Vliegtickets.nl reviews

Anne
14-03-2024

Oplichters! Boek hier niet! Ze adverteren met tickets met lage prijzen die achteraf hoger uitvallen! Zo zou ik op de heenweg geen ruimbagage hebben geboekt maar moest wel 342 euro voor bagage betalen voor 3 personen aan vliegticket.nl Dit bleek alleen voor de terugvlucht te zijn (81 euro per persoon) heen moesten we zelf bij betalen! Online geboekt dus je kan niks meer aantonen. Tarieven bagage KLM tonen 40 euro per koffer!

Elisabeth
08-02-2024

Bestaat niet meer en toch kun je boeken. Reinste waanzin!

Hoe kan dit nog steeds online staan. Waar-de-loos!

17-09-2023

Ik heb bij Vliegtickets.nl twee tickets gekocht naar Bali en heb € 30 extra betaald voor een Servicepakket Premium. Dan zou ik volgens het verkoopverhaaltje: voorrang krijgen bij e-mail en telefonisch support, een sms-je met onze vluchtgegevens, geen administratie kosten bij wijzigingen en een korting van van € 25 op mijn volgende boeking (wouw:). Het eerste argument (voorrang bij bereikbaarheid) sprak mij aan. In de praktijk blijkt dat Vliegtickets helemaal niet bereikbaar is, zowel niet per telefoon, per mail en per contactformulier. Als ik dan een klacht indien nemen ze geheel geen verantwoordelijkheid en na 3 mailtjes zullen ze 'bij hoge uitzondering' de € 30 die ik betaald heb terug betalen. Dan heb je het wat mij betreft echt niet begrepen. Zowel heen- en terug (2 x 20 uur) heb ik geen extra beenruimte gekregen waar ik € 230 voor heb betaald, als ik ze 10 keer bel zijn ze niet bereikbaar en als ik mijn 30 euro terugvraag gaan ze 3 keer in discussie

Rajiv
18-07-2023

Waarom staat de website nog online? Deze gasten zijn failliet verklaard! Ik had in december 2022 een ticket geboekt naar Istanbul. Heb binnen 24uur geannuleerd vanwege een fout in de vlucht. Ik heb nog steeds geen restitutie ontvangen!

Mario
05-12-2022

Coronatijd, wie kan er niet over meepraten en dan in het bijzonder wanneer je een vlucht boekt die om één of andere reden niet kan doorgaan, met het zweet op de rug en het voorhoofd even bellen naar weet ik om het even welke maatschappij waar je geboekt hebt nadat je een hevige discussie hebt gehad met je partner, moeilijk slikken, je hart klopt als een razende. Je doet je uitleg voor refund en helaas.er komt na veel beloftes en uren bellen niets van terecht, zelfs na weken wachten, elke dag je rekening nakijken of er al iets gestort is, ik kan er van meepraten. Maar wat ik je wel kan vertellen is dat Vliegtickets mij het volle bedrag heeft terugbetaald na annulatie, mij heeft bijgestaan bij het verzetten van een boeking na annulatie, van mij krijgen zij een 10/10. Dank u wel mensen van Vliegtickets jullie zijn TOP!

Gerne wieder

28-11-2022

Gisteren geboekt bij dit bedrijf, na boeking direct een mail ontvangen dat de maatschappij de boeking niet kan bevestigen. En dan mijn geld binnen enkele dagen terug gestort wordt op de zelfde manier zoals aangekocht….

Diverse malen gebeld en men krijgt een slecht Engels sprekend iemand aan de lijn en elke keer weer doorverbonden op een muziekbandje , en na 15 minuten verbreekt men de verbinding!

Vermoedelijk geld kwijt …

Niet hierbij boeken dit is de grootse oplichterij die er bestaat!

