Walletholder38 ervaringen

Diane
12-07-2019

Nep

Ik heb 13/03 een smartwatch besteld en beyaald 42.34 order ne ontvangen en dat is alles,sindsdien niets meer

Vinciane
10-07-2019

Maken reclame op facebook, "gratis verzending" !?

Niks van aan je betaalt goed voor de "gratis verzending", wordt bovendien geruime tijd in het ongewisse gelaten over levertijd en klap op de vuurpijl geven dan nog een niet bestaande track & trace code op! Een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet!

Valentine
05-07-2019

Dames horloge

Zeer mooie horloge, maar ze doet het niet
Eerst een mail gestuurd waarop geantwoord wordt dat het horloge niet van hun komt,
Dan een tweede mail om een foto of film van het horloge op te sturen samen met het bestellingnummer.
Als antwoord op deze mail kreeg ik: we zien op de foto geen zichtbare schade, dus komen je niet in aanmerking voor vervanging of terugbetaling van het horloge!
Als je China een horloge besteld en deze blijkt defect te zijn, wordt zonder discussie een nieuwe opgestuurd.
Afzetters zijn het! Mensen laat u niet kl.ten

03-07-2019

Schandelijke praktijken!

Bestelling dateert van 10 maart! Nu begin juli nog steeds niets ontvangen! Er wordt amper of niet gereageerd op mails. Geld dus kwijt: 42,34€
Schandalig!

Sara
Sara
03-07-2019

Slechte service

Nog niet eens 1 ster voor mij.
Na 3 maanden nog steeds mijn bestelde product niet ontvangen. In de mail wordt beloofd dat het binnen 13-29 dagen aankomt 😡
Geprobeerd contact op te nemen en na 3 mailtjes eindelijk reactie. Snel antwoorden en wacht nu nog steeds op antwoord terug.
Misschien een betere klantenservice inschakelen of een lijn waarop mensen kunnen bellen, gaat veel sneller en zorgt er ook voor dat je je klanten houdt.
Dat horloge hoeft ik niet eens meer en naar m'n geld kan ik wel fluiten geloof ik 🤷🏽‍♀️

Rita
Rita
29-06-2019

6weken geleden horloge besteld. Nog steeds niet binnen.

Slechte service. Geen antwoorden. Boos

Anita
25-05-2019

Premium Dames Sky Watch

Snelle levering! 15 mei bestelbevestiging gekregen van de Premium Dames Sky Watch, 25 mei per post al ontvangen!
Horloge ziet er precies zo uit als op de foto op de website.
Ik ben zeer tevreden!

21-05-2019

TRAP ER NIET IN !

Op 14 april '19 twee 'Lederen wolf armbanden' besteld + betaald / Vandaag 21 mei niets ontvangen. Men beweert dat levering vanuit Nederland 4 weken duurt. Dan wordt dat 5 weken. Dat zijn er nu 6! Ondertussen worden ze ipv aan 24,95 euro aan 14,95 euro aangeboden, foto daarbij onzuiver en ik vrees minder mooie uitvoering. Dit zijn praktijken die niet kunnen. Ga ook naar 'Walletholder Ervaringen': Niet erg hoopgevend. Iemand legt zelfs klacht neer bij politie en kamer van koophandel. Een verwittigd persoon is er twee waard.
ErwRita

Pieter
16-05-2019

WalletHolder

Zeker niet kopen. voldoet niet! Volgens foto niet Identiek.
Je kan het beter in China kopen, dat is ook voordeliger.

14-05-2019

Niet doen !

Op 16 maart een horloge besteld na ierdre keer beloftes nog steeds niet geleverd
ga einde van de week aangifte doen bij politie en kamer van koophandel
dit moet worden gestopt
e mail van correspondent (e-mailadres verwijderd)
een antwoord krijg je echter niet van hem

Gre
Gre
10-05-2019

Premiumdames sky horloge

21 april horloge besteld ,en uiteraard betaald ,tot heden nog niets ontvangen

Jesse

Laptop tafel

Echt heel handig, gebruik het dagelijks

Karim

Snel

Tevreden, kreeg em sneller dan ik had verwacht binnen en reageren snel op mailtjes

Danielle

Goeed

Horloge besteld, prachtig!

Emine

Laptop Tafel

Blij met de laptop tafel en horloge die ik heb besteld, super kwaliteit voor de prijs.

Ela

Tevreden!

Het duurt wel tot 2 weken om je bestelling te krijgen, maar het is het zeker waard voor de prijs en kwaliteit.

Carolien
20-03-2019

Geen retouradres te vinden

Omdat het artikel dat ik had besteld niet voldoet wil ik het retourneren. Dit zou binnen 14 dagen mogelijk zijn. Helaas is op de site nergens een retouradres te vinden. Ondertussen heb ik drie keer een mail gestuurd om achter dit adres te komen maar daar komt geen reactie op binnen. Ondertussen zijn de 14 dagen bijna voorbij en zit ik dus met een niet te retourneren artikel waar ik wel voor betaald heb. Weggegooid geld en erg slechte service!

Chary
04-03-2019

Geen arpoids en geen geld terug

Heb sinds dezember airpods besteld en niks meer gehoord geen geld terug gekregen of airpods gekregen

Stephan
28-02-2019

Walletholder belazert de boel

Ik heb earpods besteld bij walletholder. Na vier weken nog steeds niets. Heb mijn geld teruggevraagd. Ze zouden het terugstorten, tot op heden geen terugstorting gezien.

Bianca
23-02-2019

NIET BESTELLEN!

Ik heb airpods besteld bij Walletholder. Je moet vervolgens 3 tot 4 weken wachten. Eenmaal binnengekomen doen de airpods het niet. Ook zijn de airpods heel groot waardoor ze niet in je oren passen. Ondertussen meerdere mails gestuurd over het retouren van airpods. Nog steeds GEEN antwoord. Daar gaat mijn geld.

Meer Walletholder reviews
Welk cijfer geef jij Walletholder?