Vodafone reviews

1.0

Sch
03-12-2019

Werkt er wel iemand bij Vodafone?

Ik heb een nieuw abonnement besteld bij Vodafone en krijg eerst een bevestiging in mijn mail en later dat de bestelling is geannuleerd, zonder reden waarom.

Ik heb 2x telefonisch geprobeerd contact te krijgen en heb 2x een half uur in de wacht gestaan maar nog niemand gesproken. Toen heb ik deze mogelijkheid maar gelaten wat het was.

Dan via de chat; vreemd, ik ben binnen de werktijden maar er is geen medewerker geschikbaar. Zelfs geen chatbot.

Dan via de mail; binnen 48 uur reactie staat erbij. Mail geschreven en verzonden en krijg een bevestiging dat er binnen 5 dagen (!) reactie komt. Ik weet niet hoeveel uur er in een Vodafone-dag zitten maar dat zijn hele korte dagen.

Dan nog maar een keer die chat, helaas is er geen medewerker beschikbaar.

Ik zie gelijk een spookgebouw voor me met op de gevel VOD FONE de A hangt bungelend aan de rand en als je naar binnengaat, kom je er nooit meer uit. Waar zijn die medewerkers gebleven? Moeten er hulptroepen naar toe gestuurd worden? Zijn ze gegijzeld? Heel sneu allemaal voor de Vodafone-medewerkers. Angstig ook.

Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik er dan achterkomen kan waarom ik eerst een annulering voor mijn bestelling ontvang en daarna 2x een bevesting met verschillende bestelnummers? Mijn nieuwe abonnement is per 2 december ingegaan, alleen de sim-kaart is er nog niet.

Vodafone ga je schamen!

Ruben
28-11-2019

Om gek van te worden!

Drie weken wachten op het activeren van de internetbundel, meerdere telefoon gesprekken en steeds afspraken die niet worden nagekomen. Het langste gesprek duurde anderhalfuur waarin in 6 keer ben doorverbonden en ook zes keer hetzelfde moest vertellen. Iedere medewerker neemt je mee in dezelfde bureaucratische molen todat ze je keer op keer weer kunnen laten weten dat ze eigenlijk niks voor je kunnen doen. Steeds van het kast naar de muur maar dan 10x erger! Ik heb nog nooit zo een chaotisch bedrijf meegemaakt, ga niet in zee met Vodafone. Echt niet doen!

Arthur
05-11-2019

Probeer al sinds 29 augustus te verlengen, 2 maanden later nog niets gedaan

Al op 29 augustus 2019 contact gehad met Vodafone om 2 abonnementen te verlengen met een nieuw toestel. We zijn nu dik 2 maanden verder, nog geen toestellen, nog gene verlengingen. inmiddels 5x met Vodafone gebeld, overigens aardige medewerkers, maar zij kunnen iets doen. De 'order zit vast in het systeem' en een andere afdeling moet het oplossen. Niemand die iets extra's kan doen voor mij als klant. waardeloos!

Dawid
04-11-2019

Verschrikkelijke klantenservice!

Geen reactie om de fout te herstellen, geen respect voor de klant!

Jacob
31-10-2019

Multisim

Na contractverlenging van redsuper naar red together is mijn multisim afgesloten.

Tijdens contractverlenging is geen woord gerept dat de multisim meer dan tien euro

per maand meer gaat kosten.

Dus wilde ik mijn redsuper abonnement terug.geen probleem maar de multisim activeren,dat duurt max drie dagen.

We zijn 10 dagen en twee keer bellen verder maar nog geen internet op de multisim.

Eerste keer bellen wordt na conract ba twintig min verbinding verbroken en tweede keer met toezegging dat binnen half uur wordt teruggebeld.twee dagen later niet teruggebeld en probleem is er nog steeds.hoe moeilijk kan het zijn

WAARDELOZE klantenservice

30-10-2019

Contractomzetting duurt heel lang en geen updates

Contractomzetting duurt ontzettend land en geen updates over voortgang, geen reacties op mails. Via telefoon en chat kan er geen informatie worden gegeven. Het is verschrikkelijk slecht hoe vodafone haar klanten momenteel behandeld.

Thijs
17-10-2019

Ontrecht een zakelijk nummer overnemen!

Onterecht onze zakelijke nummer overgenomen en niet meer bereikbaar! Nooit een simkaart opgestuurd gekregen. Bij de vodafone winkel weigeren om een simkaart af te geven, omdat ze nu op prive naam staat van mijn partner! Inmiddels 1.5 uur lang weer aan het bellen met vodafoon.

