Vodafone reviews

1.0

Maik
03-05-2021

Super slecht

Ik heb totaal of een heel slecht bereik binnenhuis net als buitenshuis met Vodafone, nu al 7x contact opgenomen met hun (klantenservice) en aangegeven dat ik haast tot geen telefoon gesprek kan voeren binnenhuis als buiten huis.

Echt een hel slecht bereik, degene war ik mee bel valt constant weg of is haperend verstaanbaar. Al meerdere malen contact opgenomen met Vodafone en, alle instellingen doorlopen van de telefoon om een beter bereik te krijgen.

Niks hielp, en zit nog steeds met een super slechte verbinding. Zowel bellen als dataverkeer is erg slecht. Nu met de Corona ben ik verplicht thuis te werken en dat is eigenlijk niet mogelijk door de slechte kwaliteit wat Vodafone hier levert!

Ik heb alles gedaan wat in macht zit om op een oplossing te komen maar, hier werkt Vodafone totaal niet aan mee! Sterker nog, meerdere malen zeggen ze van, we geven geen goede verbinding in huis, maar onze netwerkspecialisten zien dat er bij u buitenhuis de verbinding perfect is. Dus de zogenaamde specialisten kunnen van afstand zien hoe goed de verbinding bij mij thuis is?

Blijkbaar niet want ik kan geen tot een haperend telefoon gesprek houden hier, ik heb al gevraagd van , kan aub het abonnement gestopt worden door het slechte of geen bereik? Ik zit er tot Feb 2022 aan vast en ik kan geen fatsoenlijke telefoon gesprek houden. Met Tele2 heb ik dit ook eerder gehad met gen bereik of slecht bereik. Zij waren wel heel coulant door het abonnement te beëindigen per direct.

Met Vodafone kom ik niet verder, totaal niet verder! Mij eigen bedrijf is nu totaal niet bereikbaar of heel slecht haperend verstaanbaar. Enige wat Vodafone zegt is, zet de wifi verbinding maar aan op de mobiel en je kunt binnenhuis prima bellen. Natuurlijk dat gedaan maar geen verschil in bereik, dat weer aangegeven bij hun, en hun antwoord is doodsimpel, meer kunnen wij niet doen voor u!

Dit is toch niet normaal of wel? Ik betaal 35 Euro in de maand ervoor om zoveel mogelijk telefoon gesprekken te houden, maar nu is dat totaal beperkt en niet meer mogelijk! Ik vindt dit verschrikkelijk en weet niet meer wat te doen, ik dacht aan Vodafone een goede en betrouwbare provider te hebben. Zij willen mij blijkbaar niet verder helpen en geven het antwoord, zet de wifi bellen op je telefoon maar aan en dat is het!

Binnen bellen is echt niet mogelijk nu, buitenhuis ook niet, dan moet ik echt een paar meter lopen voor een beetje bereik en dan sta ik midden op de straat met een mobiel om te bellen. Te gek voor woorden toch? Ze willen het abonnement niet stop zetten voor deze reden omdat volgens hun het bereik hier prima is.

Wat niet zo is dus!

Myr
15-04-2021

Belazerd

Verkopen graag een abonnement met extra zenderpakket Ziggo, geen probleem als er in het huishouden al zo'n pakket is. Maar als puntje bij paaltje komt geen extra zender pakket. Helaas dat zijn de regels en de hoorn van de medewerkster wordt op de haak gegooid!

12-04-2021

Klantenservice is niet op orde

De medewerkers zijn druk met te veel chats tegelijk, hun computers zijn traag, ze zijn ondeskundig en leuteren maar wat. Problemen worden niet of zelden opgelost, en het kost mij als gebruiker veel tijd. Dan hebben we het nog niet over spookrekeningen en de slechte dekking van het netwerk.

18-03-2021

Ordinaire dieven

Geld overgemaakt naar een door Vodafone afgesloten prepaid nummer. Ze weigeren echter het geld terug te storten en geven mijn bank en zelfs hun payment provider de schuld. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en naar mijn geld kan ik fluiten.

Het zijn gewone ordinaire dieven.