Rachel
13-10-2022

Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Indien je iemand aan de telefoon krijgt spreekt diegene gebrekkig Engels of Nederlands. Ik heb meerdere malen iemand aan de telefoon gehad (tevens communicatie per e-mail) om 3 tickets om te boeken van New York naar een andere bestemming (luchtvaartmaatschappij KLM). Eerst werd aangegeven dat dit geen probleem was, vervolgens zei iemand nee je kan alleen omboeken naar een ander land in Amerika, daarna gaf iemand aan dat omboeken helemaal geen optie was etc. Iedere keer wisselen de zogenaamde voorwaarden van vliegtickets.nl, afhankelijk van de persoon die je spreekt. Indien je de voorwaarden van KLM bekijkt, want daar zouden we mee vliegen staat dat je tot de laatste dag van vertrek nog kan omboeken indien je 150 euro betaalt. Hier staan wij voor open, maar er valt niet te communiceren met Vliegtickets.nl. Iedere keer verzinnen zij zelf weer andere voorwaarden. Inmiddels zijn wij al een maand verder en is er nog steeds geen oplossing gevonden?!

Irene
23-09-2022

Na boeken van een ticket in april, waarbij uiteraard direct betaald moest worden, besloot KLM om 15 juli 2022 juli mijn vlucht te annuleren. Toen begon het! Ik heb direct op de link geklikt voor teruggave van het aankoopbedrag. Inmiddels ben ik 2,5 maand, minstens 5 mails en uren wachten aan de telefoon om maar iemand te kunnen spreken verder en nog steeds geen refund. Als je iemand te spreken krijgt heb je geluk als het in het Nederlands kan, beloftes zijn er genoeg maar terug betalen: ho maar. Boek niet bij Vliegtickets.nl, ik vind dit zeer slechte service!

Andrea
15-09-2022

Makkelijke site tot het op betalen aankomt. Dan ben je net te laat. Dan kan je precies dezelfde tickets nogmaals bestellen voor een hoger prijs en ook de kosten voor extras gaan omhoog. Vervolgens lukt dr betaling niet en gaat er weer een schepje bij de pijs op. Bizar.

Een ander kan vervolgens wel weer de goedkoopste versie boeken, maar krijgt hetzelfde gedoe bij betalen.

Arsèn
17-08-2022

Nog nooit zo’n slechte service ervaren bij het wijzigen van mijn retourvlucht datum na het overmaken van het geld mag ik 1 dag voor vertrek van de retourvlucht te horen krijgen dat dit niet doorgaat mag nu als een gek een alternatief zoeken en laat deze beroerde vliegmaatschappij mij wederom voor de 3e keer op rij dit jaar hangen bestel nooit maar dan ook nooit een vliegticket bij deze afzetters je zit uren in de wachtrij om vervolgens naar het kastje van de muur te worden gestuurd ze zouden me bellen krijg letterlijk een halfuurtje later een mail dat het niet lukt voor het gemakzucht snap daarbij ook dat de mensen aan de telefoon puur een script volgen en enkel na jou op te hangen zo de volgende beginnen te naaien de managers en gasten die hier boven de call center zitten zijn overduidelijk te beroert om hun werk op de juiste wijze te doen mocht je willen vliegen wees deze oplichters een stap voor en betaal die 25 € extra maar aan 1 van de vele proffesionele vlieg maatschappij

Linda
12-08-2022

Ik probeer al weken contact te krijgen met vliegtickets.nl. Helaas telefonisch niet bereikbaar en via de mail heb ik 1 keer antwoord gekregen. Ze hebben toen beloofd het geld dat Transavia op 4 juli al op de rekening van vliegtickets.nl terug had gestort

aan ons over te maken. Nu 5 weken later nog niets ontvangen en contact krijgen we ook niet meer.

Echt niet te geloven dit. Hoe krijgen wij nu ons geld terug? Gaat wel om 7 x 300 euro!

Mariecke
03-08-2022

ze zijn telefonisch niet te bereiken en ook via mail of chat blijft het lastig om contact te krijgen. Echter, via persoonlijk contact ben ik enorm geholpen!

Mijn vlucht naar canada is ten dele gecanceld. Hoe ik hierna verder moet wordt niet duidelijk gemaakt. 1 keer reactie op mail ontvangen, daarna niets meer. Telefonisch niet te bereiken. Via mytrip - ook geen reactie. Nu moet ik een nieuw ticket bestellen om zeker te zijn van mijn vlucht. En dan maar hopen dat ik dat geld ooit nog terugkrijg. Ga nooit meer met vliegtickets.nl in zee!