Kpn heeft niet de beste service, maar bel nooit naar vodafone om de mogelijkheden te bespreken. Voor je het weet nemen ze het over zonder te maar dan ook nergens te vermelden. Wij gaan hiertegen een zaak starten gezien alle gesprekken zijn opgenomen en wij inmiddels aantoonbare schade ondervinden!

Tuson
07-10-2019

Kastje naar de muur tot in de perfectie - wees gewaarschuwd!

Klantenservice van Vodafone is kwalitatief uitermate teleurstellend in extremis en het perfectioneren van het welbekende kastje naar de muur is waarschijnlijk het streven van Vodafone, op een andere manier kan men de diverse afdelingen waar ik de afgelopen 5 dagen contact mee heb gehad niet omschrijven. Wegens een voor mij te late levering via mobiel.nl (verlenging met toestel) heb ik binnen 4 uur na plaatsen van de initiële order geannuleerd bij mobiel.nl en was deze annulering ook direct goedgekeurd bij Mobiel.nl. Echter toen ik 1½ dag later in een fysieke winkel mijn abonnement wilde verlengen, kreeg ik echter de mededeling dat dit momenteel niet mogelijk is omdat mijn nummer nog gereserveerd staat bij Vodafone voor een verlenging. Uiteraard snap ik dat er vanwege mogelijke fraude met meerdere verlengingen je niet direct een nieuwe verlenging kunt aanvragen maar ik ben nu 5 WERKdagen verder alsmede vele telefoontjes met de "klantenservice" van Vodafone en mijn nummer is nog steeds niet vrijgeven om opnieuw te kunnen verlengen/over te stappen! Er is niemand bij Vodafone die wat kan betekenen en doorverbonden kunnen worden met de desbetreffende afdeling is onmogelijk (afdeling ergens in lage lonen landen?). Wellicht is het momenteel gewoon één grote puinzooi bij de verschillende Vodafone klantenservice afdelingen want eerlijkheidshalve wil ik ook vermelden dat ik nog nooit problemen heb gehad met Vodafone klantenservice zoals de afgelopen dagen en hoop dat Vodafone verbetering door zal gaan voeren voor eventuele andere mensen die hetzelfde zou kunnen overkomen. Evengoed heeft de wijze waarop ik NIET ben geholpen door Vodafone mij doen besluiten om over te stappen naar een andere provider. Bereik/gesprekskwaliteit e.d. is goed bij Vodafone maar de service gerichtheid is gewoon dramatisch te noemen. Dus wees gewaarschuwd als er iets niet goed gaat door toedoen van Vodafone en waarvan jij dan als klant de problemen ondervindt, Vodafone geeft op zo'n moment niet thuis.

24-09-2019

Verschrikkelijke klantenservice

Na overstap naar een andere provider is mijn nummer niet goed 'afgemeld' bij Vodafone waardoor het in hun systeem actief bleef. Ik belde inmiddels via de nieuwe provider maar Vodafone bleef abonnementsgeld incasseren ondanks dat het contract al was afgelopen (contract en abonnement blijken twee verschillende zaken te zijn, als de een is afgelopen kan de ander wel actief blijven blijkbaar). Na 4 minden is het probleem via de nieuwe provider opgelost. Bij herhaling bleef de Vodafone klantenservice volhouden dat het niet hun fout was en dat ik bij de nieuwe provider moest zijn. Zelfs nu ze het toch hebben moeten oplossen zijn ze niet genegen het teveel betaalde geld terug te betalen, ook daarvoor verwijzen ze mij naar mijn nieuwe provider.

Samengevat: geen enkele klantgerichtheid, de klantenservice luistert niet het echte probleem; als het niet in hun 'stroomdiagram' past, wordt je niet geholpen. Geen enkele compassie m.b.t. 4 maanden teveel betaald abonnementsgeld terwijl er geen service is afgenomen. Een verschrikkelijk arrogant bedrijf, nooit meer.

23-09-2019

Vodafone slecht in afhandeling opzeggingen

Na een telefonische aanvraag voor een nieuw abonnement met nummerbehoud van KPN bleek ik een nieuwe simkaart te hebben ontvangen waar geen nummerbehoud was aangevraagd bij KPN door Vodafone. Ben nu voor de zevende keer aan het bellen om deze slechte actie van Vodafone ongedaan te krijgen. Binnen de 14 dagen telefonisch opgezegd en nu bij twee maanden en verder is het nog niet afgehandeld. Echt waardeloos die helpdesk, vooral medewerkers die geen bevoegdheden hebben. Daarnaast bij opzeggingen telkens half uur in de wacht en bij een nieuwe aanvraag word je zeer snel geholpen.