02-03-2021

Ongelofelijke slechte ervaring

De meest slechte ervaring ooit. na anderhalve maand en verloren bestellingen, gecancelde orders door niet in voorraad van telefoon, mislukte nummerbehoud (zonder daar bericht van te krijgen) meer dan 10 calls met de servicedesk waarbij ze elke keer zaken zouden regelen maar bij het volgende belletje niets hadden gedaan, besloten naar een andere provider te gaan. Volgens hen waren alle orders gecanceld. Na 3 dagen opeens melding dat nummerbehoud gelukt was. En dit terwijl dit inmiddels bij een andere provider in gang is gezet.

Gggggg
22-02-2021

Slechte kwaliteit

Bij Vodafone dacht ik voor kwaliteit te gaan echter was dit al gelijk fout. Omdat ik Ziggo had dacht dit leuk te combineren met Vodafone en zo kwaliteit en hoge snelheid te halen.

De kwaliteit valt zwaar tegen. 40% van de tijd heb ik gewoon geen internet en de snelheid is maar 20 mb/s . Dit is niet erg snel voor de Red Pro Unlimited .

Kortom trap er niet in. Ga voor tele2 goedkoper en biedt zelfde snelheid dat nog eens ook stabiel is. Of in ieder geval voor KPN. Heb spijt dat ik ben overgestapt naar Vodafone.

Metz
19-02-2021

Misleiding

Op zaterdag 13-2-2021 online een nieuw abonnement aangevraagd, voor de actie samsung galaxy s21 met gratis samsung buds en smart tag(actie t/m 17-2) Maandag dinsdag geen reactie op mijn aanvraag, dinsdag middag via de chat proberen te bereiken, na anderhalf uur pas een reactie dat ze mijn inkomen wilde toetsen. Dit doorgegeven was prima. Volgens de chat medewerker mijn aanvraag binnen 48 uur behandeld worden. Geen antwoord, donderdag gebeld weer doorverbonden met iemand van de inkomens toetsing. Vrijdag 19-2 kreeg ik een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Bellen naar vodafone :" uw order is er niet doorheen gekomen door storing van onze computer, ja we kunnen je order er wel opnieuw inzetten". Maar de actie is voorbij dus daar komt u niet meer voor in aanmerking". Dit houdt in dat ik de actie sowieso mis loop en hem niet bij een andere provider kan afsluiten omdat vodafone mij een week lang aan het lijntje hield.

Geen vodafone meer voor mij

Ivo
16-02-2021

Zeer onbetrouwbare club

Zeer onbetrouwbare club

Mijn moeder heeft al maanden problemen met het bereik in en in de omgeving van haar woning. Inmiddels een nieuwe simkaart gehad, de simkaart in diverse toestellen geplaatst en uren met Vodafone aan de telefoon gehangen. Na maanden is er nog steeds geen oplossing.

Vodafone biedt geen oplossing en is niet bereid om tot ontbinding over te gaan. Verder dan "computer says no" komen ze niet, dat zegt wat mij genoeg over de klantenservice die geboden wordt.

Advies: ga niet met Vodafone in zee.

Shj
29-01-2021

Niet gevoerd gesprek van 2 uur in rekening gebracht

Gesprek van 2 uur per abuis in rekening gebracht met mijn andere abonnement terwijl het 2 minuten duurde.

Via chat zogenaamd niet begrijpen met allerlei kluitjes in het riet gestuurd. Over naar kpn!

27-01-2021

Voda-clown

Sinds november een sim only bij vodafone aangeschaft maar geen verbinding bij mij in de buurt vanwegen een defecte mast wat na bellen nog wel een jaar kan duren. dus ik wilde er meteen vanaf maar dat gaat helaas niet ik zou worden gecompenseerd elke maand maar dat was na 1 maand alweer een verloren zaak.

elke week heb ik contact met vodafone maar het word er niet beter op ik heb het idee dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd en eindig bij noreply mailtjes zodat ze van me af zijn. en ik weer opnieuw kan gaan beginnen.

kortom ik neem hier nooitmeer een abbonement want de klantenservice is een flop en je betaald 30 euro voor een sim only waar ik iedergeval niks mee kan in mijn omgeving. ik zal dit ook afraden bij vrienden en familie

Milica
19-01-2021

NOOIT ZAKELIJKE ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!

