Vliegtickets.nl verteld niet alles op hun site na boeking kom je voor veel verrassingen te staan, geen tickets of je krijf=g ze niet gedownload en moet je op het vliegveld veel extra betalen om te kunnen vliegen, verchrikkelijk organistaie geen aanspreekpunt niets een grote teleurstelling
Voor de eerste en laatste keer via vliegtickets.nl geboekt. Konden online niet inchecken bij Ryanair. Moest uiteindelijk op het vliegveld inchecken: een hoop extra gedoe en extra kosten.
Ondanks annuleringsverzekering geen geld terug. Zwaar onbereikbaar ook.
Gewoon via Ryan boeken. Via vliegtickets.nl geen stoel te krijgen. Mijn geld is weg en nog €30,- admistratiekosten er boven op . Niet bereikbaar. NIet bij boeken. Ik heb nogmaals rechtstreeks via Ryanair moeten boeken om mijn bestemming te bereiken.
Waardeloos wij konden online niet inchecken dit koste ons de heen en terug reis 300 euro. Bij boeking stond er geen betaling voor handbagage, hoppa nog eens 300 euro heen en terug, dus 600 euro extra. Nooit meer!
Oplichters! Boek hier niet! Ze adverteren met tickets met lage prijzen die achteraf hoger uitvallen! Zo zou ik op de heenweg geen ruimbagage hebben geboekt maar moest wel 342 euro voor bagage betalen voor 3 personen aan vliegticket.nl Dit bleek alleen voor de terugvlucht te zijn (81 euro per persoon) heen moesten we zelf bij betalen! Online geboekt dus je kan niks meer aantonen. Tarieven bagage KLM tonen 40 euro per koffer!
Bestaat niet meer en toch kun je boeken. Reinste waanzin!
Hoe kan dit nog steeds online staan. Waar-de-loos!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb bij Vliegtickets.nl twee tickets gekocht naar Bali en heb € 30 extra betaald voor een Servicepakket Premium. Dan zou ik volgens het verkoopverhaaltje: voorrang krijgen bij e-mail en telefonisch support, een sms-je met onze vluchtgegevens, geen administratie kosten bij wijzigingen en een korting van van € 25 op mijn volgende boeking (wouw:). Het eerste argument (voorrang bij bereikbaarheid) sprak mij aan. In de praktijk blijkt dat Vliegtickets helemaal niet bereikbaar is, zowel niet per telefoon, per mail en per contactformulier. Als ik dan een klacht indien nemen ze geheel geen verantwoordelijkheid en na 3 mailtjes zullen ze 'bij hoge uitzondering' de € 30 die ik betaald heb terug betalen. Dan heb je het wat mij betreft echt niet begrepen. Zowel heen- en terug (2 x 20 uur) heb ik geen extra beenruimte gekregen waar ik € 230 voor heb betaald, als ik ze 10 keer bel zijn ze niet bereikbaar en als ik mijn 30 euro terugvraag gaan ze 3 keer in discussie
Waarom staat de website nog online? Deze gasten zijn failliet verklaard! Ik had in december 2022 een ticket geboekt naar Istanbul. Heb binnen 24uur geannuleerd vanwege een fout in de vlucht. Ik heb nog steeds geen restitutie ontvangen!
Coronatijd, wie kan er niet over meepraten en dan in het bijzonder wanneer je een vlucht boekt die om één of andere reden niet kan doorgaan, met het zweet op de rug en het voorhoofd even bellen naar weet ik om het even welke maatschappij waar je geboekt hebt nadat je een hevige discussie hebt gehad met je partner, moeilijk slikken, je hart klopt als een razende. Je doet je uitleg voor refund en helaas.er komt na veel beloftes en uren bellen niets van terecht, zelfs na weken wachten, elke dag je rekening nakijken of er al iets gestort is, ik kan er van meepraten. Maar wat ik je wel kan vertellen is dat Vliegtickets mij het volle bedrag heeft terugbetaald na annulatie, mij heeft bijgestaan bij het verzetten van een boeking na annulatie, van mij krijgen zij een 10/10. Dank u wel mensen van Vliegtickets jullie zijn TOP!
Gerne wieder
Gisteren geboekt bij dit bedrijf, na boeking direct een mail ontvangen dat de maatschappij de boeking niet kan bevestigen. En dan mijn geld binnen enkele dagen terug gestort wordt op de zelfde manier zoals aangekocht….
Diverse malen gebeld en men krijgt een slecht Engels sprekend iemand aan de lijn en elke keer weer doorverbonden op een muziekbandje , en na 15 minuten verbreekt men de verbinding!
Vermoedelijk geld kwijt …
Niet hierbij boeken dit is de grootse oplichterij die er bestaat!
Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Indien je iemand aan de telefoon krijgt spreekt diegene gebrekkig Engels of Nederlands. Ik heb meerdere malen iemand aan de telefoon gehad (tevens communicatie per e-mail) om 3 tickets om te boeken van New York naar een andere bestemming (luchtvaartmaatschappij KLM). Eerst werd aangegeven dat dit geen probleem was, vervolgens zei iemand nee je kan alleen omboeken naar een ander land in Amerika, daarna gaf iemand aan dat omboeken helemaal geen optie was etc. Iedere keer wisselen de zogenaamde voorwaarden van vliegtickets.nl, afhankelijk van de persoon die je spreekt. Indien je de voorwaarden van KLM bekijkt, want daar zouden we mee vliegen staat dat je tot de laatste dag van vertrek nog kan omboeken indien je 150 euro betaalt. Hier staan wij voor open, maar er valt niet te communiceren met Vliegtickets.nl. Iedere keer verzinnen zij zelf weer andere voorwaarden. Inmiddels zijn wij al een maand verder en is er nog steeds geen oplossing gevonden?!