17-09-2019

2 accounts samenvoegen is onmogelijk

Op haar website geeft Vodafone aan dat de datategoeden van 2 of meer abonnees gecombineerd kunnen worden. Als de gebruikers 2 of meer aparte rekeningen hebben is het samenvoegen daarvan volgens Vodafone zeer eenvoudig, zodat vervolgens de data gedeeld kunnen worden. Ik ben inmiddels vanaf eind juni bezig om mijn 2 zakelijke rekeningen die op dezelfde BV staan samen te voegen, omdat Vodafone het destijds nodig vond om 2 aparte rekeningen te creëren. Inmiddels ben ik 15-20 chats en telefoontjes (minimaal 4 uur aan de telefoon gezeten met medewerkers van Vodafone) verder, zijn er verschillende cases geopend, of zouden worden geopend en inmiddels weer gesloten en ben ik nog geen stap verder. Verder heb ik de gegevens die nodig zij via het systeem van Vodafone ca. 10 keer geupload, wat overigens niet nodig is, omdat de klant dezelfde is, en lijken deze standaard niet aan te komen. Vervolgens komt er een knullige mail, waarin om dezelfde gegevens, plus ook weer andere gegevens wordt gevraagd, echter deze gegevens kunnen alleen via de website worden gestuurd die niet werkt.

Vandaag is mij laatste case gesloten, omdat het toestel niet zou zijn afbetaald. In juli is dit echter wel gebeurd, echter zoals nu blijkt niet juist verwerkt in het systeem, waardoor ik vervolgens gewoon weer een rekening ontvang voor de afbetaling van een toestel. Na hierover te bellen, wordt deze evenals vorige maand weer keurig gecrediteerd, echter het probleem wordt niet verholpen, waardoor het systeem nog steeds aangeeft dat het toestel niet is afbetaald en dus de rekeningen niet kunnen worden samengevoegd.

Na de vele gesprekken met de overigens vriendelijke medewerkers ken ik inmiddels een groot deel van de fouten in dit volgens Vodafone zo eenvoudige proces, maar helaas heeft dat nog steeds niet tot het gewenste resultaat geleid. Zij weten in veel gevallen precies aan te geven waarom het fout gaat, maar kunnen dit niet oplossen, omdat het systeem dit niet toestaat. Helaas lopen mijn abonnementen allemaal nog ruim een jaar en kan ik deze nog niet opzeggen.

Ik zal de komende maanden dus gewoon door moeten gaan met het stalken van Vodafone totdat ze eindelijk doen wat ze beloven. Ik begrijp niet dat ze überhaupt nog klanten hebben.

Frannie
17-09-2019

Het zijn oplichters van het ergste soort

09-09-2019

Zeer onvriendelijk, onprofessioneel, slecht bereikbaar en werkwijze is onlogisch

Ik ben een gefrustreerde klant (al jaren van Ziggo) en nu ongevraagd bij Vodafone. Het bericht wat ik hier plaats heb ik vanochtend ook ingediend bij Vodafone en elders op internet. Deze klacht is n.a.v. een slechte service wat me veel stress heeft bezorgt. Ik ben ook geen steek verder gekomen.

Klacht:

Bij deze dien ik een klacht in over de zeer slechte service: ik ben niet goed geholpen, en de tweede keer werd ik niet vriendelijk behandeld.

Bovendien is Vodafone zeer slecht bereikbaar. Ik heb vanochtend bijna een uur aan de telefoon gezeten.

Het probleem:

Afgelopen zaterdag belde mijn vriendin om mijn abonnement met een nieuwe telefoon te verlengen. Vanwege de privacywet kon dit niet. Ik, de naamhouder moest terugbellen.

Dit heb ik zojuist twee keer gedaan. Ik gaf al mijn gegevens, maar dat was nog niet genoeg volgens een van jullie medewerkers. Ik legde uit dat mijn 12-jarig zoontje in bezit is van mijn telefoon met het nummer 06 . en daarmee elke ochtend naar school toe gaat.

Toen ik vroeg hoe Vodafone het dan oplost wanneer er sprake is van een gestolen of vermiste telefoon, kon deze medewerker geen antwoord geven. Ik gaf haar de optie een controle uit te voeren via mijn e-mailadres (e-mailadres verwijderd) . Dit kon ook niet.