René
26-07-2022

Wanneer grijpt een (bestuurs) rechter in om deze organisatie te stoppen. Het zijn oplichters, malafide praktijken. Zelfs hun eigen medewerkers geven al aan, stap maar naar de rechter. Ze zijn doelbewust bezig mensen hun droom vakanties kapot te maken.

SCHANDALIG! Als individu sta je er alleen voor.

Maleisia Airlines contact mee gehad, ze zijn deze organisatie ook spuugzat, bezorgen iedereen een slechte naam.

George
16-07-2022

Boek hier NIET. Je wordt bewust genaaid om je 60 euro afhandig te maken. Zelfs toen Rynair en Vliegticket elkaar aan de telefoon op het vliegveld van Girona konden ze het nog niet oplossen behalve als ik bijbetaalde. Maffia Maffia Maffia, alleen maar om geld te verdienen over de rug van mensen op een oneerlijke manier. BAH. Niet boeken wat je bent de Sjaak

Chantal
06-07-2022

Ook wij hebben dezelfde ervaringen als hieronder beschreven zijn. Helaas lazen we deze ervaringen pas toen het spaak liep bij vliegtickets.nl

Onze ticket is gewijzigd waardoor we onze overstap missen, maar helaas kunnen we vliegtickets.nl niet meer bereiken. Telefoonlijn is steeds in gesprek, en op messenger en email reageren ze niet. Inmiddels heb ik #Boos van Tim Hofman en Radar van de Avrotros gemaild. Heb je zelf een nare ervaring met vliegtickets.nl stuur dan ook een mail naar deze programma's. Hoe meer meldingen, hoe eerder ze het hopelijk oppakken. Want deze geldklopperij moet stoppen!

Anna
25-06-2022

Oplichters zijn het. Wat een bedrijf.tickets geboekt en betaald dan krijg je via tickets.nl bericht dat je vlucht wordt veranderd.naar Amst.Rome via barcelona en 24 uur onderweg.keuze een voucher of je geld terug.nou ik kan je zeggen na 9 mails. en slechte revieuws op trustpilot krijg je een antwoord stuur je boekingsnummer.nu een 7 maanden verder nog geen geld terug. boek hier geen tickets stletje oplichters.ze verkopen tickets welke bij voorbaat al niet beschikbaar zijn.

Youss
24-05-2022

Nog nooit zo een slechte ervaring meegemaakt als met vliegtickets.nl. Ik wacht al een paar maanden op mijn restitutie terwijl het ongeveer 2 weken had moeten duren voordat ik het terug zou krijgen. Ze reageren niet op je mail’s (met bewijs van de vliegmaatschappij dat ze het moeten terugstorten) en super lange wachttijden tijdens het bellen. Wanneer je uiteindelijk iemand aan de lijn hebt word er opgehangen of er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen. Ik zal verder stappen ondernemen en het hier zeker niet bij laten.

Ineke
11-05-2022

Waardeloze organisatie. Klantenservice is slecht te bereiken, na 30 minuten krijg je eindelijk iemand aan de telefoon die je vervolgens niet verder kan helpen. Je mail wordt via een standaardmail beantwoord.

Op 29 april gebeld om een nieuwe vlucht te boeken voor 22 mei (met reiscredit) met UA, op 10 mei nog steeds geen bevestiging!

Nog nooit zo'n slechte service gehad. Bij Vliegtickets.nl is de klant helaas geen koning!

Remco
25-04-2022

Vertraagde of geannuleerde vlucht krijg € 600 terug

Heeft u een vertraagde of geannuleerde vlucht gehad? Krijg tot € 600 per passagier terug Ongeacht de prijs van het ticket

Ga naar onderstaande link:

https://mandrillapp.com/track/click/30612327/share.airhelp.com?p=eyJzIjoiYXN .

Maurice
13-04-2022

Zolang er niks wijzigt in de vlucht zal het wel gaan. Maar zodra je contact zoekt met deze mensen kun je het wel vergeten. Alles gaat via een vage website waar je geen duidelijkheid krijgt. En als je telefonisch contact met hun wil opnemen kan dat alleen tussen 9 en 13:00 maar in die tijd in de lijn eigenlijk continu bezet!

Waardeloos bedrijf, goedkoop blijkt toch weer maar eens duurkoop te zijn!

Meer Vliegtickets.nl reviews