelijk iemand aan de telefoon krijgt wordt je meerdere malen weggedrukt.

Linde
08-11-2021

Door omstandigheden ben ik verplicht om mijn vlucht te annuleren, in het weekend niet bereikbaar. Ondertussen al 1 uur aan de telefoon en nog steeds geen gehoor. Verschrikkelijk!

Jeroen
25-10-2021

Oplichters niets meer en niets minder! Ga er geen energie meer insteken ik ga ervan uit dat ik kan fluiten naar mijn 1000 €…

Mensen niet boeken hier!

Dim
15-10-2021

Telefonisch onbereikbaar. Denkend Direct bij de vliegmaatschappij mijn reservering te plaatsen. Vliegtickets.nl laat de website lijken op de originele vliegmaatschappij en doet je denken dat je daar boekt. Je voelt je wel opgelicht, omdat ze wel duurder zijn dan de vliegmaatschappij zelf.

MH
13-10-2021

Slechte communicatie

Niet te bereiken via de telefoon. Alles via de mail, waar je 2 maanden later pas een bericht van terug krijgt. Niet heel handig als je de vlucht moet annuleren 4 dagen van te voren.

Richard
30-09-2021

Als ik geen sterren kon geven voor deze belachelijke partij dan had ik dit zeker gedaan. Dit bedrijf is op geen enkele manier normaal benaderbaar. Geven aan een vlucht niet te kunnen vergoeden, maar in plaats daarvan een vervangende vlucht te kunnen aanbieden, waarbij ik contact met hen zou moeten zoeken voor de gewenste vlucht. Dit bedrijf reageert helemaal nergens op en zijn telefonisch nooit maar dan ook nooit bereikbaar. Het boeken van een vervangende vlucht is dan ook onmogelijk. Als klap op de vuurpijl is in de enige response die ze hebben gegeven, ook nog eens doodleuk aangeven dat ik maar een advocaat moet inschakelen.

Dat dit inderdaad nog kan in Nederland en creditcardmaatschappijen ook doodleuk zeggen dat ze er niks aan doen is onvoorstelbaar.

Ik zou het werkelijk niemand aanraden hier een vlucht te boeken, schandalig bedrijf.

Marja
29-07-2021

Opgelicht!

Mijn vlucht werd door de vliegmaatschappij geannuleerd, dus ik opteerde voor een open ticket. Geen bevestiging van Vliegtickets.nl ontvangen. Telefonisch onbereikbaar, geen reactie op mail. Direct bij de vliegmaatschappij blijkt mijn reservering niet eens bekend. Mijn geld kwijt en geen vlucht. Oplichters!

Wouter
04-07-2021

NOOIT MEER Vliegtickets.nl

Dacht bij Easyjet te boeken. Bleek na betalen op Google op de site van Vliegtickets te zitten. Was plm 25% duurder dan bij Easyjet. Dit grenst aan oplichter nog. Vliegtickets heeft 0,0 toegevoegde waarde👎👎👎👎👎👎👎!

Meer Vliegtickets.nl reviews