Wij zijn als bedrijf al meer dan 1 jaar bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van vodafone! de bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! we worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect. Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie! gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen! ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker geen aanrader voor een goede zakelijke relatie! en als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! en nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? voor onze eigen inlog gegevens en onze eigen facturen! onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! schandalig bedrijf!

Tessa
29-12-2020

Abonnement zonder toezegging met 2 jaar verlengd

In oktober 2018 een abonnement + telefoon afgesloten bij Vodafone. In oktober van dit jaar kon ik wijzigen of verlengen. Even over nagedacht en besloten op te zeggen ivm goedkopere andere providers.

Toen ik mijn vertrek via de website wilde aangeven, zag ik tot mijn verbazing dat er met ingang van okt 2020 een nieuw 2-jarig abonnement was afgesloten op mijn naam.

Ik heb hier nooit iets over gesproken of überhaupt met iemand contact over gehad. Zonder toezeggen is mij dus een abonnement in de schoenen geschoven.

Direct over gebeld, maar zeer slecht geholpen. Niemand (inmiddels denk ik een stuk of 8 medewerkers) weet hoe dit kan. Er is nergens een bestelling terug te vinden.

Vandaag dan eindelijk een antwoord gekregen. Ik zou mijn telefoon vanaf 2018 niet afbetaald hebben, alleen het abonnement.

Nooit geweten.

Dan nog een absurde gang van zaken om iemands abonnement maar met twee jaar te verlengen om zo aan het missende bedrag te komen?

Vodafone maakt een fout, maar communiceert er vervolgens niks over en begaat een flinke misstap met dan maar illegaal afsluiten van nóg een abonnement.

Echt zeer slecht te spreken over deze service. Daarnaast is er nog steeds geen oplossing voor mijn probleem gevonden, want ik kan pas over 4 a 5 weken een antwoord van de klachtendesk verwachten.

Het is voor mij duidelijk dat het een enorme puinhoop is bij Vodafone en dat medewerkers het aantal klachten/telefoontjes niet aan kunnen. Zodra het kan ben ik hier weg.

Doe er wat aan Vodafone!

11-12-2020

Gewoon slecht op meerdere fronten.

Ronduit een zeer slecht telefoonmenu van de servicedesk. Je wordt in rondje gestuurd. Uiteindelijk maar keuze gemaakt om wat te kopen en je zo te laten doorsturen.

Vanmorgen te horen gekregen van de servicedesk dat na 5 weken(!) telefoon eindelijk gearriveerd was. 's middags nog gebeld door de winkel. 2 uur later naar de winkel. Blijkt de telefoon nog niet aan het abonnement gekoppeld en dit blijkt ook niet mogelijk. Geen telefoon. Ook niet te zeggen of dit nog dit jaar kan gebeuren. Eerder ook veel problemen met het abonnement. Kan het bedrijf niet aanraden.

08-12-2020

Laatste afrekening

Op 25 november overgegaan naar een andere provider. Krijg bericht van vodafone dat ik 2 maanden inflatiecorrectie krijg. Mijn nieuwe provider heeft 2 à 3 maanden geleden mijn abonnement per 25 november opgezegd. Wat doet vodafon, brengen extra kosten in rekening over de laatste 4 dagen van november i.p.v. 5 dagen. Hierdoor betaal ik 3 à 4 euro teveel. Met de inflatiecorrectie krijg ik slechts € 1,32 i.p.v.

€ 2,93. Nu betaal ik ook nog eens voor i dag extra.

Vodafone is gewoon aan het frauderen.

Raj
19-11-2020

De medewerkers weten niet wat ze aan het doen zijn

Ik heb echt spijt dat ik een abonnement heb afgesloten bij Vodafone

Gelukkig heb ik een jaar abonnement.

De service is rampzalig na een uur wachten werd ik niet geholpen.

Vodafone echt slechte service niet doen.

Amb
01-11-2020

Netwerk is goed, klantenservice niet

Ik ben al enige tijd een tevreden klant wat betreft het netwerk. Ik heb overal goed bereik. Echter ben ik over 1 ding niet tevreden. En dat zijn een x aantal medewerkers die worden aangenomen bij zo'n groot bedrijf als Vodafone. Vast niet elke medewerker is slecht maar van de x aantal keren dat ik contact heb gehad, ben ik maar 1x geholpen. Hieronder een aantal voorbeelden van mijn toppunten bij Vodafone klantenservice

Nadat ik door een aardig meisje werd opgebeld om mijn contract te verlengen, hadden we afgesproken dat ik 2,50 korting zou krijgen op mijn abonnement. Nou prima, ik koos voor een verlenging.

