Walletholder129 ervaringen

Ben
21-09-2019

Leverd ander product als in het filmpje.

In het filmpje bij de 360° Protection Magnet Samsung Case 360 ° zie je aan beide kanten beschermd glas.
Je krijgt een case met alleen de achterkant de voorkant zit niks.
Over gemaild en retour stuur verzoek aangevraagd wordt niet op gereageerd.

Stijn
20-09-2019

Slechte kwaliteit en geen service: diefstal

IPhone hoes binnen 3 dagen kapot. Geen garantie, geen service, geen betrouwbaarheid. Pure geldklopperij.

Diana
19-09-2019

Geen contact

Twee magneet-horloges besteld. Een is kapot maar al 3x contact gezocht met bedrijf. Wachten nu nog steeds op antwoord!

Marian
17-09-2019

Magnetisch Hoesje Samsung A 70

Veel langer moeten wachten op het hoesje dan beloofd. Komt het binnen zit het bescherm hoesje erin, behalve het kunststof voorkantje. Een bedrijf om geen zaken mee te doen!

Hermi
12-09-2019

Zeer slechte ervaring

Bij levering een zwaar beschadigd product ontvangen. Het (glas) plastic was gebroken. Volgens de reclame is het product onverwoestbaar terwijl het een levering met de post nog niet overleefd. Heb reeds 7 mails gestuurd en men geeft geen enkele reactie. Absoluut niet aan te raden om daar iets te bestellen.

Mirjam
10-09-2019

Misleidende verkoop

Iphone hoesje besteld van gehard glas voor de voor - en achterkant. Alleen de achterkant geleverd. Mail naar de klantenservice gestuurd. Reactie: wij verkopen alleen maar een achterkant, sorry voor het ongemak. Na nog een mail mijnerzijds zou een nieuw hoesje opgestuurd worden. Echter niets ontvangen. Misleidende verkoop dus. Hiervan melding gemaakt bij de Consuwijzer. Pure oplichterij!

Wim
08-09-2019

Gehard glazen hoes voor iPhone8

Er zou een hoesje geleverd worden waarbij voor- en achterzijde van gehard glas zou zijn om zo krassen te voorkomen
Nu zat er alleen een glas, al dan niet gehard? voor de achterzijde.
Excuus van Walletholder.nl is dat het praktischer is wanneer alleen achterzijde van gehard glas is en de rand rondom genoeg beschermd.
Op de website hebben ze de omschrijving nog steeds niet aangepast.
Terug sturen mag niet, want het is geen transportschade.
WAARDELOOS

Zieger
08-09-2019

Misleidende reclame Walletholder

Ik heb bij Walletholder een case voor de IPhone 8 besteld, duurde een tijd voordat ik hem had. Zou 360 gr bescherming geven met gehard glas. Donderdag 5 september geleverd en 2 uur later was het “geharde glas” al gesneuveld alleen doordat het in mijn achterzak van de broek zat. Dus zeer slechte kwaliteit en kreeg als respons van de leverancier dat alleen schade bij de aflevering telt. Krijg geen nieuw exemplaar of geld terug. Ik betitel dit bedrijf als grote list en bedrog bende cq oplichters. Het is dat ik geen 0 kan geven anders kregen ze die.

Nick
Nick

Misleidende foute reclame

Zoals zovelen anderen hier beetgenomen door hun misleidende reclame nl voor en achterkant beschermd met gehard glas. Het in dus eigenlijk enkel de achterkant die van "gehard glas" is waar ik ook mijn twijfels bij heb. Zoals ook de andere mensen hier heb ik ook transportkosten moeten betalen terwijl men gratis transport adverteert.
Pure oplichterij!

Nick Van Zoom
Belgie

Alex
Alex
04-09-2019

Je krijgt niet wat je denkt besteld te hebben

Zoals velen hier heb ik 2 flipover covers besteld voor een Samsun S10 +met gehard glas een voor mijn partner, en een voor mezelf.

Nadat de bestelling geleverd was, inderdaad alleen twee te kleine achterkanten (waarschijnlijk voor een Samsung s8 of s9 en niks geen flipover voorfrontje erbij.

Klanten service een mail gestuurd waarin ik aangaf dat de covers incompleet waren en te klein.

Als reactie inderdaad als bij alle anderen hier was

Het klopt dat de cover alleen bestaat uit een achterkant,de voorzijde is voorzien van een stootbumper waardoor uw telefoon bij vallen beschermd is.

Mijn telefoon beschermd zonder voorzijde?

Een mail terug gestuurd dat ik het een misleidende reclame vond,en de toegezonden covers TE KLEIN waren,met het verzoek voor een retouradres en dat ik twee passende covers wilde en anders mijn geld terug.

