Vodafone reviews

1.0

Rene
04-06-2022

Sinds december heb ik al vaak last van uitval van internet,

Ik had een nieuwe toestel gekocht iphone en nog steeds zelfde klachten.

Vodafone heeft mij een nieuwe simkaart verstuurd en helaas nog steeds uitval.

Op de gehele dag doet mijn internet het maar voor 20%.

Het maakt ook niet uit waar ik ben ik nederland. De ontvangst is goed en toch geen internet.

Klantenservices had een onderzoek gestart maar die beloven van alles maar er gebeurt niks!

Vorige week gebeld dan krijg ik te horen dat ze er nog niks of weinig mee gedaan hebben!

Kortom in 1 zin WAARDELOOS!

Ge
11-03-2022

Super slecht, beloftes worden niet nagekomen! Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Absolute afrader!

Kursat
26-02-2022

De S22 ultra ge pre-ordered bij Vodafone met belofte van hun dat als ik niet thuis was om het te accepteren dat ik het bij een ophaalpunt kan ophalen.

Kreeg ik een bericht van de bezorger dat hij dat niet gaat doen en krijg ik mijn mobiel pas volgende week zaterdag. Totaal onzin dit, waardeloos.

Olivier
24-02-2022

Al maanden geen fatsoenlijke verbinding in en om mijn woning. Zgn. netwerkcrew zegt dat er niks aan de hand is en doet dus ook niks. Ondertussen vallen gesprekken na een paar seconden weg. Dat is geen optie voor mij als ondernemer. 1 nummer uit abonnement over gehuisd naar T-Mobile en problemen zijn weg. Vodafone geeft alleen optie om voor bijna 1k abonnement akte kopen. Wat een prutsers. Blijf er weg. Voortdurend verkeerde adviezen.

Timo
18-01-2022

Na lang bellen en meermaals specifiek gevraagd te hebben of ik niet in de problemen kon komen met een abonnement voor mijn dochtertje van 9 jaar een abbonnement afgesloten. Dit omdat mij werd gegarandeerd tot 3x toe dat het onmogelijk was om buiten bundel kosten te krijgen. Maanden later kreeg ik een bericht dat voor betreffende nummer de kosten waren opgelopen tot over de 292 euro. Na contact te hebben gehad met de klantenservice een link gekregen om mijn klacht in te dienen. Dit omdat ik wellicht in aanmerking kwam voor kwijtschelding. Deze mail is ruim 1 maand geleden verstuurd. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen. Vandaag kreeg ik een melding dat de 20 ste een bedrag van 350 euro word afgeschreven. Hier ben ik het uiteraard volledig mee oneens. Vodafone heeft mij onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd. Ik wil dat zij hun leugen of fout ook oplossen op een redelijke manier.

Desiree
14-01-2022

Ik kreeg gister avond laat een bericht dat er een bestelling was geplaatst via mijn account. Deze bestelling heb ik niet zelf geplaatst en er is sprake van identiteitsfraude. Het pakket is al verstuurd en daarom zou de bestelling niet meer geannuleerd kunnen worden. Vervolgens willen ze PostNL niet bellen om het pakket retour te laten sturen en kan ik geen bevestiging via de mail krijgen over de situatie en de procedure. Vodafone wilt nergens aan mee werken en de klantenservice is daarom ook extreem slecht. Ik heb het gevoel totaal niet serieus te worden genomen.

Joyce
17-12-2021

Vodafone is een dief. Ze hebben E 1700 van me ontvangen en niemand die je daarbij helpt met dit uit te zoeken. Wel hebben ze me doorgestuurd naar het incassobureau. Ze zijn super onvriendelijk en zeker niet klantvriendelijk. Wegblijven is het advies!

Cristel
15-12-2021

Erg klant onvriendelijk! Klantenservice telkens andere regels!

Blijf weg van Vodafone

Priscilla
10-12-2021

Absoluut shit. Ben blij dat ik er nu eindelijk van af ben. Slechte communicatie, ze sturen liever brieven naar een oud adres dan één e-mail. Ze infomeren je niet over rekeningen, veranderen deze ook zonder je te informeren. Ze blokkeren je zonder compensaties. Slechte tot geen verbinding in je eigen huis lossen ze ook niet op.

Rik
17-11-2021

Inmiddels al 15 jaar geleden opgestapt bij vodafone en daar nog geen minuut spijt van gehad. Dit was een geval van glashard liegen en besodemieteren die me altijd bij zal blijven. Mijden als de pest!

Ser
26-10-2021

Vodafone is een incompetent sh*t bedrijf. Je zou denken dat we in 2021 leven, en je gewoon bereik hebt in grote steden? Nee, niet bij dit t*ring imbeciel bedrijf. Wordt je klant? Leuk! Ga uit van ongeveer 9 storingen per maand. Reken daar op. Kan ook 11 zijn, ga maar van 9 uit. Enige wat dit zielige putje wat jullie een bedrijf noemen goed doet is facturen. Jaja, probeer maar eens te laat te betalen bij deze honden! Echt, doe jezelf een gunst, neem een abonnement waar dan ook, maar echt, doe het niet bij hun. Val niet in die paar betaalde reviews, luister naar de 99,99% en begrijp dat het echt een slecht bedrijf is.

Antjebenantje
14-10-2021

Telefonisch contact opgenomen om een abonnement te verlengen en dan zo'n onvriendelijk iemand eraan krijgen daar zullen ze toch echt iets aan moeten veranderen. Jammer voor de klanten wat deze persoon eraan krijgen. Het is dan ook niet gelukt t abonnement te verlengen aangezien zij hoop ik haar dag niet had.