Echter ben ik de volgende dag opgebeld en kreeg te horen " sorry mevrouw u heeft geen recht op deze korting, dus uw abonnement wordt 2,50 duurder "

Nu ben ik niet het type dat om elke euro moeilijk doet, ben hiermee akkoord gegaan maar had na het gesprek wel vraagtekens

Als kers op de taart merkte ik dat ik mijn bundel op de 1 of andere manier sneller ging verbruiken, terwijl ik niks anders heb gedaan dan normaal gesproken.

Ik had een sollicitatiegesprek en mijn bundel was opgegaan terwijl ik op navigatie reed. waardoor ik besloot om te bellen voor een mb aanvuller.

Ik kreeg een jongeman aan de telefoon die mij vriendelijk uitlegde dat ik kon kiezen voor 500mb, 1gb , 5 of 10 eenmalig

Ik gaf aan omdat het enkel voor een sollicitatie was ik aan 500mb voldoende zou hebben, ik moest gewoon op tijd aankomen.

Volgens de jongeman zou het €5,- eenmalig zijn en moest ik na mijn gesprek me telefoon opnieuw opstarten. Na 15 minuten ( en ik langzaam in de stress omdat ik de weg niet meer wist ) nog steeds de 500mb niet aangevuld, besloot ik boos opnieuw te bellen

Hierdoor kreeg ik een jongedame aan de telefoon die aangaf dat ze helemaal NIET 500mb eenmalig verkopen! Ik wist niet wat ik hoorde, ik was hier zo van in shock dat ik eigenlijk de vraag herhaalde en weer kreeg ik als antwoord; wij verkopen geen 500mb voor € 5,- hebben we nooit gedaan.

Om een lang verhaal kort te maken heeft deze jongedame me wel goed geholpen. Ik ben

( helaas ) wel te laat aangekomen op de solliciatie, but I still got the job! ?

Vodafone is een goede telefoonprovider, alleen de klantenservice mag echt wat professioneler aan het werk gaan! Ik vind het schandalig en het geeft de naam Vodafone geen goede reclame, voor de mensen die service belangrijk vinden

Hjalmar
21-10-2020

Zeer slechte administratie en service

Na een nieuwe telefoon te hebben gekocht met een verlenging van mijn abonnement begon de ellende.

Het duurde ruim anderhalve maand en heel wat contact voor ik het te veel afgeschreven geld terug had.

Op advies van de klantenservice een verkeerde rekening teruggeboekt en ze dreigen een paar dagen later al mijn telefoon af te sluiten, want Vodafone begrijpt blijkbaar niet dat ook zij zich aan een contract moeten houden!

Helaas heeft geen enkele werknemer van de klantenservice heeft zijn beloftes waargemaakt.

Vodafone ga je schamen!

15-10-2020

Niet opsturen van verzochte informatie

Na meer dan 10 maal contact te hebben gehad met de Vodafone "helpdesk", meerdere emails, meldingen via Vodafone klachtenformulier, verzoeken en beloftes te zullen worden gebeld en 2 maal via aangetekende brief, mijn verzoek om een kopie van mijn contracten op te sturen, heb ik deze na ruim 6 maanden nog steeds niet ontvangen. Ik heb de indruk dat Vodafone expres hier geen medewerking aan verleent.

Mickey
14-10-2020

Na 9 weken nog geen nieuw toestel

Wij zijn 9 weken geleden naar de Vodafone gegaan omdat de telefoons van mij en mijn broer nog op de naam van onze overleden vader stond. Wij zijn beide in nood van een nieuw toestel (constant uitvallen, problemen met opladen etc) maar het abonnement moest eerst overgezet worden naar een andere naam. Er werd tegen ons gezegd 5 werkdagen. 9 weken verder en mijn broer heeft eindelijk een nieuw toestel, maar ik nog niet.

