Walletholder144 ervaringen

11-11-2019

Al 4 weken belooft men mij mijn geld terug.

Een telefoonhoes is 2 keer defect (lees: aan gruzelemneten) bezorgd. Elke keer krijg ik te horen dat ik word terugbetaald, maar nee.

Michel
02-11-2019

Samsung 10 magnetische hoesje

Al 2 maanden te wachten op mijn hoesje voor mijn Samsung. was het na 6 weken zat en bij Alibaba 1 besteld, binnen 1 week binnen. dat is service

Chino
02-11-2019

Bluetooth oordopje

Ik heb een bluetooth oordopje gekocht eindstand krijg ik een helle andere model plus 1 oordopje doet het wel en de andere niet wil wel me geld terug van deze oplichters

Aniek
Aniek
31-10-2019

NOOIT ONTVANGEN

31-10-2019

Op 17 augustus 2019 twee maal een walletholder voor de i-phone 7 besteld na deze gezien te hebben op en advertentie via instagram.
Na meermaals contact, waarop in eerste instantie niet werd gereageerd, tot op heden nog steeds geen houder ontvangen!
Mijn geduld is op en mijn geld kwijt.

Alice
Alice
26-10-2019

Verkeerd hoesje gekregen

Ze hebben een verkeerd hoesje gestuurd,omruilen is niet mogelijk

24-10-2019

Arjuna

Ik heb nu twee dagen het nieuwe scherm en ik dacht zal ik met de hamer erop slaan net als in het filmpje maar nee
Maar ja na twee dagen hoorde ik in mn broekzak krakend geluid ja hoor schermpje stuk dus rommel
De levering duurde al heel lang oplader niet gekregen krijg geen antwoord dus een k. bedrijf en spullen

Mari
Mari
24-10-2019

Geld kwijt.

Product betaald, maar nooit ontvangen, daarom heb ik een klacht verstuurd. Als antwoord hierop krijg ik telkens dezelfde standaard e-mail waarin gevraagd wordt om mijn adres te bevestigen, zodat ze het product opnieuw kunnen verzenden. Maar dat doen ze dus niet.

Fiona
Fiona
22-10-2019

360 graden case

Twee stuks besteld, na een week had mijn dochter al glas in haar handen. En na een week heb ik hetzelfde. Reactie op mail is dat ze dit nog nooit gehoord hebben. We hebben dus twee keer pech. ik bestel er nooit meer. levertjes is enorm en de service is bar slecht

Sacha
18-10-2019

Leveren niet wat je besteld hebt.

Twee items besteld maar slechts één ontvangen. Zelfde reactie op e-mails als hier ook staat.drukte en kan nog even duren en vraag om geduld. En het duurt en duurt en duurt.
Op de mail geld terug te storten helemaal geen reactie.
Heel slecht!

Ron
15-10-2019

Smartband

23 sept. sm.artband besteld. Niet geleverd, Steeds zelfde smoesje over Nog even wachten, komt eraan.
Onbetrouwbaar stelletje klungels. Niks bestellen bij die bende. Ik zal mijn verlies maar nemen.

Toon
09-10-2019

Verkeerd verstuurde Walletholder

Walletholder besteld
WalletHolder 2.0 - RFID Blocking Vintage Business Wallet × 1 van 19,95 besteld maar ontvangen een walletholder van 14,95!
Na lang mailen en iedere keer vragen van hun om foto`s en het ordernummer (meerder keren gemaild) vroeg ik dan maar een adres krijg om te retourneren blijkt dat dit onmogelijk is!

Wender
27-09-2019

Mensen hier niet bestellen

Beste mensen niet bestellen bij deze site ze leveren niks en sturen steeds dezelfde mail wij zijn er mee bezig en ze geven de pakket service de schuld dus nogmaals mensen wees gewaarschuwd niets bestellen

Diana
26-09-2019

Email wordt niet beantwoord

Via facebook eindelijk antwoord gekregen. Video filmpje via email opgestuurd. email wordt helemaal NIET gelezen!

Wachten al weer een week op antwoord. Wat een zooitje!

Suzan
Suzan
23-09-2019

Doen niet wat ze beloven

Eerste helft van bestelling, dameshorloge, na 2 weken ontvangen. Tweede helft, telefoonhouder voor in de auto, na 2 maanden nog steeds niet ontvangen. Als ik mail dat ik mijn geld terug wil, dan kan dat niet. Als ik mail (voor de 4de of 5de keer) dat ik de rest van mijn bestelling nog niet heb, dan krijg ik elke keer dezelfde mail: geduld. nou dat raakt wel op. Wat een vieze oplichters zijn het.

HADASSA
23-09-2019

Geen fijn bedrijf

Als het geleverde product kapot blijkt te zijn, zeggen ze een nieuwe te sturen, maar ze doen het niet. Ook antwoorden ze mijn mails niet meer.

Mariam
22-09-2019

Diefstal

Zelfde probleem als vele andere hier. Niet blij met het product door misleidend reclame en ik krijg maar geen retouradres terwijl het volgende op de website staan:

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst uw bestelling te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige bedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via (e-mailadres verwijderd) . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stelletje leugenaars. Ik ga contact nemen met Kassa en Consumentenwijzer.

Ben
21-09-2019

Leverd ander product als in het filmpje.

In het filmpje bij de 360° Protection Magnet Samsung Case 360 ° zie je aan beide kanten beschermd glas.
Je krijgt een case met alleen de achterkant de voorkant zit niks.
Over gemaild en retour stuur verzoek aangevraagd wordt niet op gereageerd.

Stijn
20-09-2019

Slechte kwaliteit en geen service: diefstal

IPhone hoes binnen 3 dagen kapot. Geen garantie, geen service, geen betrouwbaarheid. Pure geldklopperij.

Marian
17-09-2019

Magnetisch Hoesje Samsung A 70

Veel langer moeten wachten op het hoesje dan beloofd. Komt het binnen zit het bescherm hoesje erin, behalve het kunststof voorkantje. Een bedrijf om geen zaken mee te doen!

Hermi
12-09-2019

Zeer slechte ervaring

Bij levering een zwaar beschadigd product ontvangen. Het (glas) plastic was gebroken. Volgens de reclame is het product onverwoestbaar terwijl het een levering met de post nog niet overleefd. Heb reeds 7 mails gestuurd en men geeft geen enkele reactie. Absoluut niet aan te raden om daar iets te bestellen.

Meer Walletholder reviews
Welk cijfer geef jij Walletholder?