Joris
13-09-2021

Verschrikkelijk slecht

6-7 keer bellen met een klacht en iedere keer verbinden ze je door of zetten je in de wacht waarop de verbinding verbroken wordt. Als het één keer mis gaat bij doorverbinden dan denk je:'slordig'. Maar 7 keer achter elkaar is bewust ontwijk gedrag.

Bij de laatste poging werd de telefoon helemaal niet meer opgenomen en heb ik na 15 minuten in de wacht staan met het toestel van mijn vrouw gebeld en de zelfde menu keuzes gemaakt. Daar werd na verloop van tijd wel opgenomen, terwijl ik met mijn eigen toestel nog steeds in de wacht stond.

Dus ze verbreken niet alleen de verbinding als je met een terechte klacht komt, maar als je blijft volharden en blijft terugbellen, wordt je nummer gewoon geblokkeerd en krijg je helemaal niemand meer te spreken. Wat een bagger bedrijf! Snel weg!

Denise
19-08-2021

Al ruim een maand geleden is mijn mobiel kapot gegaan. Nu word ik serieus al een maand lang van het kastje naar de muur gestuurd! Blijkbaar is er twee jaar geleden bij het omwisselen van mijn toestel iets misgegaan (schuld ligt bij Vodafone). Zij hebben mijn IMEI nummer niet gewijzigd. Nu is mijn toestel kapot en kan ik hem niet opsturen (terwijl ik gewoon verzekerd ben). De verzekering heeft namelijk een ander IMEI nummer.

Ik heb al tientallen keren gebeld, gechat op de website, emails gestuurd, in de winkel geweest EN een klacht ingediend en nog steeds kan niemand mij helpen.

Waar gaat dit over? Prutsers!

Gerrit Egbert
16-08-2021

Oekraiene geen EU

Werd meteen getrakteerd op een extra rekening van 69.95 Zonder boe of ba of waarschuwing Ouderen verdien model in de toekomst nooit meer vodafone!

Ingrid
11-08-2021

Waardeloze service

1 maand geleden op aanraden van een medewerker in de winkel in Haarlem een Oppo toestel gekocht omdat de Samsung op het moment erg moeilijk leverbaar zijn. Na een maand kon ik geen foto's meer aan mijn "albums" toevoegen. Terug naar de winkel waar mijn mond open viel van het commentaar. De medewerker begreep er niets van en na een kwartier lopen prutsen waarbij al mijn foto's inmiddels door elkaar stonden kregen wij een aantal service punten waar wij naar toe konden gaan om te kijken of zij het wisten. Maar hoezo moeten wij daar naar toe? Er is toch wel een soort garantie? Tja, maar zij wisten het niet, dus moesten we er zelf maar achterheen. Onze mond viel open. Maar jullie hebben het toestel toch verkocht? Jaaaaa, aldus de medewerker, maar het is nu UW toestel! Ja maar jullie hebben het een maand geleden aan mij verkocht toch? Zo ging het nog een tijdje door. Na een half uur gevraagd of hij misschien een collega er bij kon halen die er misschien wel verstand van had. Maar geen van de collega's had er verstand van. Is er dan geen servicepunt welke jullie ondersteunen? Jaaaa, er was een servicepunt in Haarlem welke WIJ konden bellen! Lieve mensen, waar is jullie service? Hoezo moeten WIJ bellen? Omdat het UW telefoon is. Heel boos de winkel uitgelopen en een klachtenbrief geschreven naar Vodafone.

Hier is het letterlijke antwoord:

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je ontevreden bent met de geboden service.

Het klinkt inderdaad alsof ze niet erg netjes in de winkel zijn geweest. Mijn oprechte excuses hiervoor.

We hebben echter geen service die je een 100% garantie geeft op de software-werking van je telefoon. Daarmee bedoelen wij, werkt er een app of bijv. een instelling niet goed, dan kunnen we hier niet altijd support op bieden.

We verkopen namelijk inderdaad wel de telefoons, maar wij krijgen geen interne trainingen van Oppo of Apple of Samsung over de telefoons. Het blijft hierdoor vertrouwen op het kunnen van de winkelmedewerkers, maar dit is helaas geen garantie.

Dit zegt dus genoeg. Nooit meer een toestel bij Vodafone bestellen!

Em
04-08-2021

Slecht bereikbaar

Ik probeer al 1uur en 45 minuten een medewerker aan de telefoon te krijgen maar nog steeds ben ik niet geholpen. Elke keer als ik de klantenservice bel zijn er zulke lange wachttijden

03-08-2021

Super super slechte service

Als er een probleem is, wordt er niks aan gedaan. Ik ben nu al 5 dagen niet bereikbaar, omdat een simkaart wissel niet lukt na een verloren telefoon. ja we hebben een melding gemaakt "meer kunnen we niet doen". Echt niet te bevatten hoe slecht de service is.

29-06-2021

Zij proberen je duure abonnementen aan te bieden waar je niet om gevraagd hebt.

Ik heb nu 2 keer een e-mail naar Vodafone gestuurd. Geen interesse in hun aanbiedingen

Jaap
05-05-2021

Goede ervaringen

Ben nu bijna 1.5 jaar lid met vier mensen in zelfde huishouding en allemaal dik tevreden goeie service en medewerkers top goed bereikbaar binnen goede ontvangst en buiten ook zowel bellen als internet kan mij niet in die slechte reviews