Gefrustreerd ronde ik het telefoongesprek af.

Daarna belde ik een tweede keer.

Weer kreeg ik te horen dat ik mijn mobiele telefoon bij de hand moest hebben i.v.m. een verificatiecode. Ik legde weer uit dat ik mijn mobiel niet bij de hand heb, maar dat ik deze medewerker van alle gegevens kan voorzien. Dit was niet genoeg volgens de medewerker en werd in één keer doorverbonden.

Ik kreeg een hele stugge mannelijke medewerker aan de telefoon. Nadat ik hem ook vertelde dat ik mijn telefoon niet bij de hand heb, vroeg hij om een wachtwoord. Ik begreep dit niet en wilde deze niet geven. Met een geërgerde toon zei hij dat ik dan maar naar een winkel moest gaan als ik niet wilde meewerken. “Of ik gaf mijn wachtwoord of ik werk niet mee”, zei hij erachteraan.

Ergens in het gesprek zei deze medewerker ‘wablief’. Ik zei hetzelfde omdat ik verontwaardigt was van deze uitspraak en zijn onvriendelijke toon, en toen hing meneer op.

Ik vind dit niet kunnen. Met deze zeer onvriendelijke, onprofessionele en niet logische werkwijze, bezorgen jullie de klant stress. Daarnaast zijn er mensen zoals ik die voor een bestelling tijd vrijmaken, en op deze manier is dit weggegooide tijd - mensen werken, mensen hebben een druk gezinsleven.

Jarenlang ben ik een tevreden klant bij Ziggo. Sinds mijn mobiele telefoon door Vodafone is overgenomen, heb ik dit in 9 van de 10 keer dat ik een medewerker sprak, als zeer onplezierig ervaren.

Hierdoor wil ik nu alles opzeggen met nummerbehoud.

05-09-2019

Niet voldoende data

Door in blikseminslag had ik geen WiFi. Na een berichtje met Vodafone werd direct eea aangepast zodat ik gedurende mijn ziggo probleem voldoende data had! Complimenten Vodafone! Super service!

Carlijn
31-08-2019

Stap nooit over naar VODAFONE!

Paar maanden geleden overgestapt van t-mobile naar Vodafone. Echt de grootste fout ooit! Wat is dit een slechte provider zeg. Het internet is heel eg traag, voor je het weet zit je 100 euro boven je bundel “daar krijg je dan plots een sms’je van” en als je dan vervolgens belt met Vodafone en aangeeft dat je je abonnement op wilt zeggen doen ze nog niet eens moeite om je als klant te houden. Ineens staat mijn buitenbundel data aan? Terwijl mijn Vodafone app nog steeds niet werkt en ik er andere maanden geen last van heb gehad? Ziggo en Vodafone zijn mij kwijt als klant en ik ga weer terug naar t-mobile. Mensen hebben me gewaarschuwd dat t-mobile vele malen beter is dan Vodafone en dat ik niet moest overstappen! Ik geef ze nu meer dan gelijk!

20-08-2019

Geen nkele coulance en corretheid

Dit bedrijf doet zich voor als dat hun service goed is en vragen als je contact heb gehad om een revieuw te schrijven deze krijg je niet als je een menings verschik hebt slaat dus nergns op.

Ik heb op aanraden een sim kaart met 150 belminuten en 500mm geheugen kaart besteld dit heb ik gedaan in de winkel in Zeist zijn wel vriendelijk. Ik heb deze genomen daar ik per jaar op een ander adres zat en dan was het interessant echter deze is plots komen te vervallen waardoor ik niets aan deze sim kaart heb en wilde hem omruilen voor een pre paid.Toen bleek het gaan om een 2 jarig contract daar hebben zij het nooit over gehad ik heb documentatie waar dit ook niet staat. Vodafone doet heel erg moeilijk en zijn verre van coorect als klantvriendelijkheid deze is ver te zoeken ik heb ook nooit een contract getekend.

Zij houden vol van wel en dat ik het telefonisch heb besteld wat een grote leugen is. In ieder geval heb ik een brief per mail gestuurd met daarbij de kopietjes van de aanbieding waar geen contracts duur op stond daarom ging ik er vanuit dat je per maand kon opzeggen.

In ieder geval heb ik daarbij een voorstel gemaakt en kreeg een email binnen 5 dagen antwoord na 5 dagen kreeg ik een antwoord dat het later wordt en dit later wordt geen antwoord reageren nergens op ik heb nog nooit zo'n onbeschoft bedrijf gezien die weigerd een antwoord te geven. Er zijn bij hun fouten gemaakt waardoor er misverstanden waren als zij een antwoord hadden gegeven had ik er nog wel begrip voor maar nu totaal niet meer dus nooit geen Vodafone meer.