Alles ging fout wat fout kon gaan. Als je dacht dat je er bijna was en echt niks meer fout kon gaan, ging het toch weer mis. Medewerkers die niks met onze opdracht deden, meerdere storingen etc. Nu was maandag eindelijk het moment dat alles was overgezet na 9 weken, en wij konden een nieuw toestel uitzoeken. Ook dat ging niet zonder kleerscheuren. Zo heeft een medewerker mijn geheugenkaart tussen het bureau laten vallen, en niet meer terug gevonden, mijn vingerafdruk deed het niet met het glazen scherm en ga zo maar door. Toen alles was overgezet was het moment supreme daar, de toestellen zouden betaald worden en officieel van ons zijn. Maar ook daar ging het weer mis.

"De transactie loopt vast, u mag de toestellen niet mee nemen". Sta je dan, na 9 weken wachten eindelijk een nieuw mobieltje, alles overgezet, en dan moet je hem daar laten. Het zou zo snel mogelijk geregeld worden, en we zouden gelijk gebeld worden als het klaar was. Na dagen niks gehoord te hebben zijn we weer terug gegaan. "Oh ik heb nog niet gekeken!" krijgen we te horen. Maar het probleem was nog niet gefixed. Ze heeft de transacties geannuleerd en opnieuw ingevoerd. Dat heeft gelukkig gewerkt voor mijn broer, maar mijn nummer was opeens weg uit het systeem. "Ja dat moet intern geregeld worden, hopelijk is het over 5 werkdagen geregeld. De eerste keer zou het ook 5 werkdagen duren, maar nu we 9 weken verder zijn loop ik nog steeds met een bijna niet bruikbaar toestel.

Ze beloofde dat het zo snel geregeld zou worden. Dat woord wat Vodafone elke keer gebruikt, 'snel', staat niet in hun woordenboek. Laten we hopen dat het niet weer opnieuw 9 weken moet duren.

Serge
04-09-2020

Vodafone Red Together omzetten

Ik kan niet uitleggen hoe boos ik momenteel ben.

Een slechte klantenservice die niet weten wat ze doen en wanneer je moeilijke vragen gaat stellen word je doorverbonden en mag je het verhaal opnieuw uitleggen.

korte uitleg:

Dag 1

Abonnement red essential omzetten naar red together. Ruim 2 uur aan de lijn gehangen en 3 verschillende verhalen gehoord.

om alles om te zetten hebben wij de info nodig van de andere nummers, laten wij u terugbellen zodra u deze bij de hand heeft.

prima, vrijdag 1600 uur.

Meneer ik bel u terug. moeten nu nog bellen.

dag 2

ruim 1,5 uur aan de lijn gehangen en 3 verschillende verhalen gehoord met 3 verschillende prijzen. Laat staan wanneer het lastig wordt proberen ze via weer een andere afdeling een korting te geven voor het ongemak.

uiteindelijk is het dan gelukt maar moet allen nog even een mutatieformulier invullen en terugbellen.

oh ja, belt u maar naar de opzeggingen afdeling dan gaat het een stuk sneller.

dag 3

Dan maar weer bellen, 4 afdelingen later krijg ik uiteindelijk iemand die weet hoe het moet. dacht ik.

Uiteindelijk van de 2 nummers 1 kunnen omzetten met veel moeite en weer een doorverbinding krijg ik te horen dat er 1 formulier niet goed is overgekomen en even alleen de iban doorgeven.

ik antwoord, moet ik nu dan alleen dat doorgeven en alles is dan geregeld. Ja meneer, het komt goed. ik verbind u door naar afdeling mutaties.

nee meneeer, u moet alles opnieuw aanleveren. hoezo alles? net nog alleen de iban.

oh sorry hebben ze verkeerd doorgegeven grrrrrrr.

nu zo moedeloos geworden van de vele personen die ik heb gesproken en nog geen stap verder geef ik aan dat ik er over nadenk op te zeggen. meneer wij begrijpen u probleem maar kan u niet verder helpen. oke , dan maar opzeggen.

Meneer, dat gaat via de website.

nou nu komt het.

website geeft aan, bij meer abonnementen opzeggen graag bellen met de klantenservice.

what the f*ck.

ik weer bellen, krijg ik iemand aan de lijn die zegt, ik sluit net af en kan u niet helpen. maandag weer even bellen. ik bel u terug!

Vodafone. op deze wijze 4 abonnementen kwijt na ruim 15 jaar klant.

m.v.g. een zeer ontevreden klant!