Retouneren is niet mogelijk en mijn geld krijg ik niet terug,.en ze wensten mij veel plezier met mijn cover🤔🤔!

Op het feit dat de covers niet passen word geeneens op in gegaan.

Ik ben voor € 27,69 het schip in gegaan,maar ik ga net als anderen een klacht indienen bij Kassa en ga aangifte doen van oplichting.

Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen als u bent opgelicht.

Want hoe meer aangiftes er komen des te groter is de kans dat de.politie achter deze oplichters aan gaat.

Het geeft echt een rot gevoel zo te worden opgelicht.

Hadassa
04-09-2019

Ze houden je aan het lijntje

X6 horloge is leuk, als die het doet. Hij is niet te koppelen met mijn telefoon. Foto's en filmpje uitgewisseld. Het filmpje hebben ze niet gekeken. Ze beloven wel een nieuwe x6 te sturen, maar die is nog steeds niet verstuurd. Ze antwoorden ook niet altijd de mail.

Angelique
Angelique
03-09-2019

Overwoestbaar hoesje i phone 8

Een onerwoestbaar hoesje besteld voor de i iPhone 8. Na een week normaal gebruik hoesje kapot. Klantenservice zegt alleen hoesjes te kunnen retourneren die bij ontvangst kapot zijn. Hoe kan een overwoestbaar hoesje kapot geleverd worden? Misleidende advertenties en waardeloze service. Eens maar nooit meer.

Martine
Martine
03-09-2019

Misleiding

Magnetisch hoesje bestel Samsung s9plus
Krijg na drie weken een hoesje binnen met alleen glas aan de achterkant.

Contact gezocht met hun per mail. Hun schuiven af dat er op de website staat dat er aan een kant glas zit.
En als ik zeg dat ik de koop wil ontbinden en retour sturen. Zeggen ze dat alleen defecte hoesjes retour kunnen.
Daar weer op gemaild dat deze defect is, want er mist glas aan de voorkant. Nu reageren ze niet meer

Waardeloos misleidend bedrijf.

Saskia
Saskia
30-08-2019

Gsm Magneet hoesje

4 weken wachten op een hoesje / 3 dagen later al stuk zonder te laten vallen! De reclame beloofde heel wat anders 🥺

Jiepie
30-08-2019

Op 16/08 besteld, op 30/08 nog steeds niets ontvangen!

Wachten, wachten en nog eens wachten.

Marius

Flutproduct en verzendkosten

Tijdens het spelen van een spelletje kwam als reclame voorbij een hoesje voor de telefoon, voorzien van een harde stootrand en gehard glazen achterkant. Nu, als aanbieding gratis verzenden. Hoesje besteld en er werden toch € 3,18 verzendkosten berekend. Na hoesje ontvangen te hebben, de telefoon met hoesje op de middenconsole van de auto gelegd. Telefoon viel er af, tussen de stoelen. Barst in het geharde glas van het hoesje! Dat kan helemaal niet, gehard glas barst in honderdduizend stukjes. Dus. geen gehard glas. Deze firma maakt reclame met gratis verzendkosten en rekent toch verzendkosten en deze firma maakt reclame met specificaties van een product waar het helemaal niet aan voldoet.

Romy

360° Protection Magnet iPhone Case

Op 19-08-19 het 360° Protection Magnet iPhone Case besteld. Vandaag binnen gehad. Voor en achterkant is geleverd. Prima hoesje en snelle levering!

Braidley

360 hoesje samsung s8

Heb nog nooit zo iets waardeloos mee gemaakt hoesje binnen gekregen maar is niet wat hun zeggen wat het is puure oplichting 16 euro weg is ff kijken of we der en zaak van kan maaken kassa is al ingelicht walletholder is beeter dat julie de deuren vandaag nog dicht gooien bho wat ben ik kwaat 🤬🤬🤬🤬

Christel
Christel

Annuleren

Ik heb op de reclame af gegaan en 2 magnetische hoesjes besteld op 28-08-2019 tot ik de reacties gelezen heb , probeer te annuleren maar krijg via mail en telefoon geen antwoord , we zijn een dag later 29-08-2019 heb wel betaald voor 2 , gelieve nog een antwoord te geven vriendelijke groeten christel Cloostermans

John
28-08-2019

Totale misleiding

De magneten werken naar behoren. Daarmee is alles gezegd. Het bovenste gedeelte (kant scherm) is ondermaats. Bij gewoon gebruik (niet gevallen) was er al een stevige barst waardoor de bescherming wegvalt. Niet op ingaan dus, de reclame oogt veel mooier dan de werkelijke kwaliteit.

Meer Walletholder reviews
Welk cijfer geef jij Walletholder?