Walletholder32 ervaringen

Anita
25-05-2019

Premium Dames Sky Watch

Snelle levering! 15 mei bestelbevestiging gekregen van de Premium Dames Sky Watch, 25 mei per post al ontvangen!
Horloge ziet er precies zo uit als op de foto op de website.
Ik ben zeer tevreden!

Erwin
Erwin
21-05-2019

TRAP ER NIET IN !

Op 14 april '19 twee 'Lederen wolf armbanden' besteld + betaald / Vandaag 21 mei niets ontvangen. Men beweert dat levering vanuit Nederland 4 weken duurt. Dan wordt dat 5 weken. Dat zijn er nu 6! Ondertussen worden ze ipv aan 24,95 euro aan 14,95 euro aangeboden, foto daarbij onzuiver en ik vrees minder mooie uitvoering. Dit zijn praktijken die niet kunnen. Ga ook naar 'Walletholder Ervaringen': Niet erg hoopgevend. Iemand legt zelfs klacht neer bij politie en kamer van koophandel. Een verwittigd persoon is er twee waard.
ErwRita

Pieter
16-05-2019

WalletHolder

Zeker niet kopen. voldoet niet! Volgens foto niet Identiek.
Je kan het beter in China kopen, dat is ook voordeliger.

14-05-2019

Niet doen !

Op 16 maart een horloge besteld na ierdre keer beloftes nog steeds niet geleverd
ga einde van de week aangifte doen bij politie en kamer van koophandel
dit moet worden gestopt
e mail van correspondent (e-mailadres verwijderd)
een antwoord krijg je echter niet van hem

Gre
Gre
10-05-2019

Premiumdames sky horloge

21 april horloge besteld ,en uiteraard betaald ,tot heden nog niets ontvangen

Jesse

Laptop tafel

Echt heel handig, gebruik het dagelijks

Karim

Snel

Tevreden, kreeg em sneller dan ik had verwacht binnen en reageren snel op mailtjes

Danielle

Goeed

Horloge besteld, prachtig!

Emine

Laptop Tafel

Blij met de laptop tafel en horloge die ik heb besteld, super kwaliteit voor de prijs.

Ela

Tevreden!

Het duurt wel tot 2 weken om je bestelling te krijgen, maar het is het zeker waard voor de prijs en kwaliteit.

Carolien
20-03-2019

Geen retouradres te vinden

Omdat het artikel dat ik had besteld niet voldoet wil ik het retourneren. Dit zou binnen 14 dagen mogelijk zijn. Helaas is op de site nergens een retouradres te vinden. Ondertussen heb ik drie keer een mail gestuurd om achter dit adres te komen maar daar komt geen reactie op binnen. Ondertussen zijn de 14 dagen bijna voorbij en zit ik dus met een niet te retourneren artikel waar ik wel voor betaald heb. Weggegooid geld en erg slechte service!

Chary
04-03-2019

Geen arpoids en geen geld terug

Heb sinds dezember airpods besteld en niks meer gehoord geen geld terug gekregen of airpods gekregen

Stephan
28-02-2019

Walletholder belazert de boel

Ik heb earpods besteld bij walletholder. Na vier weken nog steeds niets. Heb mijn geld teruggevraagd. Ze zouden het terugstorten, tot op heden geen terugstorting gezien.

Bianca
23-02-2019

NIET BESTELLEN!

Ik heb airpods besteld bij Walletholder. Je moet vervolgens 3 tot 4 weken wachten. Eenmaal binnengekomen doen de airpods het niet. Ook zijn de airpods heel groot waardoor ze niet in je oren passen. Ondertussen meerdere mails gestuurd over het retouren van airpods. Nog steeds GEEN antwoord. Daar gaat mijn geld.

Joost
21-02-2019

Zeker een aanrader!

Geweldige airpods voor zo’n prijsje!

Vicky
20-02-2019

Wallet holder

Bestelling gedaan begin januari. Volgens hen was DHL langst gekomen. Nooit een bericht daarvan in de bus gekregen
Tracé niet te vinden niks.
Contact gehad gingen alles doen om het te vinden. Nog gene antwoord zelfs ni op de mails die ik stuur

Kees
Kees
20-02-2019

Pashouder

Ik heb een pashouder gekocht buiten dat die niet paste :) haha was het voor de rest goede dienst snel geleverd was natuurlijk niet thuis want die heb ik niet voor de rest is deze winkel een aanrader zeker als je vrijgezel bent net als ik en geen vrienden hebt

Frank
11-02-2019

4 weken levertijd en moet maar zien of het geleverd wordt.

Verstelbare laptoptafel besteld krijg nu zonder dat dat stond vermeld op de site een aankondiging dat er 4 weken levertijd zit op het product. Dan nog maar zien of dat daad werkelijk gebeurd.
Voor veel minder is dit zelfde product bij Aliexpress te bestellen.
Wilde er best iets meer voor betalen maar dan wel meteen ontvangen. Als ik dit had geweten dan had ik het zelf wel bij Ali besteld. Waarschuwing trap er niet in!

Ayoub
01-02-2019

Earpods

Earpods besteld, komen uiteindelijk nooit aan, oplichterij.

Arno
Arno
26-01-2019

Slecht

2 weken geleden airpods besteld nog steeds niet toegekomen nooit via instagram bestellen

Meer Walletholder reviews
Welk cijfer geef jij Walletholder?