Na boeken van een ticket in april, waarbij uiteraard direct betaald moest worden, besloot KLM om 15 juli 2022 juli mijn vlucht te annuleren. Toen begon het! Ik heb direct op de link geklikt voor teruggave van het aankoopbedrag. Inmiddels ben ik 2,5 maand, minstens 5 mails en uren wachten aan de telefoon om maar iemand te kunnen spreken verder en nog steeds geen refund. Als je iemand te spreken krijgt heb je geluk als het in het Nederlands kan, beloftes zijn er genoeg maar terug betalen: ho maar. Boek niet bij Vliegtickets.nl, ik vind dit zeer slechte service!
Makkelijke site tot het op betalen aankomt. Dan ben je net te laat. Dan kan je precies dezelfde tickets nogmaals bestellen voor een hoger prijs en ook de kosten voor extras gaan omhoog. Vervolgens lukt dr betaling niet en gaat er weer een schepje bij de pijs op. Bizar.
Een ander kan vervolgens wel weer de goedkoopste versie boeken, maar krijgt hetzelfde gedoe bij betalen.
Nog nooit zo’n slechte service ervaren bij het wijzigen van mijn retourvlucht datum na het overmaken van het geld mag ik 1 dag voor vertrek van de retourvlucht te horen krijgen dat dit niet doorgaat mag nu als een gek een alternatief zoeken en laat deze beroerde vliegmaatschappij mij wederom voor de 3e keer op rij dit jaar hangen bestel nooit maar dan ook nooit een vliegticket bij deze afzetters je zit uren in de wachtrij om vervolgens naar het kastje van de muur te worden gestuurd ze zouden me bellen krijg letterlijk een halfuurtje later een mail dat het niet lukt voor het gemakzucht snap daarbij ook dat de mensen aan de telefoon puur een script volgen en enkel na jou op te hangen zo de volgende beginnen te naaien de managers en gasten die hier boven de call center zitten zijn overduidelijk te beroert om hun werk op de juiste wijze te doen mocht je willen vliegen wees deze oplichters een stap voor en betaal die 25 € extra maar aan 1 van de vele proffesionele vlieg maatschappij
Ik probeer al weken contact te krijgen met vliegtickets.nl. Helaas telefonisch niet bereikbaar en via de mail heb ik 1 keer antwoord gekregen. Ze hebben toen beloofd het geld dat Transavia op 4 juli al op de rekening van vliegtickets.nl terug had gestort
aan ons over te maken. Nu 5 weken later nog niets ontvangen en contact krijgen we ook niet meer.
Echt niet te geloven dit. Hoe krijgen wij nu ons geld terug? Gaat wel om 7 x 300 euro!
ze zijn telefonisch niet te bereiken en ook via mail of chat blijft het lastig om contact te krijgen. Echter, via persoonlijk contact ben ik enorm geholpen!
Mijn vlucht naar canada is ten dele gecanceld. Hoe ik hierna verder moet wordt niet duidelijk gemaakt. 1 keer reactie op mail ontvangen, daarna niets meer. Telefonisch niet te bereiken. Via mytrip - ook geen reactie. Nu moet ik een nieuw ticket bestellen om zeker te zijn van mijn vlucht. En dan maar hopen dat ik dat geld ooit nog terugkrijg. Ga nooit meer met vliegtickets.nl in zee!
Wanneer grijpt een (bestuurs) rechter in om deze organisatie te stoppen. Het zijn oplichters, malafide praktijken. Zelfs hun eigen medewerkers geven al aan, stap maar naar de rechter. Ze zijn doelbewust bezig mensen hun droom vakanties kapot te maken.
SCHANDALIG! Als individu sta je er alleen voor.
Maleisia Airlines contact mee gehad, ze zijn deze organisatie ook spuugzat, bezorgen iedereen een slechte naam.
Boek hier NIET. Je wordt bewust genaaid om je 60 euro afhandig te maken. Zelfs toen Rynair en Vliegticket elkaar aan de telefoon op het vliegveld van Girona konden ze het nog niet oplossen behalve als ik bijbetaalde. Maffia Maffia Maffia, alleen maar om geld te verdienen over de rug van mensen op een oneerlijke manier. BAH. Niet boeken wat je bent de Sjaak
Ook wij hebben dezelfde ervaringen als hieronder beschreven zijn. Helaas lazen we deze ervaringen pas toen het spaak liep bij vliegtickets.nl
Onze ticket is gewijzigd waardoor we onze overstap missen, maar helaas kunnen we vliegtickets.nl niet meer bereiken. Telefoonlijn is steeds in gesprek, en op messenger en email reageren ze niet. Inmiddels heb ik #Boos van Tim Hofman en Radar van de Avrotros gemaild. Heb je zelf een nare ervaring met vliegtickets.nl stuur dan ook een mail naar deze programma's. Hoe meer meldingen, hoe eerder ze het hopelijk oppakken. Want deze geldklopperij moet stoppen!