Voorladies.nl17 ervaringen

Kaka
03-08-2020

What a FAKE company

I purchased in May which I waited more than 2 months, until now still NOT receive my order.
even I required to refund still NOT get any answer
Only received automatic reply which required me to wait, wait, wait.
Never serious reply from company

What a FAKE company

1 mei iets besteld.

Nooit wat ontvangen

Wel automatische berichten.
Bij mijn mail vragen.

Ik ga dit verder uitzoeken.

Lysette

Jeroen
Jeroen
08-07-2020

Niet bestellen!

Op 11/05/2020 deed ik een bestelling voor 2 jeansbroeken voor een bedrag van 39.95.
Tot op heden, 08/07/2020, nog altijd niets ontvangen.
Hier nooit bestellen, want je bent je geld kwijt, en ze leveren nooit!
Als je de "klantenservice" mailt, geven ze niet thuis, en krijg je een automatische mail dat ze vanwege drukte niet kunnen reageren.
Bende oplichters.

Angelica
06-07-2020

Niet bestellen

Ook ik heb maanden geleden een BH besteld,
tot op heden niks ontvangen.
Diverse malen een mail gestuurd, geen reactie ontvangen.
Ga hier melding van maken bij kassa en dergelijke, schandalige praktijken

Joke
Joke
05-07-2020

Bestelling 20 mei 2020.3 slips 19.99.

Nog steeds niks ontvangen.
De mail wordt automatisch beantwoord i.v.m. drukte.
Dit deugt niet en ik denk dat ik niks zal ontvangen.
De trackcode geeft nul op het request.
Hoogstwaarschijnlijk oplichtets.
Wees gewasrschuwd.bestel hier niks.

Shirley
03-07-2020

Oplichting

1 mei een trainer besteld, inmiddels 3 juli. Al 2 maanden aan het wachten op een pakket die nooit aan zal komen. Bestel hier asjeblieft nooit! Meerdere keren gemaild, nog nooit reactie gehad, erg zonde van je geld.

Martina
01-07-2020

Totale scammers

Vreselijk dit is een nep bedrijf bestel hier nooit wat, ten eerste het duurt twee maanden en als je hun mailt krijg je een automatisch bericht terug, ik had een jeans legging gekocht en op de foto’s zag die er mooi uit , maar vandaag ontvangen en gewoon schandalig dat dit kan ,ik weet niet eens precies wat het is maar zeker geen jeans , het komt vanuit china en is echt niet iets wat je ooit zou kunnen dragen.
Fake bedrijf bestel hier nooit iets.

Ronny
30-06-2020

Rippers

Op 12/05 bestelling geplaatst vandaag 30/06 nog niets ontvangen.
Geen reactie op mail (e-mailadres verwijderd)
Als je hier besteld ben je met zekerheid je Geld kwijt

Karin
27-06-2020

Fraudeurs!

Ik heb 6 weken geleden een bestelling geplaatst en nog niks gehad. Als je het formulier van de klantenservice invult kan je het niet submitten. Het zijn gewoon oplichters en als je hier iets besteld ben je gewoon je geld kwijt! niet bestellen bij voor ladies!

Mariella
22-06-2020

Kopen bij ome Alie of wish

Bestelling na 1,5 maand ontvangen, komt gewoon uit China aan de verpakking te zien. Niet hetgeen ontvangen wat ik besteld heb, gemeld per mail, maar reageren niet op mail. Nooit iets bestellen bij deze oplichters!

Claudia
20-06-2020

Bestelling niet gehad

22 mei een bestelling gedaan maar nog steeds 4 weken later niks ontvangen.
3 x gemaild maar krijg steeds dezelfde reactie terug.
Dat ondanks dr drukte de bestelling langer kan duren.
Ik wacht nog een week af anders ga ik hier echt werk van gaan maken , want dit is mij inziens een oplichters praktijk.
Al is het via de tv.
Ik wil of mijn produkt of mijn geld terug.

Natalie
12-06-2020

Stelletje bedriegers!

Bestel hier NIET! tenzij je van je geld af wil.ik heb 2,5maand geleden besteld en nog steeds niets gehoord, je kan alleen per email zogenaamd de
' klantenservice ' bereiken maar daar wordt nooit op gereageerd.
Dit is gewoon pure oplichting!

Anne-José
12-06-2020

Misleidend

Na een maand het pakket ontvangen. De artikelen die ik heb ontvangen zijn niet hetzelfde als die op de afbeeldingen staan en de prijs die ik voor deze artikelen heb betaald n.a.v. de afbeeldingen is belachelijk hoog. Inloggen op de site lukt opeens niet, geeft aan mijn e-mailadres niet te kennen, terwijl ik bij het bestellen toch echt e-mails heb ontvangen. Het retourformulier waarnaar op de website wordt verwezen, is nergens te vinden. Kortom: oplichterij.

Tiffany
11-06-2020

Scam

Wacht al 3 maanden op pakket, reeds 3 x gemaild en men reageert niet.
Vandaag is de verzendstatus verandert naar 'terugzenden naar afzender = destruction of the package'. Kreeg de site door via reclame op Facebook met 100en reviews. Bende sukkelaars, zo uw geld willen 'verdienen'. kan ik hier klacht tegen indienen?

Bouwchien
Bouwchien
06-06-2020

Geen antwoord op email

Bestelling niet ontvangen. Verkoper geeft niet thuis!

Charles
24-05-2020

Onbetrouwbare webwinkel

Waarschijnlijk levert dit bedrijf helemaal niet. Ze rekenen extra kosten voor snelle verzending maar als ze al iets gaan leveren duurt dat minimaal een maand. Ze bestellen het namelijk zelf in China (als er al iets gaat komen). Klantenservice is niet thuis. Email wordt alleen automatisch beantwoord.

Welk cijfer geef jij Voorladies.nl?