Vliegtickets.nl4 ervaringen

Mario
09-09-2020

Voor mij nooit geen Vliegtickets.nl meer.

In november 2019 een reis voor 8 personen naar Mallorca geboekt via Vliegtickets.nl. We zouden vliegen met Lauda (is Ryanair)., Netto prijs € 1.997,00 exclusief € 29,00 Boekingskosten en € 14,99 volledig servicepakket. Kreeg van Ryanair een bevestiging dat geboekt en betaald was. € 1.862,00.
Verschil van bijna € 180,00 inclusief dus de betaalde Boekingskosten en Servicepakket, . Na verschillende mails kreeg uiteindelijk een heel lulverhaal maar kwam er achter dat Vliegtickets.nl gewoon extra geld bij de bagage opdrukt . Dat was 1ste teleurstelling maar goed, geboekt is geboekt.
Toen kregen we in maart bericht van Ryanair dat de reis gecanceld werd door Corana.
Van Vliegtickets.nl toen geen enkele reactie, Na maanden kreeg we uiteindelijk bericht dat zij er niet aan konden doen ne zodra het geld bij hen binnen zou komen, het terug betaald zou worden. Verschillende keren gevraagd of zij daar achteraan zouden gaan werd niet beantwoord. Zelf maar met Ryanair aan de gang. Uiteindelijk las ik een artikel dat er een “refund” aangevraagd diende te worden indien er bij een “tussenpersoon” geboekt was. Uiteindelijk kreeg ik van hen bericht dat er half juli terug betaald worden zou. Maar al wat er niet kwam, het geld van Vliegtickets.nl
Nadat ik in augustus maar eens dreigde juridische stappen te overwegen kreeg ik plotseling een bericht van Vleigticket.nl dat de financiële afdeling “onlangs” het bericht had ontvangen.
Uiteindelijk had ik op 24 september m’n geld weer terug maar wel minus de Boekingskosten en het Volledig Servicepakket. Boekingskosten kan ik me dan nog een keer iets bij voorstellen maar ook het Servicepakket willen ze niet terug betalen terwijl ze qua Service helemaal niets hebben gedaan.
Mijn advies. Boek gewoon rechtstreeks bij een maatschappij, dit scheelt al in de boekingskosten en geen opslag voor bagage. Een goede leer voor de volgende keer, voor mij nooit geen Vliegtickets.nl meer.

Sven
25-08-2020

Verschrikkelijke webwinkel

Met een omboek verzoek geprobeerd contact te leggen; moet via een email; geen response op geen enkele mail. Indien het vertrek binnen enkele dagen vertrek is dan moet je bellen: wat blijkt er is GEEN telefoon nummer, en via de moedermaatschappij telefonisch niet bereikbaar. Dus heb je pech als klant, ondanks hun “365 dagen per jaar bereikbaar” statement.
Wat een waardeloze tent is die Otravo (de moedermaatschappij) pas op voor dergelijke boekingen, ook via hun andere “merken” want het is hetzelfde platform.

Johan
20-01-2019

Geconfronteerd met extra kosten op AirPort door foutief ingevoerde gegevens door Vliegtickets.nl. Geen enkele reactie op klacht gekregen. Negeren alles, geen contact mee te krijgen. Gewoon asociaal.

Geeske
22-03-2017

Snel en efficient boeken

Duidelijke omschrijving van de vlucht en eventuele tussenstop

Welk cijfer geef jij Vliegtickets.nl?