Mireille
20-08-2019

Belachelijk

Wat een bagger slechte service biedt Vodafone. Mijn telefoon zou vandaag tussen 8:00 - 13:00 geleverd worden. Door een storing bij Vodafone zit er vertraging op de levering (wat betekent dat ik totaal niet bereikbaar ben, bestel niet voor niets een abonnement met telefoon). Krijg je van de klantenservice te horen dat ze het gaan doorgeven aan de betreffende afdeling en ik binnen 5 dagen een reactie ontvang! Daarmee ga ik niet akkoord. Dan zit ik dalijk op vakantie zonder telefoon. Woon alleen, ben totaal niet bereikbaar nu! Dan wil ik mijn order annuleren, maar ook dit gaat niet omdat de order onderweg is. WTF is dit voor een kromme shit en dat terwijl de fout bij Vodafone zit. Dus ik moet maar afwachten en ondertussen pech? Daarmee gaan we dus absoluut niet akkoord!

Harcura
14-08-2019

Bestelling betaald maar ja, waar is die?

Vrijdag een telefoon besteld met abonnement. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Echter om onduidelijke reden kon het niet geleverd worden. Telefonisch contact is zo goed als onmogelijk. Je wordt doorverbonden, je wacht meer dan een kwartier en dan wordt de verbinding verbroken. Je mag de koop annuleren maar dit is onmogelijk, omdat je geen contact krijg. Wel genoeg tijd tijdens het wachten om een review te schrijven.

Tim
08-08-2019

Gebrek aan empathie met klant

Door een fout van mijzelf had ik een dubbel abonnement lopen. Ik ging er vanuit dat een nieuw abonnement afsluiten bij de concurrent automatisch zou leiden tot het beëindigen van een abonnement bij Vodafone. Helaas bleek dit niet zo te zijn. Mijn eigen fout.

Uit de rekening specificaties van Vodafone blijkt dat ik 0 belminuten en 0 mb's heb gebruikt in de afgelopen 5 maanden. Aan de telefoon met de klantenservice vroeg ik om enige coulance, maar die verlenen ze niet.

Het gebrek aan inleving met de klant is in deze case een ergernis. Ik kan me niet voorstellen dat een partij als Coolblue op dezelfde manier met haar klanten zal omgaan.

Ook al is het mijn eigen fout, het blijft een erg teleurstellende ervaring met zo'n grote en professionele organisatie als Vodafone.

In het vervolg zal ik niet snel met zo'n organisatie in zee gaan door het gebrek aan service die zij verlenen.

Amber
06-08-2019

Slechte ervaring

Vorige week dinsdag online een mobiel besteld + eenmalige kost van bijna €200, nooit een bevestigingsmail van aankoop gekregen of een bevestiging van betaling. Vervolgens meerdere keren geprobeerd te bellen, maar telkens wordt er verteld dat er storing is ivm een nieuw systeem en dat ik de volgende dag maar even terug moet bellen. Vervolgens is de storing volgens de verkoopmedewerkster vrijdag afgelopen. Ik was er btw woensdag (de dag erna) al klaar mee en heb toen mijn bestelling geannuleerd. Hun zouden dit doorgeven in het systeem, dit is ook gebeurd. Vervolgens nooit bericht van annuleringsbevestiging gehad. Wederom gebeld zaterdag om te checken of het echt geannuleerd was, ja was geannuleerd, nou mooi. Het bedrag zou met 3 werkdagen terug gestort worden. (we wachten af?)

Denk je alles te hebben afgerond. Krijg ik gisteren een mail met: bedankt voor uw bestelling. Ik heb uiteraard geen nieuwe bestelling geplaatst en toch krijg ik weer een mail met nota bene ook nog een ander order nummer. Ik gelijk weer bellen en het hele verhaal uitgelegd van alle ellende. Wederom geannulleerd en wederom geen bevestiging van annulering. En ook nog steeds niet de eenmalige betaling terug van de eerste order, wat morgen 1 week geleden is.

Ik heb er een hard hoofd in dat het zich vanzelf oplost. Dus ze kunnen wel weer een belletje verwachten, maar dan wat minder vriendelijk. Aangezien er nog nooit ook maar 1 keer een excuses is gekomen voor alle ongemakken.

Nooit meer vodafone