Walletholder23 ervaringen

Carolien
20-03-2019

Geen retouradres te vinden

Omdat het artikel dat ik had besteld niet voldoet wil ik het retourneren. Dit zou binnen 14 dagen mogelijk zijn. Helaas is op de site nergens een retouradres te vinden. Ondertussen heb ik drie keer een mail gestuurd om achter dit adres te komen maar daar komt geen reactie op binnen. Ondertussen zijn de 14 dagen bijna voorbij en zit ik dus met een niet te retourneren artikel waar ik wel voor betaald heb. Weggegooid geld en erg slechte service!

Chary
04-03-2019

Geen arpoids en geen geld terug

Heb sinds dezember airpods besteld en niks meer gehoord geen geld terug gekregen of airpods gekregen

Stephan
28-02-2019

Walletholder belazert de boel

Ik heb earpods besteld bij walletholder. Na vier weken nog steeds niets. Heb mijn geld teruggevraagd. Ze zouden het terugstorten, tot op heden geen terugstorting gezien.

Bianca
23-02-2019

NIET BESTELLEN!

Ik heb airpods besteld bij Walletholder. Je moet vervolgens 3 tot 4 weken wachten. Eenmaal binnengekomen doen de airpods het niet. Ook zijn de airpods heel groot waardoor ze niet in je oren passen. Ondertussen meerdere mails gestuurd over het retouren van airpods. Nog steeds GEEN antwoord. Daar gaat mijn geld.

Joost
21-02-2019

Zeker een aanrader!

Geweldige airpods voor zo’n prijsje!

Vicky
20-02-2019

Wallet holder

Bestelling gedaan begin januari. Volgens hen was DHL langst gekomen. Nooit een bericht daarvan in de bus gekregen
Tracé niet te vinden niks.
Contact gehad gingen alles doen om het te vinden. Nog gene antwoord zelfs ni op de mails die ik stuur

Kees
Kees
20-02-2019

Pashouder

Ik heb een pashouder gekocht buiten dat die niet paste :) haha was het voor de rest goede dienst snel geleverd was natuurlijk niet thuis want die heb ik niet voor de rest is deze winkel een aanrader zeker als je vrijgezel bent net als ik en geen vrienden hebt

Frank
11-02-2019

4 weken levertijd en moet maar zien of het geleverd wordt.

Verstelbare laptoptafel besteld krijg nu zonder dat dat stond vermeld op de site een aankondiging dat er 4 weken levertijd zit op het product. Dan nog maar zien of dat daad werkelijk gebeurd.
Voor veel minder is dit zelfde product bij Aliexpress te bestellen.
Wilde er best iets meer voor betalen maar dan wel meteen ontvangen. Als ik dit had geweten dan had ik het zelf wel bij Ali besteld. Waarschuwing trap er niet in!

Ayoub
01-02-2019

Earpods

Earpods besteld, komen uiteindelijk nooit aan, oplichterij.

Arno
Arno
26-01-2019

Slecht

2 weken geleden airpods besteld nog steeds niet toegekomen nooit via instagram bestellen

Yasar

Perfect!

Goede webshop, snelle levering en perfecte klantenservice!

Niels

AirPods

Geweldige draadloze oortjes gebruik ze nu al een tijdje echt super! Heb gisteren nog een paar besteld als cadeau.

Melih

Goede webshop

Komt op tijd aan goede prijzen ziet er ook mooi en betrouwbaar uit zeker een aanrader

Steffan
Steffan

Niets mis mee

De site leek me op eerste blik niet erg betrouwbaar. Ondanks dat heb ik er air pods besteld, ze zijn aangekomen en werken erg goed. Voor mensen die, net als ik, sceptisch waren is het handig om te weten dat de site goed is.

Bram

Zeer goede webshop!

Heel tevreden met Walletholder.nl! Prijs/kwaliteit is echt heel goed! Ik had zelf een fout gemaakt in het adres en werd zeer snel gereageerd en opgelost. Ik ga ik zeker vaker bestellen!

Kevin

Goede prijs kwaliteit verhouding

Voor de prijs is de kwaliteit goed te doen.

Emine
13-01-2019

Okay kwaliteit voor de prijs

Laatst een kaarthouder en screenprotector besteld, zeker weten tevreden gekeken naar de prijs.

Furkan

Fantastisch

Snelle levertijd NETJEEESSS 🤪

Marit

Geweldige service!

Snelle levering en voldoet aan mij verwachtingen!

Manson

Snelle klantenservice

Klanten service reageert snel.

Meer Walletholder reviews
Welk cijfer geef jij Walletholder?